Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Spirelly

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Spirelly »

Mulla on prismasta ostettu suihkumyssy muhittelusuojana. Mitään muuta viritystä en ole koskaan kokeillut, koska tämä toimii tosi hyvin. Nyt laitoin ekaa kertaa tämän ketjun innoittamana koko komeuden päälle myös pipon. Virkkasin miehelle pipon joka ei sitten koskaan päätynyt käyttöön saakka, mutta tähän se sopii täydellisesti.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Itselläni on alle euron maksanut, todennäköisesti vain kertakäyttöön tarkoitettu suihkumyssy. Mutta katsoo miten pitkään se jaksaa palvella, kuminauha on ainakin vielä hieman tiukka. Ennen käytin hedelmäpusseja pyyhkeen alla, muttakun rapisevat inhottavasti päässä eikä niitä saanut ikinä mitenkään tarpeeksi kireälle niin piti keksiä jotain muuta.

Saako kaupoista froteisia myssyjä tai huppuja, ettei tarvitsisi itse tehdä? Pääsisi hieman helpommalla kun pyyheturbaani valuu ja avautuu jos yrittää vähänkään jotain tehdä. Entä pysyvätkö pipot miten tiukasti suihkumyssyn päällä öisin vai löytyykö aamulla lakanoista ja niskasta ikäviä yllätyksiä? :D
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja ellen »

WilloTheWisp kirjoitti: Saako kaupoista froteisia myssyjä tai huppuja, ettei tarvitsisi itse tehdä? Pääsisi hieman helpommalla kun pyyheturbaani valuu ja avautuu jos yrittää vähänkään jotain tehdä.
Mie oon tilannut Deal Extremestä mikrokuituturbaanin, joka pysyy päässä muhituksien ajan todella hyvin, eikä maksa paljoa varsinkin, kun tuotteen toimitus on ilmainen.
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja tragedia »

^^Ainakin stockalla oon nähnyt.

Riippunee varmaan aika paljon piposta, mutta kyllä mulla on ihan hyvin pysynyt.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Mun piti heittää vanha suihkumyssy pois. Se kesti kyllä tosi hyvin, oli siis kertakäyttöinen, viety sokos-hotellista :) Oli puoli vuotta käytössä, mutta kuminauha alkoi vedellä viimeisiään. Tuntuu, että nuo öljyt tehisten joukossa tekee hallaa sille kuminauhalle. Noh, onneksi on vielä toinen samanlainen, otan sen seuraavaksi käyttöön. Sitten pitää harkita ihan kunnollisen suihkumyssyn ostoa, siis sellaisen ei-kertakäyttöisen... Ellei sitten mene hotelliin ja vie uusia hyviä myssyjä :D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
keksi

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja keksi »

Mulla on käytössä Sokokselta ostettu suihkumyssy. Sameasti läpinäkyvä jossa on sinisiä kuvioita. Kerran erehdyin ostamaan saman vaaleanpunaisilla kuvioilla, mutta siinä olikin pisireunus... ::) .
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Arnella »

^Sokoksen sameasti läpinäkyvä myssy on täälläkin päässä tosin juuri niillä vaaleanpunaisilla kuvioilla ja pitsireunuksella. Hyvä myssy muuten, mutta tuo pitsi kutittaa  :-[ enpäs huomannut, että ilman pitsiäkin olisi ollut tarjolla..
1bMii, vaalennettu.
ankisan

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja ankisan »

