Sivu 1/1

KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 17:03
Kirjoittaja Margot
Tälle ihan tykätylle sarjalle ei taida vielä olla omaa ketjua?

Edit: Poistin toimimattoman linkin.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 17:06
Kirjoittaja Memmuuh
Minusta olisi tosi mielenkiintoista kuulla tämän sarjan shampoista. Onko ne mitenkä peseviä? :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 19:32
Kirjoittaja Chronos
Mulla on tästä sarjasta 4R kaksi suihkittavaa ja yksi huuhdeltava hoitis.Color save spray , moisture mist spray ja color save conditioner.Tykkään eniten tuosta CS-spraystä,selvittää mukavasti ja tuoksuu ihan karkille.Täytyy vain olla tarkka annostelun kanssa kun tahtoo lähmätä helposti.Moisture mist haisee melonille,mutta tulos on lähes sama kun CS:llä.
Huuhdeltava CS hoitis ei selvitä tarpeeksi ja vaatii jonkun muun hoitiksen seurakseen.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 19:47
Kirjoittaja Reese
Mulla on suihkemaiset jätettävät Moisture Mist ja Color Save Spray. Kuten tuossa jo sanottiinkin, MM:ssä on melonin tuoksu ja CSS:ssä vadelma-vaniljainen karkkituoksu. Kovin voimakkaasti tuoksu ei jää kummassakaan hiuksiin, mutta pystyn kyllä haistamaan vielä illalla tuoksun omista suortuvistani.

Molemmat kyllä hintansa (n. 6 e) arvoisia, eivätkä lähmää tukkaa, vaikka reilusti niitä suihkinkin. Enemmän kuitenkin tykkään Color Save Spraystä, se jotenkin silottaa enemmän kuivaa pörröistä tukkaani ja nyt yritän vaan ensin käyttää Moisture Mistiä urakalla pois ::)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Maalis 2008, 20:56
Kirjoittaja Mir
Mulla on tämän sarjan Moisture Mist ja Moisture Conditioner. Suihke toimii itselläni hyvin - siloittaa, selvittää ja pehmittää. Pidän paljon, ja vaikuttaa myös riittoisalta. Silikonittomuudesta suurta plussaa, sen takia tätä alunperin ostinkin. Itse hoitoainetta (silikonitonta sekin) olen käyttänyt vasta kerran sekoitettuna O&H:n kanssa niin jätettävänä kuin huuhdeltavana ~ 20 min vaikutusajalla. Molemmissa toimii tosi hyvin, tulos on parempi kuin O&H yksinään, pidän!  :-*

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 14:14
Kirjoittaja Norppa
Oon nyt testaillut tuota Moisture mistiä ja tykkäilen kyllä paljon. Tuoksu on aivan ihana, ei lähmää hiuksia yhtään vaikka laittais plajonkin ja tuntuu pehmentävän (siis kai kosteuttavan) tukkaa.

Iso plussa siitä hienosta suihkusta mikä tuosta punppupullosta tulee! Ei kastele tukkaa liikaa jos ei halua ja levittyy laajalle alueelle tasaisesti, toisin kun taas musta esim. XZ:tat kastelee yhden kohdan kokonaan suihkun ollessa melko voimakas. Näin tämä on ehkä riittoisampaa.

Ihan tosi hyvä hinta-laatu-suhde!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 14:28
Kirjoittaja olivia
Joskus vuosi-pari sitten tuli näitä 4R tuotteita käytettyä. Muistan vain että olin tyytyväinen varsinkin kuivien hiusten shampooseen ja jätettävään suihkeeseen..Taisi olla valkoinen pullo punaisella printillä, onkohan sama kuin Moisture mist?..Huono nimimuisti.

Normaalien hiusten tuotteita kokeilin myös, en tykännyt koska eivät tuntuneet hoitavilta (no, mulla on kuivat hiukset joten hyväkuntoisille nuo voi olla ihan ok), tuoksuivat kyllä ihanalle omenalle.

