Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Shampoita
23
7%
Voidemaisia hoitoaineita, tehiksiä tms.
156
45%
Suihkittavia hoitoaineita
13
4%
Latvasuojia
1
0%
Muotoilutuotteita
63
18%
Hiusvärejä
7
2%
Laitteita (föönit, suoristusraudat...)
5
1%
Hiuskoristeita (ponnarit, pinnit...)
16
5%
Muuta, mitä?
5
1%
En ostele mitään turhaan.
56
16%
 
Ääniä yhteensä: 345

Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Mulla tulee järjestäen kaikki hutit muotoilupuolella. Kaikissa muissa aineissa olen löytänyt melko vaivattomasti itselleni sopivia tuotteita, mutta se muotoilu se muotoilu....syvä huokaus....mutta periksi en anna - jonain päivänä se prinssi rohkea aka HG-muotoilutuote saapuu valkoisella ratsullaan ja pelastaa mun muodottomilta päiviltäni!

;D (kyllä, hieman olen väsynyt nyt)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Cabello kirjoitti: Valitsin tuon en ostele mitään turhaan, sillä se on täyttä totta. ;D
Samoin.

Ellei sitten hiukan turhaksi lasketa sitä, että ostin Lidlistä sen valkoisen suihkutettavaa (jätettävää) hoitista sisältävän pinkkikorkillisen pullon ihan vain siksi, että haluan hyvin suihkuttavan pullon myöhemmin muuhun käyttöön&nbsp; ;D. Ei se pullo siis ole turha. Muistan vuosien takaa, että se sumutti todella hyvin ja täälläkin on todettu sama asia. En mä välttämättä sitä pullon nykysisältöä olisi tarvinnut. Siinä mielessä ostos oli vähän turha, vaikka kyllä mä sen sisällön aion käyttää. Laitoin sitä aikaisemmin tänään kuiviin hiuksiin eikä se niitä pahentanutkaan. Suihkaisin sitä vahingossa myös silmääni, mutta ei se tehnyt onneksi sillekään mitään kamalaa :-X.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
attir
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 166
Liittynyt: 31 Heinä 2008, 19:57

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja attir »

Vastasin, että Shampoita... Niitä tulee osteltua :)
nalana

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja nalana »

Hoitoaineita ja tehiksiä ehdottomasti! Aina ulkomailla lähtee lapasesta, kun näkee ihan uusia tuotteita ja vielä edullisesti. Sitten muutenkin bongailen aina tarjoukset. Silloin on vaikakea arvioida todellista tarvetta.
Marion
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 64
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 18:34

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Marion »

Muotoilutuotteita on tullut osteltua ihan liikaa käyttöön nähden. Shampoitakin löytyy varastosta liikaa, mutta niitä sentäs kuluu muotoiluaineisiin verrattuna. Tällä hetkellä yritänkin olla ostelematta mitään...ihan tylsää&nbsp; :-\
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Ehdottomasti tehohoidot. Avaamattomia purkkeja loytyy lahes toistakymmenta.... Toinen heikkous on jatettavat hoitoaineet, erityisesti suihkittavat. Naita tulee sentaan kulutettuakin kun on pakkomielle laittaa vahintaan kahta erilaista jatettavaa tukkaan&nbsp; :D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Aikaisemmin olen äänestänyt ostavani muotoilutuotteita (käyttöön nähden) liikaa, mutta nyt uuden muotoiltavamman leikkauksen myötä kaikille omistamilleni muotoilutuotteille on tullut käyttöä.&nbsp; :) Ennen olisin myös voinut väittää omistavani liikaa shampoita, mutta nyt muotoilusta johtuvan tiheämmän pesuvälin vuoksi shampoota kuluu enemmän ja tukka vaatii useammin voimakkaampaa pesutehoa shampoolta. Aikaisemmin käytin useimmiten vain hellävaraisia miedosti peseviä shampoita (tai co-pesua), joten voimakkaammin pesevät shampoot jäivät miltei käyttämättä.

