Sivu 1/1

Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 15:13
Kirjoittaja Margot
Mitä ostelet liikaa? Siis ihan turhaan tai kasoittain varastoon. Miksi juuri sitä?

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 15:16
Kirjoittaja Magia
Ihan hauska uusi aihe. :) Minä ostelen ihan ehdottomasti eniten hoitoaineita ja tehohoitoja. Shampoiden ostelu pysyy ihan suhteellisen kurissa (ei siinä, niin kyllä nykyisin hoitoaineidenkin). Hoitoaineita ja tehiksiä on kuitenkin mukavin ostella, koska ne vaikuttavat hiusten kuntoon positiivisesti.

Hoitoaineita on tällä hetkellä kaapissa varmaan jotain lähelle parikymmentä, mutta se ei kuitenkaan ole huolestuttavaa, kun en enää tunne suurempia himoja niitäkään kohtaan. ;D Käytän kaikkia hiljalleen loppuun.

Hamstraan hyväksi toteamiani tuotteita myös varastoon, tällä hetkellä varastossa on XZ Kosteuttavaa shampoota, pari Joicon rekkua ja IHT.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 16:05
Kirjoittaja Tiitunen
Yritän olla ostelematta mitään turhaan, mutta ehdottomasti mieluiten ostan tehiksiä ja  hyviä hoitoaineita kuten Magiakin. Sampoita kohtaan en tunne kummempia ostohimoja, onhan se aina kiva, kun saa ostaa uden sampoon (miksi ostaminen on kivaa?  ::)) mutta hoitiksella ja tehiksillä on niin suuri vaikutus hiusten kuntoon. Hiuskorut ovat kivoja, mutta minun tulee käytettyä niitä aika harvoin, osittain siksi, että suurin osa myynnissä olevista on hirveän pahoja tukalle.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 16:06
Kirjoittaja Eleonora
Kuten edelliset, itsekin ostelen tehiksiä ja hoitoaineita. Shampoitakin löytyy muutama kymmenen, mutta kyllä mä hoitoainehamsteri olen.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 16:17
Kirjoittaja petomaani
Shampoita ja hoitsikoita ihan liikaa. Sitten taas suihkittavaa BC:n kosteuttavaa hoitoa ihan liian vähän (se on taas lopussa!!)

Tossa ei vissiin voinu valita kuin yhden..? Vois olla monivalinta, mulla ainakin tulee tosiaan moniaki ostettua liikaa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 16:22
Kirjoittaja RockQueen
Hoitiksia mulle on kertynyt kyllä eniten.. Jätettäviäkin on ihan liikaa, mutta noita huuhdottavia sitäkin enemmän.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 16:30
Kirjoittaja Margot
Kuten monen muunkin, myös mun heikkous on voidemaiset hoitikset. Ostelen niitä ihan jatkuvasti ja laskeskelin nopeasti, että mulla olisi tällä hetkellä jotain 4-5 litraa voidemaisia hoitoaineita. Eihän se ole paljon verrattuna moneen muuhun, mutta tuntuu hirveältä määrältä, kun vielä vähän aikaa sitten olin ihan tavis, jolla oli kerrallaan yksi shampoo ja hoitoaine. ;D

Luulin, että O&H:n löytäminen olisi auttanut ongelmaan, mutta e-hei. Edelleen ostan markettihoitiksia ja aina totean, ettei ne riitä mun tukalle. Mutta kun niitä voi käyttää silloin tällöin, O&H:n kanssa ja co-pesussa, niin mikään ei estä mua vaan jatkamasta shoppailua.

Shampoo ei ole ongelma, koska ihastuin niin MOP Hydratingiin, etten muuta enää tahdo. Tigin muotoilutuotteet joskus himottaa, mutta onneksi olen toistaiseksi tajunnut, että muotoilen niin vähän, että yksi purkki kestää vuosia. Suihkittavat hoitoaineet on kivoja, mutta edullisia ja silikonittomia on sen verran vähän tarjolla, et määrä pysyy kurissa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 16:33
Kirjoittaja Eudokia
Keräilen liikaa hiuskoruja ja -pantoja. Olen ihan heikkona erivärisiin ja paksuisiin hiuspantoihin! Olen saanut paljon myös lahjoituksena sukulaiselta ja osan varmaankin lahjoitan edelleen eteenpäin. Nyt on jo kohtuullisen pitkä aika viimeksi ostetusta hiuskorusta, peräti kolme-neljä viikkoa.  ;D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 17:06
Kirjoittaja kiwi
Heikkous on täälläkin voidemaiset hoitikset ja tehikset. ;D En nyt sanoisi, että niitä on liikaa, mutta himoitsen niitä eniten lisää. En kuitenkaan lähde ostelemaan, vaan käyttelen vanhoja pois, koska ne ovat aivan hyviä. Shampoita en ostele enää, koska mulle on nyt ne hyvät! :) Ostellaan sitten, kun tarvitaan eli kun vanhat loppuvat. Muotoilutuotteita himoitset tällä hetkellä eniten, koska niitä en omista kuin 3 tai 4. Kaksi on ainakin mitä haluaisin, mutta pitää kerätä rahat ensin kasaan.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 17:10
Kirjoittaja Norppa
Paljon ostan hoitoaineita, mutta en kuitenkaan mielestäni liikaa. Tarpeeseen ne tulee ja kuluvatkin suht nopsaan.
Vastasin kuitenkin että shampoita. Ne kun ei kulu millään ja niitä tuppaa kertymään varastoihin vaikka kuinka.
Eniten kaappien pohjilta löytyy muotoilutuotteita mitä en todellakaan tarttis niin paljoa kun niitä on, en niitä tosin enää ostakkaan muuta kun loppuneiden tilalle uusia.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 17:13
Kirjoittaja tiita
Samoin kuin monilla ylhäällä, täälläkin suurin heikkous on erilaiset hoitoaineet ja tehikset. Vasta äskettäin löysin juurikasvun ja hurahdin hiustenhoitoon, mutta nyt jo erilaisia hoitoja on kertynyt kaappiin "muutamia" puteleita. Päätin että noita käyttelen pois vaikka himo olisi suuri ostaa lisää, nyt ehkä jätettävät suihkeet on seuraavana vuorossa. Shampoot eivät ole niin suuri intohimon kohde, itselleni hyvän shampoon olen löytänyt ja sitä käyttelen.

Ostoksia yleensä rajoittaa hyvin se, että pyrin pitämään hoitotuotteet mahdollisimman silikonittomina.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 17:14
Kirjoittaja Cherry
Mä onnistun nykyään aika hyvin hallitsemaan hiustuoteostokseni, mutta huomaan usein katselevani sillä silmällä markettitehiksiä. Siellä on useita tehohoitoja, joita tekisi mieli kokeilla. Kampaamotuotteiden kohdalla tätä ei tule niinkään, koska ne on pääsääntöisesti hinnakkaampia. Esim Glissin tehohoitoja, varsinkin sitä värjättyjen hiusten, tekisi mieli kokeilla.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 23:20
Kirjoittaja NarnianQueen
Vastasin voidemaiset hoitoainet, mutta olisin voinut listata sekä shampoot että hoitikset. Uusia mönjiä on kiva kokeilla...  :-[
Toisaalta, pyrin jatkuvasti pois kulutusjuhlasta kohti minimalistisempaa lähetysmistapaa. Suuren tuotearsenaalin sijaan haluaisin pienen määrän luonnollisia ja luonnonmukaisia konsteja  :D
En oikein osaa päättää, mikä olisi parasta hiuksen kunnon kannalta. Monipuolinen pullomeri, vai askeettinen hoitotyyli vuosisatoja vanhoilla kujeilla?? Vakaumus ja mieliteot heilahtelevat tässä asiassa rajustikin.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2008, 23:34
Kirjoittaja Eläimellisyys
Tehohoidot ja jätettävät. Vaikka olen löytänyt luottotuotteeni, niin silti haluan kokeilla jotain uutta. Pikahoitoaineet ei kiehdo niin paljon kun pari tosi hyvää on löytynyt ja niiden merkitys on pienempi. Tehohoidoilla haluaa kuitenkin eri hoitoaineilta eri lopputuloksia, samoin jätettävissä. :)

Shampoita taas olen laiska hankkimaan, ja kokeilemaan uutta, koska suurin osa ei mulle kuitenkaan sovi.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 02:45
Kirjoittaja Mindy
Luottotuotteet on niin vakkarit jo etten vaihda, koska vahinkoja on tullut liian paljon ja käynyt kukkaron päälle. Vaihtelen toki joskus käyttämiäni mömmöjä, mutta vasta sitten kun olen kokeillut miltä tuntuu tuote . Esim siis kampaajalla käydessäni jos innostun jostain mitä mulle laittoi niin lähtee se mukaan kotiin. Joten vahinko-ostoksia ei tuu enään.  ;D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 09:39
Kirjoittaja Winnie
Hoitoaineita ja tehiksiä tulee täälläkin hankittua eniten. Käytän tehohoitoa 1-2 kertaa viikossa ja en oikein edes tiedä miten saisin nykyiset varastot kulutettua. Joicon IHT kun on noussut selväksi suosikiksi ja muutama tuote on oikeastaan lähes unohtunut parin käyttökerran jälkeen kaapin perälle. Siitä huolimatta uusia hoitoaineita/tehiksiä lähtee liian usein kauppareissulta mukaan. Nyt on päällä jonkinlainen ostolakko, kun lupasin poikaystävälle pienentää kylppärin pullomerta...

