Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Yleensä ihastelevat väriä (punainen) ja kiiltoa.
Vuosia sitten, kun oli takamukseen ylettyvät pikkuletit, porukka hipelöi niitä joka paikassa.
Ginia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 11:58

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Ginia »

Kiiltoa on ihasteltu ja paksuutta sekä väriä.

Sitten on muutama mieshenkilö urputtanut jos on hiukset lyhentynyt että naisella pitää olla pitkät hiukset.

Kuitenkin ihan yleensä otten positiivista kommenttia .
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Tuntematon kampaamokaupanmyyjä tuumasi tänään että nää on paksut, itse en kyllä menisi moista väittämään koska ponnarilla on paksuutta vain se kuusi senttiä :( Mutta tuli hyvä mieli kun tollasta sanotaan.
Poikakaveri kehuu usein aukinaisia hiuksiani, ja hänen äitinsä on myös kommentoinut että en saa koskaan leikata lyhyeksi :) Muita kommentteja en juuri nyt muista.
1b M ii
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

Silloin kun en ollut vielä tuhonnut hiuksiani, ja ne olivat takapuoleen asti (nyt lapaluille) niin hiukseni tuntuivat olevan kuin jokin yleinen räpellettävä niin tutuille kuin tuntemattomillekin  >:( Siis monesti ihan kadulla joku iski näppinsä hiuksiini ja usein oli kommetti "katson vain onko latvatkin hyvät" Siis ARGH! joskus kysyttiinkin saako koskea, mutta tosi harvoin... itse en kehtaisi millään kysyä tuntemattomalta saako koskea hiuksia, tuntuisi vähintääkin oudolta...

Taisin olla hiusteni olematon jatke jota kukaan ei huomannut ennekuin tunsi vihaisen katseeni, en pidä tuntemattomien koskettelusta :-\ Kelpaisi se nykyään, kun tutut kummastelevat mihin ne hiukset on hävinneet... lähtivät värjäysten, pikkulettien kauhean parturin ja kaamean lopputyöstressin jälkeen  :'( ja se kauhistelu alkaa ärsyttää jo, joo, kyllä tiedän ihan hyvin että ovat kolmasosan entisestä... pituudessa ja paksuudessa, kehuja saa vain väristä nykyään.

Mutta teen kaikkeni tämän foorumin avulla saadakseni tukkani takaisin  ;)
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Eilen salilla yks nainen tokaisi, että: "sullahan on jo tosi pitkä tukka, ku muistan vielä, kun leikkasit ihan lyhyeks, eikä siitä ole pitkä aikakaan" :D Kiva kommentti, koska tuntuu ettei tukka kovin paljoa ole kasvanut. Ja kiva, että ventovieras oli kiinnittänyt huomiota, toisaalta aika pelottavaa. Mitäs se mua kyttää?!!  ;D
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Itselläni on perusruskea ja kasvatusvaiheessa oleva tukka, joka on senverran tylsä, että se ei kauheasti kerää huomiota. Eniten kommentteja on tullut radikaalimpien muutosten yhteydessä, uuden mallin ja värin kohdalla. Kirkkaanpunainen lyhyehkö tukka sai todella paljon ihailua, samoin viime vuonna leikattu puolipitkä malli. Aikoinaan vaalennettua tukkaa isä kehui kovasti, vaikka se ei yleensä huomio hiuksia ollenkaan. Vastaavasti kerran silloisen poikaystävän isä värjättyäni puneravat vaaleanruskeat hiukseni melkein mustiksi ihmetteli, että olenko tehnyt jotain tukalleni?  :D

Pitäis varmaan taas repäistä ihan kunnolla, jotta sais taas vaihteeksi huomiota. Toisaalta uutta kampausta haikaillessani monet ovat sanoneet, että älä vaan leikkaa, joten kai nää ihan kivat on.
~vail~

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Tuittunen kirjoitti: Silloin kun en ollut vielä tuhonnut hiuksiani, ja ne olivat takapuoleen asti (nyt lapaluille) niin hiukseni tuntuivat olevan kuin jokin yleinen räpellettävä niin tutuille kuin tuntemattomillekin  >:( Siis monesti ihan kadulla joku iski näppinsä hiuksiini ja usein oli kommetti "katson vain onko latvatkin hyvät" Siis ARGH! joskus kysyttiinkin saako koskea, mutta tosi harvoin... itse en kehtaisi millään kysyä tuntemattomalta saako koskea hiuksia, tuntuisi vähintääkin oudolta...
Sama homma kun olet raskaana: kaikki ovat taputtelemassa massua. Tai kun sulla on sylivauva: suurinpiirein ollaan tissistä puristamassa että onko siellä maitoa :D

Mutta niistä asioista sopii olla ylpeä kun ne huomion kiinnittävät. Mustakin tuntuu etten koskaan voisi kosketella toista ihmistä kysymättä, mutta ihmeen paljon sellaisia ihmisiä on. Toiset ovat välittömiä ja ystävällisiä ja haluavat vain huomioida sinua erityisesti - toiset taas moittivasti arvostelevia, joille voi kyllä pamauttaa jotain takaisin heidän omasta ominaisuudestaan jos näpäyttää haluaa ;D

Toivottavasti Tuittunen saat hiukset taas loistamaan tuuheuttaan :)
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

