Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Mulla on nyt kuukauden ollut muhitteluissa käytössä tuo muidenkin kehuma Sokos hotellin suihkumyssy. Kuminauhassa ei näy vielä ainakaan mitään löystymisen merkkejä mikä on suuri yllätys noin kertakäyttöiseksi tarkoitetulta tuotteelta. Yleensäkään en viitsi kovin montaa euroa muhittelusuojaan tuhlata, vaan aiemmin on käytössä ollut joko ihan parin euron suihkumyssy kaupasta tai sitten hedelmäpussi.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Tilasin eBaysta muutamalla eurolla tällaisen vastaavan:

Kuva Kuva


Tosi näppärä ja helppo käyttää, myös pidemmät hiukset saa hyvin tuonne sisään. Itse olen käyttänyt tuota pelkästään aamulla suihkun jälkeen pitämään hiukset pois silmiltä (ilman hiuksia kuluttavia ponnareita!) meikatessa, mutta myös muhittelusuojana menee varmasti. :)
So it goes.
|Piija

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja |Piija »

^ Meillä on noita 3kpl, kaikki ostettu ebaysta ja hintaa on ollut 0,50€-2€ välillä. :) Noita on myös eri kokoisia, mutta lähettävät aina ilmeisesti satunnaiset. Yksi on sattunut olemaan hieman isompikokoinen. Hyvin ovat kestäneet niin kuivauskäytössä kuin myös saunassa muhittelusuojana.  :)
Viimeksi muokannut |Piija, 13 Syys 2010, 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AF
Haiven
Haiven
Viestit: 16
Liittynyt: 10 Heinä 2008, 19:28

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja AF »

DealEtreme myy tällainen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16469 Värit satunnaisia, mulle tuli vaaleansininen, kaverille keltainen. Hyvä menetelmä saada hiukset pois kasvoista esim. kun laittaa kasvonaamion. Rahti ilmainen, tulee n. viikossa.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja SC »

^Itse tein pyyhkeestä samanlaiset suihkumyssyn, josta tuli tosin hieman pienikokoinen, mutta seuraavan tekemiseen asti ajaa asiansa. Mallin sain melko hyvin selville ylemmän tuotteen info-osiosta, mutta siitä tuli liian pieni. Huomenna teen uuden, hieman isomman version ja toivon sen onnistuvan yhtä hyvin. Idea on hyvin yksinkertainen ja toimiva ja jos viikon odottelu tuntuu turhalta niin ottaa vaan pyyhkeen ja ompelukoneen esille ;).
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
napda

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja napda »

Tilasin brittien ebaysta 100kpl kertakäyttöisiä suihkumyssyjä. Ne kestävät kyllä useammankin käytön ja hintaa paketille tuli yhteensä 4,50 euroa&nbsp; :ts
peruna

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja peruna »

Onko kellään kokemusta pidennyshiusten kanssa muhittelusta?
Minulla on micro ringeillä kiinni pidennystukkaa, ja ongelmana on alkanut olla omien latvojen kuivuminen kun en pääse muhittelemaan. En ole siis keksinyt millä tekniikalla saisin pituuksiin (ja pidennyksiin) mömmöt niin ettei ne valuisi juuriin ja löysyttäisi nuita pidennysten kiinnityskohtia. Ainoa mikä on tullut mieleen on perinteinen muovipussi ponnarilla olevan tukan päälle, mutta on ihan kamalan vaikeeta saada sitä pysymään mitenkään / ylipäänsä paikoilleen. Ja sitten en tiedä miten saisin lämpöä tuohon mönttiin. Kaiken lisäksi hiukseni on kerroksittain leikatut, eli ponnari pitäisi saada ylös takaraivolle.
Ygh kun on liian vaikeaa, arvostaisin kovasti jos jollakulla olisi tähän heittää jotain kuningasideaa.&nbsp; :P
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

^Onnistuisikohan kelmun pyöritteleminen ponnarilla olevien hiusten ympärille? Sitten voisit nostaa ponnarin takaraivolle ja "teipata" sen kiiinni kiertämällä sitä pari kierrosta pään ympäri.

Minun vakiomuhittelusuojani on kelmu+pari pipoa päälleikkäin. Toimii mutta kannattaa pitää huolta siitä ettei kääri kelmua liian tiukasti.&nbsp; (päänsärkyvaara ;D)
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Vitsit mä rakastan näitä So Pretty Shower Capseja :l
On vaan niin pirun kalliita suihkumyssyiksi.. Tuskin raaskisi tuollaista edes käyttää ;D
Nooh.. äkkiäkös tuollaisen itse vääntäisin ompelukoneella ja pienellä näperryksellä&nbsp; :ts
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Nemilie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 31 Loka 2012, 16:04

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Nemilie »

Kaikista joululahjoistani kaksi kukkakuvioista, pitsireunaista suihkumyssyä ilahduttivat minua eniten! :D Ei enää elmukelmun tuhlausta, huraa! Luulen että myös päänahka kiittää, jotenkin uskon että suihkumyssyn alla se saa edes vähän hengitettyä. Kun käärii yöksi tiukasti elmukelmuun niin päänahka kutisee, toivottavasti nyt pääsin siitä. ;) Taidan olla truu hiushihhuli kun suihkumyssy tekee näin iloiseksi! ;D
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja enna »

Mä olen muhittelun apuna käyttänyt vanhaa raidoitushuppua ;D Se päähän niin ei ympärille kiepsautettava pyyhe sotkeennu. Tosin olen vähän laiska muutenkin sen erityisempiä muhitteluja tekemään, mutta uusiokäyttöä raidoitushupuillekin :D kunnon huuhtelu lopussa ja johonkin ajan kanssa kuivamaan niin ihan tarpeeksi hyvänä on ainakin muutaman käyttökerran jälkeen pysynyt.
candyqueen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 13 Helmi 2013, 18:58

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja candyqueen »

Mites te saunassa muhittelijat (jotka käytätte pyyhettä) :) kasteletteko te pyyhkeen ensin kylmällä vedellä vai annatteko olla kuivana? Kun näistä on monia teorioita...
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Shirley »

^ Mulla on sellainen saunamyssy ja yleensä kastelen sen viileällä vedellä. Jotenkin tuntuisi, että silloin hiukset ovat paremmin suojattuna kuumalta.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Varmaan vähän hölmö kysymys, mutta mikä olisi paras suoja jos tekee kotona hiusten laminoinnin? Liivatetta ja mitä kaikkea ohjeessa olikin. Muovista vai satiinia?
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Muovisuoja on varmaan parempi, sillä laminointimössö kuivahtaa hiusrajoilla ikävästi, jos kaikkea mössö ei saa piiloon suojan alle.
Vastaa Viestiin