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 10:01
Kirjoittaja Withering
Muotoilutuotteet. Muissa tuoteryhmissä olen löytänyt ns. hyvät, jotka käytän pullo kerrallaan loppuun (uskomatonta, mutta totta!). Mutta koska olen innostunut muotouilusta, niin niitä pitää vielä testailla.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 10:12
Kirjoittaja Husky
^Mulla on aivan sama juttu. Lyhyeen tukkaan tarvii kuitenkin erilaisia muotoilutuotteita, enkä ole vielä löytänyt niitä ihan täydellisiä. Muutama luottotuote on jo, mutta esimerkiksi vahoista en ole löytänyt vielä sitä oikeaa, joten etsinnät jatkuu ja puoliksi käytettyjä purkkeja on kaapeissa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 16:11
Kirjoittaja deko
Missäs valikkokohta "kaikkea edellämainittua" piileskelee ;D

Täyspainoisena yleishamsterina varastoin luottotehiksiä, jätettäviä ja hoitiksia ihan sujuvasti, mutta mielialavärjääjänä hyviä hiusväritarjouksia en oikeasti pysty ohittamaan. Siis valikkokohta "hiusvärit" osui kipeimmin kohdalle.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 22:04
Kirjoittaja Minsku
Hoitiksia tulee osteltua eniten, vaikka akuuttia tarvetta ei olisikaan. Tosin eipä minulla niitäkään mitenkään kauhean paljon ole, mutta selkeästi eniten kuitenkin.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 22:44
Kirjoittaja elisaveta
Itse hamstrailen eniten tehiksiä/hoitoaineita. Täälläkin on löydetty jo monia suosikkituotteita, jotka toimivat tässä kutristossa ihanasti. Mutta silti on joku himo vaan kokeilla lisää ja uusia ja erilaisia tehohoitoja :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 23:57
Kirjoittaja Valentine
Kaikki tulee käyttöön ja mitään turhaa ei tule ostettua, ainakaan omasta mielestä  ;D. Joku toinen tosin voisi olla erimieltä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 00:10
Kirjoittaja Surrur
Ehkä kaikkein eniten tulee hankittua pinneja ja hiuskoruja yms. Tää johtuu ihan hinnasta ja saatavuudesta, nättejä pinnejä esim. tulee vastaan harva se kauppareissu, ja parin euron hinnalla ne koukkaa helposti mukaan. Melkein kaiken muun hankin netistä, ja sen (ja korkeamman hinnan) takia niiden hankkiminen vaatii aina tiukempaa harkintaa. Kyllähän munkin on tullut hamstrattua vaikka mitä, mut nyt omilleen muuton jälkeen tahti on hidastunut ihan huimasti. Ja hyvä niin!

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 02:21
Kirjoittaja zubi
Valentine kirjoitti: Kaikki tulee käyttöön ja mitään turhaa ei tule ostettua, ainakaan omasta mielestä  ;D. Joku toinen tosin voisi olla erimieltä.
Voisin yhtyä tähän. Mutta kuitenkin sellainen asia, missä olen tosi kokeilunhaluinen, on pois huuhdeltavat hoitoaineet. Voin ostaa vähän kalliimpiakin ja testailla sitten niitä. Käytän kyllä yleensä aina pullot loppuunkin asti, mutta siitä voi tietysti olla montaa mieltä, tarvitsenko oikeasti kaikkia noita hoitoaineita ja pitääkö aina päästä kokeilemaan jotain uutta...

Heikkouteni hiustenhoidossa on oikeasti kampaamokäynnit: niihin menee tavallaan ihan liikaa rahaa, mutta en vaan osaa luopuakaan enää ammattilaisen laittamista väreistä - n. 7 viikon välein.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 04:57
Kirjoittaja Chronos
Hoitoaineet.Syy että pitää testata mikä toimii parhaiten ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 17:09
Kirjoittaja Mir
Vastasin nyt tuon viimeisen vaihtoehdon, eli en ostele pahemmin mitään tuotteita enempää kuin muita enää. Hoitsikoita/tehiksiä hyllyiltä kuitenkin eniten löytyy, kaikki ovat käytössä. Haaveilen niiden hankkimisesta eniten myös.  ;D Onnistun hillitsemään itseni onneksi, eikä turhia ostoksia tule.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 17:46
Kirjoittaja Carietta
Tehiksiä ja hoitoaineita tulee eniten hankittua  :P

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 18:06
Kirjoittaja Pipsa
Vastasin, että muotoilutuotteita, vaikka määrällisesti eniten ylimääräisenä mulla on erilaisia shampoita ja hoitoaineita. Muotoilutuotteita en vaan osaa käyttää enkä nykyään jaksa oikeastaan edes yrittää, silti niitä tulee aina ostettua  ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 14:02
Kirjoittaja Auringonkukka
Ehdottomasti voidemaisia hoitoaineita! Niin tehiksiä kuin huuhdeltaviakin, en tiedä milloin ehtii kaikki käyttämään kun jostain syystä niitä tulee hamstrattua aina lisää.. Viime aikoina olen ostanut shampoitakin mutta ei silti shampoiden määrä ylitä hoitoaineiden määrää millään. Jätettäviä/latvasuojia vain muutama.

Ei mulla tosin taida kymmeniä hoitsikoita olla varastossa niinkuin monilla täällä :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 14:21
Kirjoittaja ZombieQueen
^Sama täällä, hoitikset on minullakin suurin heikkous. Niitä kuluukin tähän pehkoon tosi paljon joten tavallaan perusteltua tuo hamstraus.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 18:23
Kirjoittaja Mellie
^Hoitsikat täälläkin, kun on niin kuivat hiukset niin aina yrittää löytää jotain vielä parempaa ja vielä kosteuttavampaa! ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 19:00
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Muotoilutuotteita, ehdottomasti!

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 20:47
Kirjoittaja Memmuuh
Eniten tulee osteltua kaikkia hoitoaineita.. Ihan pikahoitiksia, jätettäviä ja tehohoitoja. Niin ja Co-pesu hoitiksia. ;D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 20:59
Kirjoittaja chiliad
Hoitikset on selkeesti se, mitä menee eniten ja sit taas ostelen aina varastoon periaatteella kyllähän mä ny näitä tartten :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 06:50
Kirjoittaja Pikkunen
Muotoilutuotteita ehdottomasti,kaikkea "pitää"kokeilla. ::)
Shampoita ja tehiksiä kuluu kuitenkin lyhyissä hiuksissa niin vähän ettei niitä tule suuremmin hamstrattua.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 06:54
Kirjoittaja Neriana
Naamioita, Tehiksiä, Normaaleja hoitiksia, jätettäviä..  ;D

Sitä vaan aina tulee sellanen olo, että "no jospa tää toimii" ja sitte heti kauheella innolla samana iltana kokeilemaan :D

Ja loppuilta meneekin hiuksia nyppiessä ja arvioidessa, että onko tässä jotain selvää näkyvää muutosta...  ;D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 10:12
Kirjoittaja Hilippa
Tehohoidot ja hoitoaineet (erityisesti jätettävät)  ovat mun heikkouksia.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 12:52
Kirjoittaja Luomo
Pikahoitikset ovat erityinen heikkouden aihe, niillä on mielestäni eniten merkitystä tälle päälle (kun olen niin laiska muhittelemaan nykyään :-[). Toinen heikkous olisi ehkä erilaiset suoristukseen tarkoitetut muotoilutuotteet.

Shampoista sen sijaan on välillä jopa pulaa. Jotenkin hassua, että ennen kuin perehdyin näihin hiusjuttuihin, niin panostin shampooseen, jos johonkin. Ihan hassu ajatus nykyisellään, kun sen shampoon merkitys hiusten kuntoon on niin vähäinen verrattuna muihin tuotteisiin.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 12:59
Kirjoittaja Neriana
Tuo on muuten totta
Luomo kirjoitti:Shampoista sen sijaan on välillä jopa pulaa. Jotenkin hassua, että ennen kuin perehdyin näihin hiusjuttuihin, niin panostin shampooseen, jos johonkin. Ihan hassu ajatus nykyisellään, kun sen shampoon merkitys hiusten kuntoon on niin vähäinen verrattuna muihin tuotteisiin.
Itselläni on seissyt iäisyyden O&H 750ml shampoo ja se ei hupene kulumallakaan..
Ennen sitä aina osti samaa sarjaa shampoon + hoitoaineen, nykyään ostan aina vain hoitsikan.
Shampooksi kelpaa oikeastaan mikä vain.

Eniten tulee käytettyä tuota CO-pesua.


Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 15:29
Kirjoittaja witura
Hoitoaineet, jätettävät ja naamiot ovat heikkouteni.
Aina löytyy jotain uutta mitä haluaa kokeilla ja vanhoja hyviä tuttavuuksia hamstrataan kaappiin jemmaan.

Panostan silti myös hyvään shampooseen, mutta olen jo löytäny HG;n eikä siten tule osteltua muuta kuin loppuessa uusi.

Muotoilutuotteita en käytä, en vain osaa tehdä niillä mitään järkevää..  :P 

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 15:42
Kirjoittaja jeppu
Muotoilutuotteita! Tai oikeastaan en ole varmaankaan pariin vuoteen ostellut muotoilutuotteita, mutta silti niitä on tällä hetkellä kaapeissa n. 25 kpl, eli tällä kulutuksella koko loppuelämäksi ja vähän perinnöksikin... Nykyisin tosin pystyn jo aika hyvin laittamaan hanttiin houkutuksille, kun muistan kaikki purkit ja purnukat kotona odottamassa. Muuten mulla on tuotteita ainakin tällä hetkellä ihan fiksusti, ei ylilyöntejä niiden osalta.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 16:45
Kirjoittaja Ilyasviel
Epätoivoisesti eniten nurkkiin kerääntyy tehohoitoja, sulkevia hoitiksia löytyy vain muutama ja shampoita yksi. Toinen paha hamstrauskohde on hoitosuihkeet, duh.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 23:22
Kirjoittaja Chaos
Kun katselee listaa, missä on omistamani hiustuotteet, niin tasaväkistä on hoitoaineiden/tehisten ja jätettävien kesken, saman verran molempia! Eli niitä kumpiakin hamstraan :D Tosin joitakin jätettäviä oon saanut, voisin sanoa, että tehohoidot on varsinkin mun heikkous.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 14 Touko 2008, 01:59
Kirjoittaja calypso
Eniten minulla määrällisesti löytyy varmastikin tehohoitoja ja hoitiksia (ja vaihtelevasti myös hiusvärejä) mutta en laske niitä mitenkään turhiksi koska niitä kuitenkin menee ja kaikki tulee takuulla käytettyä. Aivan liikaa minulle on kuitenkin kertynyt muotoilutuotteita kokeiluun ja kaikista tarjouspakkauksista, kun kuitenkaan en niin kamalasti hiuksiani muotoile. Käytän kyllä jonkin verran muotoilutuotteitakin tottakai, mutta paljon on nurkkiin kertynyt sellaisia mitkä ei pitkälle tukalle ole tarpeellisia tai joita tulee käytettyä toooosi harvakseltaan jos ollenkaan.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 14 Touko 2008, 15:57
Kirjoittaja savi
Taidan olla hiustenhoito hullu, CO hoitiksia, tehiksiä, öljyjä ym kyllä löytyy kaapin pohjilta ihan muillekin jaettavaksi. Huuhdeltavien hoitisten määrä on kyllä suurin tällä hetkellä.  ;)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Touko 2008, 15:37
Kirjoittaja Pähkinä
Aika maltillisesti ostelen, mutta jos jotakin, niin kaikkia kosteuttavia juttuja: hoitoaineita, naamioita, öljyjä, voiteita… Rekkuja olen kokeillut vain muutaman kerran vieraisilla, enkä niihin ole vielä oikein päässyt sisälle. Kosteuttavat tuotteet sitä paitsi tuntuvat fiksaavan jo aikas lailla hiusongelmiani.