Näitä tuntuu olevan aika huonosti saatavilla, ainoa kampaaja joka täälläpäin myi lopetti  :( Ja hinta oli tosiaan jotain 4 euroa/tuote.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 16:33
Kirjoittaja -Ansku-
Niin siis onks tää ihan kampaamo sarjaa vai saako myös marketeista? Melko halvalta kuulostaa.. Kuinka hoitavia noi hoitoaineet on oikeasti, että sopiiko hiuksille mitkä tarttee extra määrän kosteutusta?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 16:57
Kirjoittaja Memmuuh
^ Kampaamo tuotteita ovat, en ainakaan minä ole marketeissa törmännyt nuihin. ;D
Suht harvassa taitaa kyllä olla ne kampaamo(kaupa)tkin jotka tätä sarjaa myy.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 19:17
Kirjoittaja Mir
^ Sokokselta löytyy myös.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 19:21
Kirjoittaja Reese
olivia kirjoitti: Joskus vuosi-pari sitten tuli näitä 4R tuotteita käytettyä. Muistan vain että olin tyytyväinen varsinkin kuivien hiusten shampooseen ja jätettävään suihkeeseen..Taisi olla valkoinen pullo punaisella printillä, onkohan sama kuin Moisture mist?..Huono nimimuisti.
Moisture Mistin pullossa on sininen teksti, Color Save Sprayssä punainen :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 01 Huhti 2008, 13:44
Kirjoittaja Margot
Millainen tuo 4R Deep Cleanse Shampoo on? Miltä tuoksuu?

Mulla on positiivisia kokemuksia Moisture Mististä ja Moisture Conditionerista, mutta teen vielä vähän kokeiluja, ennen kuin raportoin tarkemmin. :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 01 Huhti 2008, 18:28
Kirjoittaja pallokala
Margot kirjoitti: Millainen tuo 4R Deep Cleanse Shampoo on? Miltä tuoksuu?
Deep Cleanse pesee kyllä tosi narskuvan puhtaiksi hiukset ja tuoksuu lattianpesuaineelta. Sellainen sitruunainen, hieman liian teollinen tuoksu miun makuun. Sopii varmaan parhaiten todellisille muotoilutuotteiden suurkuluttajille ja oma kampaajani suositteli tätä mulle, kun alkoi olla liian silareiden samentamat hiukset. Ok tuote siis, mutta VO5 Clean on musta jopa hieman parempi.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 01 Huhti 2008, 23:00
Kirjoittaja Amilo
^Omia kokemuksia tuosta syväputsarista on ei tee niin puhtaaksi kuin yleensä syväputsarit, samaan kategoriaan veisin esim. Herbinan syväpuhdistavan sh:n. Mutta varmaan toisaalta uskaltaisi käyttää useammin. Tuoksu on hieman sitruunainen.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 00:32
Kirjoittaja Maria

Saako noita ihan Hesan keskustan Sokokseta esim?Kiinnostaisi nuo Dropsit ja Moisture mist suihke.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 01:56
Kirjoittaja natalja
^Saa keskustan Sokokselta!
Onko kukaan kokeillut sarjan hopeashampoota, onkohan kovin kuivattavaa?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 10:54
Kirjoittaja Neriana
Itsellä kosteuttavaa sprayta.. Ostin sen kun tuoksui niin hyvälle  ::)

Käytän sitä silloin tällöin.. Oikeastaan eniten sitä tulee käytettyä kun letitän hiukset, niin kastelen letit kosteiksi tuolla spraylla... Voi vähän tuhlatakkin kun on edullinen :)


