No en todellakaan aio!!brownsuga kirjoitti:-j-, aiotko siis leikata hiukset?
Olen vain hurjan näköinen, kun osa on kiharaa ja latvat suorat

No en todellakaan aio!!brownsuga kirjoitti:-j-, aiotko siis leikata hiukset?
En usko että mikään aine niitä niin paljon suoristaa kuin haluaisin. Kyllä mulla nyttenkin on joitain tuotteita, jotka tekee mun hiukset suoremmiksi. Sillon ne ei ole oikeen kiharat, mutta ei oikeen suoratkaan, ja mä nimenomaan haluaisin että ne on suorat. Ursula kirjoitti: Memmuuh, onko sulla ketään tuttua, keneltä saisit vaikka yhden kokeilun verran CHI-tuotteita? Vaikka se ei tietenkään osoita sitä, millainen tulos tulisi itse käsittelystä, mutta ainakin näkisit, miten pelkät tuotteet toimivat ja sopivatko ne hiuksille ja päänahalle. Mun päänahka ei oikein tykkää noista tuotteista ja latvatkin kaipaisivat ehkä vähän enemmän hoitavuutta, se tuotteiden hajukin on aika kummallinen. Mutta siis CHI-tuotteilla pesun jälkeen ainakin mun hiukset ovat paremmassa kuosissa kuin muilla tuotteilla pestäessä, vaikka ihan suoran ne eivät silloinkaan todellakaan ole.
Mulle ainakin jo siinä ennen käsittelyä sanottiin, että hiuksista ei voi tulla täysin suorat eli jotain pieniä laineita ja vähintäänkin pientä taipuisuutta hiukseen jää. Onkohan mulla sitten jotenkin niin hankala hiuslaatu, ettei loivaakaan kiharaa ja lainetta saatu suoristettua... Tuloksen lisäksi mua harmittaa rahanmeno, kyllähän mä olisin mielelläni maksanut hyvästä tuloksesta suurenkin summan, mutta kun tulos on tämä, niin tuntuu, että hukkaan on heitetty niin rahat kuin hiukset.Memmuuh kirjoitti: En usko että mikään aine niitä niin paljon suoristaa kuin haluaisin. Kyllä mulla nyttenkin on joitain tuotteita, jotka tekee mun hiukset suoremmiksi. Sillon ne ei ole oikeen kiharat, mutta ei oikeen suoratkaan, ja mä nimenomaan haluaisin että ne on suorat. ![]()