Myös hiusnipsuja, -klipsejä etc. tulee ostettua turhaan. En niitä koskaan kaupassa sovittele, ja sitten huomaan ne usein kotona jotenkin epäsopiviksi (pieniksi, isoiksi, rumiksi…). En myöskään nykyjään juurikaan pidä hiuksiani kiinni, joten en oikein tiedä miksi niitä hiuspömpylöitä ostelen  ::) .

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Touko 2008, 16:44
Kirjoittaja Liina
Muotoilutuotteet, erityisesti tuuheuttavat, on mun heikkous, koska ne se näkyvin asia millä ohueen tukkaan saa näkyvää muutosta. Nyt mulla on aika lyhyt tukkakin, niin yks pullo kestää ikuisuuden. Aina vaan tulee hirvee himo, että "kyllä tää nyt on se ihmeitä tekevä aine" ja on pakko saada lisää, vaikka kotona on jo kymmenen purnukkaa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Touko 2008, 18:23
Kirjoittaja naanna
Mun pitäis varmaankin vastata, että Tigiä tulee ostettua aivan liikaa. Nytkin muistaakseni 5 eri tweeniä odottelee käyttöä ja 2 uutta on jo himotuslistalla. Muotoilutuotteitakin on kertynyt vino pino.  ;)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Touko 2008, 20:43
Kirjoittaja Heleena
Mä ostelen ihan liikaa hiusnaamioita ottaen huomioon kuinka hitaasti ne kuluvat. Ja nimen omaan nimikkeellä naamio myytävät tuotteet kiinnostavat mua, vaikka ne voisi varsin hyvin korvata tehiksillä. Omistan myös ihan liikaa muotoilutuotteita (juurikin niitä kaupanpäällisiä, joita on kaapit pullollaan), sillä käytän niitä äärimmäisen vähän.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Touko 2008, 20:48
Kirjoittaja Jadey
Mullakin on ehdottomasti Tigi suurin heikkous, koska suurin osa hiustuotteista on Tigiä. Tuotteita löytyy joka osa-alueelta, etten oo keskittyny vain yhteen kategoriaan. Mutta ehkä kuitenkin muotoilutuotteet vois laskea suurimmaksi heikkoudeksi siinä määrin miten niitä tulee käytettyä.  :)  Annan nykyään usein hiusten vaan kuivua vapaasti enkä erityisemmin niitä föönaa tai muotoile muutenkaan. Nuo muotoilutuotteet mitä mulla tällä hetkellä on niin rittää tällä menolla vuosiksi eteenpäin, mutta lisää vaan täytyis saada.  ;)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Kesä 2008, 19:34
Kirjoittaja riituska83
Ehdottomasti hiustenmuotoilutuotteet varsinkin vahat. Vahoja on kerääntynyt kaappiin vaikka millä mitalla ja tuntuu siltä että niitä tulee sinne aina joka viikko pari lisää.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 05 Kesä 2008, 21:07
Kirjoittaja Stationery
Minä olen heikkona vekottimiin. Juuri myin pois yhdet suoristusraudat, kotoa löytyy vielä kahdet (Remington ja GHD). Hiustenkuivaajia on kaksi kappaletta, sitten on kahdet lämpörullat, Volumaster, vaihtopäillä varustettu muotoilurautaja varmasti ostan vielä uuden kunnollisen piipparin kun tukka kasvaa, todennäköisesti pienemmällä ja isommalla päällä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 06 Kesä 2008, 16:18
Kirjoittaja Sway
Mulla on jo pidempään ollut suurimpana heikkoutena muotoilutuotteet. Ja minäkin tunnustaudun Tigittäjäksi, jotenkin niitä on tuonne kaappiin kertynyt kumma kasa.. ::) Ja vielä kummemaksi asian tekee se, etten juurikaan mitään ihmeistä tälle tukalle tee, joten suurin osa muotoilutuotteista on jäänyt satunnaiseen käyttöön. Ehkä ne odottaa siellä sitä päivää kun lopulta keksin, mitä pitkälle tukalle niillä voisi tehdä! ;D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 09:22
Kirjoittaja Vovka
Vaikka olenkin saanut purkkimeren joten kuten taltutettua, niin kaihoisin katsein tulee aina tuijoteltua erilaisia hoitoaineita. Niitä kun vielä kuluukin suht nopeaan tahtiin. Shampoitakin tekee mieli ostella, mutta kun miulla menee niitä ehkä 1-2 per vuosi, niin järki tulee vastaan.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 18:18
Kirjoittaja Cherry
Juuri tällä hetkellä täytyy sanoa, että cwc-hoitikset kiinnostaa aika kohtuuttomasti ;D Olen siis ihan vasta innostunut tuosta menetelmästä. Tänäänkin ostin yhteensä 900ml hoitiksia cwc:tä varten, lisäksi yhden tehohoidon, jolta en niin suuria tehoja odota, mutta ajattelin, että ennen shampoopesuja sitä voi ainakin käyttää jollei muuten sovi ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 19:48
Kirjoittaja kaarina
Vastasin muotoilutuotteita, sillä hoitoaineita ja shampoita ei mielestäni voi olla liikaa - muotoilutuotteita taas voi, nimittäin pari kolme hyvää ja toimivaa riittäisi paljon paremmin kuin kaapillinen huonoja tai muuten vääränlaisia! Ja ne vaan lisääntyvät kuin itsestään eivätkä katoa mihinkään, ilmeisesti sen takia että kun kunnollisia ei tunnu löytyvän.  ;D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 18:29
Kirjoittaja Cadsuane
Ihanaa, en ole ainoa jonka heikkoutena ovat tehikset, hoitsikat, naamiot, ym...
Aina jos näen kaupassa (köyhän opiskelijan pudjetti ei kestä kampaamo tuotteita kovinkaan runsaasti... ;D)
jonkun uuden hoitoaineen tulee kaikki-mulle-heti tunne, ja jos en osta sitä samalla kertaa, niin yleensä se tulee ostettua sitten joskus myöhemmin. Valitettavasti... ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 19:13
Kirjoittaja Nihnaana
Mullakin kohteena hoitoaineet, mutta erityisesti suihkutettavat sellaiset  :) ja muutenkin hiuksiin jätettävät hoitoaineet enemmänkin...

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 19:17
Kirjoittaja Radish
Shampoopalat. Ehdottomasti. Vaikken niitä heikkoudeksi haluakaan tituleerata, sillä ovat paras keksintö sitten juustohöylän. Tänään posti kiikutti mulle 4 palaa (enkä edes harrasta mitään sampleja, vaan täysikokoisena on kaikki ostettava) ja lisää pitäisi tilata. Ennestäänkin näitä löytyy kylppäristä jo koko tienoon tarpeiksi..
Voisin myös tässä tunnustaa, että ostelen aivan liikaa luonnonöljyjä. Mutq valikoimaa on niin runsaasti ja tukka tykkää!

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Syys 2008, 21:12
Kirjoittaja Cabello
Valitsin tuon en ostele mitään turhaan, sillä se on täyttä totta. ;D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Syys 2008, 21:59
Kirjoittaja Jouana
Mulla tulee järjestäen kaikki hutit muotoilupuolella. Kaikissa muissa aineissa olen löytänyt melko vaivattomasti itselleni sopivia tuotteita, mutta se muotoilu se muotoilu....syvä huokaus....mutta periksi en anna - jonain päivänä se prinssi rohkea aka HG-muotoilutuote saapuu valkoisella ratsullaan ja pelastaa mun muodottomilta päiviltäni!

;D (kyllä, hieman olen väsynyt nyt)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Syys 2008, 22:44
Kirjoittaja pitkätukka
Cabello kirjoitti: Valitsin tuon en ostele mitään turhaan, sillä se on täyttä totta. ;D
Samoin.

