Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Nyt kun olen taas tummatukkainen väri on saanut paljon kehuja, eniten mainitsemisen arvoinen kehu tuli tapailu(?)mieheltä joka on negatiivisuuden perikuva, viime vkolla kun täytin keskittyneesti lottokuponkia se tuijotteli pitkään ja totesi että "Siis kyllä toi musta on ehdottomasti paras väri sulle, tosi hyvä kun sä värjäsit hiukset. Punainen oli ok, blondi oli parempi kuin punainen, mutta toi musta sopii sulle, varmasti ei kannata enää vaihtaa väriä." Musta?!  ;D Ei ehkä ihan musta, paitsi ehkä miehet näkee värit eri tavalla... mutta tuo oli suuri voitto koska se aiemmin vannoi vain sen blondin nimeen eikä mikään muu ees ajatuksen tasolla kuulostanut hyvältä. :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Läikytin kuumaa teetä päälleni, kun sain seuraavan kommentin työkaverilta (puhe oli päälläni olleesta vaatteesta):
"Sulle sopii tollanen tummanvioletti sävy tosi hyvin, kun sulla on toi oranssi tukka!"

Mä olin ihan äimistynyt, ja sain vaan soperrettua kiitokset, kun mietin koko ajan kuumeisesti, että ei kai mulla oikeasti ole oranssin värinen tukka! Se ei nimittäin olisi mikään toivottu sävy!!! Mä tulin kuitenkin siihen tulokseen, että ehkä sanojan suppea sanavarasto värien kuvailemisen suhteen oli tässä nyt se merkitsevä tekijä. Jäi kyllä ilkeästi kaikumaan kallonpohjaan vähäksi aikaa toi kommentti... :-[
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Sisko kehui leikkaamaani hiusmallia. Sanoi että mun olisi pitänyt mennä kampaamoalalle opiskelemaan.  :)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Joanna »

En jaksanut eilen pestä hiuksia ja pyysin miestä nuuhkaisemaan niitä, että haisevatko hevoselta kun tallilla olin ollut. Eivät haisseet mutta mies kommentoi että "on ne muuten likaisen näköiset".
Ihmettelin tätä kun edellisenä iltana olin kuitenkin ne pessyt ja menin peilin eteen katsomaan juuristoa. Ihan puhtaat. En vaan ollut laittanut mitään muotoilutuotteita edellisen pesun jälkeen ja hiukset oli olleet tallilla pipon alla lytyssä. Eli mun au naturel hiukset -> likaisen näköiset. Jee.  ;D
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Silloin kun jaksan laittaa hiukset, kuten sormikiharat tai lämpörullat, saattaa työpaikalla tulla kommentteja miten upeilta hiukset näyttää :) Harmi vaan etten aina jaksa laittaa hiuksia ja silloin mun luonnonkiharat näyttää sellaiselta luolamiesmallilta  ;D

Hiukset alkaa myös olla jo aika pitkät, välillä bsl ja vyötärö. Sitä ei välttämättä huomaa koska pidän hiuksia paljon kiinni tai kiharalla, mutta jos satun suoristusraudalla suoristamaan ja pidän hiukset auki, tulee kivoja kommentteja siitä miten pitkät hiukset mulla on ja on jopa luultu että mulla on pidennykset.

Eivät myöskään meinaa uskoa että on oma väri päässä, mutta sitten näytän niitä hopean värisiä yksilöitä mitä mun päästä jo pukkaa, niin siinä vaiheessa uskovat ettei oo värjätty  ;)
AnnIIlona

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja AnnIIlona »

Sillon kun hiukset oli vielä tosi vaaleat ja tuhkaiset, niin Emotionin myyjä suositteli ensin hopeashampoota ja sanoi sitten että sullahan on jo niin hyvä toi väri, et taida tarvita. Helppohan se oli olla niin vaalea kun on luonnostaankin tummanvaalea :) ja kylmien sävyjen ylläpito ei ole mitenkään kovin hankalaa tässä päässä kun omakin väri on niin harmahtava.

