Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Isukki tänään parvekkella katseli mun päätä jonkun aikaa ja kysyi että mitä olen tehnyt hiuksilleni, että kiiltää tosi lujaa ja hieno kiilto ja tuli sit kokeilemaan ja jatkoi vielä perään että "tuntuupas ne terveiltä ja vahvoilta, ei ihmekään että on noin mieletön kiilto" ...Mitä ilmeisimmin pitkästä aikaa good hair day siis  :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Ihanaa että joku muukin kutsuu isää "isukiksi" :D Mä saan aina naurut päälle jos käytän sitä sanaa julkisella paikalla.
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Mulla viikonloppuna kaveri vähän kiharti mun tukkaa ja laittoi kampaukselle, niin pyydettiin sitten miehen mielipidettä siitä. "En mää osaa sanoa kun nään vaan tuon sun juurikasvun"  ;D
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mies hätkähti katsoessaan muhun päin kun ilmestyin sen viereen muka jotenkin yllättäen. "Näytät ihan siltä Game of Thronesin tytöltä, joka pieksee kaikki!". Kuulemma mun tukkani on ihan samanlainen kuin Arya Starkin:
Kuva
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Kampaaja pesi hiukseni ja sanoi, että vetää laineille. Sanoi myös, että minulla on paksut hiukset. Olin niin onnellinen noista kahdesta huomiosta.  :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Tosi monesti olen tässä lähiaikoina kuullut, että lapset kommentoivat hiuksiani. Tänäänkin kauppakeskuksessa joku pieni poika huusi "Isiii, tuolla on punahiuksinen nainen!" ;D Mä olen toisaalta vähän yllättynyt, koska en ole aikaisemmin ajatellut punaisen olevan mikään hirveän erikoinen hiusväri, toisin kuin vaikka sininen tai vihreä. Sitten kun tarkemmin ajattelee, niin nykyäänhän luonnollisuus tuntuu olevan trendinä hiuksissa, nuorillakin näkee lähes aina värjäämätöntä tai sitten jotain kevyesti vaalennettua tukkaa.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
MoonDream

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja MoonDream »

Muutaman kerran olen kuullut, että ovat "ihanan sileät ja hyväkuntoiset", ja olen ollut todella iloinen ja kiitollinen näistä kommenteista. :) Ei juuri nyt tule muita mieleen. Itse tulee paljon kehuttua ihmisiä joilla on tuuheat ja paksut hiukset toisinkuin minulla, ja jos olisi mahdollista ja saisin tehdä niin, olisin aina hiplailemassa ja ihmettelemässä ja ihailemassa tällaisia hiuksia. :D
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja almiros »

Tuntematon mummo kehui hiuksiani kauniin värisiksi.  :)
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Viime viikolla mua ärsytti mennä kouluun kun olin värjännyt viikonloppuna hiukset ja väri ei ollut tarttunut ihan tasaisesti enkä ehtinyt aamulla suoristaa tukkaa joten piti mennä omilla laineilla. Olin jotenkin tosi tietoinen hiuksistani kun mietin että näkyykö epätasaisuus ja onko tukka ihan pörröinen niin sainkin sen päivän aikana tosi monta positiivista kommenttia  :P Moni luokkakaveri kehui väriä ja kysyi miten oon tehnyt ne laineet, olin aika hämmentynyt :D
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Anoppi: "Onpa sun tukka kasvanut. Sopii hyvin sulle!"  :)

Latvoja saisi kyllä siistiä jotta hiukset asettuis vähän paremmin.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Hah, minä taas. Eilen kävin kampaajalla siistimässä latvoja ja sain kehuja hiusten hyvästä kunnosta. Samainen kampaaja on aikanaan kommentoinut omanväristä tukkaa mm. perunankuoren väriseksi, mutta tällä kertaa hän tyytyi vain kehumaan.  :D
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Liselle »

Miulla on tässä lyhyen ajan sisällä kaks pientä tyttöä kommentoinu hiusten väriä. Ensimmäinen kerta oli Ikeassa jossa tyttö sano äitillensä, että miulla on ihanan väriset hiukset ja sano, että haluaa samanlaiset (johon äiti vastas, et isompana sitten). Toinen kerta oli, kun kävelin sisään Prismaan ja vastaantulevan perheen tyttö sano kattokaa, ihanan väriset hiukset <3. Muilta ihmisiltä tunnun saavan vaan pitkiä katseita. Ei vissiin hirveesti liiku violetti hiuksisia ihmisiä lappeenrannassa :D
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Pidän hiuksiani yleensä kiinni joko nutturalla tai ihan vain ponihännällä. Eilen kesken illan avasin nutturan auki, ja sain kuulla tosi monelta kuinka paksut ja kauniit hiukset mulla on, ihan tuntemattomalta ihmiseltäkin. Ihan hauskaa, koska tällä hetkellä mun latvat on ihan hamppua ja tukka on aika huonossa kunnossa&nbsp; ::)
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Mulle ihan järkiään on miehet aina sanoneet, että mun pitäis pitää hiuksia auki, kun sopii niin hyvin. Mullahan on yleensä aina hiukset kiinni, kun tuntuu, että näytän ihan höhlältä tukka auki. Eilen jätin tukan auki ja kaksi kaveria oli ihan monttu auki, että voi kun sulla on ihana tukka, ootko tehnyt sille jotain, kun näyttää niin eriltä. Että jaaaa, kai se pitää sit uskoa.....&nbsp; ::)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Evakkosiili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 12 Syys 2013, 21:19

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Evakkosiili »

"Hei leijonanharja!" :D
Vastaa Viestiin