Ellei sitten hiukan turhaksi lasketa sitä, että ostin Lidlistä sen valkoisen suihkutettavaa (jätettävää) hoitista sisältävän pinkkikorkillisen pullon ihan vain siksi, että haluan hyvin suihkuttavan pullon myöhemmin muuhun käyttöön  ;D. Ei se pullo siis ole turha. Muistan vuosien takaa, että se sumutti todella hyvin ja täälläkin on todettu sama asia. En mä välttämättä sitä pullon nykysisältöä olisi tarvinnut. Siinä mielessä ostos oli vähän turha, vaikka kyllä mä sen sisällön aion käyttää. Laitoin sitä aikaisemmin tänään kuiviin hiuksiin eikä se niitä pahentanutkaan. Suihkaisin sitä vahingossa myös silmääni, mutta ei se tehnyt onneksi sillekään mitään kamalaa :-X.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 14 Syys 2008, 00:08
Kirjoittaja attir
Vastasin, että Shampoita... Niitä tulee osteltua :)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 15 Syys 2008, 18:55
Kirjoittaja nalana
Hoitoaineita ja tehiksiä ehdottomasti! Aina ulkomailla lähtee lapasesta, kun näkee ihan uusia tuotteita ja vielä edullisesti. Sitten muutenkin bongailen aina tarjoukset. Silloin on vaikakea arvioida todellista tarvetta.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 18 Syys 2008, 20:26
Kirjoittaja Marion
Muotoilutuotteita on tullut osteltua ihan liikaa käyttöön nähden. Shampoitakin löytyy varastosta liikaa, mutta niitä sentäs kuluu muotoiluaineisiin verrattuna. Tällä hetkellä yritänkin olla ostelematta mitään...ihan tylsää  :-\

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 09 Loka 2008, 16:08
Kirjoittaja Janda
Ehdottomasti tehohoidot. Avaamattomia purkkeja loytyy lahes toistakymmenta.... Toinen heikkous on jatettavat hoitoaineet, erityisesti suihkittavat. Naita tulee sentaan kulutettuakin kun on pakkomielle laittaa vahintaan kahta erilaista jatettavaa tukkaan  :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Loka 2008, 17:07
Kirjoittaja calypso
Aikaisemmin olen äänestänyt ostavani muotoilutuotteita (käyttöön nähden) liikaa, mutta nyt uuden muotoiltavamman leikkauksen myötä kaikille omistamilleni muotoilutuotteille on tullut käyttöä.  :) Ennen olisin myös voinut väittää omistavani liikaa shampoita, mutta nyt muotoilusta johtuvan tiheämmän pesuvälin vuoksi shampoota kuluu enemmän ja tukka vaatii useammin voimakkaampaa pesutehoa shampoolta. Aikaisemmin käytin useimmiten vain hellävaraisia miedosti peseviä shampoita (tai co-pesua), joten voimakkaammin pesevät shampoot jäivät miltei käyttämättä.

Mikäli ääntään voisi vaihtaa, valitsisin tällä hetkellä vaihtoehdon "En ostele mitään turhaan."

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Loka 2008, 18:41
Kirjoittaja Bamboo
Ostan usein, mutten liikaa hoitoaineita. Kerralla ostan usemman purkin, jos saa vaikka alesta. Mutta uskon, että kaikki tulee käytettyä. Shampoita ei tarvitse ostaa oikeastaan kuin pari kertaa vuodessa, kun niitä kyllä riittää. Hiustuotteita en osta kovin usein silti, minulle normaalimäärä on kerran kahdessa kuussa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Loka 2008, 19:05
Kirjoittaja Hunajapupu
calypso kirjoitti: Mikäli ääntään voisi vaihtaa, valitsisin tällä hetkellä vaihtoehdon "En ostele mitään turhaan."
Nyt voi vaihtaa ääntään, jos haluaa. :)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Loka 2008, 19:09
Kirjoittaja Natsu
Viimeaikoina on tullut osteltua hoitiksia ja tehiksiä enemmän kun tarpeeksi.... Jotenkin sitä vaan aina haluaa kokeilla uutta ja testailee siinä toivossa uusia tuotteita, että ne tekisi ihmeitä hiuksille ;D Noh nyt oon kuitenkin päättäny, että tällä hetkellä kaapissa olevat pullot saavat riittää ja onhan siellä joukossa niitä hyviksi havaittujakin ;) Ai niin ja oon saanu jo lahjotettua niitä "huonompia" äidille, anopille ja kavereille!

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Loka 2008, 19:29
Kirjoittaja Nemain
Hoitoaineita ja tehiksiä ostan eniten, koska niillä saa näkyvimmän tuloksen aikaan. Shampooseen en niin jaksa panostaa. Muotoilutuotteita ja hiuskoristeita ei löydy kuin muutama, koska en oikein osaa käyttää niitä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 18 Loka 2008, 16:12
Kirjoittaja Pampula
Kaikki tuuhentavat tuotteet, niitä en voi vastustaa. Laitoin just tilaukseen LF:stä: Redken Body Full Carbo Bodifier.
Tietysti petyn taas, eihän mitkään aineet lisää hiuksia tuo tähän rotanhäntääni  ;D


Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 18 Loka 2008, 19:39
Kirjoittaja Klaara
Hoitoaineet, ehdottomasti. Toivoisin voivani sanoa, että kyllä ne kaikki on tarpeeseen hankittu, mutta totuus on se, että vähemmälläkin tulisi toimeen. Maailmassa vaan on ihan liikaa kaikkia ihania hoitoaineita. Nykyään sentään osaan jo vähän paremmin pitää itseni kurissa, mutta vieläkin on parantamisen varaa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 18 Loka 2008, 19:45
Kirjoittaja Miiu
Vastauksesi laitoin muotoilutuotteita. En välttämättä osta liikaa muotoilutuotteita, mutta ostan vääriä muotoilutuotteita enkä kuitenkaan raski luopua niistä. Hiukseni ovat olleet nyt muutaman kuukauden lyhyet entisen pitkän sijaan, joten olen taas saanut laittaa koko kokoelman uusiksi ;) Toisaalta mulla on nyt aivan liikaa shampoita ja hoitsikoita, koska niitä kuluu aivan minimaalisen vähän entiseen verrattuna.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 19 Loka 2008, 14:23
Kirjoittaja Aleese
Vastasin, etten ostele mitään turhaan. Kyllä mä tietysti aina silloin tällöin teen heräteostoksia tai ostan jotain jota en niin välttämättä tarvitse, mutta kyllä ostokseni kuitenkin kohtuuden rajoissa pysyvät ja tälläkin hetkellä lähes kaikki hiustuotteeni ovat sellaisia, joita käytän vähintään kerran kuussa tai sitten sellasia, jotka odottavat tietyn tuotteen loppumista päästäkseen säännölliseen käyttöön. En myöskään halua, että mulla on säilössä litrakaupalla shampoita tai hoitoaineita niin, että niitä riittää vuosikausiksi, koska niiden säilyvyys epäilyttää mua jonkin verran.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 20 Loka 2008, 23:22
Kirjoittaja Efva
En mäkään enää ostele kauheasti turhia juttuja. Pahin vaihe oli silloin HS:n aikaan ja Juurikasvun alkuaikoihin, kun etsin niitä itselle sopivia juttuja. Nyt ne on jo aika lailla löytyneet ja ostelen niitä hyväksi havaittuja tarpeen mukaan.

Jätettävien kanssa olen tosin aavistuksen hamstraileva, kun on nyt pariin otteeseen jo käynyt niin, että suosikkituotteen valmistus on lopetettu (Soft Ends, Joicon värisarjan vaahto). Kaipa ne seuraavaksi keksivät lopettaa Luxxtressin valmistuksen...  ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 20 Loka 2008, 23:54
Kirjoittaja Tristy
Mäkään en enää juurikaan hamstraile ylimääräisiä tuotteita, mutta muotoilutuotteet on sellaisia mitä tekee mieli eniten ostaa ja niitä mulla on nytkin määrällisesti eniten. On mulla kyllä päivittäin käyttöäkin niille aineille, että sikäli ihan tarpeeseen ovat ostettu. Tosin en ehkä tarvitsisi kolmea tuuheuttavaa ainetta samaan aikaan, koska yksikin purkki kestää monta kuukautta. Äänestin siis muotoilutuotteita. Hoitoaineet tulee hyvänä kakkosena.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 23 Marras 2008, 19:24
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Tulipa juuri todettua, että en juuri koskaan osta mitään turhaa! Meinasin aluksi vastata shampoot, mutta eipä se olekaan niin. No, ainakin rahat säästyvät. :P

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 24 Marras 2008, 17:13
Kirjoittaja Mariatar
Pikahoitiksia tulee hamstrattua, mutta niitä tarvitseekin aika paljon.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 24 Marras 2008, 18:22
Kirjoittaja kleio
Ostan kaikkea ehkä liiankin järkiperäisesti. Käytän kaikki tuotteet loppuun, ennen kuin ostan uuden, ellen aivan huonoa valintaa ole tehnyt.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 24 Marras 2008, 20:43
Kirjoittaja Merry
Mäkin kyllä ostan muotoilutuotteita kaikista eniten, ja niitä löytyy sitte monta purnukkaa.
Neljä eri lakkaakin nytte, ja kolme muotovaahtoa + kaikki geelit, vahat ja muut..
Pitäisi kai vähentää, kun en enää muuta melkeinpä käytä kuin hiuslakkaa ja joskus sitä muotovaahtoa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 08:15
Kirjoittaja calypso
Hunajapupu kirjoitti:
calypso kirjoitti: Mikäli ääntään voisi vaihtaa, valitsisin tällä hetkellä vaihtoehdon "En ostele mitään turhaan."
Nyt voi vaihtaa ääntään, jos haluaa. :)
Vaihdoin ääntäni. Nyt kun olen myynyt kirpparilla ja muita reittejä kaiken ylimääräisen kuten itselleni tarpeettomat tuotteet, voin myös sanoa etten omista mitään turhaa. Kaikki tuotteet (myös muotoilutuotteet!) ovat käytössä, jotkut tosin harvemmin kuin toiset mutta yhtään hutiostoa en enää omista.  8) Ihanaa kun ei tarvitse hampaat irvessä mitään käyttää pois, tai antaa purnukoiden pölyyntyä nurkissa, vaan kaikki on minun hiuksilleni toimivia ja tuotteita josta pidän..  :)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 09:16
Kirjoittaja Annelina
Poikatukkaisena olen ihan heikkona erilaisiin vahoihin ja muotoiluvoiteisiin... niitä ei ole koskaan liikaa  ;D Suosikkini olen kyllä löytänyt, mutta koskaan ei tiedä onko joku vielä parempi, niin tottakai pitää ostaa lisää! Goldwellin Super Ego on loistotavaraa, myös Paul Mitchellin liima.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 10:39
Kirjoittaja Ilyasviel
Ostelen ihan liikaa jätettäviä hoitoaineta ja kiiltosuihkeita/silottavia voiteita. Kaapit pursuaa jo ennestään niitä ja mie sorruin tilaamaan taas uuden suihkeen..

