Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
KaroL

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja KaroL »

"sun hiukset on sun itsetunto" totesi siskoni. saattaa olla oikeassa...kyllä se kummasti kohottaa itsetuntoa kun on tukka hyvin.  :D
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja shivaree »

KaroL kirjoitti: "sun hiukset on sun itsetunto" totesi siskoni. saattaa olla oikeassa...kyllä se kummasti kohottaa itsetuntoa kun on tukka hyvin.  :D
NIIN totta omallakin kohdalla! Jos miulla on tukka laitettuna (ja meikkiä) niin olen paljon puheliaampi seurassa jne... Muutoin vaan et "älkää kattoko minuu..." :D
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja siili »

Työkaveri sanoi että "Ompas sulla kiiltävät hiukset, mitä sä oot niille tehnyt?" Kommentoijana oli n.50v mies joka ei todellakaan mitään näistä jutuista ymmärrä.  ;D Jotain on saatu kalliilla aineilla aikaan kun puusilmätkin huomaa ;D
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja deko »

Yhdeltä tutulta mieheltä tuli mieltä lämmittävä "kylläpäs nuo on kasvanut ja hyvän värisetkin, älä vaan leikkaa" -kommentti. Juuri sopivasti siihen väliin kun olin kypsänä soittamassa lempikampaajalleni kaikki-pois-koneella-mulla-meni-hermo  -aikaa. ;D
this too shall pass.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja salute »

Muistuipa mieleeni tällainen tapaus vuosien varrelta:

Kauan sitten, 13-kesäisenä olin kotipaikkani shampoohyllyllä kuluttamassa aikaani. Eräs yli 40-vuotias rouvashenkilö ilmestyi sitten viereeni ihmettelemään marketin hiustuotevalikoimaa. Suureksi yllätyksekseni nainen kysyi multa neuvoa siihen, minkä merkkiset hiustuotteet kannattaisi hyllystä ottaa. Sen ajan hiustietoudellani (yleistieto ihan hyvä, mutta kaukana juurestietoudesta..) neuvoin sitten häntä miettimään, onko esim. päänahka rasvoittuva tai hiuslatvat haaroittuvat. Neuvojeni jälkeen rouva otti hyllystä suosittelemani tuotteet (harmi, en muista mitkä...) :o .Tämän jälkeen hän kehui hiuksiani erittäin kauniiksi ja jatkoi matkaansa.
Olin hyvin otettu tapauksen jälkeen, koska koulukiusauksen takia itsetuntoni oli nollassa. Itse en millään voisi kuvitella kysyväni miltään varhaisteiniltä hiusneuvoja, en nyt tai ennen juuresaikoja. :D
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Silver »

No eilen juuri hampilääkärissä sitten kun laittavat sen suojan aina rinnuksille ja mulla oli hiukset auki niin eivät saaneet sitä kunnolla ja sanoivat sitten että mulla on niin paksu tukka ja onko tämä ihan mun oma vai onko tässä jotain lisäkkeitä laitettu..Joo ei oo..Vielä.. ;D Mut si kun saan sen pidennyksen päähän nii..  ;D
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Näiden pidennyksien ja punaisen värin ansiosta mulla tukkeutuu galleria-sivu "Ihanat hiukset!!!!!! <<4<4<4"-kommenteista ::) Tosin olen kavereiltakin saanut todella hyvää palautetta, kuulemma sopii pitkät paremmin, kuin lyhyet ::) :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Penny »

Oli kieltämättä kiva kuulla miehen systeriltä (joka pätkäisi ihanan, piiiitkän ja tosi paksun tukkansa taannoin n. 40cm lyhemmäksi) todella vilpittömänkuuloinen toteamus - Onpa sulla tukka kasvanut ihan järkyttävän pitkäksi! :D

No ei nyt sentään liioitella, mutta lämmittihän se sydäntä, varsinkin kun on nähty viimeksi pari kk sitten. ;)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Poikaystävä on alkanu sanoa leikillään mulle nyt näitte uusien hiuksien vuoksi&nbsp; " En tykkää susta,vaan sun hiuksista"&nbsp; ;D
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Veljen lakkiaisissa tuli sukulaisilta jotain kommenttia hiuksista, lähinnä pituudesta. Mietin myös etukäteen, että miten esim. mummi suhtautuu mun hiusvärimuutokseen (viimeksi tavatessa mulla oli vielä sellaiset perinteiset maantienväriset hiukset, nyt mustat ja noin 1½ sentin violetti juurikasvu), mutta ei tuo ensin edes huomannut mitään. :D Moikkasi ihan normaalisti ja tuli sitten hetken päästä sanomaan, että nyt hän vasta tajusi, että mun hiusten väri on eri. Eli ilmeisesti tää musta ei ole ihan kauhean räikeä tai omituinen mulla. :)

Hiusten pituudesta on nyt viime aikoina muutenkin alkanut tulla kommenttia silloin tällöin. Olin esim. viime viikolla yhdessä kampaamokaupassa katselemassa, mitä siellä olisi myynnissä, niin yksi myyjä huomautti, että mulla on "mahtavan pitkät hiukset". Varmaan tää vyötäröpituus alkaa sitten olla jo vähän erikoinen.
1c M ii, tjsp
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Monta vuotta sitten yksi koiraa ulkoiluttava mies torui kun olin lyhentänyt hiukseni. Noo, nyt olisi kiva kuulla mitä mieltä herra on tämän hetkisestä pituudesta&nbsp; ;) Näen miehen edelleen monta kertaa viikossa ulkoiluttamassa koiraansa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Riia »

Tänään ruokakaupassa karkkihyllyllä joku pikkutyttö sanoi mulle, että mulla on samanlaiset hiukset kuin merenneito Arielilla :D (enhän mä edes tiennyt aluksi kuka/mikä on merenneito Ariel ::))
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Sinisilmä

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Sinisilmä »

Hiusten kasvamisesta on mainittu täälläkin. :D Which was nice, kasvatellahan tässä yritetään.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Tänään työkaveri kommentoi, että onpa sun hiukset kasvaneet todella paljon! Joo-joo, kun ei joka kuukausi laukkaa kampaajalla niitä saksimassa niin kai ne siitä kasvaa....
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Oompa viime aikoina kuullu monelta miten punaiset ja pitkät hiukset minulle on. Huh. Ei ne minusta niin ihanat ole :D
Vastaa Viestiin