Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Viime aikoina olen kuullut monilta tutuilta (jotka ilmeisesti ei oo nähneet mua vähään aikaan) että "XXX! Oletko sä leikannut hiuksesi? Miksi? Nehän oli niin pitkät...!"  :(  :'( Eikö ne oo huomanneet että hiukset on olleet huomattavasti lyhyemmät jo 1,5 vuotta? Tarvii hieroa suolaa haavoihin....
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja irso »

sillon talvella kun mulla noi villapötkylät oli vielä kalvissa niin paras oli kyllä semmonen herttainen mummeli joka tuli tiedustelemaan "anteeksi mutta onko ihan sinun oma tukka? se on kyllä hieno, saako tuollaista kokeilla,  jos tuollaisia olisi ollut silloin minun nuoruudessani" tämä lämmitti kun suurin osa vanhuksista katto sen näkösenä en meinaan vähintään syödä ne kun kävelen ohi...
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Viimeisin kommentti tuli yhdeltä mieheltä, jota olin treffaillut. Tyyppi katseli mua takaapäin ja totesi, että "varmaan moni nainen on kateellinen sulle sun hiuksistasi" Jaaha, enpä kyllä usko, että taitaa ihan niinkään olla.... ::)
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Nykyään kuulen kaikilta tutuilta joita en ole nähnyt vähään aikaan, että minulla on hurjan pitkät hiukset ja missä vaiheessa olen kasvattanut ne :). Tuon kommentin kyllä ymmärtää, jos esim. emme ole nähneet vuoteen :D. Toinen mikä yleensä aina mainitaan jos joku alkaa käpälöimään näitä, eli hiusten pehmeys. Kerran meinasin saada halvauksen parkkipaikalla jossa vanha kaverini koski hiuksiini. Kuului kamala huuto "hullun pehmeät hiukset!! Miten voi olla?!" jonka jälkeen 2 muutakin kaveriani piiritti minut ja alkoivat hieromaan hiuksiani ja huudella "ooh". Siinä vaiheessa ihmiset alkoivat ympärillä katsoa meitä, että mitä helvettiä me hommataan :D. Ja siis tuon kommetin kuulen miltei aina, jos joku koskee näihin, oli se sitten joku kaverinini 15-vuotias pipopäinen skeittaripoika, hiushullu kaverini tai joku niiin-äijämäinen mies. Ja kyllähän se lämmittää mieltä, kun se pehmeys on yksi mihin pyrin hiustenhoidossa :)
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Taalla jenkeissa ei ole ollut ainoatakaan paivaa, jolloin joku ei olisi kehunut mun hiuksia :D Ykhtena paivana sain kehut 7 tuntemattomalta ihmiselta, kun mulla oli Elvis-tuutti ja saparot  8)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Saheli

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Tänään työkaverini kysyi, olenka vaalentanut hiukseni. Auringon tepposia.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

doomsower sanoi mulle, että hiukseni näyttää livenä pidemmiltä kuin kuvissa. Loistavaa ;D Ne kasvaa sittenkin!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Eilen tuli kampaajalta niin monta kehua hiuksista, että tuli jo piilokamera mahdollisuus mieleen  ;D
Monta kertaa kehui pituuttaa, hyvää kuntoa ja paksuutta. Tosi hyvä mieli kyllä jäi :)
Ehkä ne hajuttomat tuotteet sittenkin hoitaa, jei!
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Viikonloppuna eräs pieni tyttö kuiskas mun korvaan "Arvaa mitä? Sulla on tosi nätit hiukset." Siitä tuli kyllä hyvä mieli :)
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Penny »

ChaosBlack kirjoitti: doomsower sanoi mulle, että hiukseni näyttää livenä pidemmiltä kuin kuvissa. Loistavaa ;D Ne kasvaa sittenkin!
Tosiaan näyttivät pidemmiltä. :) Ja sulle sopii kyllä tosi hyvin tuollainen nykyisenvärinen tukka, mielestäni paljon paremmin kuin punainen vaikken sitä livenä nähnytkään.

