Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Shampoita
23
7%
Voidemaisia hoitoaineita, tehiksiä tms.
156
45%
Suihkittavia hoitoaineita
13
4%
Latvasuojia
1
0%
Muotoilutuotteita
63
18%
Hiusvärejä
7
2%
Laitteita (föönit, suoristusraudat...)
5
1%
Hiuskoristeita (ponnarit, pinnit...)
16
5%
Muuta, mitä?
5
1%
En ostele mitään turhaan.
56
16%
 
Ääniä yhteensä: 345

Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Aika maltillisesti ostelen, mutta jos jotakin, niin kaikkia kosteuttavia juttuja: hoitoaineita, naamioita, öljyjä, voiteita… Rekkuja olen kokeillut vain muutaman kerran vieraisilla, enkä niihin ole vielä oikein päässyt sisälle. Kosteuttavat tuotteet sitä paitsi tuntuvat fiksaavan jo aikas lailla hiusongelmiani.

Myös hiusnipsuja, -klipsejä etc. tulee ostettua turhaan. En niitä koskaan kaupassa sovittele, ja sitten huomaan ne usein kotona jotenkin epäsopiviksi (pieniksi, isoiksi, rumiksi…). En myöskään nykyjään juurikaan pidä hiuksiani kiinni, joten en oikein tiedä miksi niitä hiuspömpylöitä ostelen  ::) .
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Liina »

Muotoilutuotteet, erityisesti tuuheuttavat, on mun heikkous, koska ne se näkyvin asia millä ohueen tukkaan saa näkyvää muutosta. Nyt mulla on aika lyhyt tukkakin, niin yks pullo kestää ikuisuuden. Aina vaan tulee hirvee himo, että "kyllä tää nyt on se ihmeitä tekevä aine" ja on pakko saada lisää, vaikka kotona on jo kymmenen purnukkaa.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja naanna »

Mun pitäis varmaankin vastata, että Tigiä tulee ostettua aivan liikaa. Nytkin muistaakseni 5 eri tweeniä odottelee käyttöä ja 2 uutta on jo himotuslistalla. Muotoilutuotteitakin on kertynyt vino pino.  ;)
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Mä ostelen ihan liikaa hiusnaamioita ottaen huomioon kuinka hitaasti ne kuluvat. Ja nimen omaan nimikkeellä naamio myytävät tuotteet kiinnostavat mua, vaikka ne voisi varsin hyvin korvata tehiksillä. Omistan myös ihan liikaa muotoilutuotteita (juurikin niitä kaupanpäällisiä, joita on kaapit pullollaan), sillä käytän niitä äärimmäisen vähän.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mullakin on ehdottomasti Tigi suurin heikkous, koska suurin osa hiustuotteista on Tigiä. Tuotteita löytyy joka osa-alueelta, etten oo keskittyny vain yhteen kategoriaan. Mutta ehkä kuitenkin muotoilutuotteet vois laskea suurimmaksi heikkoudeksi siinä määrin miten niitä tulee käytettyä.  :)  Annan nykyään usein hiusten vaan kuivua vapaasti enkä erityisemmin niitä föönaa tai muotoile muutenkaan. Nuo muotoilutuotteet mitä mulla tällä hetkellä on niin rittää tällä menolla vuosiksi eteenpäin, mutta lisää vaan täytyis saada.  ;)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
riituska83

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja riituska83 »

Ehdottomasti hiustenmuotoilutuotteet varsinkin vahat. Vahoja on kerääntynyt kaappiin vaikka millä mitalla ja tuntuu siltä että niitä tulee sinne aina joka viikko pari lisää.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Minä olen heikkona vekottimiin. Juuri myin pois yhdet suoristusraudat, kotoa löytyy vielä kahdet (Remington ja GHD). Hiustenkuivaajia on kaksi kappaletta, sitten on kahdet lämpörullat, Volumaster, vaihtopäillä varustettu muotoilurautaja varmasti ostan vielä uuden kunnollisen piipparin kun tukka kasvaa, todennäköisesti pienemmällä ja isommalla päällä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Sway
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 12 Touko 2006, 21:21

