Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Hahah. Tänään kun ChaosBlackin kaa käytiin Kluuvissa ostamassa MOPpeja ja samalla sit kateltiin Joico-hyllyä, niin myyjä tuli avuliaana sanomaan että sun kantsis kokeilla tota Silk Result-sarjaa kun sulla on niin karhea tukka. Niin noh, hyvähän se sanoa tolleen kun tukkani on lasimainen, kiiltää ja on nyt hyväkuntoinenkin ::) Joopas joo.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

Joo... yksi entinen kaveri, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan näki minut baarissa juuri sellaisessa kohdassa missä oli kirkas valo, ja kiljahti kaikkien kuullen: "Kauhea kun sulla on ihan SIKANAAN katkenneita hiuksia päälaella!" Oli muutenkin sen verran ylinäytelty show se kiljahdus että luuli kai olevansa hauska, mutta jätin omaan arvoonsa koko ihmisen..

Taisi tarkoittaa noita uusia hiuksia jotka on alkaneet nyt keväällä taas sojottamaan jakauksen kohdalla...  : :P
Koala
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 991
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:01

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Koala »

Kesän alussa 2003 napsaisin puolipitkät (vai oliko ne pitkät?!) hiukseni tositosilyhyiksi, melkein poikatukkamalliksi siis. Siitä lähtien olen kasvatellut. Nyt viime jouluna sain kuulla miten hyvin hiukseni ovat kasvaneet - kävin kotipaikkakunnalla näyttäytymässä, niin eivät joka päivä näe. Tuntui ihan kivalta, kun itse sitä ei ajattele, kun tietty näkee joka päivä kuontalonsa peilistä, et onko nää nyt siinä ja siinä aikana kasvanu vai ei. Ja usein jokunen kaveri kehuu hiuksia kiiltäviksi. Kampaaja sanoi viime leikkuukerralla, et "näähän on hyväkuntoset", kun itse olin vähän sitä mieltä, et ne on kuivat. Onneksi kuulee joskus positiivistakin kommenttia, kun huolestuttaa vieläkin tuo ohentuminen, mistä puhuin aiemmin. Tosin taitaa olla hiipumaan päin onneksi  ::). Saikohan tästä nyt jotain tolkkua  :)?!
Viimeksi muokannut Koala, 09 Maalis 2006, 18:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Porin kampaamotuotteita myyvän kaupan myyjät ihastelevat tukkaani lähes joka kerta käydessäni siellä :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Mincu

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Mincu »

Itse saan kuulla useasti kommentteja luonnonkiharoistani.Jotkut ovat kehuneet hiusten väriä,paksuutta ja tuuheutta. :) Tosin joskus saan ainakin siskoltani huonoa palautetta liian lennokkaista hiuksistani joita se sitten kutsuu afroksi. ;D
luumu

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja luumu »

Kaikki sanoo aina, että "sun hiukset kasvaa tosi nopeasti", mutta se on kyllä tottakin. Eräs tyyppi on jatkuvasti sitä mieltä että hiukseni ovat kauniin väriset (siis tämä oma väri) mutta siihen mielipiteeseen en itse yhdy. Toisaalta muutama kampaajakin on sanonut samaa. Ainakaan väri ei muistuta maantietä, vaan pikemminkin kiiltävää märkää hiekkaa tai vastaavaa. Mikä kummallisinta, olin pienenä täysin blondi  ???
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Mitä kummallista siinä on? Monet on ollut blondeja pinempänä ja sitten hiusväri muuttunut tummemmaks. Tai Että nuorempana on ollut tummempi. Hiusväri muuttuu oikeestaan läpi koko elämän. Ainoastaan mustissa hiuksissa ei tapahdu niin suuria muutoksia.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Musta on lähinnä hassua se, että mulla on aina ollut 10-tason vaaleat hiukset, pienestä pitäen. Eikä ole tummentunut edelleenkään :o Mutta ilmeni, että meiän suvussa on pari muutakin ollut, joilla ihan vaalea hius läpi elämän. Ja kun heillä haramaantui niin hiukset näytti lähinnä vain vitivalkoisilta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Fredrika

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Fredrika »

Kakarana kauppareissut ja vastaavat oli yhtä helvettiä ku kaupantätit AI-NA tuli hiplaan ja kehuun mun extrasuper käkkärää pikimustaa tukkaani. Lopen kuljin aina huppu päässä.

Nykyään afrikkalainen hiuslaatuni herättää lähinnä ihmetystä ja yleensä kampaamoissa kun ei tottele kaikkia tavanomaisia käsittelyjä... ???
Nykysestä Pinkistä jotkut diggaa värinä. Ihmiset tykkää kun hiukset kiharoiden ansiosta ei oo koskaan lättänät.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Siskoni ihmetteli äsken miten pitkiksi hiukseni ovat venähtäneet. Yhdeksän kuukauden kasvatus näkyy vähitellen...
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Riia »

Serkkutyttöni jota näin perjantaina vuoden tauon jälkeen jaksoi ihmetellä 'kuinka jollakin voi olla noin ISO ja pitkä tukka'. Eipä tää kyllä omasta mielestä ole vielä kovinkaan iso...
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Yleensä paksuksi kehutaan. Melkoisesti nämä ovatkin tuuhentuneet blondaus-ajoista ja iän myötä. Melkein järkytyin, kun katselin vanhoja kuvia. Tukka oli niissä pitkä, mutta näytti todella luirulta.

Yhdeltä kampaajalta sain sellaista palautetta, että tukka hilseili rankasti. Oli kyllä aika ihmetys. Syynä oli kuitenkin Cutrinin shampoo, joka taisi olla vähän ylihoitava.

Normaalisti paksuutta kehutaan. Nykyisessä värissä ei ainakaan toistaiseksi ole paljoa kehumista. Hauska aihe, muuten.  :)
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
~vail~

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Pääsiäisen aikana sukulaisissa ihasteltiin mun hiuksia, kyselemällä jatkuvasti onko ne vasta värjätyt kun kiiltävät niin :-*
Omaa väriä ovat kyllä tuohon korvan seudulle saakka, kun vaahtoväri on taas liukunut pois ja huonokuntoisemmat latvat on kuitenkin imaisseet tummanruskean pysyvästi (ja siitä se idea sitten lähti, eilen hauduttelin colorancella taas tyven peittoon...). Mutta kiva kuulla positiivista kommentointia :)

Mummokin intoutui kertomaan, kuinka hänellä oli aivan samanlaiset hiukset kun hän oli nuorempi... Vaikka kuvista päätelleen hänellä oli kyllä monet kerrat paksummat ja hyväkuntoisemmat - eli paras kehu mummon kehu :D
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Viikonloppuna olin kavereiden kanssa viihteellä, ja kampaajakaverini oli tehnyt mulle (ainakin omasta mielestäni) tosi hienon kiharakampauksen, sellaisen ihanan pörrön. Tuli meikattuakin pitkästä aikaa huolellisemmin ja näyttävämmin kuin tavallisesti. Ensimmäinen kommentti, jonka sain hiuksistani kun menimme baariin (tuntemattoman miehen sanomana) oli: "Kylläpäs sulla on mauton kampaus!" :D
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Uudesta leikkauksesta ja väristä on tänään sadellut kehuja! ;D en muista milloin joku olisi viimeksi kehunut tukkaani...
Vastaa Viestiin