Miten saan hiusvärin pois iholta?

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Miten saan hiusvärin pois iholta?

Viesti Kirjoittaja Penny »

Mulla lähtee parhaiten tumma väri hiusrajasta vauvaöljyllä (esim. Natusan), jota saa ihan markettien hyllyistä. Eli kastaa tuota reilusti pumpuliin ja hinkkaa sitten tahraa, ei kuivata ihoa. Myös muulla öljypitoisella aineella kannattaa kokeilla, toki ei moottoriöljyllä kuitenkaan.. ;D
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Mindy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 01:25

Vs: Miten saan hiusvärin pois iholta?

Viesti Kirjoittaja Mindy »

Mulla värijäljet lähtee samalla millä on tullutkin, eli värjäämällään värillä liuottaa kuivuneet kohdat pois :)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: Miten saan hiusvärin pois iholta?

Viesti Kirjoittaja Frida »

Sellanen kaksifaasinen silmämeikinpoistoaine on mulla toiminut tosi hyvin värijäämien poistoon. Kannattaa iholle kokeilla varmaan jtn öljypohjasta, ettei ärsytä/kuivata.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Miten saan hiusvärin pois iholta?

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Kun mulla oli vielä tapana värjätä 2 -asteisella ruskealla/mustalla, niin laitoin ennen värjäystä hiusrajaan paksua voidetta, esim. sinkkivoidetta tai ihan vaseliinia. Ei koskaan jäänyt jälkiä iholle, eli toimii :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Miten saan hiusvärin pois iholta?

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Mä laitan Helosania (myös hennatessani ettei ole otsa oranssina) kun sitä jäi tatskasta yli melkein kokonainen jättipurkki. Toimii!&nbsp; :ts Ja markettivärien läiskät iholta olen saanut pois heti värin levittämisen jälkeen ihan käsisaippualla. Eli paperin kostutus ja tippa käsisaippuaa siihen ja hankaa, pyyhin sen jälkeen kasvovedellä pois. Hennat lähtee ihan pelkällä kasvovedellä.
Giga

Vs: Miten saan hiusvärin pois iholta?

Viesti Kirjoittaja Giga »

Nestemäinen pyykinpesuaine toimii mulla silloinkin, kun kloriittikaan ei auta.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Miten saan hiusvärin pois iholta?

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^En kyllä laittaisi pyykinpesu ainetta iholle&nbsp; 0_0 Noissa purkeissahan on vielä varoitukset, että ärsyttävät ihoa!
Vastaa Viestiin