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Sway »

Mulla on jo pidempään ollut suurimpana heikkoutena muotoilutuotteet. Ja minäkin tunnustaudun Tigittäjäksi, jotenkin niitä on tuonne kaappiin kertynyt kumma kasa.. ::) Ja vielä kummemaksi asian tekee se, etten juurikaan mitään ihmeistä tälle tukalle tee, joten suurin osa muotoilutuotteista on jäänyt satunnaiseen käyttöön. Ehkä ne odottaa siellä sitä päivää kun lopulta keksin, mitä pitkälle tukalle niillä voisi tehdä! ;D
Kosmetiikkahörhö.
Vovka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 07 Touko 2007, 20:37

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Vovka »

Vaikka olenkin saanut purkkimeren joten kuten taltutettua, niin kaihoisin katsein tulee aina tuijoteltua erilaisia hoitoaineita. Niitä kun vielä kuluukin suht nopeaan tahtiin. Shampoitakin tekee mieli ostella, mutta kun miulla menee niitä ehkä 1-2 per vuosi, niin järki tulee vastaan.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Juuri tällä hetkellä täytyy sanoa, että cwc-hoitikset kiinnostaa aika kohtuuttomasti ;D Olen siis ihan vasta innostunut tuosta menetelmästä. Tänäänkin ostin yhteensä 900ml hoitiksia cwc:tä varten, lisäksi yhden tehohoidon, jolta en niin suuria tehoja odota, mutta ajattelin, että ennen shampoopesuja sitä voi ainakin käyttää jollei muuten sovi ::)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Vastasin muotoilutuotteita, sillä hoitoaineita ja shampoita ei mielestäni voi olla liikaa - muotoilutuotteita taas voi, nimittäin pari kolme hyvää ja toimivaa riittäisi paljon paremmin kuin kaapillinen huonoja tai muuten vääränlaisia! Ja ne vaan lisääntyvät kuin itsestään eivätkä katoa mihinkään, ilmeisesti sen takia että kun kunnollisia ei tunnu löytyvän.  ;D
Cadsuane
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Touko 2008, 13:45

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Cadsuane »

Ihanaa, en ole ainoa jonka heikkoutena ovat tehikset, hoitsikat, naamiot, ym...
Aina jos näen kaupassa (köyhän opiskelijan pudjetti ei kestä kampaamo tuotteita kovinkaan runsaasti... ;D)
jonkun uuden hoitoaineen tulee kaikki-mulle-heti tunne, ja jos en osta sitä samalla kertaa, niin yleensä se tulee ostettua sitten joskus myöhemmin. Valitettavasti... ::)
Nihnaana
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 190
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 16:37

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Nihnaana »

Mullakin kohteena hoitoaineet, mutta erityisesti suihkutettavat sellaiset  :) ja muutenkin hiuksiin jätettävät hoitoaineet enemmänkin...
Radish
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 16:18

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Radish »

Shampoopalat. Ehdottomasti. Vaikken niitä heikkoudeksi haluakaan tituleerata, sillä ovat paras keksintö sitten juustohöylän. Tänään posti kiikutti mulle 4 palaa (enkä edes harrasta mitään sampleja, vaan täysikokoisena on kaikki ostettava) ja lisää pitäisi tilata. Ennestäänkin näitä löytyy kylppäristä jo koko tienoon tarpeiksi..
Voisin myös tässä tunnustaa, että ostelen aivan liikaa luonnonöljyjä. Mutq valikoimaa on niin runsaasti ja tukka tykkää!
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.
Cabello

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Cabello »

Valitsin tuon en ostele mitään turhaan, sillä se on täyttä totta. ;D
Vastaa Viestiin