Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja irso »

Huvin ja urheilun vuoksi, ja onhan nää nyt alati helpot kun ei tarvi joka aamu vääntää kaikkiin ilmansuuntiin sojottavaa hiuksistoa ojennukseen. Ja näin suoralla hiuslaadulla lyhyet menis varmaan täysin pitkin päätä ilman väkertämistä.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Mella »

Pitkiä hiuksia on kiva värkätä ja pidemmät hiukset vain sopivat minulle paljon paremmin kuin lyhyet. Näyttävät minulla paljon söpömmiltä. <3
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
TiGi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 18:26

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja TiGi »

Mulla on ensinnäkin sellaiset kasvonpiirteet, ettei lyhyet hiukset oikein sovi. Mulla on joskus lapsena ollut ihan poikatukka, eikä ne sopineet mulle ollenkaan :( Mä siis henkilökohtaisesti tykkään itselläni pitkistä hiuksista, lyhyitä tulen tuskin koskaan enää leikkaamaan.
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Tanya »

Mä taas kasvattelen pitkää ku leikkasin viime kesänä polkan ja se vaan on niin paljon hankalampi kuin pitkät hiukset. Pitäisi pestä joka päivä että saisi laitettua nätisti ja mä en halua joka päivä pestä kun väri haalistuu nopeammin eikä muutenkaan ole tarvetta kun hiukset ei niin kauheasti rasvoitu yhdessä päivässä. Pitkät sen kun vaan laittaa kiinni jos ei jaksa mitään väkertää tai hiukset on nukkumisen jälkeen huonosti. Ja liikuntaa harrastaessa on hankalaa jos ei saa hiuksia kiinni (paitsi jos on ihan niin lyhyet ettei tuu silmille). Ja just vielä se että pitkiin saa hienompia/monipuolisempia kampauksia. Eli pitkät rulez! ;D
1cFii
Hali
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 03 Helmi 2009, 20:01

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Hali »

Pitkiin hiuksiin saa enemmän kaikkia kampauksia ja jotenkin ne ovat naisellisemmat (ei sillä siis etteivät lyhyetkin olisi, mutta pitkät ehkä enemmän) ja niihin saa kaikkea kivaa väkerrettyä. Pitkät vaan jotenkin kiehtoo mua ja on niin upean näköiset ja hyvin hoidettuna kadehdittavat.
Wtf?
Fii
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1202
Liittynyt: 06 Elo 2006, 19:02

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Fii »

Mulla on ainaollu pitkät hiukset, paitsi yläasteella kun tuli sellainen kapinavaihe, et piti kokeilla kaikkee ihmeellistä et sillon siis oli aika monia erilaisia lyhyitä hiusmalleja ihan tosilyhyeen poikatukkaan saakka ja siksipä voinkin sanoa viihtyväni pitkässä tukassa huomattavasti paremmin. On jotenkin alaston olo lyhyessä ja pitkiä ei tartte aamuisin laittaa paljo mitenkää ku vaan jonku ponnarin vetäsee ja menoksi. Ja toki myös jo täällä mainitut kampaukset eli pitkiin hiuksiin saa väsättyä kaikenlaista. Tässä on siis mun perustelut miksi pitkät.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Neve »

Mulle sopii pitkä tukka ehottomasti paremmin kuin lyhyt. Joskus pikkutyttönä on ollut lyhkäsempääkin, mutta ne ei ole mun juttu, olo on kuin olisi vieras ihminen.
Ja kaikenlisäksi pitkät hiukset saavat oloni naiselliseksi ;)
kaizzu

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja kaizzu »

Kokemuksen rintaäänellä sanon että se on paksulle karhealle luonnonkiharamopille ainoa vaihtoehto.. ellei sitten satu erityisesti rakastamaan ainaista suoristamista. Sitäpaitsi, pitkät kiharat on upeat! :)
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Jaa-a, mullakaan ei ole ollut ikinä lyhyitä hiuksia. Tosin pari vuotta sitten leikkasin vähän hartialinjan alapuolelle mutta nyt on jo kasvanut lapaluiden alle. Tällä hetkellä pidän pitkänä (ja kasvatin otsiksen pois) tulevia häitä varten, varmaan sen jälkeen pätkäisen about hartiapituuteen ja sivuotsis takaisin. Näin pitkä alkaa olla jotenkin tylsä, hankalasti muokattavissa (en ole hyvä tekemään kampauksia ja hiukset on liian raskaat näin pitkänä esim. kiharoille) ja ehkä muutenkin yli kolmekymppisenä voisi olla jo vähän lyhyemmät hiukset IMO.
Bosbon
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 13:40

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Bosbon »

Pitkät hiukset on helpot yleisesti ottaen: ei kampaajakäyntejä kuukauden välein ja laittamattakin näyttää siedettävältä. Pitkät hiukset on ihanteelliset juuri minulle: hiuslaatuni ei ole paksu, joten tukan kuivatus ei kestä ikuisuuksia, mutta ei myöskään hento, etteikö kampauksia pystyisi vääntämään.

Lisäksi mulla olis sukupuoli-identitenttikriisi lyhyillä hiuksilla, koska nuorempana ja lyhyttukkaisena näytin mielestäni pojalta... No, nykyisin löytyy pitkät hiukset, meikit ja korviksetkin. :)
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Minun naisihanteeseen kuuluu pitkät hiukset, timmit hameet ja korkokengät, miksi en siis itse pyrkisi samaan? Satun tykkäämään uber-naisellisuudesta, olen aina ollut vähän prinsessan&nbsp; <3
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Tajusin vasta nyt, että mulla on vakavampikin syy pitää pitkiä hiuksia nyt ja varmaan aina. Jos hiukseni olisivat hyvin lyhyet, päälaelta paistaisi n. 1 cm x 1,5 cm kalju läiskä. Se ei ehkä näyttäisi kivalta eikä ole odotettavissa, että siihen kasvaa enää koskaan hiuksia. Läiskän keskellä näkyy leikkausarpi.&nbsp; Jostain syystä vain kävi näin. Siitä häipyi myös hiusten kasvukohdat, vaikka tarkoitus oli kaivaa päänahan sisältä vain isohko hyvälaatuinen pallero eli koteloitunut, tukkeutunut talirauhanen&nbsp; :-\. Keskijakaus ei toimi siitä syystä pitkilläkään hiuksilla, koska läiskä on juuri jakauksen kohdalla.

1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja bast »

Prinsessakompleksi!&nbsp; ;D Olen aina ihaillut pitkiä hiuksia. Lyhyitä tuli kokeiltua värjäyskatastrofin seurauksena ja oli ne aikansa kivat vaihteluna, mutta kumminkin kaipasin pitkiä. Se on vaan mun juttu, vaikka lyhemmät ehkä paremmin sopisikin kasvonpiirteisiin.

Mä käytän aina tilaisuutta hyväkseni jos on mahdollisuus pukeutua historiallisiin pukuihin ja niiden kanssa pitkät käy parhaiten.&nbsp; :-* Pääsen siten niitä prinsessa-unelmia toteuttamaan.&nbsp; ;)

Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Lyhyesti: Mulla on kauniimpi, seksikkäämpi, naisellisempi ja hohdokkaampi olo pitkätukkaisena.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mulla ei ole koskaan elämässäni ollut pitkiä hiuksia, joten haluan kokeilla tätäkin tyyliä. Jotenkin pitkätukkaisena on vain helpompi olla kuin lyhyttukkaisena, lisäksi hiustenlaitto on helppoa sekä nopeaa. Pidän pitkistä kutreistani, vaikka ne eivät superpaksut olekaan.
Vastaa Viestiin