Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Aiemmin sain paljon kommentteja hiusten paksuudesta ja pituudesta ja kampaajat ihastelivat/kauhistelivat hiusten määrää.
Sulkasadon jälkeen äitini kauhisteli miten ohuiksi hiukseni olivat menneet ja joku kampaajakin kommentoi että "ovatpa nämä tosi heiveröiset, ei näsitä taida oikein mitään saada".  >:(

Nyt hiukseni ovat taas tuuhenemaan päin ja paksuudesta tulee taas kommenttia ja äitikin viimeksi totesi että ovat nätin ja hyväkuntoisen näköiset.&nbsp; :-* Kiiltoakin on tullut viime aikoina kivasti lisää ja siitä on tullut mieheltä ja työkavereilta kehuja. Uskon tuon kiillon olevan biotiinin ansiota koska käytössä on kuitenkin ihan samat tuotteet kuin ennenkin. Lyx <3 biotiini! ;D
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Huh huh, olen nyt&nbsp; ihan otettu, kun perjantaina kävin leikkauttamassa hiuksiini uuden mallin, ja tänään ensin kuntosalilla yksi tyttö, joka ei ole ennen edes morjestanut mua, syöksyi ihastelemaan uutta tukkaani hullun lailla. No, sitten kun tulin kuntosalilta, ja menin ostamaan aurinkolaseja tulevaa etelänmatkaa varten, lasit minulle myynyt myyjä alkoi kanssa kehua hiuksiani! :o Ihan ihme juttu, koska normaalisti en ole saanut mitään noin ylitsevuotavia kehuja hiuksistani... Positiivisia kommentteja kylläkin, mutten mitään tällaista kuin tänään... Kai se sitten on niin, että pitkät hiukset eivät sopineetkaan mulle yhtä hyvin kuin nämä uudet leukamittaiset... Joka tapauksessa kiva saada positiivisia kommentteja. :)
Susse
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 297
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Susse »

Nuorempana, joskus lukio-ikäisenä mulla vaihtu hiustyyli aika usein, niin hyvin kun tämmönen pörrö nyt eri malleja sallii! Sillon jaksoin myös panostaa ja väkertää, enää ei taida energiaa siihen löytyä ellei ole bileet luvassa&nbsp; ;D

No joka tapauksia kommentteja joita olen saanut:

- Lukion psykanope vikana päiväna kun sano meille kaikille jotain: Sussea on ollut hauska seurata kun sillä on vaihtunut hiustyyli niin usein

-Juhannusfestareilla kun oltiin teltassa, yks poika sen ulkopuolella: Ton on pakko olla Susse, kellään muulla ei oo tommoset hiukset...

-Olin yhdellä kansainvälisellä leirillä ohjaajana (olin kyllä ihan saman ikänen kun ne leireilijät) ja yks ranskalainen poika alko yht'äkkiä letittämään mun hiuksia (okei ei varsinainen kommentti)

Nyt ei tule muita tarkkoja mieleen, mutta monet ihastelee sitä että on luonnonkiharat... johtuen ihan vaan siitä ettei oo nähny mua niin etten ois tehnyt mitään hiuksilleni, koska uskokaa pois, KUKAAN ei toivo luonnonkiharaa pehkoa jos näkee meikän tukan ilman että oon tehnyt sille jotain... (eikä välttis edes sillon...)
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Tänään tuli hiuskommentti hiukan erikoisessa tilanteessa.
Olin terveyskeskuksessa odottamassa lääkärille pääsyä ja nenää niistäessä alkoi valumaan verta toisesta sieraimesta. Rutistin sitten nokkaa nenäliinalla ja toisessa kädessä oli reppu ja valkoinen untsikka.
Käytävän toisesta päästä alkoi kävelemään hoitaja ja ajattelin, että jes hän pelastaa takkini ja hakee lisää paperia, kun liina alkoi olla jo punainen. Hoitaja sitten pääsi kohdalleni, pysähtyi ja sanoi "Todella ihanat hiukset! Katsoin jo tuolta kaempaa, että ihanan paksu letti" sitten hän vielä katseli hiuksia ylhäältä alas hymyillen ja jatkoi matkaa.
Jotain kiitoksen tapaista taisin mutista, mutta vähän jäi monttu auki.&nbsp; ::)&nbsp; ;D

