Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Shampoita
23
7%
Voidemaisia hoitoaineita, tehiksiä tms.
156
45%
Suihkittavia hoitoaineita
13
4%
Latvasuojia
1
0%
Muotoilutuotteita
63
18%
Hiusvärejä
7
2%
Laitteita (föönit, suoristusraudat...)
5
1%
Hiuskoristeita (ponnarit, pinnit...)
16
5%
Muuta, mitä?
5
1%
En ostele mitään turhaan.
56
16%
 
Ääniä yhteensä: 345

Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Efva »

En mäkään enää ostele kauheasti turhia juttuja. Pahin vaihe oli silloin HS:n aikaan ja Juurikasvun alkuaikoihin, kun etsin niitä itselle sopivia juttuja. Nyt ne on jo aika lailla löytyneet ja ostelen niitä hyväksi havaittuja tarpeen mukaan.

Jätettävien kanssa olen tosin aavistuksen hamstraileva, kun on nyt pariin otteeseen jo käynyt niin, että suosikkituotteen valmistus on lopetettu (Soft Ends, Joicon värisarjan vaahto). Kaipa ne seuraavaksi keksivät lopettaa Luxxtressin valmistuksen...  ::)
Tristy

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mäkään en enää juurikaan hamstraile ylimääräisiä tuotteita, mutta muotoilutuotteet on sellaisia mitä tekee mieli eniten ostaa ja niitä mulla on nytkin määrällisesti eniten. On mulla kyllä päivittäin käyttöäkin niille aineille, että sikäli ihan tarpeeseen ovat ostettu. Tosin en ehkä tarvitsisi kolmea tuuheuttavaa ainetta samaan aikaan, koska yksikin purkki kestää monta kuukautta. Äänestin siis muotoilutuotteita. Hoitoaineet tulee hyvänä kakkosena.
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

Tulipa juuri todettua, että en juuri koskaan osta mitään turhaa! Meinasin aluksi vastata shampoot, mutta eipä se olekaan niin. No, ainakin rahat säästyvät. :P
1a F ii
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Pikahoitiksia tulee hamstrattua, mutta niitä tarvitseekin aika paljon.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja kleio »

Ostan kaikkea ehkä liiankin järkiperäisesti. Käytän kaikki tuotteet loppuun, ennen kuin ostan uuden, ellen aivan huonoa valintaa ole tehnyt.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Merry

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Merry »

Mäkin kyllä ostan muotoilutuotteita kaikista eniten, ja niitä löytyy sitte monta purnukkaa.
Neljä eri lakkaakin nytte, ja kolme muotovaahtoa + kaikki geelit, vahat ja muut..
Pitäisi kai vähentää, kun en enää muuta melkeinpä käytä kuin hiuslakkaa ja joskus sitä muotovaahtoa.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Hunajapupu kirjoitti:
calypso kirjoitti: Mikäli ääntään voisi vaihtaa, valitsisin tällä hetkellä vaihtoehdon "En ostele mitään turhaan."
Nyt voi vaihtaa ääntään, jos haluaa. :)
Vaihdoin ääntäni. Nyt kun olen myynyt kirpparilla ja muita reittejä kaiken ylimääräisen kuten itselleni tarpeettomat tuotteet, voin myös sanoa etten omista mitään turhaa. Kaikki tuotteet (myös muotoilutuotteet!) ovat käytössä, jotkut tosin harvemmin kuin toiset mutta yhtään hutiostoa en enää omista.  8) Ihanaa kun ei tarvitse hampaat irvessä mitään käyttää pois, tai antaa purnukoiden pölyyntyä nurkissa, vaan kaikki on minun hiuksilleni toimivia ja tuotteita josta pidän..  :)
Annelina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 416
Liittynyt: 02 Kesä 2007, 17:18

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Annelina »

Poikatukkaisena olen ihan heikkona erilaisiin vahoihin ja muotoiluvoiteisiin... niitä ei ole koskaan liikaa  ;D Suosikkini olen kyllä löytänyt, mutta koskaan ei tiedä onko joku vielä parempi, niin tottakai pitää ostaa lisää! Goldwellin Super Ego on loistotavaraa, myös Paul Mitchellin liima.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Ostelen ihan liikaa jätettäviä hoitoaineta ja kiiltosuihkeita/silottavia voiteita. Kaapit pursuaa jo ennestään niitä ja mie sorruin tilaamaan taas uuden suihkeen..
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mie ostelen hoitoaineita, tehikisä ja jätettäviä eniten. Sampoissa en ole oikein törmännyt MOPin kosteuttavaa sampoota voittanutta, mutta koko ajan tunnun löytävän yhä vain parempia ja parempia hoitoaineita, tehiksiä ja jätettäviä. Sampoita ei ole mulla kuin vain kaksi, mutta hoitiksia on sitten jo iso kasa.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Olen äänestänyt täällä joskus, että en muka ostele mitään liikaa. Vaihdoin toiseen kohtaan, koska totuus on että ostelen joskus turhan paljon hiuskoruja.

Shampoota käytän naurettavan vähän, joten omistan vain yhden jota käytän tarvittaessa, ja hoitiksia ostan yleensä vain sitä mukaa kuin joku loppuu, eli korvaan sen joko samalla tuotteella tai otan jotain uutta kokeiluun. Tunnustan, että Tigin BG oli melko turha, koska tukkani ei tykännyt silareista siinäkään (ylläri  :P, mutta voin käyttää silti joskus). Se oli kuitenkin vain harvinainen HAIRahdus. Sitä paitsi se menee äidilläni, jos ei tule mulla käytettyä.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ehdottomasti ostelen liikaa hoitoaineita, nytkin kaapin sisältö riittäisi pitkälle ensi vuoteen! Siis sekä jätettäviä että tavallisia.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Cecilia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 846
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 10:59

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Cecilia »

Hoitoaineet ovat myös minun heikkouteni. Nykyisillä varastoilla selviäisin varmaan vuoteen 2011, mutta silti aina juuresten kehujen perusteella ostan jonkin uuden hoitsikan. Pitäisi aloittaa varmaan jokin lakonpoikanen.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Täälläkin vaihdettiin ääni shampoista hoitoaineisiin. Shampoita on ihan kiva määrä kaapissa, mutta hoitoainetta todellakin liikaa. Kun kaikkia en edes käytä. Tehikset on toinen asia. Ennen kun mullakin oli vielä enemmän rahaa tuli aina lueskeltua täällä mistä muut tykkäävät ja mähän ostin perässä. :P Nyt ollaankin sitten oltu ostolakossa. Mutta ehdottomasti hoitoaineet ja tehikset ovat mun heikkous.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Mikä on heikkoutesi hiustenhoidossa eli mitä ostelet liikaa?

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Noniin! mäkin kävin päivittämässä liiallisesta muotoilutuotteisiin haksahtamisesta  -> en osta mtn turhaa -ääneen! Itse asiassa en oo pitkään aikaan ostanut mitään tukkajuttuja kun onnistuin hankkimaan hiljalleen useammankin HG:n. Ja muotoilutuotteiden osalta olen myös päässyt parempaa käsitykseen siitä mitkä mahdollisesti toimivat ja miten.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Vastaa Viestiin