Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Shampoita
23
7%
Voidemaisia hoitoaineita, tehiksiä tms.
156
45%
Suihkittavia hoitoaineita
13
4%
Latvasuojia
1
0%
Muotoilutuotteita
63
18%
Hiusvärejä
7
2%
Laitteita (föönit, suoristusraudat...)
5
1%
Hiuskoristeita (ponnarit, pinnit...)
16
5%
Muuta, mitä?
5
1%
En ostele mitään turhaan.
56
16%
 
Ääniä yhteensä: 345

Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Miksei tuolla ollut sellaista vaihtoehtoa kuin "juurikasvu"? Ostosteluni on räjähtänyt käsiin sen jälkeen kun tulin tänne pyörimään.  ;)
Lucy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:37

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En osta mitään turhaa. Enää. Aikaisemmin tuli himoittua ja ostettua suositusten perusteella uusia tehiksiä ja poishuuhdeltavia hoitoaineita, mutta nykyään on käytössä vain muutamia tuotteita. Uusia ostan vasta kun vanha on loppunut.
1b F ii
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Mäkin ostan nykyään tosi harkitusti ja pääasiassa hyväksi havaittuja tuotteita. Mutta niitä sitten välillä ostelenkin hieman "varastoon"  :-[ . En kuitenkaan onneksi mitään kauheita määriä, mutta aina ehkä hieman turhan "hyvissä ajoin".
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eilen oli Jumbossa hairstoressa kaikkea hyvää halvalla. Toki menin kaiho silmissä ja kuola suupielissä katselemaan kaikkia ihania tuotepulloja, mutta pääsin ulos ostamatta mitään! Olen niin ylpeä itsestäni!
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
hampiainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1255
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 15:10

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja hampiainen »

Ei mulla nyt ihan hirveästi-hirveästi ole näistä mitään, mutta muotoilutuotteita on käyttöön nähden ehdottomasti liikaa. Hoitoaineita + tehiksiä tykkään ostella myös, mutta niitä tulee sentään käytettyä säännöllisesti, kun taas osaa muotoilutuotteista käytän ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. ::)
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Antur »

Voidemaisia hoitoaineita tulee haalittua nurkkiin, luojan kiitos sieltä halvimmasta päästä. Tähän tukkaan uppoaakin kyllä hoitiksia ihan uskomatonta tahtia, jos tahtoo pituudet saada kunnolla hoidettua, onneksi on olemassa XZ :D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja SC »

Äiti niitä ostaa, mutta kuitenkin. Itse jumitun kaupassa aina hoitoaine ja hiusväri hyllyjen kohdalle, vaikka en ole värjännytkään pitkään aikaan olisi silti mukava kokeilla jotakin uutta, mallia kun ei viitsi vaihtaa kasvatuksen takia. Vähän luulen että sitten kun lähtee opiskelemaan tulee näitä hoitoaineita ostettua aika rutkasti, lakkoja myös.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja nelma »

Apua. Mulla on nyt 6 shampoota entisen yhden sijasta.&nbsp; :P Eihän tää määrä kuullosta varmaan HC juurekselle miltään, mutta mulle se on määrän kuusinkertaistuminen. Viime viikollakin ostin kaksi, melkein kolmannenkin, kun incit kuullosti niin kivoilta.&nbsp; ::)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Neve »

Lähiaikoina on tullut haalittua hoitoaineita ja tehiksiä ihan kivasti. Shampoitakin on jo ihan tarpeeksi monta putiloa. Sovinkin itseni kanssa, että shampoiden haaliminen loppui nyt! hoitoaineita saan ostaa vielä 2 ja yhen tehiksen ;) Sen jälkeen stoppi sillekin touhulle..
Strix

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Strix »

Öljyt! Niitä onkin vähän jokalajia, panostankin enemmän pesua edeltäviin hoitoihin.
Hoitoaineet on tietenkin toinen, nytkin on lomamatkan ajan neljä purkkia hyllyllä joista kolme on tullut hankittua täälläolon aikana.
Olen yrittänyt kovasti karsia hiustuotteita ja olenkin ihan kohtuuhyvin siinä onnistunut. Ronskilla kädellä heitin vaan kaikki melkein täydetkin aineet joita en halunnut enää nähdä tai joiden inci jälkeenpäin ei miellyttänyt.
Pistin isoon koriin ja annoin kavereiden ottaa vapaasti mukaansa.
Reeta-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 05 Syys 2008, 17:41

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Reeta- »

Muotoilutuotteista olen jo löytänyt luottotuotteeni, joita en vaihda. Silti tulee ostettua aina uusia ja niitä alkaa kertymään. Ja kun joku tuote alkaa loppumaan, ostan uuden varastoon odottamaan edellisen loppumista. Myöskin jätettäviä on nyt alkanut kertymään ja niitä pitäisi alkaa käyttämään vanhimmasta päästä pois ::).

Ja nyt taisi alkaa shampoiden ostovimma.
Viimeksi muokannut Reeta-, 05 Elo 2009, 00:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1a/b F ii
MissWorld

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja MissWorld »

En taida tällä hetkellä ostella oikeastaan mitään 'ylimääräistä', mutta silloin kun aloin enemmän ymmärtämään hiustuotteiden päälle, niin ostelin shampoita,hoitsikoita ja tehohoitsikoita aika paljon. Kyllähän mä aina välillä ostan jotain uutta, kun haluan vähän vaihtelua ettei aina tarvitse käyttää samoja. Muotoilutuotteitakin ostan uusia vasta sitten kun vanhat loppuu, jos ostan monta erilaista niin siinä käy sitten niin että en kuitenkaan käytä niitä kaikkia.
nuunuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:34

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja nuunuu »

Suihkittavat hoitoaineet ihan ehdottomasti! En tiedä mikä niissä viehättää, yleensä ne ovat kivan tuoksuisia ja niitä on kiva suihkia hiuksiin :D myöskin jätettäviä on jonkinverran.

Vähiten on ihan selvästi muotoilutuotteita, niitä minulla ei ole juuri nimeksikään.

Edit:
Listailin vähän toiseen topikkiin ja yllätyksekseni hoitoaineet veivät kyllä voiton. Jätettävät ja tehikset siis! Muotoilutuotteitakin näemmä jonkin verran on, päivittäisessä käytössä niistä kylllä ihan vain muutama!
Viimeksi muokannut nuunuu, 03 Elo 2009, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Mulla kuluu rahaa ehdottomasti eniten hiuspuikkoihin, pinneihin, pantoihin jne. Nyt on pienimuotoinen ostolakko menossa, pitäisi saada vähän luottokortin saldoa pienemmäksi...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
ewa

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja ewa »

Mä ostelen hoitosuihkeita ja voiteita. Nytkin juuri netistä tulossa tilaus kolmea eri jätettävää hoitoainetta.&nbsp; ;D Missähän välissä ne kaikki käyttää, kun ei vissiin viitsi kaikkia laittaa kerralla tukkaan? Ja kaapissa tietysti odottamassa jo 4 putelia ennestään saman luokan tavaraa.
Vastaa Viestiin