Mikäli ääntään voisi vaihtaa, valitsisin tällä hetkellä vaihtoehdon "En ostele mitään turhaan."
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Ostan usein, mutten liikaa hoitoaineita. Kerralla ostan usemman purkin, jos saa vaikka alesta. Mutta uskon, että kaikki tulee käytettyä. Shampoita ei tarvitse ostaa oikeastaan kuin pari kertaa vuodessa, kun niitä kyllä riittää. Hiustuotteita en osta kovin usein silti, minulle normaalimäärä on kerran kahdessa kuussa.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

calypso kirjoitti: Mikäli ääntään voisi vaihtaa, valitsisin tällä hetkellä vaihtoehdon "En ostele mitään turhaan."
Nyt voi vaihtaa ääntään, jos haluaa. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Natsu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 62
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 16:11

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Natsu »

Viimeaikoina on tullut osteltua hoitiksia ja tehiksiä enemmän kun tarpeeksi.... Jotenkin sitä vaan aina haluaa kokeilla uutta ja testailee siinä toivossa uusia tuotteita, että ne tekisi ihmeitä hiuksille ;D Noh nyt oon kuitenkin päättäny, että tällä hetkellä kaapissa olevat pullot saavat riittää ja onhan siellä joukossa niitä hyviksi havaittujakin ;) Ai niin ja oon saanu jo lahjotettua niitä "huonompia" äidille, anopille ja kavereille!
Nemain
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 29 Touko 2006, 01:29

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Nemain »

Hoitoaineita ja tehiksiä ostan eniten, koska niillä saa näkyvimmän tuloksen aikaan. Shampooseen en niin jaksa panostaa. Muotoilutuotteita ja hiuskoristeita ei löydy kuin muutama, koska en oikein osaa käyttää niitä.
1bFii
Manicure - raha parantaa
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Kaikki tuuhentavat tuotteet, niitä en voi vastustaa. Laitoin just tilaukseen LF:stä: Redken Body Full Carbo Bodifier.
Tietysti petyn taas, eihän mitkään aineet lisää hiuksia tuo tähän rotanhäntääni&nbsp; ;D

Klaara
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Syys 2006, 12:47

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Hoitoaineet, ehdottomasti. Toivoisin voivani sanoa, että kyllä ne kaikki on tarpeeseen hankittu, mutta totuus on se, että vähemmälläkin tulisi toimeen. Maailmassa vaan on ihan liikaa kaikkia ihania hoitoaineita. Nykyään sentään osaan jo vähän paremmin pitää itseni kurissa, mutta vieläkin on parantamisen varaa.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset
Miiu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 17:42

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Miiu »

Vastauksesi laitoin muotoilutuotteita. En välttämättä osta liikaa muotoilutuotteita, mutta ostan vääriä muotoilutuotteita enkä kuitenkaan raski luopua niistä. Hiukseni ovat olleet nyt muutaman kuukauden lyhyet entisen pitkän sijaan, joten olen taas saanut laittaa koko kokoelman uusiksi ;) Toisaalta mulla on nyt aivan liikaa shampoita ja hoitsikoita, koska niitä kuluu aivan minimaalisen vähän entiseen verrattuna.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Vastasin, etten ostele mitään turhaan. Kyllä mä tietysti aina silloin tällöin teen heräteostoksia tai ostan jotain jota en niin välttämättä tarvitse, mutta kyllä ostokseni kuitenkin kohtuuden rajoissa pysyvät ja tälläkin hetkellä lähes kaikki hiustuotteeni ovat sellaisia, joita käytän vähintään kerran kuussa tai sitten sellasia, jotka odottavat tietyn tuotteen loppumista päästäkseen säännölliseen käyttöön. En myöskään halua, että mulla on säilössä litrakaupalla shampoita tai hoitoaineita niin, että niitä riittää vuosikausiksi, koska niiden säilyvyys epäilyttää mua jonkin verran.
Vastaa Viestiin