Vs: KC Professional

Lähetetty: 04 Huhti 2008, 22:02
Kirjoittaja Amilo
nastja kirjoitti: ^Saa keskustan Sokokselta!
Onko kukaan kokeillut sarjan hopeashampoota, onkohan kovin kuivattavaa?
Juuri tänään kokeilin ekaa kertaa kyllä vasta. Pesi vähän narskuvammaksi kuin shampoot yleensä, mutta hoitoaineen jälkeen hiukset tuntuivat ihan normaalilta. Voin sitten myöhemmin raportoida pidemmän käytön tuloksia. Mutta todella hyvin tuossa on kyllä pigmenttiä, tosi tummansinista. Taittoi myös oikein nätisti hopeiseen. Vaikuttaa lupaavalta ja vielä ihan tuoksu!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 21:09
Kirjoittaja tiita
Tänään otin käyttöön sarjan kosteuttavan sprayn. Tykkäsin, tuoksui hyvälle ja noinkin edulliseksi jätettäväksi suihkeeksi toimii hyvin.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 01:15
Kirjoittaja Margot
Voisiko joku kirjoittaa Color Save Sprayn incin paikalleen? :)

Edit: Kiitos paljon Chronokselle! :-*

Vs: KC Professional

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 13:43
Kirjoittaja Chronos
Color Save sprayn inci on nyt tuolla jätettävissä hoitsikoissa.
Ainiin onhan mulla tuo KC 4R omenahoitiskin,sellainen iso tonkka.Menee perushoitsikkana hyvin,mutta tuoksu ei mielestäni jää hiuksiin.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 08:36
Kirjoittaja MerviMaria
Amilo kirjoitti:
nastja kirjoitti: ^Saa keskustan Sokokselta!
Onko kukaan kokeillut sarjan hopeashampoota, onkohan kovin kuivattavaa?
Juuri tänään kokeilin ekaa kertaa kyllä vasta. Pesi vähän narskuvammaksi kuin shampoot yleensä, mutta hoitoaineen jälkeen hiukset tuntuivat ihan normaalilta. Voin sitten myöhemmin raportoida pidemmän käytön tuloksia. Mutta todella hyvin tuossa on kyllä pigmenttiä, tosi tummansinista. Taittoi myös oikein nätisti hopeiseen. Vaikuttaa lupaavalta ja vielä ihan tuoksu!
Heips! OT:na ensimmäinen kirjoitukseni palstalle! :D Aivan huikeeta luettavaa nämä teidän jutut, joten oli pakko rekisteröityä. Jatkakaa samaan malliin.

Olisin itsekkin kiinnostunut tuosta hopeashampoosta. Kuivattiko pidemmällä käytöllä ja mitä maksaa? Ajattelin käydä ostamassa. Tuo kosteuttava suihke on oikein hyvä tuote ainakin mun nyt raidoittamalla pikku hiljaa uudestaan blondiksi puolipitkille, melko kuiville hiuksille. Tykkään! Miten tuo hopeashampoo vaikuttaa tumman ruskeaan hiusten alaosaan? Tuleeko lila ruskea? Vielä on hiukan keltaisen oranssia raitaa latvassa jäljellä ja siihen kaipaisin tuota hopeashamppoota. Tietysti myös ennalta ehkäisemään myös tyven muuttumisen keltaiseksi. Tarkastelen edelleen "keltaisuus pois hiuksista" keskustelua myöskin :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 10:14
Kirjoittaja ellen
^ Ei varmastikaan tule liloja tummenruskeita alahiuksia, jos käytät hopeasampoota, pigmenttiä on kuitenkin sen verran vähän verrattuna esim. suoraväriin. Ihan rauhasssa voit siis käytellä hopeasampoota.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 21:00
Kirjoittaja Amilo
MerviMaria kirjoitti: Olisin itsekkin kiinnostunut tuosta hopeashampoosta. Kuivattiko pidemmällä käytöllä ja mitä maksaa?
Eikös nuo shampoot useimmiten olen se 4,90€ . Ei tuo shampoo minusta kyllä kauheasti kuivata, melkeinpä liian mieto pesutulos omaan makuuni. Ihan kivasti tosiaan taittaa.
Niinkuin ellen jo sanoikin, ei tuo vaikuta tummiin hiuksiin mitenkään.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 08:00
Kirjoittaja MerviMaria
Kiitos kovasti vastauksista, käynkin huomenna hakemassa sen! Ei tämä vielä kellerrä pahasti, mutta jos se vähän auttaisi noihin latvoihin, joihin laitetaan vielä kerran lisäraitaa ehkä kuun lopussa :) Taidan katsella muitakin tuon sarjan tuotteita, sen verran hyvää tavaraa on tuo kosteuttava suihkekkin.