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 11:02
Kirjoittaja ellen
Mie ostelen hoitoaineita, tehikisä ja jätettäviä eniten. Sampoissa en ole oikein törmännyt MOPin kosteuttavaa sampoota voittanutta, mutta koko ajan tunnun löytävän yhä vain parempia ja parempia hoitoaineita, tehiksiä ja jätettäviä. Sampoita ei ole mulla kuin vain kaksi, mutta hoitiksia on sitten jo iso kasa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 11:52
Kirjoittaja pitkätukka
Olen äänestänyt täällä joskus, että en muka ostele mitään liikaa. Vaihdoin toiseen kohtaan, koska totuus on että ostelen joskus turhan paljon hiuskoruja.

Shampoota käytän naurettavan vähän, joten omistan vain yhden jota käytän tarvittaessa, ja hoitiksia ostan yleensä vain sitä mukaa kuin joku loppuu, eli korvaan sen joko samalla tuotteella tai otan jotain uutta kokeiluun. Tunnustan, että Tigin BG oli melko turha, koska tukkani ei tykännyt silareista siinäkään (ylläri  :P, mutta voin käyttää silti joskus). Se oli kuitenkin vain harvinainen HAIRahdus. Sitä paitsi se menee äidilläni, jos ei tule mulla käytettyä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 13:34
Kirjoittaja Camilla
Ehdottomasti ostelen liikaa hoitoaineita, nytkin kaapin sisältö riittäisi pitkälle ensi vuoteen! Siis sekä jätettäviä että tavallisia.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 13:47
Kirjoittaja Cecilia
Hoitoaineet ovat myös minun heikkouteni. Nykyisillä varastoilla selviäisin varmaan vuoteen 2011, mutta silti aina juuresten kehujen perusteella ostan jonkin uuden hoitsikan. Pitäisi aloittaa varmaan jokin lakonpoikanen.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 16:59
Kirjoittaja Jenni.
Täälläkin vaihdettiin ääni shampoista hoitoaineisiin. Shampoita on ihan kiva määrä kaapissa, mutta hoitoainetta todellakin liikaa. Kun kaikkia en edes käytä. Tehikset on toinen asia. Ennen kun mullakin oli vielä enemmän rahaa tuli aina lueskeltua täällä mistä muut tykkäävät ja mähän ostin perässä. :P Nyt ollaankin sitten oltu ostolakossa. Mutta ehdottomasti hoitoaineet ja tehikset ovat mun heikkous.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 17:14
Kirjoittaja Jouana
Noniin! mäkin kävin päivittämässä liiallisesta muotoilutuotteisiin haksahtamisesta  -> en osta mtn turhaa -ääneen! Itse asiassa en oo pitkään aikaan ostanut mitään tukkajuttuja kun onnistuin hankkimaan hiljalleen useammankin HG:n. Ja muotoilutuotteiden osalta olen myös päässyt parempaa käsitykseen siitä mitkä mahdollisesti toimivat ja miten.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 23:16
Kirjoittaja Herbina
Miksei tuolla ollut sellaista vaihtoehtoa kuin "juurikasvu"? Ostosteluni on räjähtänyt käsiin sen jälkeen kun tulin tänne pyörimään.  ;)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Kesä 2009, 21:17
Kirjoittaja Lucy
En osta mitään turhaa. Enää. Aikaisemmin tuli himoittua ja ostettua suositusten perusteella uusia tehiksiä ja poishuuhdeltavia hoitoaineita, mutta nykyään on käytössä vain muutamia tuotteita. Uusia ostan vasta kun vanha on loppunut.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Kesä 2009, 21:49
Kirjoittaja Pähkinä
Mäkin ostan nykyään tosi harkitusti ja pääasiassa hyväksi havaittuja tuotteita. Mutta niitä sitten välillä ostelenkin hieman "varastoon"  :-[ . En kuitenkaan onneksi mitään kauheita määriä, mutta aina ehkä hieman turhan "hyvissä ajoin".

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Kesä 2009, 10:23
Kirjoittaja Camilla
Eilen oli Jumbossa hairstoressa kaikkea hyvää halvalla. Toki menin kaiho silmissä ja kuola suupielissä katselemaan kaikkia ihania tuotepulloja, mutta pääsin ulos ostamatta mitään! Olen niin ylpeä itsestäni!

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 25 Kesä 2009, 12:58
Kirjoittaja hampiainen
Ei mulla nyt ihan hirveästi-hirveästi ole näistä mitään, mutta muotoilutuotteita on käyttöön nähden ehdottomasti liikaa. Hoitoaineita + tehiksiä tykkään ostella myös, mutta niitä tulee sentään käytettyä säännöllisesti, kun taas osaa muotoilutuotteista käytän ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 25 Kesä 2009, 16:09
Kirjoittaja Antur
Voidemaisia hoitoaineita tulee haalittua nurkkiin, luojan kiitos sieltä halvimmasta päästä. Tähän tukkaan uppoaakin kyllä hoitiksia ihan uskomatonta tahtia, jos tahtoo pituudet saada kunnolla hoidettua, onneksi on olemassa XZ :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 25 Kesä 2009, 16:14
Kirjoittaja SC
Äiti niitä ostaa, mutta kuitenkin. Itse jumitun kaupassa aina hoitoaine ja hiusväri hyllyjen kohdalle, vaikka en ole värjännytkään pitkään aikaan olisi silti mukava kokeilla jotakin uutta, mallia kun ei viitsi vaihtaa kasvatuksen takia. Vähän luulen että sitten kun lähtee opiskelemaan tulee näitä hoitoaineita ostettua aika rutkasti, lakkoja myös.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 28 Kesä 2009, 19:29
Kirjoittaja nelma
Apua. Mulla on nyt 6 shampoota entisen yhden sijasta.  :P Eihän tää määrä kuullosta varmaan HC juurekselle miltään, mutta mulle se on määrän kuusinkertaistuminen. Viime viikollakin ostin kaksi, melkein kolmannenkin, kun incit kuullosti niin kivoilta.  ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 25 Heinä 2009, 23:31
Kirjoittaja Neve
Lähiaikoina on tullut haalittua hoitoaineita ja tehiksiä ihan kivasti. Shampoitakin on jo ihan tarpeeksi monta putiloa. Sovinkin itseni kanssa, että shampoiden haaliminen loppui nyt! hoitoaineita saan ostaa vielä 2 ja yhen tehiksen ;) Sen jälkeen stoppi sillekin touhulle..

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 26 Heinä 2009, 18:50
Kirjoittaja Strix
Öljyt! Niitä onkin vähän jokalajia, panostankin enemmän pesua edeltäviin hoitoihin.
Hoitoaineet on tietenkin toinen, nytkin on lomamatkan ajan neljä purkkia hyllyllä joista kolme on tullut hankittua täälläolon aikana.
Olen yrittänyt kovasti karsia hiustuotteita ja olenkin ihan kohtuuhyvin siinä onnistunut. Ronskilla kädellä heitin vaan kaikki melkein täydetkin aineet joita en halunnut enää nähdä tai joiden inci jälkeenpäin ei miellyttänyt.
Pistin isoon koriin ja annoin kavereiden ottaa vapaasti mukaansa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 00:14
Kirjoittaja Reeta-
Muotoilutuotteista olen jo löytänyt luottotuotteeni, joita en vaihda. Silti tulee ostettua aina uusia ja niitä alkaa kertymään. Ja kun joku tuote alkaa loppumaan, ostan uuden varastoon odottamaan edellisen loppumista. Myöskin jätettäviä on nyt alkanut kertymään ja niitä pitäisi alkaa käyttämään vanhimmasta päästä pois ::).

Ja nyt taisi alkaa shampoiden ostovimma.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 00:22
Kirjoittaja MissWorld
En taida tällä hetkellä ostella oikeastaan mitään 'ylimääräistä', mutta silloin kun aloin enemmän ymmärtämään hiustuotteiden päälle, niin ostelin shampoita,hoitsikoita ja tehohoitsikoita aika paljon. Kyllähän mä aina välillä ostan jotain uutta, kun haluan vähän vaihtelua ettei aina tarvitse käyttää samoja. Muotoilutuotteitakin ostan uusia vasta sitten kun vanhat loppuu, jos ostan monta erilaista niin siinä käy sitten niin että en kuitenkaan käytä niitä kaikkia.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 08:25
Kirjoittaja nuunuu
Suihkittavat hoitoaineet ihan ehdottomasti! En tiedä mikä niissä viehättää, yleensä ne ovat kivan tuoksuisia ja niitä on kiva suihkia hiuksiin :D myöskin jätettäviä on jonkinverran.

Vähiten on ihan selvästi muotoilutuotteita, niitä minulla ei ole juuri nimeksikään.

Edit:
Listailin vähän toiseen topikkiin ja yllätyksekseni hoitoaineet veivät kyllä voiton. Jätettävät ja tehikset siis! Muotoilutuotteitakin näemmä jonkin verran on, päivittäisessä käytössä niistä kylllä ihan vain muutama!

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 08:43
Kirjoittaja Kronia
Mulla kuluu rahaa ehdottomasti eniten hiuspuikkoihin, pinneihin, pantoihin jne. Nyt on pienimuotoinen ostolakko menossa, pitäisi saada vähän luottokortin saldoa pienemmäksi...

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 02 Elo 2009, 18:24
Kirjoittaja ewa
Mä ostelen hoitosuihkeita ja voiteita. Nytkin juuri netistä tulossa tilaus kolmea eri jätettävää hoitoainetta.  ;D Missähän välissä ne kaikki käyttää, kun ei vissiin viitsi kaikkia laittaa kerralla tukkaan? Ja kaapissa tietysti odottamassa jo 4 putelia ennestään saman luokan tavaraa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 02 Elo 2009, 18:54
Kirjoittaja marrriik
Mulla on Redken sarja :( Tuntuu että vähän kaikkea tulee ostettua ja kokeiltua. Kotona kamala morkkis kun kaapit täynnä purkkeja. Osan jouduin nakkaamaan jo roskiinkin kun aloin epäileen aineiden pilaantuneen... Vähä kuin nakkaisi rahaa roskiin  :'(

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Elo 2009, 23:45
Kirjoittaja Hali
Taitaa mun rahat kulua muotoilutuotteisiin, eli kaikki muotovaahdot, lakat, geelit ja kaikki tulee aina testattua läpi ja ostettua uusia, vaikka vanhaa olis vielä jäljellä  :-\.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Tammi 2010, 00:35
Kirjoittaja SannaS
Kyllä ne vaan on nuo hoitikset ja tehikset, jostain kumman syystä tuntuu että niitä pitää aina ostaa joku uusi jos se olisi jotenkin maata mullistavampi kuin kaikki aikaisemmat... Ja sitten on vielä paha tapa hamstrata niitä niin että joitain kohtuullisia tuotteita on useampi purnukka jemmassa, blaah. Onneksi noita kuitenkin on helpompi käytellä pois kuin hutiostos-shampoita, joita koitan nyt vältellä, ja huonot markettishampoot käytän yleensä käsien pesuun ja kampaamokamat saa mies käyttää pois. Vähentää vois kyllä noiden hoitistenkin ostelua, eilen tarttui mukaan LV tehis vain siksi kun en ole kokeillut aiemmin ja täältä olen lukenut paljon hyviä kokemuksia, ja satuin vielä löytämään sellaisen. Menee jo vähän OT mutta tietenkin käy taas niin että tykästyn siihen ja sitten sitä ei enää saa mistään.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Tammi 2010, 10:50
Kirjoittaja Copper
Mun rahat uppoavat pääasiassa voidemaisiin hoitoaineisiin ja tehiksiin. Nyt onkin tarkoitus hieman lakkoilla ja pienentää varastoja.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Tammi 2010, 11:01
Kirjoittaja Minsku
Tehiksiä ehdottomasti. Miten niin mulla on 4 purkkia Lorkun naamiopurkkeja, LV tehis, Nivea värjättyjen hiusten vanha naamio ja Joicon rekkuja varastossa? No harvoin oikeasti hamstraan, mutta nyt lähiaikoina on ollut pakko ostaa lopetettuja tuotteita varastoon, kun ne vaan on niin hyviä. Mutta tehiksiä ostan ehdottomasti eniten, normaalia hoitoainetta en kuluta paljon yhtään, CO:ssa ehkä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 15 Tammi 2010, 14:55
Kirjoittaja BlueBerry
Mie ostelen paljon tehiksiä ja hoitiksia. En voi sanoa että ostaisin niitä liikaa, sillä todellakin tarvitsen niitä kaikkia, ja käytän niitä vähän vuorotellen, ja sekoittelen niitä keskenään. Se on kivaa  :D

Liikaa sitten taas ostelen jätettäviä hoitiksia, kaikenlaisia. Kaapista löytyy tälläkin hetkellä voidemaisia, vaahtomaisia ja suihkittavia jätettäviä. Omistan tällä hetkellä 6 erilaista suihke jätettävää, tosin käytän niitä kaikkia vähän vuorotellen. Voidemaisia jätettäviä taitaa olla kaapissa 8, mutta niitä kaikkia ei kyllä tule käytettyä. Tiedän, ettei minun kannata ostella niitä enää lisää, mutta kun jos löytyy joku uusi ihana ja haluan sen!?

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 15 Tammi 2010, 21:18
Kirjoittaja nelma
En ois ite uskonu, mutta shampoot. Oma veikkaus oli hoitoaineet/tehikset, mutta hiustuotelista todisti toisin.  ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Tammi 2010, 22:07
Kirjoittaja Sassy
Muotoilutuotteita on ihan liikaa, onneksi nyt olen saanut luovutettua suurimman osan pois. Moni vaha jäi käyttämättä kun hiukset saivat liikaa pituutta ja sitä ei enää voinut käyttää aikaisemmalla vauhdilla  :). Mielenkiintoista nähdä muuttuuko hamstrauksen kohde, nyt kun hiuksien hoitoon joutuu kiinnittämään enemmän huomiota.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Touko 2010, 17:14
Kirjoittaja EllaBella
Joo, tehikset ja hoitsikat taisi mennä johtoon. Niitä tulee ostettua turhankin paljon ja surutta läträän menemään aina kun siltä tuntuu.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Touko 2010, 17:20
Kirjoittaja tragedia
Mun heikkous tuoteryhmänä on hoitikset/tehikset, mutta oma erityislajinsa ovat kivannäköiset purnukat  ::)
Esimerkiksi Tigejä tulee hankittua aika löyhien tekosyitten varjolla kun "ne vaan on niin kivoja ja piristäviä pakkauksia"...
Tykkään kyllä tuotteistakin, en ostaisi tuotetta, jonka tiedän huonoksi vaikka olisi miten söötti pakkaus, mutta kyllä kaikki söpö ja värikäs vaan kummasti madaltaa ostokynnystä...

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 11 Touko 2010, 19:05
Kirjoittaja Frida
Mä ostan lähes pelkästään hoitsikoita ja tehiksiä, koska shampoota kuluu niin vähän ja tiiän jo, mitkä shampoot mulla toimii hyvin. Muotoilutuotteita en käytä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Touko 2010, 12:37
Kirjoittaja zzww
mullä on vähä kaikki muotoilutuotteet ja ja kaikki suihkittavat hoitoaineet. Mut vaa pitäis saada hyllyt siivottuu muuton takia ni voi olla et kaikki ylimääränen saa jäädä ens kerralla ostamatta. :-\

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Touko 2010, 14:21
Kirjoittaja Arnella
Kaikenlaisia hoitoja tulee ostettua kylppärin hyllyt täyteen. Niitä kyllä kuluukin ihan kiitettävästi eli ei kai ne nyt tavallaan niin turhia ole.. mutta ainakin jos mieheltä kysytään niin ihan liikaa ostan.  :D

Muotoilutuotteita ostan aika harvoin, mutta käytän vielä paljon harvemmin ja suurin osa niistä onkin aika turhia. Samoin kaikenlaisia muotoiluvälineitä löytyy laatikoista vaikka mitä ja uudetkin himottaisi, vaikka todellisuudessa jaksan muotoilla hiuksia ehkä kerran kuussa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 12 Touko 2010, 21:35
Kirjoittaja -Mansikka_
Vastasin hius koristeita pinnejä yms..
Ei vaan voi kävellä niiden hyllyjen ohi ostamatta mitään  :#

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Touko 2010, 22:18
Kirjoittaja Triina
Vaihdoin äänen muotoilutuotteista hoitoaineisin. Lyhyttukka-aikoihin verrattuna käytän todella vähän muotoiluja enkä ole niitä tainnut hankkia kuin joskus reilusti viime vuoden puolella edellisen. Mutta ne hoitikset ja jätettävät... Onneksi niitä kyllä kuluukin, koska lotraan kunnolla, haluan tukan uiskentelvan kauttaaltaan aineissa.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 21 Touko 2010, 21:52
Kirjoittaja SannaS
Mulla on ilmennyt uusi taipumus hankkia kaikenlaisia hiuskoristeita, pinnejä, kukkia ja pannoistakin olen taas pitkästä aikaa innostunut. Eihän siinä mitään kun niitä käyttäis joskus! Vaan kun mulla ne sitten tahtoo jäädä sinne tarvikekoria koristamaan... Toinen synti on tietysti hoitikset, shampoisiin en ole yhtä pahasti lipsunut. Enkä toisaalta haluaisi ostaa mitään turhaan.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Syys 2010, 09:33
Kirjoittaja scarface
Suihkittavia hoitoaineita, sen myönnän :D mut pari muutakin kohtaa ois pitäny saada ruksittua; olen kova tyttö hankkimaan shampoita, hiuslehtiä ja tehohoitojakin jemmaan, vaikka entisiä pursuilee hyllyiltä.. Se ostolakko tosin on nyt ollu jo pidempään päällä, joten liiat on saatu pian karsittua :)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 04 Syys 2010, 10:37
Kirjoittaja tuutikuu
Hoitoaineita - poishuuhdeltavia, tehiksiä, jätettäviä... Pidennyshius janoaa hoitiksia, eikä se selviä pesussa ellei sitä hoitsikkaa lutraa runsaasti. Saan aika paljon kampaamotuotteiden testi- ja poistokappaleita, mistä syystä olen hamstrannut pikkuruiseen yksiööni kolminumeroisen kokoelman kaikelaisia purnukoita. Näistä suurin osa on hoitoaineita. Olin aikeissa kirjoittaa ketjuun, jossa listaan kotoa löytyvät hiustuotteet - tuotteiden laskeminen ja listaaminen työllisti sen verran, että luovutin jo puolivälissä. Viime aikoina urakoinut liikoja tuotteita jo kivasti kiertoon, kaverit ja kylässä piipahtavat saavat aina jotain pussukkaa mukaansa ja tuottaa suuresti hyvää mieltä, jos olen voinut pelastaa jonkun hiuskatastrofin. Erityisesti pitkätukkaiset miehet, jotka ovat vaahdotelleet lettiään Axella ja sitten kummastuttaa kun se tukka on aina takussa ja hiuspohja kuiva ja kutiseva...suorastaan nautinto lahjoittaa tällaiselle purkki OH:ta tms :D.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Syys 2010, 21:39
Kirjoittaja Horros
Hoitoaineita - niillä on minun hankalaan kuontalooni eniten käyttöä ja eri tuotemerkit ja CO-pesukäyttöhoitsikat kiinnostavat kovasti. Ostelen siltikin aika maltillisesti hiustuotteita.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Syys 2010, 21:50
Kirjoittaja imaria
Musta tuntuu, että mä hamstraan aivan liikaa kaikkea. Nyt on taas hyvä syy, kun annoin vanhat BC:t ja silikonisimmat suihkeet siskolleni, mikä tietysti tarkoittaa sitä, että tykitän iHerb-tilausta kuin viimeistä päivää.

Olen perustellut asiaa sillä, että varsinkaan hoitoaineita ei voi missään nimessä olla liikaa - mulla on erilaisia tukkapäiviä ja erilaisia mielialoja, joiden perusteella valitsen kulloinkin käyttämäni tuotteet. Shampoissa pysyn aisoissa sikäli, että ostan sitten usein jonkun mielenkiintoisen XZ-shampoon (tosin ehkä on pakko katsoa iHerbistä seuraava), eikä rahaa mene kovin paljoa.

