Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Vähänkö haluaisin jonkin nuista! :D
3b F ii
stinttapo

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Just äskön ostin Lindexilta kaks suihkumysyä, ku olivat 70% alessa, eli 0.7e kipale ;) Myssyissä on vähä PinUp-tyylisiä naisen kuvia.
Söpöjä/hauskoja suihkumyssyjä löytyy myös Europehouseista, itellä pari sieltä hankittua. Muistaakseni maksavat 1.9e
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Merial »

RockQueen kirjoitti: Se kaupasta ostettu on nykyään ihan levahtanut, kuminauha löystyi todella nopeasti ja nyt se on ihan käyttökelvoton, ehdin varmaan 6 kertaa maksimissaan käyttää :-\
Muistatko myssyn merkkiä? Itselläni on Kampamiehen myssy ja hyvänä on pysynyt jo monta kuukautta. Ainakin muistelisin, ettei suihkun kuminauha ole varsinaista kuminauhaa vaan jonkin sortin silikonia, samanlaista kuin uimalakeissa käytetään. Eikä ole kiristänyt alussakaan, venähtämisestä puhumattakaan. :) Tyytyväinen olen!
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Noanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 17:30

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Noanna »

Ihan pakko kysyä, miten te pitkähiuksiset saatte hiukset myssyn sisään? Mulle se tuottaa jotenkin ihan kamalia vaikeuksia. En saa niitä pää alaspäin millään tähdättyä siihen myssyyn ja jos pää ylöspäin yrittää niin koko ajan jostain puolelta tursoilee. Tietysti sitten lopulta saan kaikki suortuvat tungettua myssyyn mutta en voi uskoa että se on kaikille näin vaikeaa.

Melkein tulee ikävä k-kaupan muovipussia, sen pukeminen oli niin helppoa.. :D
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja sonj »

^

Laitan tukan kiinni sitä ennen, eli tukan ollessa kuiva nutturalle ja muhitellessa ensin levitän tehikset ja sen jälkeen kasaan tukan kevyesti nutturalle ihan päälaen päälle, siis semmoinen pikkumyymalli.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Noanna kirjoitti: Ihan pakko kysyä, miten te pitkähiuksiset saatte hiukset myssyn sisään?
Pistän hiukset ensin klipseillä kiinni päälaelle, sitte vaan myssy päähän. :)
3b F ii
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Magia »

^^^ Minä vaan kierittelen hiukset ylös ja pistän myssyn päähän. En laita hiuksiin mitään kiinnikkeitä. Jos hiuksia jää ulkopuolelle, tyrkkään sisään, ja siellä pysyvät. :)
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja kiwi »

^^ Minulla sama tyyli kuin Magialla. Hyvin pysyvät.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mulla nyt ei kovin pitkät ja paksut hiukset ole, mutta teen siis niin, että kumarrun vähän eteenpäin ja kieritän/myttään hiukset takaraivolle, jonka jälkeen isken myssyn päähäni ja suoristaudun. ;D Hyvin onnistuu ainakin tällä tukkamäärällä, luulisi että pidemmällä/paksummallakin.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Tulipa vapunaattona testattua aivan uusi muhittelusuoja: koiran kakkapussi!  ;D Käyttämätön tietenkin. Oltiin mökillä ja unohdin ottaa suihkumyssyn mukaan ja saunaan oli pakko keksiä jotain. Hyvin tuokin toimi, sellaista mustaa paksuhkoa muovia tuo pussi. Vähän oli suuaukostaan pieni, mutta sangat menivät kivasti korvien ympäri, joten hyvin pysyi päässä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Merial kirjoitti:
RockQueen kirjoitti: Se kaupasta ostettu on nykyään ihan levahtanut, kuminauha löystyi todella nopeasti ja nyt se on ihan käyttökelvoton, ehdin varmaan 6 kertaa maksimissaan käyttää :-\
Muistatko myssyn merkkiä? Itselläni on Kampamiehen myssy ja hyvänä on pysynyt jo monta kuukautta. Ainakin muistelisin, ettei suihkun kuminauha ole varsinaista kuminauhaa vaan jonkin sortin silikonia, samanlaista kuin uimalakeissa käytetään. Eikä ole kiristänyt alussakaan, venähtämisestä puhumattakaan. :) Tyytyväinen olen!
En ole ihan varma, mutta oisko se ollu Dependin myssy.

Mä laitan tukan myssyyn niin että kun olen kumartuneena eteenpäin niin ujutan tukan vaan sinne myssyyn ja vedän päähän -> tukka on läjänä tossa päälaella ja sitten pystyasennossa tökin sitä johonkin takaraivolle. Ei ehkä paras tekniikka mutta en jaksa akrobatioida :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Noanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 17:30

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Noanna »

Miten mulle ei tullut mieleen että niitä hiuksia voisi kieputtaa/laittaa kiinni ennen myssyyn tunkemista :D. Pitääpä koittaa seuraavalla kerralla.
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Kiinnostaisi laittaa yöksi tehomuhittelut bsl-pituisten hiusten pituuksiin ja latvoihin. Ajattelin levitellä hoidot plus/miinus parikymmentä senttiä juurista ja kieppaista systeemin nutturalle. Ongelma on viritelmän suojaaminen. Koko pään kattava elmukelmu-pipo -systeemi tai suihkumyssy ei oikein houkuttele, kun untakin pitäisi saada  ;) ja toisaalta suojaa tarvitsee vain tuo nuttura. Mitään vinkkejä? Itse visioin jotakin minisuihkumyssyä tai hedelmäpussi viritelmää...
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Mun pitäs löytään jostain sellainen suihkumyssy, jonka reunus ei reagoisi öljyjen kanssa. Pakkaa venymään hetkessä pilalle se tavallisten suihkumyssyjen kumi jos muhittelee öljyä päässä. :-\

Mäkin vaan kieputan ja lyttään tukan päälaelle ennen myssyn asennusta. Tuohon kun vielä vetäisen miehen pipon päähän niin paketti pysyy siististi kasassa vaikka yönkin yli. Ihmisten ilmoille jos pitäisi lähteä niin ehkä kuitenkin vaihtaisin jonkun vähemmän tonttu-mallisen pipan päähän..
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Cadsuane
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Touko 2008, 13:45

Vs: Suihkumyssyt yms. muhittelusuojat

Viesti Kirjoittaja Cadsuane »

Itse olen kerran käyttänyt elmukelmua, mutta jotenkin se aina vaan valui. Olisi varmaan pitänyt laittaa enemmän ja kireämmälle... Hyvä minä  ::).
MUTTA, nyt löysin yllättäen peilikaapista siskon vanhan suihkumyssyn, joka on siis TODELLA "tyylikäs": Hempeän vaaleankeltaista valkoisin pikkupallojen kera. Yök  :P
Pitää varmaan etsiä jostain jumbopipo... ;D
Vastaa Viestiin