Editoidaan nyt tätä, kun viimeisenä kirjoituksena oli vielä.

Eli eilen tuli testattua sarjan silvershampoo. En tiedä mitä sanoa vielä taittavuudesta, mutta pirusti se takutti ja kuivatti hiuksia kuitenkin. Annoin vaikuttaa 1,5 min (ei uskaltanut enempää ensimmäisellä kerralla) ja pesin vielä Fashionistalla sen jälkeen, kun jäi niin pirun korppuiseksi koko pää. Teinkö mokan? Sitten Fashionistan hoitoainetta tooodella paljon perään, eipä pahemmin auttanut. Aamulla ihan hirveä nuppi ja suoristusta tarvittiin melko paljon. Uskaltaakohan tolla kovin usein pestä?  :-\

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 07:30
Kirjoittaja Memmuuh
Eilen tuli vihdoin ostettua Moisture Mist hoitosuihke kun löysin täältä paikan jossa sitä myydään. Vielä ei ole kamalasti tullut testailtua, mutta vaikuttaa oikeen lupaavalta tuotteelta!
Tosi hyvä kyllä tuo sumutin tuossa, aine tulee ulos tosi hienojakoisena eikä niin että kaikki menisi vaan yhteen kohtaan hiuksissa. Siksi tuo varmasti on myös aika riittoisaa, kun aine leviää yhdellä sumutuksella jo sen verran laajalti hiuksiin. Tuoksu on myös aika kiva, vaikkakin kovin imelä.

Seuraavaksi sitten Color Save Spray hankintalistalle.  :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 07:43
Kirjoittaja ellen
MerviMaria kirjoitti: Eli eilen tuli testattua sarjan silvershampoo. En tiedä mitä sanoa vielä taittavuudesta, mutta pirusti se takutti ja kuivatti hiuksia kuitenkin. Annoin vaikuttaa 1,5 min (ei uskaltanut enempää ensimmäisellä kerralla) ja pesin vielä Fashionistalla sen jälkeen, kun jäi niin pirun korppuiseksi koko pää. Teinkö mokan? Sitten Fashionistan hoitoainetta tooodella paljon perään, eipä pahemmin auttanut.
Kannattaa lukea muuten erilaisia hiustenpesuvinkkejä foorumilta, jos tuntuu, että hiukset menevät kamalan takkuun sampoolla pestessä. Esim. pää alaspäin pestessä välttyy suuremmilta takuilta. Ihan turhaan pesit toisellakin sampoolla hopeasampoon jälkeen, sehän kuivattaa vain entisestään. Monet muhittelevat tehistä hopeasampoon käytön jälkeen, että jos hopeasampoo kuivattaa, tehis palauttaa heti kosteutta hiukseen. Hyvät ja kosteuttavat jätettävät vielä päälle, niin hiusten pitäisi olla oikein hyvät.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 11:43
Kirjoittaja MerviMaria
^^ kyllä se silver shamppoo korputti ja pisti niin pahaan kuntoon tukan, etten usko minkään hoitoaineen (mitä mulla siis on hyllyssä, O&H ja Lanza) korjanneen sitä hiusta sen jälkeen ilman silikonista shampoopesua. Kampaaja kyllä pesee aina silverin jälkeen vielä dumb blondella  :) Mulla ei tuota takkuuntumista meinaan esiinny yleensä, kun pesen noilla Tigin tuotteilla ja hoitikset jättää hiukset tosi pehmeiksi ja helposti selvitettäviksi. Tosin pää alaspäin pestäessä ihan kammottavaksi kasaksi takaraivolle, joten pitäydyn edelleenkin pää pystyssä pesuasennossa. Toki luetaan lisää ja opetellaan, mut summasummarum: en ihan heti tuota silveriä päähän pistä, ellei todella ole pakko. Eiköhän tämä tukka korjaannu 2.5. taas ja loputkin oranssin-vaalean ruskeat raidat lähtevät lisäraidoituksella pois.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 14:01
Kirjoittaja Mollamaija
Moisture Mistiä on täälläkin ostettu vähän aikaa sitten, ja tähän mennessä saatujen kokemusten perusteella se vaikuttaa hyvältä ja mukavan kosteuttavalta.