Kiitos Vail, innokkaasti yritän  :D  Johtui ehkä siitäkin ärsyttykseni, kun pelkäsin mitä päästävä suustaan, koulussa yksi tyttö oli päättänyt (yläasteen aikoihin) saada minut leikkaamaan tukkani, haukkui kuivaksi kasaksi ym. (itse oli justiinsa leikannut upean pitkän tukkansa ihan nysäksi ja katui sitä) mutta pitkät hiukset ovat niin suuri osa minua etten edes ajatellut koko asia... Tämä tyttö pyysi tätä anteeksi pari vuotta sitten, se kiusaaminen oli vaivannut häntä paljon :D

En ole niin teiniangstinen enään että häiritsisi, enkä niiiin ujo etten saisi sanaa suustani  ;D

Joo, kyllä se tissien puristelun voittaa, kyllä onneksi tiedän mitä sukulaistätiä pitää välttää jos/kun tulen raskaaksi  :-X
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Yleensä kommentteja tulee väristä,pituudesta ei niinkään.
Eilen joku tokaisi että hiukset näyttää tulenlieskoilta :)
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Euphoria

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Naispuolinen ystäväni kokeili hiuksiani kädellään ja sanoi niiden tuntuvan ihanilta.&nbsp; :)
Vulpes

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Vulpes »

Hih, olin yksi päivä tulossa töihin ja hissiin sattui pari mummoa samaan aikaan. Mulla oli tukka ponnarilla ja kun heitin siinä tukan etupuolelta taakse,niin&nbsp; toinen mummo rupesi ihmettelemään että hän luuli että se oli kaulahuivi ;D Joskus myös kun on töissä hiukset letillä niin saan kuulla ihasteluja sen pituudesta, kerran eräs rouva oikein ilostui että on niin kiva nähdä että vielä nykyäänkin joku nuori pitää lettiä hiuksissa. Siitäkin olen jopa saanut kehuja vaikka mulla on ollut hiukset ihan normaalisti hainhampailla ylhäällä, yksi pappakin sanoi että mulla on niin hieno kampaus :D Hassuja, ihania ihmisiä siellä.

Kommenttia saa yleensäkin kuulla, siitä olin kyllä oikeasti yllättynyt kun eilisessä miitissä juurekset sanoivat tukkani olevan hyvässä kunnossa (sentään ihmisiä jotka tietävät tukkajutuista). Epäilen vieläkin että se oli vaan kohteliaisuudesta ;) ;D
Viimeksi muokannut Vulpes, 25 Helmi 2006, 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Vulpes kirjoitti: Kommenttia saa yleensäkin kuulla, siitä olin kyllä oikeasti yllättynyt kun eilisessä miitissä juurekset sanoivat tukkani olevan hyvässä kunnossa (sentään ihmisiä jotka tietävät tukkajutuista). Epäilen vieläkin että se oli vaan kohteliaisuudesta ;) ;D
Höpsis! :) Kyllä sulla on hyvässä kunnossa hiukset ja vielä, kun on niin pitkätkin niin ei voinut muuta kuin ihastella niiden kuntoa!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Serafi »

Vulpes kirjoitti: Kommenttia saa yleensäkin kuulla, siitä olin kyllä oikeasti yllättynyt kun eilisessä miitissä juurekset sanoivat tukkani olevan hyvässä kunnossa (sentään ihmisiä jotka tietävät tukkajutuista). Epäilen vieläkin että se oli vaan kohteliaisuudesta ;) ;D
Kiistän! Itse asiassa juuri ennen tämän keskustelun lukemista muistelin sun hiuksiasi ja mietin, että olivatpas hienot. :D Mä en meinaan yleensä ole mikään hillitön mitä-pidemmät-hiukset-sitä-ihanammat-tyyppi, mutta sun tukka oli kyllä tosi hieno. Pitkä, hyväkuntoinen ja aivan ihanan takkuuntumaton ja pehmeä. Olepa iloinen vain. :D

Omasta tukastani sen verran, että koska mä harrastan tavistyyliä myös hiuksissa, väristä tai leikkauksesta harvemmin kuulee maata mullistavaa kommenttia - vaaleat raidat ja hartiamitta eivät ole ihmeellisiä. Mutta ystävät kyllä monesti kehuvat kiiltoa ja kuntoa. Niin ja miespuoliset aina näpertelevät joskus. Niin ja miitin keskinäisen kehun kerhossa taisi muutama kommentti tulla. :D
Nipsu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 214
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Olen saanut kuulla hiuksista ihan positiivisia kommentteja. Kampaajat ovat kehuneet hyväkuntoisiksi ja paksuiksi. Myös kaverit silloin tällöin sanovat että hiukseni näyttävät hyvältä.&nbsp; :)

Viime kesänä myös paikalliset puliukot sanoivat että onpas siinä tytöllä pitkä tukka kun poljin pyörällä ohi. ;D

Ainahan se on mukava kuulla kehuja hiuksista!
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Todia »

usein saan kehuja ruskeasta väristäni, mikä on tosi kiva, koska väri on oma. ennen ihasteltiin kiharia pituuksia, nyt enemmänkin kuntoa, pehmeyttä.
muistan, kun ala-astella eräs tyttö sanoi pitkiä hiuksiani tylsiksi. leikattuani peppu-pituiset hiukseni hän myönsi, että oli ollut kateellinen. >:( kyllä harmitti myöhemmin.
hiukset huijausmitalla 79 cm,&nbsp; laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Vastaa Viestiin