^ ja ^^ Minullakin sama pinkki pitsireunuksinen! Itse kyllä rakastan tuota yli kaiken. Myssy päässä kun nyt ei muutenkaan paljoa riemuidioottia paremmalta voi näyttää niin vedetään sitten kerralla överiksi. ;D
Edeltäjänsä pin up-kuvioinen myssy alkoi olla jo sen verran kulahtanut, että päätin pyhittää sen täst' eespäin hennailuille.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Huoh. Piti taas heittää puoli vuotta urheasti kestänyt suihkumyssy pois. Se alkoi olla jo niin venähtänyt, ettei pysynyt päässä  :-\ Olen viimeisen puolen vuoden aikana käyttänyt tavallista enemmän öljyjä muhitteluhoitisten seassa, ja tuntuu, että nuo öljyt jotenkin edesauttoivat myssyn kuminauhan venähtämistä. Sama, kun kerran laitoin öljymuhitukset, hiukset letille ja tavallisella venyvällä ponnarilla kiinni: kun avasin letin niin tuo venyvä ponnari oli venähtänyt kymmenkertaiseksi, eikä enää palautunut ennalleen... Eli kyllä ne öljyt ainakin mun kokemuksen mukaan jotenkin venähdyttää noita kuminauhoja yms.

Sitten yksi oikein true pirkka-niksi: Nyt kun en ole saanut aikaiseksi hankkia uutta suihkumyssyä, niin vanhat sukkahousut ovat saaneet toimia sen sijaisena. Ja hyvin toimii!  ;) Tosin en tiedä vielä, vaikuttaako nuo öljyt sukkahousuihinkin (luultavasti), vielä en ole tehnyt öljymuhitusta sukkikset päässä :D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

^ Eikö ole mitään mihin sukkahousut eivät pysty? :D hyvä tietää tämä vinkki, legginssit toimisivat varmasti yhtä hyvin? Näin maalaisjärjellä ajatellen... ja jos leggarit ei niin venyväistä kumisorttia olisi, niin luulisi ihan hyvin säilyvän tiukkuudenkin :D hitsi, saanko laittaa tämän niksipirkkaan ja voittaa 100€ kuukauden parhaasta vinkistä?  :O
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

^ Mä veikkaan, että muhittelusuojaniksit vetoaa aika marginaalisen pieneen ihmisryhmään, joten niillä ei ehkä niksipirkkapalkintoja voiteta. ;D

Muhitellessa vedän päähäni perus hedelmäpussin suojaksi ja siihen päälle permanenttihupun. Lämmittää mukavasti! :D Toisinaan kruunaan komeuden vielä jättimäisellä villapipolla. Sukkiksia pitää kyllä kokeilla joskus, kun muovipussivarastot ammottavat tyhjyyttään. Sitä sattuu nimittäin ärsyttävän usein!
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^^Mun puolesta saat laittaa pirkkaan  ;) Mutta tosiaan; niitä muhittelujen päälle ymmärtäviä ihmisiä taitaa olla aika pieni joukko, joten ehkä Pirkkaa lukevia taviksia ei muhittelusuoja-niksit kiinnosta. Tai sitten se herättäisi ihmetystä "mikä-ihmeen-muhittelu"  :D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Heh, olisikin hienoa jos Pirkassa olisi niksi "Muhittelun ajaksi on hyvä laittaa vaikka sukkahousut päähän jos ei pussia löydy. Pysyy hyvin paikoillaan eikä valu, kestää myös usean käyttökerran."  :D kuinka paljon väärinkäsityksiä tulisikaan... ja muhittelusta tietävät olisivat oikein innoissaan.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^ ;D Päivän naurut! Joku tavis voisi ymmärtää tuon vähän kaksimielisesti ja miettiä "jaa sen ajaksi kuuluu ýleensä laittaa pussi päähän, mutta myös sukkikset kelpaavat, ahaa"
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

^ Samoin ajattelin itsekin, kaksmielisesti  ;D myös pankkirosvothan voisivat ottaa vinkistä vaaria, jos väärin käsittäisivät. Alkaisivatkin käyttää läpinäkyviä hedelmäpusseja.

Mutta palatakseni aiheeseen, löysimpäs kotoa vanhan pipon joka on sopivan tiukka. Tämä pääsee hoitoaine- ja suoravärimuhitteluihin mukaan heti! Eipähän tarvitse enää leikkiä pyyheturbaanien kanssa.
Vastaa Viestiin