CWC-pesu

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja Jessie »

RockQueen kirjoitti: Hih, mun mielestä on jotenkin ihanaa kun tulee aina näitä "villityksiä" mitä kaikki sitten kokeilee innoissaan ja X-tra-hoitikset tekee kauppansa paremmin kuin koskaan ;D
Juurikasvun perässähiihtäjänä tutustuin tähän menetelmään vasta nyt ja olen tällä hetkellä aivan täpinöissäni.
Ei kenenkään kaverin kanssa vaan pysty hömpöttämään tällaisesta jutusta yhtä fiiliksissä kuin täällä  ;)
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja nelma »

Dudum kirjoitti: Juurikasvun perässähiihtäjänä tutustuin tähän menetelmään vasta nyt ja olen tällä hetkellä aivan täpinöissäni.
Ei kenenkään kaverin kanssa vaan pysty hömpöttämään tällaisesta jutusta yhtä fiiliksissä kuin täällä  ;)
Tää on harmittanut mua monesti - mulla ois aina niin paljon "hyviä" juttuja hiuksiin liittyen.  ;D Yks kaveri on kyllä aika lähellä, mutta silikoneista se ei tajua mitään eikä ole sen tyyppinen että sitä innostaisi ruveta valistamaankaan. Sille voi sentään edes hehkuttaa löytämiään helmiä.  ;)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja SannaS »

^Mulla mies kuuntelee kyllä kärsivällisesti sen mitä kehtaan täältä hehkuttaa. Tosin viimeksi oli aiheena CO-pesu ja mies jopa kysyi mitä se tarkoittaa ja kun kerroin, tarkisti että puhdistuuko sillä hiukset :) Kokeilin tätä CWC:täkin mutta ellei kaapissa ole MOPin hydratingia, taitaa olla niin että shampoota en tähän päähän laita.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
leben
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 01:37

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja leben »

ooh, vähän myöhässä taas, mutta nyt tiedän minne käytän kaappiin jääneet "ei-niin-hyvät-hoitoaineet"..&nbsp;
Olen sellainen etten raaski heittää pois, mutta jos kukaan muu ei huoli niitä niin sinne kaapin nurkkiin ne jää..
Seuraavaa hiustenpesu-päivää odotellessa..&nbsp; :3
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/
Spirelly

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja Spirelly »

CO-pesun innoittamana päädyin sitten kokeilemaan tätäkin. Laitoin erisanin hoitoainetta ennen shampoon laittoa. Latvat tuntui ihan erilaisilta kuin ennen shampoopesun jälkeen. Ennen latvat on tuntunut koppuraiisilta ja melkein rutissut, niin nyt tuntui samalta kun hoitoaineen jälkeen. Tämä tuli kyllä jäädäkseen mun pesurutiineihin.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minä olen pessyt marraskuusta asti CWC-pesulla hiuksia. CO-pesu toimii myös ihan ok tässä päässä, mutta minun päänahka ja hiukset tarvitsevat myös välillä shampoota. Parhaiten olen huomannut toimivan Loreal:in nutrigloss:in, colour-viven ja XZ:n ksylitolin. Ksylitoli-hoitoaine jättää pehmeimmän latvan. Harmi vaan, että sitä ei saa tästä keskustasta mistään &nbsp;:-\

Latvat ei tunnu enää niin narskuvilta ja naavalta, kun olen tätä pesua harrastanut. Paremmassa kunnossa tuntuu tukka myös olevan&nbsp; ;D
Viimeksi muokannut Sinimusta, 03 Helmi 2010, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
|Piija

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Minäkin olen tykästynyt CWC-pesuun. Latvat voivat paljon paremmin kun eivät rasitu shampoosta joka pesun yhteydessä. CO-pesu ei taas toiminut alkuunkaan niin hyvin.
taitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 11:05

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja taitu »

Joku tuolla aiemmin kyselikin jo, mutta en nähnyt vastausta, eli lähteekö tällä menetelmällä myös mahdolliset muotoilutuotteet pois latvoistakin? Itellä kun tulee tuota lämpösuojaa ja muotoilutuotteita käytettyä vähän väliä, niin lähteekö ne hiuksista vai jääkö ne hiuksiin?&nbsp; ???

Tarkennuksena menetelmään vielä, eli se ennen shampoopesua laitettava hoitsikka siis huuhdotaan pois samalla kun shampookin, eikä shampoota laiteta siihen hoitsikan päälle? Vai kärsiikö menetelmä siitä, jos shampoota laitettaessa sen laittaakin tuohon hoitiksen päälle?
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Sen esihoitiksen käyttämisen idea on juuri siinä, että se suojaa hiuksen eniten kärsinyttä osaa shampoon kuivattavalta vaikutukselta. Mulla on lyhyehköt hiukset; sivuhiusten pisimmät haituvat ulottuvat leuan tasolle, niska on lyhyt. Teen itse niin, että nypin esihoitiksen/öljyn latvuksiin, annan vaikuttaa 10-30min ja sen jälkeen pesen hiukset normaaliin tapaan. Yleensä keskityn enemmän päänahkaan, mutta pesen siis hiukset kauttaaltaan.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
taitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 11:05

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja taitu »

Kiitos taas vastauksesta Jouana :) Taitaa tuo tapa mennä nyt viikonloppuna testaukseen, kunhan saan hankittua jonkun edukkaan hoitsikan tuohon tarkoitukseen :) Tai sitten testaan sen Herbinan MarjaSpa-hoitsikalla :)
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Siis ihanaa! &nbsp;<3 &nbsp;Kerrankin saan käytettyä sen WWW-korjaavan hoitiksen (3 litran pönikkä, ja SILARITON VIELÄ) pois hyvällä omatunnolla ja lutrata mielin määrin!

