Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
nita

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja nita »

Haa, kiitos neuvoista. Voi tosiaan olla, että oon ettiny vääristä paikoista (ja liikkeistä :D)

Meenpäs tänään uudelle yrityskierrokselle. Raporttia seurannee :)
Tristy

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mä löysin oman suihkumyssyni Anttilasta, eli kyllä sielläkin niitä pitäisi olla. :) En ole varma, mutta muistaakseni tuo löytyi samasta väliköstä peilien yms. kanssa.

Mun myssy on vähän liian kireä. Onhan se kyllä melko uusikin vielä, ettei ole edes vielä ehtinyt venyä. Saan aina kauhean päänsäryn muhitellessa, jos pidän sitä noin tunnin tai enemmän. Kelmua käyttelin pipon kanssa ennen myssyn ostamista ja se oli kyllä vähän mukavampi vaihtoehto. Säilytän myssyä ihan vaan kylppärin naulakossa (paitsi jos on tulossa vieraita  :P). Käännän sen sisäosan ulos muhittelun jälkeen, huuhtelen ja annan kuivua niin, että sisä- ja ulkokankaat on ulkona. Niin se saa olla naulakossa seuraavaan käyttökertaan saakka.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Minun suihkumyssyssä oli myös aikaisemmin ihan liian kireä se kuminauha, mutta kyllä se siitä löystyy. :)

Oman suihkumyssyni ostin Tokmannilta, eli varmaan saman ketjun halpakaupoista saattaisi löytyä.
Myös Citymarketissa olen nähnyt. :)
3b F ii
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tamperelaisten kannattaa kurkata Stokkalle. Ostin sieltä jokin aika sitten kivan neutraalin suihkumyssyn, vaaleanharmaan. Se oli siellä "kauneusosastolla".
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Ostin sokokselta sellaisen vaaleanpunaisen myssäkän, jossa päällinen vedenpitävä mutta "satiinimainen", ja sisäpuoli froteeta. Ei siis oikein sovi muhitteluun.  :)

Talvella tein ihania löytöjä seppälästä, ostin pari suihkulakkia joista toinen keltainen ja iloisilla possuilla koristeltu ja toinen limenvihreä jossa puolestaan lystikkäitä lampaita!  :D
nita

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja nita »

Nyt on miullakin oma suihkumösä. Anttilastahan se löytyi, maksoi vitosen verran. Ei mikään designin riemuvoitto, vaan ajanee asiansa :)
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja deko »

Minä en aina jaksa suihkumyssykkäni (pinkki, ohutta muovia, anttilasta) kanssa leikkiä vaan kietaisen yleensä päähän kostean pikkupyyhkeen muhituksen ajaksi. Toimii ihan hyvin eikä tunnu imevän liikaa tehiksiä tukasta.

erit:
ja unohtui kirsikka kakun päälle eli pinkin suihkumyssyn kruunaa snickersin Nutcase -kampanjapipo ;D
Viimeksi muokannut deko, 05 Huhti 2008, 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
this too shall pass.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Mulla on kanssa vaaleanpunainen ohut suihkumyssy, sellainen keittiäjätäti-mallinen.  :D Ostin sen Tarjoustalosta. Käytän välillä myös pyyhettä (minulla se on vähän hankalan tuntuinen pitkiä aikoja muhitellessa) sekä pellavasita saunahattua. Saunahattu on tämänhetkinen lempparini, koska se pysyy hyvin paikoillaan eikä tunnu hiostavalta tai muoviselta.  :)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Mä laitan suihkuhatun päälle sellaisen violetin mummobaskerin joka on kuljun kartanosta ostettu muutamalla eurolla  :) Tosi kätevä ja mukava päässä kun on suihkulakin mallinen. Saa kunnon lämpövaikutuksen  ;)
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Löysin oman myssyni Tokmannin alekorista ja olen sitä tyytyväisenä käyttänyt melkein joka pesussa. Aiemmin käytin hedelmäpusseja, jonka päälle kietaisin vielä suuren pyyhkeen. Suihkumyssy on kätevämpi, koska se pysyy hyvin paikoillaan. Ainoat harmitukset on, että otsaan jää rantu myssyn kuminauhaosasta ja että niskaa saa pyyhkiä talouspaperilla kun hoitsikat valuu myssyn alta.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Kähmäräpälä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:20

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Kähmäräpälä »

Mulla on käytössä sellainen peruskarsea valkoinen S-marketista löytynyt suihkumyssy. Maksoi pari euroa ja ajaa asiansa :) .
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Mulla on sievä vaaleanpunainen myssy, ostettu Tarjoustalosta ja hintaa tais olla alle euron. Käytän sitä joko yksin tai yhdessä pipon kanssa, pipo päällä ja myssy alla tietysti, ja huuhtelen aina muhittelujen jälkeen. On toiminut muutaman kuukauden moitteetta, en oikeastaan löydä tuosta mitään valittamista :)

Mulla ei hoitoaineet kyllä valu mihinkään mutta otsaan jää jälki jos tietyssä kohdassa myssyä pitää, mä olenkin yleensä sit jättänyt sen otsapuolen vähän ylemmäksi koska se jälki tuntuu jäävän joskus vähän turhan pitkäksi aikaa :P
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kun alotin muhittelemaan, laitoin päähän hedelmäpussin + pipon (very sexy indeed) mutta sitten ostin ihan suihkumyssyn ku muutki täällä sellasia käyttää ;) Äiti on myös tuonut mulle hotelleista suihkumyssyjä, ja olen todennut ne paljon laadukkaammiksi kun ton varsinaisen kaupasta ostetun suihkumyssyn. Se kaupasta ostettu on nykyään ihan levahtanut, kuminauha löystyi todella nopeasti ja nyt se on ihan käyttökelvoton, ehdin varmaan 6 kertaa maksimissaan käyttää :-\ Sitten taas eräs hotellin myssy on pysynyt kuin uutena jo yli 10 muhittelukertaa, onneks äitee just hamstras mulle työmatkalta 5 myssyä lisää ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Toi on muuten kumma, että sellaisen kalliimman ja muka laadukkaamman suihkumyssyn kuminauha levahtaa äkkiä. Munki suihkumyssy oli alussa niin kireä, että se ihan satutti päätä ja varsinkin korvien takaa, kun yritin laittaa myssyn korvien taakse. Nyt se on aivan järkyttävän plösö se kuminauha, ihan liian löysä. Senpä takia tykkäänkin käyttää tuorekelmua, koska sen saa kietaistua päähän tiukkaan ilman, että se painaa.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Täällä on teille hilpeitä myssyjä: löytyy ankka, sammakko, possu ja vadelma! ;D
Vastaa Viestiin