Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Oho, omaa blondattua liruani kehuttiin tänään kiiltäväksi ja kauniin sävyiseksi. Veikkaan tosin, että hämärä valaistus teki tepposet... ;)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja wilma »

Tukanväriä kehuttiin, sopii kuulemma hyvin mun ihonväriini ( tosi vaalea) ja sinisiin silmiin.  :) Mulla on kuparin/oranssin värinen polkkatukka.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Äidiltä tuli kehuja, että kuulemma hiukset kiiltää tosi paljon. :) Kyllä lämmitti mieltä, kun aikasemmin ei ole juuri kehuja siltä suunnalta tullut, lähinnä vaan päivittelyä.:D Ilmeisesti hiustenhoitorutiinien muutos ja ylipäätään se, että oon alkanut kiinnittää huomiota hiusten kohteluun, näyttää tuottaneen tuloksia. Äiti kyselikin, että mitä oon tehnyt hiuksille, kun ne kiiltää tällä tavoin. Kerroin sitten cwc-pesuista ja muista täältä saaduista vinkeistä. ;)
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Multa kysellään että oonko aito blondi. Blondi ei ehkä ole oikea sana, sävy on sellainen kultaiseen vivahtava, eikä mitään viileänvaalea.

Paras kommentti on kuitenkin tullut kaverilta, jonka kanssa olin kaupunkilomalla. Ilma oli melkos helteinen ja kostea, ja yön yli nukuttuani hiukset olivat aivan kiharat. Kaveri töräytti siihen että "Ihan kuin sulle oltaisiin laitettu permanentti yöllä!" Normisti pidän hiuksia suoriksi föönattuina/vähän taipuneina, joten tais tuo kiharuus tulla yllärinä ;)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

"Näytät aivan itseltäsi taas." ;D Hassu kommentti, mutta samalla lämmittää mieltä. Paljon.

Yksi uusi tuttavuus sanoi tänään lisäksi, että vaikka on nähnyt mut ekaa kertaa vaaleana, niin musta sopii mulle niin hyvin, ettei edes eka huomannut, että oon vaihtanut hiusväriä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Kirppu
Haiven
Haiven
Viestit: 39
Liittynyt: 10 Joulu 2012, 13:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kirppu »

Kaverini sanoi tänään että mulla on tosi paksut ja tuuheat hiukset. ^_^
1b M ii keskiselkä/vyötäröpituus
-JI-

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja -JI- »

Mulle tuttu kampaaja sanoi, ettei kannata ikinä värjätä hiuksia, kun mun oma väri on erikoinen, siis Suomessa erikoinen.Taittaa vahvasti siniseen.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Mun äiti ja työkaveri aina toitottaa mulle, että nyt älä värjää enää hiuksia, toi väri käy sulle. Ei siis ole kyllä ollut aikomuksenakaan, vaan oma väri on jo hyvin tullut esille. Ilmeisesti se pitää hyvinkin mun kohdalla paikkansa, että se oma väri on paras väri :)
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Väkersin itselleni lettikampauksen ja mies kommentoi, että tukka näyttää likaiselta. Varmaan aika sekalaisen näköinen, kun omaa harmahtavaa väriä pukkaa juuresta, ja muuten on aika oranssi. Ja hiukset oli juuri kuivuneet pesun jäljiltä. ;D
Varjotar

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Minun hiusteni väriä kehuttiin.

Mutta onko täällä kukaan törmännyt ilmiöön: saat erilaista kohtelua blondina kuin brunettena tai punapäänä?
Muutamasta tällaisesta tapauksesta kuulleena mielenkiinto heräsi.
Viimeksi muokannut Varjotar, 29 Huhti 2013, 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Mun tukkaa ja sen väriä kehuttiin, tämä luonnollisempi vaaleahko käy kuulemma hyvin.

Varjotar: oon huomannut, mulla on ollut mm. musta, kirkas punainen ja aivan blondi tukka ja kyllä se tuntuu vaikuttavan siihen miten (tutut ja ei-tutut) ihmiset käyttäytyy mun seurassa. Oon luonteeltani aika räiskyvä ja omapäinen persoona ja on sanottu että vahvat hiusvärit korostaa sitä. Toisaalta oon saanut positiivista palautetta myös vaaleista hiuksista. Taitaa olla katsojan silmässä tämäkin. :) Etenkin miehet tuntuu käyttäytyvän erilailla riippuen tukanväristä.
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Kuulin, miten vastaantulijat keskusteli mun vihreästä päästä. Näin Vapun aikaan on niin helppoa olettaa, että vihreät hiukset on peruukki, mutta sitten lähempää alkaa näkyä juurikasvua ja muuta. "Siis onks tolla OIKEESTI vihreet hiukset!!??11122" ;D
Viimeksi muokannut kaksisarvi, 29 Huhti 2013, 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja bast »

^ Vapun jälkeen voikin sitten odotella Vappu meni jo-huuteluita. Ai, että on vitsikkäitä ne tyypit...  ::)
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Värjäsin pääsiäisen aikana hiukset tummemmaksi, ja eilen yksi tuttu, jota näen lähes päivittäin tuumasi että olen värjännyt hiuksiani! :D Kukaan ei ole ainakaan vielä kuitenkaan kommentoinut hiusten lyhyyttä, vaikka pituudestakin lähti 15-20cm pois...
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Enon avovaimo, jota en ole nähnyt vähään aikaan, sanoi että mulla on kuulemma hiukset kasvaneet tosi paljon.  :) Kasvaa ne sitten kuitenkin.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Vastaa Viestiin