Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Penny »

PoohBear kirjoitti: Laivalla oltiin pari viikkoa sitten ja siellä yksi miekkonen halusi nukahtaa tukkaani. Olin silloin kihartanut hiukset ja ne oli sellaisella solkihommelilla niskassa. Sanoin sille miehelle sitten kun alkoi liikaa notkumaan niissä hiuksissa, että jos vähän rajoittaisi.
*totalreps* ;D ;D Jotenkin verkkokalvoille iskeytyi kuva hieman närkästyneestä PoohBearista vanhan linnan korkean tornin ikkunassa - ja yli-innokkasta tukkamiehestä joka roikkuu hiuksissa kiinni kuin viimeistä päivää... kukas se jossain sadussa kiipesikään neidon palmikoita pitkin linnaan? ;)

Ainakin oli täysin uusi iskurepliikki tuo tukkaan nukahtaminen. ;D
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Mä en juuri ole saanut kommentteja, paitsi hiusten määrästä ja paksuudesta. Nyt tosin, kuten tuohon yhteen toiseenkin ketjuun jo kirjoittelin, mun pitkäaikainen vakikampaaja totesi viimeksi, kun kävin leikkuuttamassa hiuksia, että "Olet sitten käynyt ottamassa spiraalipermanentin", vaikka ihan tavallinen permis tässä ja vieläpä hänen itsensä laittama! En oikein tiedä, mitä tuosta olisi pitänyt päätellä, mutta mä otin sen kohteliaisuutena, koska onhan spiraalikihara yleensä ottaen (ainakin mun mielestä) kauniimpaa kuin tavallinen, sellaista erotellumapaa ja ei niin pörröistä. Ja nyt mä sitten himoitsen ihan oikeaa spiraalipermistä!  ;)

Mitä te ajattelette tuosta kommentista? Miten olisitte tulkinneet sen ja mitä ehkä päätelleet?
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Hiuksistani on tullut paljonkin kommenttia vuosien mittaan
Tässäpä muutama..

Elikkäs oma väri on tosiaan se astetta tummempi maantienharmaa ja sävytin sitä
jossain vaiheessa punaiseksi ja tummanruskeaksi.

No pari vuotta sitten innostuin blondaamisesta tosissaan ja mulle ihme kyllä sopii vaaleat
hiukset paljon paremmin kuin ruskea :D

Jostain sain sitten päähäni jälleen kerran että nyt loppuu tää vaalentaminen,värjäsin ruskeaksi
menin töihin ja ensimmäinen kommentti oli että
"Voi kamala kun näytät vanhalta tuossa ruskeassa värissä
Kyllä me sinuna vaihdettas väri takaisin vaaleaksi"
Niin siinä kävi että blondi tuli taas parin viikon päästä päähän ;D

Pojan kommentti oli saunassa
"äiti sulla on marianne karkin väriset hiukset"
ja tarkkaan kun miettii niin niin ne ovatkin

Parturit aina ihmettelee miten on joku voinut leikata hiukset
näin epätasaisesti..
Syy on se että oikea puoli hiuksista kasvaa 1,5cm lujempaa tahtia kuin vasen puoli.
Olipas vaikeasti selitetty mut toiv.joku tajus mitä tällä tarkoitin
:D
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Mulla on parhaimmat kommentit tullu silloin kun oli melkein oranssit hiukset. Olin hiusmallina jossain Wellan tilaisuudesssa,  jossa kouluttaja värjäsi hiukset. Väri oli kyllä mustakin aika kiva, se ei vaan sopinut mun minäkuvaan. En osannut olla niillä. Parin päivän päästä värjäsin ne pois. Olin n. 18-24 vuotiaana lähes aina todella tummatukkainen. Sen jälkeen kuin vaihdoin vaalaenruskeaan, olen saanut kuulla että nyt näytän elävämmältä. Kai se tumma väri mun itsenikin mielestäni nyt jälkikäteen ajatteltuna vei värin kasvoilta. Nyt ihan tyytyväinen väriin.
EVS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:21

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja EVS »

Mä kuulen aika harvoin mitään kommenttia tukasta, mutta yleensä ne liittyy jotenkin pehmeyteen ja sileyteen. Töissä on ikävä pitää tukkaa auki, joten se onkin yleensä jollain virityksellä kiinni. Yksi päivä tukka oli letillä ja töiden jälkeen kaverini kommentoi tukkani kasvaneen! Voi olla tottakin, en ole mitenkään erityisesti kasvatellut, mutta ei tätä leikattukaan ole. Viimeksi kampaajalla käydessä kampaaja kehui suureen ääneen, kuinka mulla on tosi hyvin itselleni sopiva väri! Olin aika otettu. Lisäksi kampaajat usein kehuvat tukan hyvää kuntoa, että ei välttämättä tarvitsisi leikata ollenkaan. No, enpä viitsi sinne kampaajalle asti raahautua ja jättää leikkaamatta.

