Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Angie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 531
Liittynyt: 07 Syys 2007, 12:54

Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Angie »

Tämä on nyt todellakin tyhmä kysymys sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta miten ihmeessä saatte muhitteluissa muovikelmun pysymään päässä? Kun minulla se valuu aina pois, vaikka pipo olisi vielä siinä päällä. En voi käsittää, miten saisin sen pysymään, kun tukka on niin liukas hoitiksista ja öljyistä.



Tein oman ketjun näille suihkumyssyille sun muille muhittelun apuvälineille, kuten hedelmäpusseille, muille muovipusseille, kelmuille, pipoille jne. ;).

Tässä linkki myös Nettiostamisen My Pretty Shower Caps -ketjuun.

-Luomo-
Viimeksi muokannut Angie, 01 Huhti 2008, 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Kimara »

^Mä kierrän sitä elmukelmua niin alas otsalle ja niskaan että vaikutelma on aika kortonkimainen :D Slimmi pipo vaan päälle niin hyvä tulee. (Oon käynyt mm. Pizza Hutissa tää viritys päässä ja hyvin pysy ja pysty yhdistää syömisen ja muhittelun :P)
1a F ii Tukkakuva
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

Minä suosittelen suihkulakin ostoa. Helppo käyttää ja tulee myös huomattavasti halvemmaksi, jollei kelmua uusiokäytä (+ on luontoystävällisempi).Pipoa ei tarvi ellei sitä halua käyttää ja aineiden valuminen on ainakin omassa päässäni hyvin vähäistä. :)
2c F ii
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Herya »

^Mullakin on pipon alla muovinen suihkuhattu. Sen kun huuhtasee käytön jälkeen, sitä voi käyttää uudestaankin. Varmaan jossain vaiheessa vaihdan tän uuteen, mutta en vielä jos se pysyy hyvässä kunnossa  :). Sain tän kun kultani pölläsi sen hotellista mukanaan.
Angie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 531
Liittynyt: 07 Syys 2007, 12:54

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Angie »

Beatrix kirjoitti: Minä suosittelen suihkulakin ostoa. Helppo käyttää ja tulee myös huomattavasti halvemmaksi, jollei kelmua uusiokäytä (+ on luontoystävällisempi).Pipoa ei tarvi ellei sitä halua käyttää ja aineiden valuminen on ainakin omassa päässäni hyvin vähäistä. :)
Jep, voisinkin kokeilla tuota suihkumyssyä, tulee todellakin paljon edullisemmaksi ja luontoystävällisemmäksi. Enpä ole tullut ajatelleeksikaan käyttää sitä, vaikka meiltä muistaakseni löytyykin jokin ikivanha myssy. Kiitos Beatrix :)

OT, mutta voin vain kuvitella Kimaran istumassa Pizza Hutissa muhittelut päässä ;D

Edit. Päivitin linkin viestisiirron johdosta. -Luomo
Viimeksi muokannut Angie, 02 Huhti 2008, 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Miten säilytätte suihkumyssyä? Pelottaa, että se vetää homeeseen, kun se jää kosteaksi. Mitään kauhean mittavia kuivausoperaatioitakaan en jaksaisi, kun käyn joka päivä suihkussa ja näyttäisi siltä, että tuota tulee paljon käytettyä (olen siis vasta hankkinut suihkumyssyn).
Viimeksi muokannut Margot, 01 Huhti 2008, 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^^ Mulla on parikin myssyä, joita välillä vaihtelen, mutta tulee myös samaa myssyä käytettyä useamman kerran peräkkäin. Eli siis teen näin: käännän myssyn sisäpuolen ulospäin, huuhtelen myssyn käytön jälkeen sisäpuolelta ja sitten ripustan sen edelleen väärinpäin kuivumaan joko pyyhekoukkuun, suihkukaapin tai saunan ovessa olevaan nuppiin/vetimeen, kuitenkin niin, että myssyllä on paljon tilaa ympärillään ja että myssy on mahdollisemman "levällään tai pulleana". Ulkopuolelta noita myssyjä ei kovin usein tule pestyä, koska yritän välttää niiden kastelua ja sotkemista ulkopuolelta.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Margot kirjoitti: Miten säilytätte suihkumyssyä? Pelottaa, että se vetää homeeseen, kun se jää kosteaksi. Mitään kauhean mittavia kuivausoperaatioitakaan en jaksaisi, kun käyn joka päivä suihkussa ja näyttäisi siltä, että tuota tulee paljon käytettyä (olen siis vasta hankkinut suihkumyssyn).
Käytön jälkeen pesen myssyn ja pistän johonkin kuivumaan. Sitten kun se on kuiva niin tungen sen mytyssä kaappiin odottelemaan seuraavaa käyttökertaa. ;D

