Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Työkaveri kutsui mua yks päivä tukkajumalattareksi.  :D  :ts
Työkaverit on myös vängänneet että mun pitäisi pitää tukkaa enemmän auki kun se sopii niin hyvin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Työkaveri kysyi multa viime viikolla että olenko värjännyt hiukset. Juu en, vajaa parin sentin maantienharmaa tyvikasvu hennatussa tukassa.... Kiilsi kuulemma niin nätisti hiukset. :D
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Tänään kuulin näyttäväni paljon paremmalta hiukset auki kuin kiinni ;D Muuten kiva, mutta mun tukka oli tänään ihan hamppuinen ja muutenkin huonokuntoisen näköinen...
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mulla oli yhtenä päivänä töissä tukka tosi likainen ja laitoinkin aamulla jäätävästi kuivashampoota ja tukan ponnarille siten että kampasin vain kaikki hiukset edestä taakse ja laitoin ponnarin jonnekin takaraivon kohdalle. Sain sinä päivänä ainakin kolmesti kuulla jotain kommenttia hiuksista, moni kysyi että olenko värjännyt ja että mitä olen tehnyt tukalle kun se on niin erin näköinen :D
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Tänään sain töissä aivan ihania kommentteja hiuksista  ;D Eräs nainen sanoi ihan spontaanisti, että voi että sulla on sitten upeat hiukset! Ihan mielettömät. Ja toinen nainen vieressä sanoi, että hän on aina ajatellut että mulla on todella mahtavat hiukset. Tämä oli nannaa kuulla, koska vaikka tiedän että mulla on suhteellisen kivat hiukset, ei ne ole mitenkään poikkeukselliset. Ja ainoa joka yleensä kehuu mun hiuksia on äiti, joka tykkää kauheasti mun ohimolla kasvavista korkkiruuveista (joita itse inhoan, koska ne sojottaa aina kuin sarvet olis päässä)

Hassua myös, koska ulkona oli kauhea myrskytuuli ja aamulla laitoin hiukset tosi nopeasti löysälle ponnarille, jonka kiinnitin hiukan sivulle, korvan taakse. Ja vähän lakkaa päälle. Mutta näinhän se menee... koita laittaa hiukset kauniisti ja käytä siihen 2 tuntia, tulos on niin ja näin. Anna letin olla tuulentuivertama ja ne näyttää upeilta.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja wilma »

Kalevalatar kirjoitti: Hassua myös, koska ulkona oli kauhea myrskytuuli ja aamulla laitoin hiukset tosi nopeasti löysälle ponnarille, jonka kiinnitin hiukan sivulle, korvan taakse. Ja vähän lakkaa päälle. Mutta näinhän se menee... koita laittaa hiukset kauniisti ja käytä siihen 2 tuntia, tulos on niin ja näin. Anna letin olla tuulentuivertama ja ne näyttää upeilta.
Tää on kyllä jännä juttu!  :D Ja mulla käy myös usein niin, että jos alan oikein laittamalla laittamaan hiuksia niin kampauksesta tulee liian laitetun näköinen, se luonnollisuus ja tietynlainen eloisuus puuttuu.

Mä olen saanut kehuja nyt muutamaan otteeseen mun ranskanletistä! Teen usein pikaranskiksen vinoon ja "väärinpäin". Mä en itseasiassa taida edes osata tehdä ranskista oikeinpäin.  ;D Mä vielä vähän levitän lettiä jolloin sieltä jää hapsuja ulos ja lopputulos on aika pörröinen mutta siisti. Ennen en tykännyt pitää lettikampauksia, mutta nyt kun tukka on raidoitettu tosi runsaasti ja alla on omaa väriä useampi sentti, niin lopputuloksesta tulee tosi kivannäköinen kun kaikki värit erottuvat selkeästi.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Joku talon edessä kaljoitellut ukko nauroi mulle ja kysyi, että onko vappuväri unohtunut päähän. ::)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja elly »

^ Huhhuh, olipas siinä kypsä kommentti! ::) Onneksi tuollaisista huuteluista ei tarvi välittää ollenkaan. :)

Kampaaja kehui omaa väriäni vilpittömällä kommentilla "tosi kaunis tää sun oma sävy", piristi päivää kyllä paljon. <3
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^ Tuollaiset tyypit ovat ihan sysiärsyttäviä, jotka kuvittelevat olevansa hauskoja sanomalla jotain ikävää toisen ulkonäöstä. Mua risoo vieläkin, kun joskus yläasteikäisenä yks ärsyttävä sukulaisnainen sanoi meillä kyläillessään mun hienoista punk-kajaleistani, että ootko mennyt vahingossa nukkumaan meikit päässä.

Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Hahaha, aina vaan paranee: tänään joku mummo huuteli mulle parvekkeeltaan, että olen noita-akka ja että keskiajat ovat palanneet. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Ottaisin ton kyllä kohteliaisuutena ;D
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Äitini on aina vaan ihmeissään tästä mun omasta väristä, joka on yllättävän ruskea. Sellainen vaaleanruskea-tummanvaalea.
"Sulla on yllättävän tumma tuo sun oikea, oma väri..."
"Näyttää niin jännältä, että sulla onkin oma väri noin ruskea..."

Hänelle oon varmaan ikuisesti vaaleatukkainen, kun olen ollut se lapsuusblondi. Ja sitten murrosiässä hiukset tummui, mutta aika lailla 16 vuotiaasta lähtien mulla oli aina kaupan väri päässä. Äiti varmaan kuvitteli että oma väri on edelleen blondimpi.

Ja musta tässä ei oo mitään yllättävää: äidillä on itselleen kanssa aika samanvärinen tukka kuin mulla, ja isäni oli ihan ruskeatukkainen (+hänellä oli vielä ruskeat silmätkin).&nbsp; :)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mun uutta väriä on kehuttu tosi paljon, mikä on musta tosi ihanaa koska tykkään itsekin tästä väristä.&nbsp; :D Uudesta lyhyestä hiusmallista mies sensijaan kommentoi, että mun tukka näyttää suihkun jälkeen ihan mopilta.&nbsp; ;D ;D
karpalo

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja karpalo »

Tämä ei oikeastaan ole kommentti, mutta en vaan voi ymmärtää, miten epätasaisesti värjätyt, haalistuneet hiukset on muka parempi vaihtoehto kuin kokonaan värjäämättömät hiukset. Sain kuulla luonnontukastani niin paljon paskaa, mutta nyt huonosti värjätyillä hiuksilla kukaan ei sano mitään.&nbsp; :T
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Vähän ot, mutta en ymmärrä miten joku voi haukkua toisten hiuksia. Jos ei ole kun negatiivista sanottavaa ja vieläpä asiasta joka ei liity muihin ihmisiin (kun vaan siihen joka ne hiukset itse päässänsä kantaa) millään tavalla, niin tarviiko sitä sitten sanoa yhtään mitään? ::)
3b F ii
Vastaa Viestiin