Noita purkkeja on jo ihan liikaa, jouduin ostaa uuden pesuainetelineen lisäks ku vanhaan ei enää mahtunu. &nbsp;:-[ Tulee kyl vähän huono omatunto kun en oikeasti voi tarvita niitä kaikkia... (Itseasiassa tarkemmin kun miettii niin tarvii... :-\)

Pakko mennä pesee tukka, odotan niin innolla tulosta! Ostin myös O&H- sh ja ha ekaa kertaa elämässäin ja kokeilenpa niitäkin! Jotenkin luksusta alottaa puhtaalta pöydältä - tukka leikattiin (puolen vuoden tauon jälkeen) ja sävytettiin nätiksi pari pv sitten, kunto paljon parempi. Ihanaa kokeilla uuteen tukkaan uusia tuotteita.

Tällä menolla kasvatus sujuu kuin tanssi ja hiukset pysyy kyllä niin presiis-kunnossa! &nbsp;<3 Hii! Ilmoitan tuloksen.

EDIT: Siis aivan USKOMATON tulos! Tukka tuntuu niin jäntevältä ja hyväkuntoiselta! Kastelin hiukset ja suojasin latvat WWW- korjaavalla silarittomalla hoitiksella ja kampasin selviksi. Sitten pää-alas-vaahdotus O&H shampoolla, huuhtelu ja rutistus pyyhekuivaksi, perään O&H hoitis ja kampaus läpi. Hainhampaalla kiinni ja muutaman minuutin vaikutus. Jätettäväks Lanzan repair (voidemainen jätettävä, tuntu hyvältä) ja Tigin Dumb blonde siinä pinkissä pallorasiassa olevaa mansikantuoksuista jätettävää.

Tuntuu ihan erilaiselta ku tehiksien jälkeen, silloin tukka on kyllä miellyttävän sileä ja turvonnut. Mut tää on tosi hyvä tulos kyllä! Ihastuin, ja jatkan varmasti eteenpäin näin! Ja Tukka kiittää&nbsp; <3
Viimeksi muokannut Hyx, 19 Helmi 2010, 22:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Onko kukaan kokeillut tässä jotakin todella silikonista hoitoainetta, esim. Pantenea, Fructista tai Sunsilkkiä?
Nyt on itsellä käytössä taas colour vive ja ihan hyvin pelittää. Testiin ostin kyllä sen kehutun Rainbow:in panthenol hoitiksen &nbsp;;D
Viimeksi muokannut Sinimusta, 26 Helmi 2010, 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
No joo... Kun koin "silikonivalaistumiseni" ( ;D) käytn vanhat silarimömmöt loppuun CWC:ssä. En kyllä osaa sanoa mitä iloa siitä oli tai miksi olisi toiminut paremmin. Jättävät silikonisen, selvitetyn fiiliksen, mutta aika lailla yhtä sileiksi pituudet saa silarittomalla hoitiksella ja öljyllä. Pidemmän päälle rupesi epäilyttämään muodostivatko silariesihoitikset vaan kalvon latvoihin ja estivät siten oikeasti hoitavia aineita vaikuttamasta.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^Mä kyllä luulisin, että se "silikonikalvo" haihtuisi ihan riittämiin sillä shampoolla kun kuitenkin sitä huuhdeltaessa jonkun verran latvoihin ja pituuksiinkin valuu, mutta mä nyt en ookaan mitenkään ihan älyttömän silikonikammoinen vaikka niitä jonkin verran välttelenkin. Oon kyllä ajatellut ratkaista tuon (varastonpurkuongelman) pääsääntöisesti niin, että käytän nopeissa pikapesuissa esihoitiksena jotain edullista silikonitonta ja shampoon jälkeen jotain hyväksi havaitsemaani pikahoitista, mieluiten silikonitonta tai sitten vähäsilarista ja käytän huonommat silikonihoitikset tehismuhittelujen jälkeen sulkevina pikahoitsikoina. Jos jotain tosi kehnoa ja vielä lisäksi silikonipitoista hoitista tulisi jossain mielenhäiriössä ostaneeksi niin se sitten olisi ehkä syytä käyttää sheivailuun tms.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
MoonDream

Vs: CWC-pesu

Viesti Kirjoittaja MoonDream »

Kumpihan pesutapa nyt olisi parempi pitkähiuksisille/kasvattajille, CO- vai CWC- pesu? Vai onko niillä loppupeleissä mitään eroa...?
Vastaa Viestiin