Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Mulle on lähiaikoina tullut paljon epäilyjä siitä, että hiukseni olisivat pidennykset  ::) Yhdellekkin tutulle jouduin oikein todistelemaan, että omat ovat. Toisaalta imartelevaa, kun näyttävät kuulemma niin paksuilta ja pitkiltä että luulisi pidennyksiksi, mutta samalla ärsyttää kun olen laittanut hiuksiin melkoisen paljon aikaa ja rahaa että ne pysyisivät hyvässä kunnossa tässäkin pituudessa... Ihan kuin nykyisin olisi enemmän sääntö kuin poikkeus, että jos hiukset ovat pitkät, ne eivät ole omat. Höh.

Olen saanut muutamalta myös kehuja hiusten väristä; näyttää kuulemma ihan omalta eikä uskoisi että on vaalennettu :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Aamulla mua aiemmin herännyt avo hihkaisi iloisesti "PEIKKO!" mun kömpiessä makuuhuoneesta tukka sekaisin ja pörhöllään.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Lääkäri kehaisi mun hiuksia sanomalla niitä kauniiksi ja paksuiksi  :) varmaan ensimmäinen kerta, kun kukaan on sanonut hiuksiani paksuiksi? Yhtäkkiä tykkäänkin mun lääkäristä tosi paljon enemmän...
BlueBerry kirjoitti: Mulle on lähiaikoina tullut paljon epäilyjä siitä, että hiukseni olisivat pidennykset  ::)
Mun mummi ei vieläkään usko, että ihan omat ovat eikä päästä löydy pidennyksiä. Tarjosin päätänikin tarkistettavaksi sinettien tms. varalta  ;D
scarface

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kaverini oli yökylässä viikonloppuna, ollaan viimeks nähty joskus kesäkuussa. Tuumas, että meikäläisen hiukset "on ihan jäätävän hyvässä kunnossa ja helkkaristi kasvaneet" (se on tavoitekin, pitkä tukka nyt!) :)
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja almiros »

Kampaaja kehui väriä ihanaksi ja tukkaa todella paksuksi.  :)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Kotona kehutaan päivittäin pörröiseksi ja ihanaksi peikoksi. Päivittäinen kampaus on suunnilleen tällainen, tosin hieman lyhyempi takaa ja jonkin verran paksummilla hiuksilla.

Kuva
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja janniina »

Kaveri alkoi yhtenä päivänä harjailla mun tukkaa jostain syystä ja huudahti ihan, että miten kenelläkään voi olla näin pehmeät hiukset :D No eipä vienyt aikaakaan kun koko muu lössi oli kiinni päässäni.

Muuten olen saanut kuulla että tukkani on hyväkuntoisen näköinen ja kesällä töissä jatkuvasti joku kehui kampauksiani ja kyseli niiden teko-ohjeita :)
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Naapuri näki minut yhtenä päivänä hiukset auki (kosteina pesun jälkeen) ja hämmästeli että olenkin noin pitkähiuksinen. Pidän hiuksia normaalisti puikkonutturalla ja siitähän ei tietysti pituutta niin tarkkaan näe.

Tosin se nuttura on kiedottua mallia (Nautilus-nuttura) ja sen tupsukin roikkuu vielä vähän matkaa vapaana, joten jos tuntee yhtään nutturoiden tekotekniikkaa, voisi ehkä päätellä ettei tuollaista puikkonutturaa pysty tekemään kovin paljon omiani lyhyempiin hiuksiin. Hiuksissa kun pitää olla kohtalaisesti mittaa, että ne pystyy kääntämään useammalle mutkalle. Pystyin tekemään Nautilusta vasta hiukan yli BSL-pituisiin hiuksiin ja nyt ollaan vyötäröpituudessa.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 22 Syys 2013, 04:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Mies sanoi, että mun tukka on nyt paremman näköinen kuin koskaan. :D Leikkasin sivuotsatukan, ja tukka on kasvanut kivasti.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Haha, taas tuli pituuskommentti ja varsin yllättävältä taholta: äitiysneuvolan terveydenhoitajalta. Kävin tänään neuvolassa ja Flexi-8-soljella kiinni ollut nutturahan tietysti aukesi, niin kuin se tekee aina kun makaan selälläni sen päällä. Tai siis takaraivoni makaa sen nutturan päällä eikä selkä &nbsp;;) &nbsp;Vauvan sydänääniä kuunnellessa piti pötköttää jonkin aikaa.

Nousin tutkimuspöydältä, etsin irronneen soljen, kävelin takaisin tuoliini ja rupesin laittamaan vasta siinä hiuksiani takaisin kiinni. Terkkari katsoi pidempään ja totesi, että sullahan onkin tosi pitkä tukka. Hih, se oli kyllä reilusti pidempii v. 2011 jolloin pötkötin edellisen kerran samalla pöydällä ja hiukset olivat auki. Sanoin tuon myös. Äkkiähän ne loppujen lopuksi kasvoivat takaisin pitkiksi. Leikkasin ne nimittäin lyhyiksi alkuvuodesta 2011, vaikkei se varsinaisesti kai lyhyt ollut, polkkatukka vain mutta kestoväri lähti kuitenkin siinä kokonaan pois.

Noita pitkätukkakommentteja on alkanut tulla vasta vyötäröpituisilla hiuksilla. Olisin ehkä kuvitellut etukäteen, että BSL luettaisiin jo pitkäksi, mutta kai se on vielä niin tavallinen ettei sitä niin noteerata? Omasta mielestäni vyötärökin on vielä tavallinen. Oma lettini on tosin jo vähän sen yli ja tukka alkaa vasta nyt tuntua itsestäni pitkähköltä.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 25 Marras 2013, 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Työkaverit kysyi mitä ihmettä käytän tukassani, kun se näytti kuulemma niin hyvältä. Olin todella imarreltu, sillä olen todella laiska laittamaan tukkaani!
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

"Sulla on maailman kaunein tukka!"

:-*
höpönasu

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Kaveri jonka kanssa ei olla nähty ainaka vuoteen sano että "sulla on tollaset kivat pitkät hiukset!"
Punatulkku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 09 Syys 2012, 22:28

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Punatulkku »

Yleisin kommentti on hiusten paksuuden kehuminen, viimeisen 4kk aikana olen tainnut saada kuudelta ihmiseltä kommentin tuosta, 3 oli kampaajia&nbsp; :) samoilta kampaajalta olen saanut myös kehuja hiusten hyväkuntoisuudesta, mikä tuntui ihanalta sen pitkän, blondauksen jälkeisen hamppuajanjakson jälkeen milloin sain vain kommenttia hiusten huonosta kunnosta&nbsp; ;D
Ginia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 11:58

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Ginia »

tytär, 6 vee: Äidillä on pitkät hiukset

ex-mies: ootko taas ottanut jotkut hiustenpidennykset

minä: ihan omat on nää

---
Eli on nää sitten vissiin pitkät&nbsp; ;D
Viimeksi muokannut Ginia, 25 Kesä 2014, 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin