Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Shampoita
23
7%
Voidemaisia hoitoaineita, tehiksiä tms.
156
45%
Suihkittavia hoitoaineita
13
4%
Latvasuojia
1
0%
Muotoilutuotteita
63
18%
Hiusvärejä
7
2%
Laitteita (föönit, suoristusraudat...)
5
1%
Hiuskoristeita (ponnarit, pinnit...)
16
5%
Muuta, mitä?
5
1%
En ostele mitään turhaan.
56
16%
 
Ääniä yhteensä: 345

SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Mulla on ilmennyt uusi taipumus hankkia kaikenlaisia hiuskoristeita, pinnejä, kukkia ja pannoistakin olen taas pitkästä aikaa innostunut. Eihän siinä mitään kun niitä käyttäis joskus! Vaan kun mulla ne sitten tahtoo jäädä sinne tarvikekoria koristamaan... Toinen synti on tietysti hoitikset, shampoisiin en ole yhtä pahasti lipsunut. Enkä toisaalta haluaisi ostaa mitään turhaan.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
scarface

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Suihkittavia hoitoaineita, sen myönnän :D mut pari muutakin kohtaa ois pitäny saada ruksittua; olen kova tyttö hankkimaan shampoita, hiuslehtiä ja tehohoitojakin jemmaan, vaikka entisiä pursuilee hyllyiltä.. Se ostolakko tosin on nyt ollu jo pidempään päällä, joten liiat on saatu pian karsittua :)
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Hoitoaineita - poishuuhdeltavia, tehiksiä, jätettäviä... Pidennyshius janoaa hoitiksia, eikä se selviä pesussa ellei sitä hoitsikkaa lutraa runsaasti. Saan aika paljon kampaamotuotteiden testi- ja poistokappaleita, mistä syystä olen hamstrannut pikkuruiseen yksiööni kolminumeroisen kokoelman kaikelaisia purnukoita. Näistä suurin osa on hoitoaineita. Olin aikeissa kirjoittaa ketjuun, jossa listaan kotoa löytyvät hiustuotteet - tuotteiden laskeminen ja listaaminen työllisti sen verran, että luovutin jo puolivälissä. Viime aikoina urakoinut liikoja tuotteita jo kivasti kiertoon, kaverit ja kylässä piipahtavat saavat aina jotain pussukkaa mukaansa ja tuottaa suuresti hyvää mieltä, jos olen voinut pelastaa jonkun hiuskatastrofin. Erityisesti pitkätukkaiset miehet, jotka ovat vaahdotelleet lettiään Axella ja sitten kummastuttaa kun se tukka on aina takussa ja hiuspohja kuiva ja kutiseva...suorastaan nautinto lahjoittaa tällaiselle purkki OH:ta tms :D.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Horros »

Hoitoaineita - niillä on minun hankalaan kuontalooni eniten käyttöä ja eri tuotemerkit ja CO-pesukäyttöhoitsikat kiinnostavat kovasti. Ostelen siltikin aika maltillisesti hiustuotteita.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
imaria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 18 Kesä 2008, 23:25

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja imaria »

Musta tuntuu, että mä hamstraan aivan liikaa kaikkea. Nyt on taas hyvä syy, kun annoin vanhat BC:t ja silikonisimmat suihkeet siskolleni, mikä tietysti tarkoittaa sitä, että tykitän iHerb-tilausta kuin viimeistä päivää.

Olen perustellut asiaa sillä, että varsinkaan hoitoaineita ei voi missään nimessä olla liikaa - mulla on erilaisia tukkapäiviä ja erilaisia mielialoja, joiden perusteella valitsen kulloinkin käyttämäni tuotteet. Shampoissa pysyn aisoissa sikäli, että ostan sitten usein jonkun mielenkiintoisen XZ-shampoon (tosin ehkä on pakko katsoa iHerbistä seuraava), eikä rahaa mene kovin paljoa.

