Osaisiko joku auttaa mua? Eli tahtoisin piristää hiusten yleisilmettä oransseilla, vaaleilla ja jollakin kolmannellakin värillä..sitä mikä se on en ole vielä päättänyt, ehkä punainen, myös lila kiehtos. Pohjavärini on jotain keskiruskean ja tummanruskean väliltä. Olen ajatellut tehdä nuo raidat huppulla, koska en halua kovin paksuja raitoja.
Mietinki nyt, että miten mun kannatta nuo raidat laittaa päähän. Omassa päässäni on visio, mutta en tiedä toimiiko se käytännössä (eli ettei näytä tyhmältä). Eli vedän hupusta kolmessa eri kerroksessa hiuksia. Ylimpään kerrokseen tulee oranssia, keskimmäiseen ja alempaan joko tuo vaalea tai sitten vielä auki oleva 3 väri. Ja raidat tulevat kerroksittain limittäin ettei esim. oranssin raidan alla ole vaaleaa raitaa jne..
Arveluttaa vain, että toimiiko visioni yhtä hyvin käytännössä kun mitä se mielessäni mielestäni toimii

Tuleeko tuosta ihan hölmön näköinen, jos tekisi noin vai pitääkö joka kerrokseen laittaa vähän joka väriä? Nuo oranssit ja auki olevan toisen värin olen ajatellut tehdä suoravärillä sen jälkeen kun olen raitavärillä vaalentanut hiusta.