Onneksi lääkäri kutsui kohta sisään ja sain lisää paperia.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Tänään yks pikkutyttö ehkä jotain 5-7v. sanoi, että "onpas tolla tytöllä(!!!! ei tädillä!!!) ihanat hiukset, ihan kuin apinalla"&nbsp; ;D nauratti tosi paljon, mutta edelleenkään en tajunnut, että oliko se kohteliaisuus vai voiko niin pieni osata piilovi**uilla..?!&nbsp; ;D

p.s. kommenttiin varmaan vaikutti yöllinen letti+lyhyet aika paksut hiukset = pörröinen apinantukka
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja sipe »

Mulla kommentoidaan yleensä joko väriä (ei tosin enää niin paljon, kun tukka ei ole yhtä punainen kuin aiemmin), paksuutta ja kiharaa. Tukan paksuus on varmaan se eniten kommentoitu asia, sillä mun tukasta tosiaan saa melko vaivattomasti samanlaisen pehkon kuin sally spectralla (eipä silti, en mä sellaista kyllä halua, mutta noin niin kuin teoriatasolla. ;)). Kaikista eniten mieltä lämmittää kampaajien kommentit, koska niillä on kunnon vertailupohja. Ekalla kampaamokerralla nykykampaajani päivitteli tukan paksuutta ja näyttävyyttä varmaan 10 minuutin ajan ennen kuin pystyi tarttumaan toimeen. :)

Kommentit on jees, mutta känniset idiootit on tosi ikäviä, kun ne eivät yleensä tyydy kommentteihin, vaan niitten on pakko ruveta lääppimään tukkaa. >:( Pahin kokemus on silti varmaan ollut yöjunassa ja syyllisenä (ilmeisestikin) vesiselvä konduktööri: nukuin istuimellani vaakatasossa, pää nojasi käytävänpuoleiseen käsinojaan. Yht'äkkiä herään siihen, että joku silittää mun tukkaa ja kun mä avaan silmäni, niin konduktööri häipyy paikalta vauhdilla. Se&nbsp; oli jotenkin tosi spooky homma, etenkään kun siinä vaunuosastossa ei ollut mun lisäkseni ketään muuta... :-X
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Hyi olkoon, Sipe!! Toi oli varmaan aika pelottavaa... :-\
Minä olen tullut siihen tulokseen että miehiä on neljää lajia:
boob-men, butt-men, legs-men ja hair-men.
Näistä ärsyttävimmät ovat kyllä nuo hius-tyypit koska ne eivät tyydy katselemaan vaan tulevat lääppimään ja hipelöimään hiuksia... >:(
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Varhaisteini-iässä kun tukkani ulottui takapuoleen asti, sen pituutta ihasteltiin. Yksi luokkakaveri sanoi mua aina hipiksi, vaikken todellakaan ollut mitenkään hippityylinen muuten. Kun leikkasin polkkamittaiseksi, mummuni sanoi: "Hyvä että leikkasit! Kyllä se sun tukka olikin jo liian pitkä." Myös muut sukulaiset kehuivat polkkamallia.

Luonnonkiharan tukan omistava kaverini ihailee tukkani suoruutta ja käskee mun aina korostaa "parhaita puoliani" eli just sitä suoruutta ja sileyttä.

Kun mulla oli pitkät platinanvaaleat hiukset, eräs oranssin-keltaisenkukertava blondi ihasteli tasaista väriäni ja kyseli, millä saan tukkani niin valkoiseksi ja tasaisen väriseksi.

Ex-poikaystäväni ei kehunut puoleenselkään ulottuvaa tukkaani, mutta auta armias sitä herneen nenään vetämistä, kun leikkautin kivan rikotun olkapäämittaisen mallin kysymättä hänen lupaansa! Hän murjotti ja käski heti kasvattaa pitkän tukan takaisin. Mikä lapsellinen idiootti, onneksi on nyt exä&nbsp; ;D

Kun viime keväänä kynin tukkani ihan lyhyeksi, sain pääasiassa positiivisia kommentteja. Kehuttiin, että sopivat hyvin, kasvot näyttävät kapeilta jne. Yksi keski-ikäinen miespuolinen työkaveri tosin kauhisteli ja sanoi, että hänen mielestään nainen on aina kauneimmillaan pitkässä tukassa. Pappani ei myöskään ymmärtänyt, miksi tukka piti pörröttää takaa pystyyn. Yksi kavereistani sanoi, että lyhytkään ei ole paha, mutta mulle sopii paremmin pitkä.