Sitten syynä on vielä se, etten muka malta sitten niitä hyviä tuotteita käyttää. Välillä tekisi mieli lyödä itseään - miten sitä voi surra tänään korkatun hoitoaineen loppumista kahta vuotta etukäteen? No, ehkä tämä innostus vielä joskus laantuu. Tai sitten ei.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Muotoilutuotteita tai hoitoaineita. Hiukseni ovat melko ohuet ja lätyskät, joten tuuheuttavia tuotteita on tullut osteltua oikein urakalla. Hoitoaineita on viime aikoina alkanut kerääntyä nurkkiin epäilyttävän paljon. Co-pesujen myötä ennestäänkin mittava varasto on vielä paisunut useamman XZ:n ja muutaman Herbinan voimin.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Reilu vuosi kulunut viime vastauksesta ja ääni meni vaihtoon. Nykyisin en oikeastaan osta mitään turhaa. GHD:tä en olisi ehkä tarvinnut, mutta suoristusrauta on hyvä olla olemassa esim. juhlatilaisuuksia varten ja viime rautani oli jo niin huonokuntoinen että raastoi älyttömästi hiuksia. Ajattelin sitten että parempi heittää vanha menemään ja hommata hellävaraisempi tilalle. Hoitotuotteita on himotuslistalla ehdottomasti eniten, mutta hoitoaineita kuluu myös kaikista eniten. Lisäksi harvemmin ostan mitään uutta jos varsinaista tarvetta ei ole ja varsinkin jos kaapissa on vielä jotain ei niin kivoja tuotteita. Tulevaisuudessa ostan varmasti muutamasta tuotteesta litra koot, ihan senkin takia että toimivat niin hyvin että tulevast varmasti käytettyä iloisin mielin pois, eikä tarvitse pihtailla tuotteita kun ei halua niiden loppuvan  :)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Kunis

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Hoitoja. Olen alkanut kokeilemaan paljon erimerkkisiä ja eri-INCIllisiä. Saatan käyttää niitä vähän turhan paljon, mutta eipä pää siitä kärsikään.

edit: enhän minäkään mitään turhaa hanki, mutta selvästi eniten innostun hoidoista.
Viimeksi muokannut Kunis, 10 Kesä 2011, 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Hiuskoristeet!  ;D Vaikka mun tukka on nyt taas lyhyt niin kyttään jatkuvasti kaikkea, mitä voi käyttää hiuspuikkoina sitten kun tukka on taas pitkä. Olen tehnyt niitä itsekin syömäpuikoista vaikka kuinka. Ja pinnejäkin alkaa olla aika paljon, mutta niitä pystyn sentään käyttämään.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Vastasin etten ostele mitään turhaa. Alussa halusin kokeilla paljonpaljon erilaisia tuotteita, mutta nyt tuntuu että musta on tullut minimalisti. :D Haluan pitää kaikkia "pakollisia" tuotteita vain yhden eikä yhtään enempää. Alkaa heti ahdistamaan jos on kamala purkkivuori. Ja kun on löytänyt hyvät tuotteet itselleen niin mitäpä sitä uusia kokeilemaan! ;)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Tristy

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Vaihdoin oman ääneni muotoilutuotteista hiuskoristeisiin. Nyt kun hiuksilla alkaa olla taas vähän enemmän pituutta, niin eksyn yhä useammin ostamaan kaikenlaisia kukkapinnejä ja solkia.
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Marni »

Vaihdoin ääneni hiuskoristeista hoitoaineisiin. En edes muista, milloin olen viimeksi ostanut minkäänlaisia hiuskoristeita (ja sen on tukka näkönenkin...  ;)) mutta kylppärissä on hoitoainearsenaali päässyt vähän lähtemään lapasesta. Noh, eipähän tartte ainakaan ennen syksyä vaivata päätään hoitoaineongelmilla :D
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Hoitoaineita, kaikenlaisia. Omistan tällä hetkellä n. 30 kpl
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Aikaisemmin hoitoaineet, tehohoidot yms. aiheuttivat kaapeissa ahtautta, mutta tällä hetkellä suunta on selkeästi parempaan päin. Olen saanut käytettyä vanhoja hankintoja pois, enkä ole tehnyt uusia lainkaan. Alkuperäinen suunnitelmani oli harjoittaa nettitaukoa osteluvimman takia, mutta sen sijaan päätinkin harjoittaa vain itsehillintää. Lompakko kiittää.
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Hoitoaineita minäkin. Aina pitää olla kaapissa useampi vaihtoehto ja kiinnostavia uutuuksia on hyvin vaikea vastustaa. Shampoota riittää jos on pari-kolme (Joicon hopeashampoo ja Mop Hydrating yleensä), mutta ne hoitoaineet...No, niitä tietysti kuluukin enemmän. Ja jos jokin sattuu olemaan huono, sen voi käyttää vaikka säärien ajeluun. Sen sijaan esim. hiuslakkaa ostan ehkä pullon vuodessa jos sitäkään. Kiiltotuotteita sen sijaan aika innokkaasti.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
Vastaa Viestiin