Kalevalatar kirjoitti:
Hassua myös, koska ulkona oli kauhea myrskytuuli ja aamulla laitoin hiukset tosi nopeasti löysälle ponnarille, jonka kiinnitin hiukan sivulle, korvan taakse. Ja vähän lakkaa päälle. Mutta näinhän se menee... koita laittaa hiukset kauniisti ja käytä siihen 2 tuntia, tulos on niin ja näin. Anna letin olla tuulentuivertama ja ne näyttää upeilta.
Tää on kyllä jännä juttu!

Ja mulla käy myös usein niin, että jos alan oikein laittamalla laittamaan hiuksia niin kampauksesta tulee liian laitetun näköinen, se luonnollisuus ja tietynlainen eloisuus puuttuu.
Mä olen saanut kehuja nyt muutamaan otteeseen mun ranskanletistä! Teen usein pikaranskiksen vinoon ja "väärinpäin". Mä en itseasiassa taida edes osata tehdä ranskista oikeinpäin.

Mä vielä vähän levitän lettiä jolloin sieltä jää hapsuja ulos ja lopputulos on aika pörröinen mutta siisti. Ennen en tykännyt pitää lettikampauksia, mutta nyt kun tukka on raidoitettu tosi runsaasti ja alla on omaa väriä useampi sentti, niin lopputuloksesta tulee tosi kivannäköinen kun kaikki värit erottuvat selkeästi.