Sitten syynä on vielä se, etten muka malta sitten niitä hyviä tuotteita käyttää. Välillä tekisi mieli lyödä itseään - miten sitä voi surra tänään korkatun hoitoaineen loppumista kahta vuotta etukäteen? No, ehkä tämä innostus vielä joskus laantuu. Tai sitten ei.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 07 Syys 2010, 22:44
Kirjoittaja hilpsu
Muotoilutuotteita tai hoitoaineita. Hiukseni ovat melko ohuet ja lätyskät, joten tuuheuttavia tuotteita on tullut osteltua oikein urakalla. Hoitoaineita on viime aikoina alkanut kerääntyä nurkkiin epäilyttävän paljon. Co-pesujen myötä ennestäänkin mittava varasto on vielä paisunut useamman XZ:n ja muutaman Herbinan voimin.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 14 Huhti 2011, 21:51
Kirjoittaja Sassy
Reilu vuosi kulunut viime vastauksesta ja ääni meni vaihtoon. Nykyisin en oikeastaan osta mitään turhaa. GHD:tä en olisi ehkä tarvinnut, mutta suoristusrauta on hyvä olla olemassa esim. juhlatilaisuuksia varten ja viime rautani oli jo niin huonokuntoinen että raastoi älyttömästi hiuksia. Ajattelin sitten että parempi heittää vanha menemään ja hommata hellävaraisempi tilalle. Hoitotuotteita on himotuslistalla ehdottomasti eniten, mutta hoitoaineita kuluu myös kaikista eniten. Lisäksi harvemmin ostan mitään uutta jos varsinaista tarvetta ei ole ja varsinkin jos kaapissa on vielä jotain ei niin kivoja tuotteita. Tulevaisuudessa ostan varmasti muutamasta tuotteesta litra koot, ihan senkin takia että toimivat niin hyvin että tulevast varmasti käytettyä iloisin mielin pois, eikä tarvitse pihtailla tuotteita kun ei halua niiden loppuvan  :)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 09 Kesä 2011, 21:33
Kirjoittaja Kunis
Hoitoja. Olen alkanut kokeilemaan paljon erimerkkisiä ja eri-INCIllisiä. Saatan käyttää niitä vähän turhan paljon, mutta eipä pää siitä kärsikään.

edit: enhän minäkään mitään turhaa hanki, mutta selvästi eniten innostun hoidoista.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 10 Kesä 2011, 10:45
Kirjoittaja kaksisarvi
Hiuskoristeet!  ;D Vaikka mun tukka on nyt taas lyhyt niin kyttään jatkuvasti kaikkea, mitä voi käyttää hiuspuikkoina sitten kun tukka on taas pitkä. Olen tehnyt niitä itsekin syömäpuikoista vaikka kuinka. Ja pinnejäkin alkaa olla aika paljon, mutta niitä pystyn sentään käyttämään.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 10 Kesä 2011, 11:21
Kirjoittaja cenadra
Vastasin etten ostele mitään turhaa. Alussa halusin kokeilla paljonpaljon erilaisia tuotteita, mutta nyt tuntuu että musta on tullut minimalisti. :D Haluan pitää kaikkia "pakollisia" tuotteita vain yhden eikä yhtään enempää. Alkaa heti ahdistamaan jos on kamala purkkivuori. Ja kun on löytänyt hyvät tuotteet itselleen niin mitäpä sitä uusia kokeilemaan! ;)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 10 Kesä 2011, 17:59
Kirjoittaja Tristy
Vaihdoin oman ääneni muotoilutuotteista hiuskoristeisiin. Nyt kun hiuksilla alkaa olla taas vähän enemmän pituutta, niin eksyn yhä useammin ostamaan kaikenlaisia kukkapinnejä ja solkia.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 10 Kesä 2011, 18:27
Kirjoittaja Marni
Vaihdoin ääneni hiuskoristeista hoitoaineisiin. En edes muista, milloin olen viimeksi ostanut minkäänlaisia hiuskoristeita (ja sen on tukka näkönenkin...  ;)) mutta kylppärissä on hoitoainearsenaali päässyt vähän lähtemään lapasesta. Noh, eipähän tartte ainakaan ennen syksyä vaivata päätään hoitoaineongelmilla :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 10 Kesä 2011, 20:02
Kirjoittaja Linnee-
Hoitoaineita, kaikenlaisia. Omistan tällä hetkellä n. 30 kpl

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 10 Kesä 2011, 20:57
Kirjoittaja Luciana
Aikaisemmin hoitoaineet, tehohoidot yms. aiheuttivat kaapeissa ahtautta, mutta tällä hetkellä suunta on selkeästi parempaan päin. Olen saanut käytettyä vanhoja hankintoja pois, enkä ole tehnyt uusia lainkaan. Alkuperäinen suunnitelmani oli harjoittaa nettitaukoa osteluvimman takia, mutta sen sijaan päätinkin harjoittaa vain itsehillintää. Lompakko kiittää.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 21:46
Kirjoittaja Mimiya
Hoitoaineita minäkin. Aina pitää olla kaapissa useampi vaihtoehto ja kiinnostavia uutuuksia on hyvin vaikea vastustaa. Shampoota riittää jos on pari-kolme (Joicon hopeashampoo ja Mop Hydrating yleensä), mutta ne hoitoaineet...No, niitä tietysti kuluukin enemmän. Ja jos jokin sattuu olemaan huono, sen voi käyttää vaikka säärien ajeluun. Sen sijaan esim. hiuslakkaa ostan ehkä pullon vuodessa jos sitäkään. Kiiltotuotteita sen sijaan aika innokkaasti.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 22:12
Kirjoittaja Horros
En ostele mitään turhaa, yksi tuote kuhunkin tarkoitukseen yleensä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 23:15
Kirjoittaja Mai
Vastasin että hoitoaineita, sillä niitä tosiaan tarttuu mukaan jos näyttää houkuttelevalta ja osa saa odottaa käyttöään pitkäänkin. Tosin hiuskoristeitakin ostelen hulluna, ja hiusvärejä juurikasvun värjäämiseen n. kerran kuussa, mutta kaipa se ääni silti hoitoaineille menee.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 23:38
Kirjoittaja Nala
Jätettävät hoitoaineet ja muotoilutuotteet. Molempia omistan vaikka kuinka ja monta ja mieli tekisi koko ajan hommata lisää. Aina kuitenkin otan uudet tuotteet käyttöön ja vanhat jää lojumaan kunnes muistan käyttää tai uudemmat loppuu  ::)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 20 Helmi 2012, 23:49
Kirjoittaja miolla
Ennen hamstrasin hoitoaineita, nyt olen hiukan parantanut tapojani ja hoitoaineita on tällä hetkellä vain yksi. Mutta sitten toisaalta noita suihkutettavia jätettäviä onkin sitten kerääntynyt kuusi eri putelia..Apuva sentään.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 10:27
Kirjoittaja Vivianna
Ehkä shampoita eniten ja suoravärejä ::). Tykkään sävytellä eri suoravärien kanssa ja samalla ne hoitaa hiuksia.  Nyt olen kumminkin ollut ostamatta ja yritän käytellä vanhat ensin pois. Samaten shampoot, niitä on ja käyttelen nyt vanhoja pois alta, ennenkuin päädyn taas ostamaan uuden.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 21:39
Kirjoittaja hairwreck
ALE hoitoaineet ja etenkin tehikset. Kaikki hoitoaineet/kiiltosuihkeet/latvahoidot/mikä saa hiuksen hyväkuntoisen ja kiiltävän näköiseksi, mitkä on normihintaisena _aivan_ liian kalliita. Mutta roimasti alennettuina poistotuotteina hamstraan henkeni edestä.

Sensijaan shampoot ja muotoiliutuotteet ohitan vilkaisematta.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 21:59
Kirjoittaja mar.ia
Hoitoaineet täälläkin. On sen verran lyhyet hiukset vielä, että hoitikset kuluukin tuskallisen hitaasti, eikä malttais olla ostamatta uusia ennen kun entiset on käytetty. Ostan kaiken muunkin tarjouksesta jos vaan mahdollista, joten sitten kun tulee hoitsikkatarjous jossain vastaan ei taida mikään mahti tässä maailmassa pidätellä mua ostamasta, onhan se sentään alennuksessa... Hyvä esimerkki tästä oli miten paljon tuli kannettua hoitoaineita kotiin SKT:n ystävämyynnistä joulukuussa, niistä on jokainen edelleen korkkaamatta kun vanhat pitäis saada pois alta ensin.

Muut hiustökötit tulee ohitettua aina vaikka tarjouksessa oliskin, poikkeuksena jos joku suosikkituote sattuu alessa pistämään silmään.

Aikoinaan tykkäsin hiusvärien hamstraamisesta, piti olla aina vaalennusaine ja pari eri väriä kaapissa kun ei koskaan voinu tietää millon tuli himo värjätä  ;) Onneks näin oman värin kasvatuksen myötä ei värit enää nappaa yhtään, yks päivä kävin ihan uhallani seisomassa värihyllyjen edessä kun ennen siellä sai kulutettua hyvän tovin värejä vertaillessa, mutta nyt oli vaan pakko päästä sieltä pois :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 22:25
Kirjoittaja Lila
Oma heikkouteni ovat muotoilutuotteet - vaikka en edes käytä niitä kovin paljon. Ongelma taitaa olla se, että ohut, pehmeä, kihartuva ja runsas hiustoni on muotoilun kannalta melko ongelmallinen ja hutiostoksia tulee.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 23:11
Kirjoittaja Luscious
Periaatteessa mulla on kaikkia yllinkyllin, mutta ei (enää) kuitenkaan mitään liikaa.
No, muotoilulaitteita voi olla pari liikaakin ja jotain uutta vempelettä tekis taas mieli.. ::)
Joka genrestä löytyy useampia (vuodemaisista, suihkittavista jätettävistä yms) erilaisia enkä osaa kuvitella et yksi hoitoaine ikinää riittäisi! Saatan suihkussa lätkiä jopa kolmee eri hoitoainetta jo yhdellä kertaa (jotain kevyttä tyveen kosteuttamaan kuivaa päänahkaa, tuhtia pituuksiin ja lopuks siloittava pikahoitis). Päänahka on sen verran oikukas että shampoitakin pitää vaihdella aina tarpeen mukaiseksi.
Pulloja siis löytyy kyllä jonkun mielestä varmaan kovastikkin, mutta mun hiukset vaatii järeetä hoitoo! :D
Summa summarum, vastaus meni kohtaan "laitteita". Montaako erilaista kiharantekovempelettä sitä neiti oikein tarvii.. varsinkin kun mulla on jo luonnonkiharaa ja käytän laitteita max 3 krt kuukaudessa!