Ja CB sanoit mulle niin ihanasti aivan yhtäkkiä lauantaina, että sulla on kyllä ihan yhtä upea tukka livenä kun kuvissakin. :-* Edellispäivä eli perjantai oli nimittäin tooodella huono tukkapäivä, kun tuli hirveä kiire aamulla junalle ja pesin tukan kiireessä, joten oli pakko kuivata föönillä (silloin ei auta mitkään aineet sitä karheaa takkuisuutta vastaan - jos ei kuivaa niin pörröttyy silloinkin tuulessa) --> seistiin lisäksi koko perjantaipäivä suorassa auringonpaisteessa + merituulessa ja illaksi sitten juuresmiittiin sillä kuivahtaneella tukalla...

Lauantaina edellisestä viisastuneena en enää käyttänyt fööniä vaan annoin kuivua vapaasti, suihkin paljon AC-suihketta + Lanzan Colorcarea päällekäin, jolloin tuntuma oli taas ihan toisenlainen. Vaan tuli kyllä hyvä mieli tosta sun kommentistasi. :)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Kampaaja kehui hiuksiani tänään tosi paljon, kehui niiden pituutta ja kuntoa. Viimeksi olen leikannut hiuksiani joulukuussa ja tänään kampaaja sitten sanoi, ettei kunnon puolesta tarvisi leikata hiuksia yhtään, koska niissä ei ollut yhtään huonoa  :o Lisäksi kampaaja sanoi, että nyt kun hiukset ovat todella hyvässä kunnossa, ne kihartuvat todella paljon enemmän, minkä kyllä itekin olen huomannut, mutta en ajatellut sen johtuvan hiusten laadun parantumisesta...

Alan todellakin uskoa parempien aineiden voimaan!
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Munkin hiuksia kampaaja kehui paksuiksi ja sanoi, että yllättävän kiiltävä ja hyväkuntoinen luonnonkiharaksi ja kun tätä on viimeksi leikkailtu marraskuussa. Nyt tukka kihartuu yllättävän paljon, kaverit ihmettelivät, että oonko menny permanentin ottamaan.  ;D Yleensä siis vaan ala hiukset ovat loivasti laineilla.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Heh, tuli mieleen tänään äidin kuolematon kommentti hiuksistani rippipäivänäni vuosia sitten. "Hiukseskin on kuin vanha luuta". Tästä suuttuneena otin salaa kiitoskorttikuvia, joissa soitin huilua ruusulla. Meillä on aina vähän tämmöistä :D
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Penny kirjoitti:
ChaosBlack kirjoitti: doomsower sanoi mulle, että hiukseni näyttää livenä pidemmiltä kuin kuvissa. Loistavaa ;D Ne kasvaa sittenkin!
Tosiaan näyttivät pidemmiltä. :) Ja sulle sopii kyllä tosi hyvin tuollainen nykyisenvärinen tukka, mielestäni paljon paremmin kuin punainen vaikken sitä livenä nähnytkään.

Ja CB sanoit mulle niin ihanasti aivan yhtäkkiä lauantaina, että sulla on kyllä ihan yhtä upea tukka livenä kun kuvissakin. :-*
Joo ja Ishamaelikin sanoi, että mun hiukset senkun kasvaa! Vaikka ei itseltä tunnu siltä. Ja Ishin näin viimeksi muistaakseni helmikuussa. Eli siitä oon nyt innoissani, varsinkin, kun Vulpesin kanssa tasoiteltiin mun hiuksia kuukausi pari sitten. Vielä mä ne pitkät hiukset saan!

Kiitos värikehuista, Penny. Itsekin tykkään tästä mustasta enemmän kuin punasesta, jotenkin istuu mulle paremmin ja kehystää hyvin kasvoja. Ja vaihtelun vuoksi pistin violetin juuren.

No sitä mieltä tosiaan olen, että livenä hiukses on yhtä ihanat kuin kuvissas :-* Oliskin yhtä upea tukka kuin sulla!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Ensimmäiset sanat tänään (tai siis eilen) parhaan kaverini suusta: "Sun hiukset ovat kasvaneet". Hän on nähnyt mut viimeksi tammikuussa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Vastaa Viestiin