Pienenä äidin mielestä tukkani oli kamala luiru, eikä pitkä tukka tullut kysymykseenkään. Malli oli sitten tasamittainen otsatukka ja polkka niskaan saakka. Aika hirveän näköistä, lisäksi oma väri on aika pliisu.
1a F ii
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mulle on parasta kommenttia tullut nyt vuoden verran, kun olen ollut  punapää. Mitä punaisempi väri, sitä varmemmin tulee kommenttia: iiiiihanan väriset, miten sä oot saanut sen noin punaiseksi jne.  Yksi hyvä ystävä  sanoi, että tämä on paras väri, mitä mulla on ollut enkä saisi enää palata kalpeaan vaaleaan. Antoi vieläpä mulle lahjakortin HS:lle jouluna, että jatkaisin punaista linjaani  ;D.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Kommentit riippuu ihan siitä minkä väriset tai minkä pituiset mun hiukset ovat olleet.
Elikäs, kun on ollut oma luonnostaan vaalea pitkät hiukset, niin kaikki on kehunut vaaleaa sävyä "kun se on niin ällistyttävän vaalea" ja oma väri, kun on ollut, niin hiuksetkin ovat olleet ihanan pehmeät ja sileät, siitä siis saanut kommentteja.
Kun mulla on ollut joskus hennatut hiukset, niistä on saanut kuulla, että näyttää hienolta luonnollisen punaiselta.
Shokkipunapäänä sain kuulla paljonkin kommenttia hiuksista (varsinkin, kun ne oli pitkät), että on todella upea ja leiskuva väri, monet kaverit jaksoivat monta kertaa kehua peräkkäin ja ihan tuntemattomatkin tulivat kehumaan väriä ja kiiltoa.
Mustista hiuksista on sanottu, että ne myös sopii mulle hyvin, koska muutenkin olen iholtani kylmän sävyinen ja, että ne kiiltää tosi paljon ja on hyväkuntoiset.
Saa nyt nähdä saako sitten mitään kommentteja kuulla, kun muutun taas vaaleaksi. Ihan sama oikeastaan, koska kunhan oon itse tyytyväinen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Penny kirjoitti:
PoohBear kirjoitti: Laivalla oltiin pari viikkoa sitten ja siellä yksi miekkonen halusi nukahtaa tukkaani. Olin silloin kihartanut hiukset ja ne oli sellaisella solkihommelilla niskassa. Sanoin sille miehelle sitten kun alkoi liikaa notkumaan niissä hiuksissa, että jos vähän rajoittaisi.
*totalreps* ;D ;D Jotenkin verkkokalvoille iskeytyi kuva hieman närkästyneestä PoohBearista vanhan linnan korkean tornin ikkunassa - ja yli-innokkasta tukkamiehestä joka roikkuu hiuksissa kiinni kuin viimeistä päivää... kukas se jossain sadussa kiipesikään neidon palmikoita pitkin linnaan? ;)

Ainakin oli täysin uusi iskurepliikki tuo tukkaan nukahtaminen. ;D
Hehhe  ;D  ;D
Valitettavasti todellisuus ei ollut sadun hohtoinen.  ;)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
stinttapo

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Luulin jo kirjottaneeni tähän ketjut, mutta muistinpas väärin...Ihmiset kehuu tosi usein että on upeen väriset ja tosi kiiltävät...Eivätkä meinaa kirveelläkään usko että väri on aito...
Väri ja kiilto onkin sitten ainoot asiat mihin ite oon tyytyväinen..Pituutta ja paksuutta toivoisin rutkasti lisää...Ja paremman päänahan...
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja tnn »

Tutut ja tuntemattomat kehuvat yleensä hiusteni paksuutta ja kiiltoa.  :) Kampaajat kommentoivat yleensä kuivatessaan tätä moppiani, että kuinka ne voivat imeä niin paljo vettä  ;D
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
michelangelo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 242
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja michelangelo »

Ei oikein minkäänlaisia. Paitsi mitä nyt joskus on sisko kehunnu että on niin sileä ja pehmonen.. siitä on aikaa.
Omasta mielestäni hiusteni oma vaalea sävy on ihan kiva ja kelpaa minulle mainiosti, mutta paljon on tehtävissä että näihin voin olla tyytyväinen.. en nimittäin ole kiinnittänyt huomiota hiuksiini niin paljon kuin ne ansaitsivat. Vasta nyt vastikään tajusin että "hitsiläinen, hiukset on nasta juttu" (voi että tuli huono kuvaus siihen mitä tajusin... ;D ) Mutta siis tajusin hiuksien arvon ja miten paljon ne vaikuttaa ihmisen ulkonäköön ja olemukseen.
Meni vähän ohi aiheen.. ;)
rebecca

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja rebecca »

Minulle tuntematon (juopunut) nainen sanoi baarissa: "Sä olisit ihan hyvännäköinen, kun kävisit kampaajalla tasoittamassa latvoja."  ;D  Sanoma meni perille, tänään menen istumaan kampaajan tuoliin. Olkoon se minun ystävänpäivälahjani itselleni.
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Pidän positiivisena juttuna, että monet luulevat mun oikeasti olevan vaaleahiuksinen, eivätkä tiedä värin tulevan purkista :P (oma väri siis maantie) Muuten en saa juuri kummempaa kommenttia tukasta, eivät nämä mitkään wautsi wau hapsut olekaan esim. pituudeltaan. Kaverit kyllä tykkäilevät kiillosta ja sileydestä.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Mää kuulen aika usein joittenki sanovan "et miksi sulla on aina niin hyvin hiukset vaikket ois etes niitä harjannut ?
Tuo on minun korviini mukavaa kuultavaa..
Muuten en paljo kehuja saa tämän hetkisestä tukasta. ;D
Siitä paksusta ja blondista tukasta,mikä mulla oli joskus vuonna nakki sain paljon positiivista palautetta :)
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Millaisia kommentteja hiuksistanne?

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Erittäin hyvää palautetta saan lähes joka päivä :) Mut on nimetty meidän koulun Tukkajumalaksi ja olen auttava olkapää kaikkien hiusasioissa ;D
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Vastaa Viestiin