Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Pitkät hiukset ovat helpot ja niihin saa paremmin kampauksia.
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja tnn »

Mulla on vaan naisellisempi olo pitkillä hiuksilla, myös mieheni on sanonut ettei oikein välittäisi mulla lyhyemmistä hiuksista (nyt siis alaselkään asti tukka). Hiuksia en kyllä jaksa koskaan laittaa, pelkkä ponnarilla pitäminen sattuu/kiristää mun päänahkaa sen verran että mieluiten pidän hiuksia auki. Pitkien hiusten etu on tosiaan myös se, että hienot ovat yleensä aukikin. Kaiken lisäksi pitkä tukka lämmittää talvella! :D Tästä on tullut niin osa identiteettiä, että lyhyemmällä tukalla olisi varmasti ihan hukassa ja alaston olo.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja SC »

Koska hiukseni ovat erittäin lättänät ja lyhyessä mallissa hyvältä näyttääkseen ne vaativat jonkin sortin muotoilua, joka ei kuulu lempipuuhiini kun olen jo pitkään pitänyt lyhyttä tukkaa. Myös rakastan kampausten tekemistä ja pikkusiskon mielestä olisi kiva jos kasvattaisin omat hiukseni sellaiseen pituuteen, etten joutuisi testaamaan haluamani hienoja kampauksia hänen hiuksillaan (pitkät, laineikkaat ja värjäämättömät = kateus). Kaverini taas nauttii siitä ja aina kun ollaan menossa jonnekin niin hän pyytää laittamaan hänen hiuksensa hienosti :).
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Aina kun leikkaan pitkät hiukset pois, mun tulee niitä ikävä.
SSpiegel

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

Äiti painosti pitämään hiukset vähintään polkkapituisena koko nuoruuteni, joten nyt haluan kasvattaa ja nähdä kuinka pitkäksi hiukseni voivat kasvaa. Että olisko tää nyt sellainen teinimäinen haistatus äidilleni, vaikka olenkin jo 26!&nbsp; ;D
hilary

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja hilary »

Näytän kamalalta lyhyissä, pitkät on kauniit eikä mulla ole koskaan ollut hartioita pidempää tukkaa&nbsp; :( Nyt kasvatan ja katson miten pitkäksi ne saan. Uskon että olisin onnellisempi pitkässä tukassa :D
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Lyhyt tukka ei jotenkaan vain sovi mulle, tekee kovin lapsekkaan nakoiseksi.&nbsp; Pitkat hiukset ovat natit ja tunnen itseni naisellisemmaksi. Seka helppo tehda erilaisia kampauksia ja vaihdella tyylia, kuten monet ovat maininneetkin. Lisaksi kampaajalla ei tarvitse kayda valttamatta niin usein vrt.&nbsp; lyhyt malli joka kaipaa siistimista tiuhaan.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja purppura »

Mun pitkät hiukset ovat suunnilleen hartiamitassa, joten yhtä pitkää hiuksistoa ei ole kuten varmaan monella muulla. &nbsp;:P

Tätä pidemmiksi en pahemmin hiuksiani kuitenkaan tule kasvattamaan, ja tämäkin on jo suuri muutos aiempaan lähes poikatukkamalliin. Nyt kun pituus on jo sellainen, että voin pitää hiuksiani auki on tosiaan mukava tuntea hiusten ikäänkuin liikkuvan. Suortuvia voi pyöritellä sormillaan ja hiuksia voi siirtää sivuun toisella puolen.

Kun nyt olen tykästynyt ihan luonnontilassa olevaan hiuksistoonikin, joka tuo mieleen lähinnä jonkun skeittaripojan, niin hiustenlaitto on myös helppoa. Pitkissä hiuksisa ei myöskään näytä niin helposti laitetulta kuten lyhyissä hiukssa helposti näytin. Lisäksi jo tähänkin pituuteen saan tehtyä erilaisempia rentoja kampauksia, mikä tuo mukavasti vaihtelua, ja niitä on kiva väkertää. &nbsp;:)
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Ajattelen näyttäväni paremmalta pitkillä hiuksilla. Mulla on leveät hartiat ja pieni pää (näin kärjistäen ;D ) ja musta lyhyt hiusmalli vaan korostaisi näitä ominaisuuksia. Mulla on myös sellainen suorahko ja ohuenpuoleinen hiuslaatu, jota joutuisin todennäköisesti muotoilemaan paljon, jos hiukset olisivat hartiamittaa lyhyemmät.
Pitkät ja hyväkuntoiset hiukset on yksinkertaisesti kauniit ja vaikuttavat, the ultimate accessory voisi jopa sanoa.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Pitkät hiukset käy mulle ja ne ovat kauniit. Niitä voi laittaa vaikka millä tavalla ja näytän naisellisemmalta. Lisäksi ei ole sitä ongelmaa että joutuu ravaamaan kampaajalla kerran kuukaudessa kun hiukset kasvaa pois mallista.
Ja varmaankin se on loppujen lopuksi aika pitkälti tottumuskysymys.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja deko »

Kappas, en ole tainnutkaan vastata tähän.

Päällimmäinen syy: laiskuus

- helpot hoitaa kunhan on oikeat aineet ja rutiini
- näppärät sitaista töissä kiinni
- ei tarvitse pestä ihan joka päivä
- ei tarvitse muotoilla monilla eri aineilla & leikkiä föönin kanssa jatkuvasti
- saa väkerrettyä monenlaisia upeita kampauksia
- saa leikattua itse eli ei tarvitse olla kampaajan armoilla
- kauniit ja upeat, erikoiset, naiselliset
- ei tarvitse mitään typeriä lisäkkeitä
- helppo käyttää latvahoitiksia kun oikeasti näkee latvat
this too shall pass.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Siksi että ne on helpommat/halvemmat ylläpitää. Ei tartte käydä kampaajalla enää lainkaan kun latvat saa itse pätkäistyä halutessaan. Osaan myös kerrostaa&nbsp; 0_0 :D &nbsp;

Suurin syy: Hiukset saa helposti kiinni aamuisin, ei kulu aikaa hiustenlaittoon. Fööniä/kiharrinta ei tartte käytään juuri koskaan.
Lisäksi pitkistä saa nättejä tyttömäisiä kampauksia ja lettejä ym.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Riia »

Enpäs tainnut tähän vielä vastatakaan. Eli siis:
- mun naamalle/ kallonmuodolle ei vaan sovi lyhyet hiukset (oon kokeillut joskus yläasteella)
-kiharat ei ole ihan niin hirvittävän näköiset, kun hiuksissa on enemmän pituutta
-näytän enemmän naiselta kuin isältäni ;D
-lämmittävät talvella :D
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja zzww »

- saa aina tarvittaessa kiinni
- ihaillu aina pitkiä hiuksia
- jotenki helppo hoitaa
- näyttää naiselta
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Lila »

Laiskuuden piikkiin menee täälläkin. Kiireessä lyhyitä hiuksia ei kerta kaikkiaan saa niin nopeasti inhimilliseen kuntoon kuin pitkiä. Pyöräytän siedettävän nutturan sekunneissa ja edes aineita ei tarvita. Harva pesuväli miellyttää. En myöskään tykkää käydä kampaajalla&nbsp; :-\.

Olemukseen myös sopii joko aika pitkä tai sitten hyvin lyhyt tukka.

Oma mies tykkää pitkistä hiuksista - ja vaikka en olekaan miellyttäjätyyppiä, tämä on todella pieni "myönnytys".
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Vastaa Viestiin