Sitten tietenkin jos käyttää sitä myssyä päivittäin, niin ripustaa vaikka kylppäriin johonkin koukkuun kuivumaan ja antaa olla siinä sitten.  :)
3b F ii
Sylvia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 15 Marras 2007, 15:39

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Sylvia »

Minä pesen suihkumyssyn käytön jälkeen vedellä, ravistelen enimmät pisarat pois ja ripustan kuivumaan meidän suihkuhyllykköön hainhampaalla. Välillä olen nuuhkinut haiseeko myssy tunkkaiselta tms. mutta mitään hajua ei ole siihen tullut.
1c M ii
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Itse olen käyttänyt hedelmäpussia.. Niitä mihin kaupassa pakataan hedelmät :D

Tosin niitä ei aina ole jos ei satu olemaan jotain banaaneja jääkaapissa..

Muut minicrip pussit ovat liian pieniä, ja kauppan muovikassit liian isoja..

Sitten aina vielä pyyhe sen päälle että pysyy lämpöisenä.

Täytyykin käydä kattelemassa tuota suihkulakkia :D Tulisi kyllä tarpeeseen..

ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mie taas en oikein pysty suihkulakkia pitämään päässä, koska lakin reunus painaa pään ympärystä ja etenkin korvien takaa. Teen siksi kelmusta suojan niin, että laitan sen todella tiukalle koko päähän, myös korvien päälle, ja sitten ongin korvat sieltä kelmun alta kelmun päälle niin, että kelmu jää korvien taakse. Sitten vain pipo päähän ja koko komeus pysyy paikallaan oikein hyvin, jopa yön yli. Kelmu on niin paljon pehmeäpikin kuin suihkulakin reuna. Oon käytellyt loppuun isältäni saamaa muuttokelmua, sellaista supertarttuvaa, jota käytin tavaroiden pakkaamiseen muutoissa. Tavallinen keittiölaatuinen elmukelmukin käy muhittamistarkoitukseen oikein hyvin.
nita

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja nita »

Auttakee naista hädässä!

Mie en löydä suihkumyssyjä mistään! Enkä viihtis mennä hotellissa yöpymään ihan moisen takia :D

Oon kiertäny niin Anttilat, Stockat ku Halpa-Hallitki. Eikä missään. Onko ne jotain mystisiä etelän ihmeitä, joita ei tänne pohjolaan tuoda? Hjälp.
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja sonj »

^

Jos haluat investoida, niin So pretty shower capsilta voi tilata iiiihania suihkumyssyjä, siitä on ketju nettiostamisessa. Juuri pari tuntia sitten tilasin yhden ihanan  :-*

Luulisin kyllä että Stokkalta löytyisi, kannattaa käydä kysymässä vaikka myyjältä.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Magia »

^^ Täälläpäin on myös ainakin Seppälässä ja Lindexissä. :) Oletkohan katsonut varmasti oikeaa osastoa, koska täällä niitä ainakin on oikeastaan joka paikassa samalla hyllyllä kuin esim. pesusienet.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Omani ostin ainakin Stockkalta täältä Turusta. Kannattaa tosiaan kysyä myyjältä, jos ei itse löydä. Kuinka usein muuten ostatte uuden myssyn?
Vastaa Viestiin