Siitä on jäänyt kyllä traumat kun olin 18-vuotiaana kampaajalla ja hiukset oli kamalassa kunnossa kotiblondausteni jäljiltä, joita silloin oli koko hiuksistoon tehty useita, eli enpä minäkään ennen hiuksista tajunnut mitään. Mutta tosiaan, kampaaja ilmoitti aan että tukka on täysin pilalla ja kutsui vielä pomonsakin paikalle joka sanoi että juuu, täyttä purkkaa, pois vaan. Niitähän sitten leikeltiin urakalla. Okei, uskon kyllä että hiukset oli pilalla, mutta eikö sitä voi sanoa nätimmin esim. "tämä on aika rasittunut/kuiva tms, leikataanko nämä  huonot pois niin että voi kasvattaa terveempää tilalle" tms. eikä noin että kamalaa purkkaa koko tukka ja naureskellaan tylysti päälle  :-[

Nykyisin tukka on sileä ja hoidan huolella, mutta vieläkin jos menen kampaajalle yritän hoitaa kamalasti ennen sitä, ettei taas tulisi kommenttia kamalasta tukastani :D Avokki tosin räplää tätä koko ajan ja hokee että on ihanan tuntuinen. :)

Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Emo huomautti että eikös tuo tukka ole jo kasvanut. Jee se oikeasti kasvaa! *voitontanssi*
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Pulla
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Marras 2012, 11:24

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Pulla »

"Onks sun hiukset oikeasti TOMMOSET?" Joo kyllä. Ne vetää korkkiruuveille jonakin päivänä, on itsepäiset kuin mitkä, ja niitä on paljon. Tämä kommentti nyt, kun olen antanut siilistä kasvaa olkapäille, saas nähdä mitä kommentoidaan sitten kun ne ylettyy vyötärölle.  ;D
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Työkaveri sanoi et "sullahan on jo pitkä tukka!" kun olin eilen suoristanut hiukset. Työvoitto! :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Tää kirkkaanpunainen väri on joka kerta varsinainen katseenkääntäjä, kehua ja kommenttia tulee ihan jatkuvasti :D Alan kyllä kieltämättä olla itsekin jo aika tyytyväinen letin ulkonäköön.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Useimmiten luullaan pidennyksiksi. Jopa ihmiset joita olen nähnyt päivittäin työpaikalla, ovat pikkujouluissa alkoholin vapauttamina suoraan väittäneet hiuksiani pidennyksiksi ja vaatineet saada tunnustella kunnolla. No, mikäs siinä. Eihän kaikilla hiukset kasva niin kovin pitkiksi, tai ole niin paksut että niitä voi kasvattaa edes, mutta huvittaa se että nykypäivänä on normaalimpaa että pitkähiuksisilla on pidennykset kuin että se olisi kaikki ihan omaa. Jopa hiusmallitilaisuudessa merkin kouluttaja oli varma että hiukseni eivät ole omat. Kunnes tuikkasi kätensä takaraivooni eikä löytänyt sieltä mitään kiinnityksiä.  :D
Nemilie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 31 Loka 2012, 16:04

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Nemilie »

"Mä katoin yks päivä et sun hiukset on kasvanu ihan sikana."&nbsp; :l :O <3 Eipä tiennyt kuinka paljon paremmaksi teki kasvattajan päivän! :D
helka

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja helka »

Mun hiuksia kehuttiin tässä yksi päivä paksuiksi ja hyväkuntoisiksi. En ole ihan samaa mieltä, mutta kiva jos joku toinen on! :D
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Tänään työkaveri hississä ollessamme spontaanisti alkoi koskettelemaan mun kiharoita ja sano että kylläpäs näyttää ja tuntuu hyvälle&nbsp; ;D
Kunis

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kunis »

"On niin hyväkuntoisen näköiset, että eihän sun noita tarvitsisi hoitaa edes." Ahaa. Mahtaisivatkohan sitten olla hyväkuntoisen näköiset enää? Kuka tietää.
Vastaa Viestiin