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 21 Helmi 2012, 23:14
Kirjoittaja Kunis
Vaihdoin vastauksen hoitoaineista hiuskoruihin. Aineita minulla ei ole turhaan, vaikka joskus onkin jokin uusi mönjä kokeilussa, mutta jatkuvasti eivät hyllyt notku. Hiusväkkyröitä sensijaan tykkään keräillä, vaikkakaan en ostele paljoa nirsouteni vuoksi.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 22 Helmi 2012, 00:35
Kirjoittaja Elluli
Hoitoaineita -kaikenlaisia. Kaikkia sellaisia joissa on vähintäänkin upeat lupaukset.

Yksi tähtihetkistä vuosia sitten: Olin aamupäivällä kotona kun posti toi hairstoren mainoksen, jossa oli kuponki, jolla sai Bonacuren normikokoisia tuotteita 1 euron/kpl, max.10kpl per ostaja. Mulla oli kiire iltavuoroon mut pyöräilin hikipäässä ennen töihin menoa Hairstoreen ostamaan ne 10 hoitoainetta: Meinasin myöhästyä töistä kun pähkäilin montako jätettävää, latvasuojaa vai huuhdeltavaa otan.. Noita hoitosuihkeita löytyy käytöstä vieläkin...

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 22 Helmi 2012, 10:45
Kirjoittaja SC
Tuoksulliset hoitoaineet, shampoot kuten myös latvasuojat ja muut. Välillä tulee ostettua myös "todella suloisia" pöniköitä ihan vain hyllyä piristämään, mutta pääosin ostamiseen vaikuttaa tuoksu. iHerbin seuraavaan tilaukseen (laittelen etukäteen kaikkea ja karsin myöhemmin) onkin eksynyt jo hunajameloni- ja mansikkahoitoaineet :-*

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 26 Maalis 2012, 09:06
Kirjoittaja Varjotar
Hoitsikoita. Huuhdeltavia ihan eritoten, kun saan niitä kummasti kulumaan..

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 26 Maalis 2012, 09:24
Kirjoittaja eivor
Mullakin taitaa voiton viedä hoitoaineet. Niitä on iso valikoima, eikä varmasti pääse koskaan loppumaan! Ja sitten kun pitäis malttaa käyttää aina se yksi loppuun ennenkuin avaa uuden...  0_0

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 26 Maalis 2012, 09:48
Kirjoittaja Hilippa
Ääni vaihtui voidemaisista suihkittaviin hoitoaineisiin. Suihkittavien käyttö on miellyttävämpää kun niitä ei tarvitse levittää käsillä hiuksiin. Eivät myöskään lähmää yhtä helposti.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 16:51
Kirjoittaja Jenje
Nyt kun ajattelin asiaa, niin mä en kyllä osta mitään hiustuotteita liikaa.

Välillä pulloja kertyy kaappiin isompi kasa, kun mun shoppailuinnostukset menevät aina vähän kausissa, ja ostelen kerralla isompia määriä. Oikeastaan kaikki tulee kuitenkin käytettyä, eli mitenkään ostelun ilosta en hamstraa tavaraa. :) Mitään tiettyjä tuotteitakaan ei oikeastaan tule ostettua enemmän kuin muita. Tai no, hoitiksia tietty ostan eniten, mutta ihan siitä syystä, että niitä kuluu selvästi muita enemmän.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 27 Maalis 2012, 18:11
Kirjoittaja Romancious
Suihkittavia hoitoaineita on kertynyt järjetön määrä, enkä tiedä saanko ikinä kaikkia käytettyä. Jotenkin ne alkavat aina kaupassa kiinnostamaan ja usein tarttuu uutuuksia mukaan. Kyllä minä niitä paljon käytänkin, mutta nyt on mennyt ihan yli niiden kerääminen.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 28 Maalis 2012, 10:50
Kirjoittaja Kassiopeia
NarnianQueen kirjoitti: Vastasin voidemaiset hoitoainet, mutta olisin voinut listata sekä shampoot että hoitikset. Uusia mönjiä on kiva kokeilla...  :-[
Toisaalta, pyrin jatkuvasti pois kulutusjuhlasta kohti minimalistisempaa lähetysmistapaa. Suuren tuotearsenaalin sijaan haluaisin pienen määrän luonnollisia ja luonnonmukaisia konsteja  :D
En oikein osaa päättää, mikä olisi parasta hiuksen kunnon kannalta. Monipuolinen pullomeri, vai askeettinen hoitotyyli vuosisatoja vanhoilla kujeilla?? Vakaumus ja mieliteot heilahtelevat tässä asiassa rajustikin.
Mulla on parhaaksi havaittu rutiini se, että on askeettinen tyyli semiluonnollisilla aineilla ;) Eli mihinkään yrttipesusysteemeihin ei jaksa alkaa, mutta kemikaalimömmöputeliarmeija ei todellakaan kiinnosta. Palashampoota olen kokeillut mutta pitkäaikaista kokemusta ei ole. Sinänsä kiehtoo kokonaan palashampooseen siirtyminen, mutta jos niillä ei saa säännöllisesti mukavan tuntusta tukkaa niin ei sitten.

Tilaan iHerbista (tai joskus ostan Suomestakin) 1-2 shampoota ja 1-2 hoitoainetta kerrallaan, sitten kun ne on lähes loppu laitan uuden tilauksen. Ruohonjuuresta olen joskus ostanut jotain myös. Mutta periaate on se että yksi shampoo ja yksi hoito on käytössä ja varastossa saa olla yhdet putelit. Öljyllä saa tehoja hoitoon tarvittaessa.

Kokeilen välillä uusia, ja jos joku on ihan surkean huonoa käytän suihkusaippuana tai annan miehen käyttää. Hoitoaineen voi aina käyttää sekottamalla toiseen tai jotain. Mitään jämiä en jää hautomaan kaapin pohjalle (noi luonnonmukaiset sitäpaitsi pilaantuu nopeammin).

Luomutukassa on se etu että ei ole kovin nirso eli melkeen kaikki kelpaa. Lapselle on oma shampoo ja useinmiten miehellekin. Niitä voin sitten lainata jos oma loppuu tai vaan haluaa pestä jollain muulla vaihteeksi.

Nyt tosiaan käytän vaan gluteenittomia joten se rajoittaa valikoimaan ihan huomattavasti. Mutta ei haittaa, en ole mikään uutuuden perässä juoksija, käytän mielellään samoja hyväksi todettuja tuotteita.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 28 Maalis 2012, 15:30
Kirjoittaja Jenje
^ Ihan mielenkiinnosta, mistä syystä välttelet gluteenia hiustuotteissa? Voiko sillä olla ulkoisestikin käytettynä jotain haittavaikutuksia?

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 29 Maalis 2012, 10:56
Kirjoittaja Kassiopeia
Mulle tulee ihoon todella kutisevia rakkuloita gluteenista, myös ulkoisesti käytettynä.

Kaikkien keliaakikkojen pitäisi ainakin käyttää gluteenittomia huulipunia, ja pestä aina kädet hyvin gluteenittomalla saippualla sen jälkeen kun ovat käyttäneet gluteenia sisältäviä kosmetiikkatuotteita, ettei joudu käsistä suuhun. Helpompaa on minusta kuitenkin vain käyttää gluteenitonta kosmetikkaa niin ei tarvitse sen enempää miettiä.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 29 Maalis 2012, 11:14
Kirjoittaja Jenje
^ Johan on. Mä en ole edes tiennyt, että kosmetiikassakin käytetään gluteenia. Aina oppii uutta. :D

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 31 Maalis 2012, 22:34
Kirjoittaja Kassiopeia
Vehnäproteiini on gluteenia. (esim hydrolyzed wheat protein)
Myös vehnänalkiosta tehdyt jutut sisältää pieniä määriä, esim. usein e-vitamiini tulee vehnänalkiosta ja silloin tuote ei ole gluteeniton. E-vitamiinia saa kyllä muustakin, mutta sitä ei useinkaan mainita, mistä se on. Sitten on vielä liuta muitakin ainesosia, jotka sisältää gluteenia.

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 17 Huhti 2012, 09:04
Kirjoittaja Varjotar
Hoitareita kuluu aika runsaasti ja nyt tän kampaamotuote- innostuksen myötä on tullut hamstrattua varastoon tasaisesti kaikkea. Hutiostokset on menneet kiertoon :) Välillä tekis mieli ostaa suurempiakin määriä kerralla, mut sit iskee joku stressi, et mitä mä teen noiden kaikkien pullojen kanssa...

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Touko 2012, 12:11
Kirjoittaja Heiku
Ostelen ihan liikaa hoitoaineita ja tehohoitoja. Toki niitä kuluukin paljon, mutta kun käytössä on jo ne hyviksi havaitut tuotteet ja niitä on pakko ostaa lisää edellisten loputtua mutta silti tulee aina ostettua uusia juttuja kokeiluun ja siellä ne nurkissa pyörivät. Näitä hutiostos hoitiksia voi onneksi käyttää CWC-pesussa sekä säärten ajelussa :)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 13 Touko 2012, 12:45
Kirjoittaja versicolori
Yleensä ostan hiustuotteita vain tarpeeseen enkä tykkää säilöä mitään kaapeissa, mutta viime aikoina oon himoinnut uusia shampoita kokeiltavaksi. Johan se alkaa olla aika päivittää tuotteet kesää varten  ;)

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Lähetetty: 16 Touko 2012, 17:40
Kirjoittaja DiiDii
Hiuksiin liittyviä tuotteita on kaapeissa tällä hetkellä n. 90 kpl, ja varmaan suurin osa hoitoaineita ja lämpösuojia, hoitsikat ovat heikkokohta  ;D