Ponnarin ympärysmitta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Ponnarin ympärysmittasi?

alle 5 cm
44
10%
5-7 cm
135
31%
7-10 cm
213
49%
yli 10 cm
46
11%
 
Ääniä yhteensä: 438

Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Sassy »

4.5 cm on tämän hetkinen takatukka ponnarini, jos laitan samaan aikaan etuhiuksetkin ponnarille niin niistä tulee toinen 4.5 cm ja vielä kaikki sivuhiukset + takana olevat kerrokset puuttuvat laskuista  ;D. En siis masennu ohuesta ponnarista, vaan jatkan kasvattamista ja toivon että joku päivä edes puolet hiuksista ylettyisi kiinni, haha. Täytyy muuten tarkkailla ponnarin paksuutta, hyvä tapa huomata kuinka kerrokset kasvavat, niihin kun muuten ei oikein kiinnitä huomiota  :).

edit.
12.1.10 = 4.5 cm
13.3.10 = 5.3 cm
18.4.10 = 5.6 cm
17.6.10 = 6 cm
02.9.10 = 7.3 cm
26.10.10 = 8 cm
Viimeksi muokannut Sassy, 26 Loka 2010, 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
xXemoXx

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja xXemoXx »

Suunnilleen 6,5 cm  :( Voi heittää vähän suuntaan tai toiseen, mutta ohut se on kuitenkin..
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja octagon »

Ei voi olla totta, 3 cm, ja vain otsahiukset eivät ylety ponnariin  :o Silti mun hiukset eivät auki olevina näytä mitenkään erityisen onnettoman ohuilta, vaikka ovatkin laadultaan erittäin sileät ja yksittäinen hius on hentoa laadultaan. Kampaajan mukaan niitä hiuksia kuitenkin on paljon. Tästä uusi stressin aihe, surkea luiruponnari  ;D
eslyn
Haiven
Haiven
Viestit: 17
Liittynyt: 04 Syys 2008, 10:55

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja eslyn »

Huoh, hiustenlähtö vain jatkuu ja jatkuu! Ponnarin ympärysmitta on enää reilu 5 cm kun joskus muutama vuosi sitten nämä olivat vielä niin paksut. :( Päätin, että lopetan e-pillerit ainakin toistaiseksi, koska niiden aloittamisen aikoihin tämä sulkasato alkoi enkä enää yksinkertaisesti keksi muuta syytä..
1c F ii
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

9 cm, kiristin ja kiristin ja tuo oli sitten tulos. Pitääkö se kiristää oikeen kireeksi mittanauha siihen ympärille?
Mulla uupuu etuhiukset tuosta luvusta.

Olipa eka kerta kun mittasin ponnarini paksuuden. Kaikkea sitä tekeekin. Tästä mä en todellakaan informoi miesystävää.
;D
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Meinasin kyllä persiilleni lentää kun sain vihdoin aikaan mitattua - 9cm ja osa otsiksesta ja kerrostuksista ei edes yllä ponnarille  :o

Odotin paljon pienempää tulosta kun muutama vuosi sitten oli päässä vielä niin revitty ja rääkätty (kuiturastat verotti tukan massasta kolmanneksen ja muu rääkkäys toisen mokoman...) liru, että tuntuu vaikealta uskoa, että tää ihan tuuhea ja jämäkkä kuontalo tosiaan on MUN tukka!
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Spirelly

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Spirelly »

w00t  :o Vastasin aikaisemmin ihan lonkalta, että ponnarin ympärys on alle 5 koska hiukset on musta ohuet, hennot ja niitä on vähän.. No ponnarin ympärys olikin usealla mittauskerralla aina sama 6cm, eikä lähellekään kaikki hiukset yllä ponnarille..  Olen todella yllättynyt, mutta positiivisesti tietty  :ts
-Mansikka_
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 09 Loka 2009, 13:30

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja -Mansikka_ »

Oikein tiuksati vedettynä mitta on 10cm,hassua olen aina luullut että tukka on ohut muttei sitten olekkaan ?
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

EllaBella kirjoitti: 9 cm, kiristin ja kiristin ja tuo oli sitten tulos. Pitääkö se kiristää oikeen kireeksi mittanauha siihen ympärille?
Mulla uupuu etuhiukset tuosta luvusta.

Olipa eka kerta kun mittasin ponnarini paksuuden. Kaikkea sitä tekeekin. Tästä mä en todellakaan informoi miesystävää.
;D
12 cm  :o
Miten se noin tekee, minä kyllä taas kiristin ja kiristin.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja -j- »

Mun kaikki hiukset ei tällä hetkellä yllä samaan ponnariin, takahiuksista tulee 7cm ponnari ja etuhiuksista lisäksi 2cm.

Tuossa eilen otin laskimen, googlasin ympyrän pinta-alan ja piirin laskukaavat ja aloin hommiin. Ja arvatkaa, mikä on yhden ison ponnarin ympärysmitta, jos siitä saa 2 pienempää, joiden ympärysmitat on 2cm ja 7cm??
Vastaus: 7,3cm!!

Että noin vähän on 2cm pikkuponnarilla vaikutusta, kun se lisätään 7cm ponnariin. Tiesin kyllä, että jos vain lasketaan 7cm ja 2cm yhteen, tulos ei ole oikea, mutta että noin vähän vaikuttaa tuo pikkuponnari, se tuli vähän yllätyksenä!

EDIT. Laskin myös Blueberryn ponnarit esimerkiksi (viesti ylempänä), eli 9 cm ponnari + 2 cm ponnari = 9,2 cm ponnari!
Viimeksi muokannut -j-, 19 Huhti 2010, 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Ja sitten jotkut sanoo että matikkaa ei tartte isona, paitsi jotain prosenttilaskua alennusmyynneissä.  ;D

Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tuota voi ajatella myös mukavasti niin, että pienikin lisäys tarkoittaa paljon hiuksia :) Vaikkapa 8 cm -> 9 cm, iso tuppo uutta tukkaa  :)

-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja -j- »

kleio kirjoitti: ^ Ja sitten jotkut sanoo että matikkaa ei tartte isona, paitsi jotain prosenttilaskua alennusmyynneissä.  ;D
Hehe. Joo, täähän on paljon tärkeämpi sovellus, kuin alenusmyynnit!  ;D
Triina kirjoitti: Tuota voi ajatella myös mukavasti niin, että pienikin lisäys tarkoittaa paljon hiuksia :) Vaikkapa 8 cm -> 9 cm, iso tuppo uutta tukkaa  :)
Niin, tuohan on ihan totta. Aina kannattaa ajatella positiivisesti :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Kunis

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja Kunis »

13 sentistä 8 senttiin. Missä mun pääkarvat on :( Viimekuussa kävi aika kaamea kato (luulin muutenkin olevani raskaana),mutta kaipa tuota uutta puskee taas. Toiveillaan että mittaustulos kasvaisi pian.

edit: toki oon leikellyt otsista aika ronskisti kanssa talvella, mut niistä suuri osa yltää kohta ponnarille taas.
Viimeksi muokannut Kunis, 10 Syys 2010, 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
scarface

Vs: Ponnarin ympärysmitta

Viesti Kirjoittaja scarface »

7-10, melkeen 8 cm oli vastikään mitattuna.
Vastaa Viestiin