Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Olen tuskaillut kutristoni kanssa nyt aikani ja juuri kun ajattelin tilata kampaajalle ajan, ystäväni tuli käymään pitkästä aikaa ja kehui mun hiuksia, et ihana väri ja sopii hyvin mulle vähän pitempi otsatukka 0_0. No, ehkä kampaaja siirtyy ainakin vähäsen ;D. Jos itse sävyttelisin ja antaisin vaan hiukset rehottaa pitkänä ::).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Joku aika sitten Kicksin myyjä kehui hiuksiani ja kysyi olenko juuri käynyt parturissa. Olin oikein otettu, hymyilin ja kerroin että edellinen kerta oli tuossa viime vuoden puolella :D

Muutenkin olen saanut kehuja hiuksistani ja erityisesti omasta hiusväristä, jota yritän kasvattaa takaisin. Luonnostani olen vaaleaverikkö, mutta tällä hetkellä hiuksista löytyy myös kuparinruskeaa erityisesti latvoista.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Kokoontumisajoissa saunan jälkeen istuttiin saunan terassilla ja ajoissa tapaamani nuori nainen kehui mun tukan väriä, sanoi että on tumma mut auringossa näkyy kauniita punaisia/kuparisia hiuksia seassa. Sanoi että sopii mulle hienosti. Tuli kyllä hyvä mieli, etenkin kun on jännäillyt miltä tukka oikeesti näyttää vaalennuspesujen jälkeen. :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Varjotar

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Omaa väriä on jälleen kehuttu kauniiksi :)
kiskis
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 61
Liittynyt: 25 Helmi 2010, 20:03

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja kiskis »

Harvoin tulee kommentteja (en ihmettele: yleensä tää laineikas-kihartuva pehko on au naturel eli sekaisin) mutta tänään töissä tuli asiakas kassalla maksettuaan kysäisi, missä oon leikannut hiukseni, kun hän oli kuulemma heti liikkeeseen saavuttuaan ihaillut että on kyllä onnistuneet hiukset!  0_0
Mulla on siis about lapaluumittanen pitkähkö (kasvatus kesken) tukka, joka on vaan tasattu loivaan u-malliin. Mutta kai se sit näyttää ainakin joidenkin mielestä OK:lta silloin, kun jaksan sen föönata suoraksi, kuten tänään. ;D

Harvoin keltään saa kommentteja ulkonäöstä tai hiuksista, mut jos ne tulee naiselta, tekee mieli uskoa. ;) Lämmitti mieltä.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja SC »

"Hei tolla on samanvärinen tukka kun sillä stripparissa siinä yhdessä leffassa!" Tiesin mistä leffasta puhuttiin, mutta tuli kyllä kieltämättä 0_0 fiilis.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Pomo ja poikaystävä kehuivat samana päivänä, että kylläpä toi sun uusi hiusväri muuten käy sulle! :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
hampputukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Touko 2012, 20:24

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja hampputukka »

Kaverin äiti jaksaa aina kehua kuinka mun nykyinen hiusväri sopii mulle hyvin ja on kiiltävän ja terveen näköinen&nbsp; :)
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=848478#p848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.
scarface

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kampaaja viimeks päivitteli meikäläisen hiusten paksuutta, kun kuivasi tukkaa :)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Multa kysyttiin tänään onko latvat ihan mun omaa hiusta kun olivat niin pehmeät kiharrettuna. :D
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Menin eilen märällä tukalla nukkumaan, ja tänään tuttava kyseli että mitä olen tehnyt tukalleni kun se on niin hienosti laitettu. Kuulemma se joutuu samantapaiseen lopputulokseen päästäkseen nukkumaan papiljotit päässä, ja tuhraamaan mömmöjen kanssa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mulle sanoi ystävä, että tää tumma väri näyttää mulla tosi hyvältä ja sopii mulle. :) Kuulemma tekee kasvoista freesin näköiset, ja oon kyllä itse ihan samaa mieltä. Se oranssiblondi oli ihanakaunis ja näytti hauskalta mun tummien kulmien kanssa, mutta tummatukkaisena mun kasvot vaan näyttää raikkaammilta.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Ansaitsin tukkani takia itselleni liikanimen koulukavereitten keskuudessa... Ron Weasley täällä, hei. ::)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Uutukaisilla hiuksillani näytän kuulemma Tyra Banksilta tässä kuvassa. Kait se kohteliaisuutena on otettava :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kampaajani kysyi minulta tänään hoidanko hiuksiani paljon, johon vastasin, että joo ;D . Kuulemma harvoin raidoitetut ja luonnonkiharat hiukset selviävät pelkän hoitiksen voimalla ilman mitään jätettäviä. Uskoisin, että kampaamon silikonislla hiustenhoitotuotteillakin on osuutta asiaan, mutta oli silti todella kiva kommentti.
Vastaa Viestiin