Muutama päivä sitten kultani katseli pitkään tukkaani ja tokaisi: "Miten sulla on noin hyväkuntoisen näköiset hiukset? Ne aivan niinku kiiltelee sillain jännästi."&nbsp; :D&nbsp; Olin tosi yllättynyt ja meinasin sanoa että onhan näihin parissa kuukaudessa sata euroa mennytkin, mutta en viitsinyt järkyttää vaan tyydyin vaan myhäilemään iloisena&nbsp; :D
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Yleensä saan kommentteja, kun tukka on kiharalla. Yleensä ihastellaan ja kysellään miten saan tukan noin kiharaksi (luonnonkihara). Jos suoristan tukan niin läheisimmät kaverit aina huomauttelevat suoristuksestani ja sanovat kuinka erilaiselta näytän suoralla tukalla. :) Joskus myös kysellään minkä värinen tukka minulla oikeasti on - enkä yhtään ihmettele uteliaisuuden määrää, sillä minulle tämä nykyinen tumma väri tosiaan sopii paremmin kuin mikään muu. Kampaajat yleensä kehuvat tukkani tuuheutta ja ovat yleensä kovinkin ymmärtäväisiä, kun valitan heille luonnonkiharan tukkani hoitamisongelmista.&nbsp; ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
tarhatyyli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1765
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:59

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja tarhatyyli »

Eilen kampaaja esitteli mulle tuotteita... "Tässä on tämmönen värishampoo joka pitää värin hyvänä ettei haalistu niin nopeesti" -Joo mulla on ihan oma väri kiitos vaan. "Aijaa. No sit täs ois tämmönen permanentattujen hiusten jätettävä hoitoaine" -No itseasias mulla on ihan luonnonkihara. Sitten kehu että on hienot hiukset kun on luonnostaan niin hyvän väriset ja nätit kiharat.&nbsp; :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Nyt oon saanut kuulla kehuja väristä (teiltä, ohilkulkijoilta, kavereilta ja rakkaaltani) ja monet ovat ihmetelleet sitä, ettei hiukseni ole kärsineet tämän enempää, vaikka pari värinpoistoa jouduttiinkin pistämään.

Olen itsekin niin tyytyväinen hiusteni väriin, että on kiva vielä lisäksi kuulla kommentteja muilta. Tosin pelkään koko aika, että tämä väri haalistuu liian nopee. Noh, onneksi on suoravärit 8)

Nykyään huomaa, kun monet ohikulkijatkin jää katsomaan hiuksiani pitkään, vaikkei mitään sanokaan. Tiedä sitten siitä, mitä tykkäävät, mutta aivan sama mulle ;D

Äitini ei tosiaankaan tykännyt näistä hiuksistani ollenkaan, mutta se on voi voi. Se saa keskenänsä murehtia sitä...
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Kampaajani kommentoi tänään, että "Onpa sulla pitkät hiukset!" Vihdoin joku sanoi sen ääneen ;D
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Lara
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 104
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 10:04

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Lara »

Kommentteja hiuksista...hmmm. Yks on ainakin ihan täys vakio. Leikkasin tossa syksyllä ihan lyhyen tukan, joku siis 2-3cm pitkän poikatukan. Olen sitä tässä nyt vajaan puoli vuotta kasvatuellu kertaakaan leikkaamatta. Kuitenkin ihmiset, joita ihan päivittäin näen sanovat, että "eiks sun pitäny kasvattaa, sä oot taas leikannu". Siis melkeen kaikki tutut sanoneet näin ainakin kerran. Paras tyttökaveri, jota näen noin joka päivä, on tainnu sanoo kolme kertaa.&nbsp; ???
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja tenn »

Lara kirjoitti: Kommentteja hiuksista...hmmm. Yks on ainakin ihan täys vakio. Leikkasin tossa syksyllä ihan lyhyen tukan, joku siis 2-3cm pitkän poikatukan. Olen sitä tässä nyt vajaan puoli vuotta kasvatuellu kertaakaan leikkaamatta. Kuitenkin ihmiset, joita ihan päivittäin näen sanovat, että "eiks sun pitäny kasvattaa, sä oot taas leikannu". Siis melkeen kaikki tutut sanoneet näin ainakin kerran. Paras tyttökaveri, jota näen noin joka päivä, on tainnu sanoo kolme kertaa.&nbsp; ???
Ihan sama juttu! En oo melkein 2kk käyny kampaajalla ja silti aina sellaset ihmiset joita näkee kerran viikossa on että "taas sä oot leikannu hiuksias!!"&nbsp; >:(
rihkamatyttö

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja rihkamatyttö »

Aikana, jollion työskentelin päiväkodissa yksi 3-vuotias tyttö sanoi mulle joka päivä silmät pyöreänä: sulla on ISO tukka!!!
Vastaa Viestiin