Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Hattarasiirappi

Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Hattarasiirappi »

;D
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Omalla kohdalla olen vain todennut, että pitkät hiukset sopivat paljon paremmin. Pidän yksinkertaisesti enemmän pitkistä hiuksista itselläni ja yritän siksi panostaa niiden hoitoon. Ehkä ne tuovat jollain tavalla sellaista turvallisuuden tunnetta, lyhyessä tukassa oloni olisi paljas ja alaston. Lisäksi pitkästä tukasta saa monenlaisia kampauksia. Pitkät hiukset ovat osa identiteettiäni voisi melkein sanoa, liioittelua tai ei, tuntuisi vähän orvolta jos joutuisn yhtäkkiä ne pätkäisemään.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
maatis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 612
Liittynyt: 15 Loka 2007, 14:07

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja maatis »

Minä vain pidän pitkistä hiuksista. Pidän pitkistä hiuksista miehillä, naisilla, nuorilla, vanhoilla... ja ennen kaikkea itselläni. Olen kokeillut myös lyhyitä hiuksia enkä viihtynyt niissä ollenkaan.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Ne ovat luonnolliset, klassiset ja ajattomat. Lyhyesti sanoen: pidän niistä!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Koska pitkä ja villi tukkapehko on näyttävän näköinen 8) Tykkään myös haroa ja leikkiä hiuksillani, eikä se onnistuisi lyhyellä mallilla.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Pitkät ovat naiselliset, niihin saa kauniita kampauksia suhteellisen vähällä vaivalla ja ne sopivat minulle paremmin.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
petomaani

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Kaipaan pitkiä hiuksia ja sitä tunnetta, kun hiukset hellivät paljasta selkää. Pitkät hiukset ovat ajattoman klassiset. (Tosin olen monivivahteinen tyyppi, saatan huomenna jo ajatella toisin, mutta tänään on erittäin hyvä fiilis pitkistä hiuksista..)
Hentoinen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 210
Liittynyt: 10 Heinä 2007, 10:55

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Hentoinen »

Pitkät hiukset ovat monipuolisesti muunneltavissa. Niistä voi vääntää suoraa ja kiharaa ja jos haluaa ne sitten pois roikkumasta, niin sitten on miljoonaa nutturaa, ponnaria ja lettiä mistä valita.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)
Luppa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 09:14

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Luppa »

Pidän pitkistä hiuksista, sillä niistä saa niin monenlaista vähällä vaivalla: kiharapilveä, sileää ja suoraa, löysää ponnaria ja tiukkaa ponnaria. Mielestäni pitkät hiukset ovat selkeät ja antavat tilaa kasvoille. Pyöreitä kasvoja lyhyet hiukset ja kasvojen lähellä olevat kerrostukset tuntuvat leventävän. Pitkistä hiuksista saa näyttävät käden käänteessä... ja ne lämmittävät talvella. :)

Lyhyetkin hiukset voivat olla kivat, naiselliset ja näyttävät. Itselleni vaan sopivat pitkät paremmin.

Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Minulla on ollut aina pitkät hiukset, en voisi kuvitella edes itseäni lyhyt hiuksisena, ei varmasti sopisi. Pitkät hiukset ovat naiselliset ja niihin saa tarpeen mukaan tehtyä näyttäviä kampauksia.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Oikeastaan kaikki on jo sanottu, mitä minäkin ajattelin sanoa!&nbsp; :D
Minulla on aina ollut pitkät hiukset, enkä siis raaski niitä leikata. Minulla myös sopii mielestäni paremmin pitkät kuin lyhyet hiukset. Pitkät hiukset tekee oloni kauniiksi ja naiselliseksi.&nbsp; ;D Näihin saisi myös kivoja kampauksia, jos osaisi tehdä. Pidän nykyään vain auki, jotain pantoja tai pinnejä saatan pitää. Laitan kiinni, jos näyttävät likaisilta tai pörröisiltä/eivät muuten viehätä.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Mulla on vaan naisellisempi, kauniimpi ja seksikkäämpi olo pitkillä hiuksilla :)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Lauretta

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

Olen aina haaveillut pitkästä tukasta, mutta äitini pakotti minut pitämään näpsäkkää polkkaa toiselle luokalle saakka. :D Sen jälkeen mulla on ollut keskipitkää, ja nyt olen oivaltanut, että haluan ihan oikeasti pitkät. Ne ovat kauniit ja kaikkea mahdollista hyvää! Miksi punainen on jonkun mielestä hienoin väri? Ei sitä voi selittää - minäkin olen mieltynyt pitkään tukkaan. ;D
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Ei ole mitään erityistä intohimoa pitkiin hiuksiin, mutta päänmuoto ja identiteetti ei salli olkapäämittaista lyhyempää joten pitkät on ja pysyy.
Helen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 78
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 18:54

Vs: Gallup: Miksi pitkät hiukset?

Viesti Kirjoittaja Helen »

Mielestäni pitkät hiukset ovat naiselliset ja kauniit (ei sillä, etteikö lyhytkin tukka voisi olla kaunis), ja itselleni sopii paremmin pitkät hiukset. Jotenkin näihin on vain tottunut ja pitkien hiuksien taakse on helppo piiloutua.
Humppasusi kirjoitti:Tykkään myös haroa ja leikkiä hiuksillani, eikä se onnistuisi lyhyellä mallilla.
Sama! Etenkin koneen edessä ollessa tulee kieputeltua ja väkerreltyä hiuksia kampauksille. Ah niin rentouttavaa 8)
Vastaa Viestiin