Mua vaan on alkanut vähän ällöttää, kun melkein kaikissa mulle sopivissa tuotteissa on melko vahva haju. Eihän se nyt niin haittaisi, jos vaan yksi tuote haisisi, mutta jos sekä arkisin käytettävä hoitoaine ja jätettävä sekä muotoiluaine haisevat, niin ei tunnu enää kivalta. En halua, että mun hiukset haisevat kilometrin päähän joltain sekasotkulta. :( Saa siis nähdä, miten kauan viitsin käyttää Moisture Mistiä, jossa kuitenkin on kohtalaisen selvä haju.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 15:56
Kirjoittaja Ice
MerviMaria kirjoitti: ^^ kyllä se silver shamppoo korputti ja pisti niin pahaan kuntoon tukan, etten usko minkään hoitoaineen (mitä mulla siis on hyllyssä, O&H ja Lanza) korjanneen sitä hiusta sen jälkeen ilman silikonista shampoopesua. Kampaaja kyllä pesee aina silverin jälkeen vielä dumb blondella  :) Mulla ei tuota takkuuntumista meinaan esiinny yleensä, kun pesen noilla Tigin tuotteilla ja hoitikset jättää hiukset tosi pehmeiksi ja helposti selvitettäviksi. Tosin pää alaspäin pestäessä ihan kammottavaksi kasaksi takaraivolle, joten pitäydyn edelleenkin pää pystyssä pesuasennossa.
Vaikuttaa siltä ettei sulku/pinnoitusteho piisaa käyttämissäsi hoitoaineissa. Suosittelisin kokeilemaan jotain happamia ja toki mahdollisesti silikonisia pikahoitoaineita, vaikka Joicoa, ennemmin kuin pesemään osan siitä hopeshampoon taittotehostakin pois uudella ja turhalla, kuivattavalla sulfaattikäsittelyllä. Sulfaatithan kuivattavat hiuksia aina, ihan normaalissakin shampoopesussa.

Järkytyin kun kerroit kampaajankin pesevän hiuksia vielä hopeataiton jälkeen :-X

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 21:40
Kirjoittaja Iia
^^Minun mielestä Moisture Mist ja Color Save spray ovat siitä hyviä, että se tuoksu ei jää pitkäksi aikaa hiuksiin vaan haihtuu aika hyvin pois. En tykkää voimakkaista hajuista ja sitten jos vielä monta voimakkaasti "tuoksuvaa" tuotetta niin  :-X

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Huhti 2008, 21:42
Kirjoittaja Amilo
^^Ei kyllä munkaan järkeen mahdu kuinka kampaaja voi oikeasti pestä hiukset toisella shampoolla hopeashampoon jälkeen... Sehän nyt vähän syö sen taiton tehoakin plus kuivattaa lisää.

Harmi MerviMaria että tuo shampoo takutti sinulla noin pahasti. Hiuslaaduthan ovat niin kovin erilaisia.
Mulla ei tosiaan takuttanut ja laitoin Matrixin silikonitonta hoitista perään.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 20 Huhti 2008, 22:47
Kirjoittaja Eudokia
Kerran oon kokeillut tuota Moisture Mistia ja vaikuttaa hyvältä aineelta. Teki hiukset liukkaiksi ja sileiksi, tosin käytin myös Lanzan leave-in protectoria. Tuossa Mistissa oli tosi hienojakoinen suihke, oli vaikea nähdä, että tuleeko sitä ainetta ollenkaan tukkaan. Tuoksustakin pidin. Ostan varmaan toisenkin kerran tuota. (Paitsi en vielä pitkään aikaan, kun on käytössä XZ:nkin suihke ja tosiaan Lanza.)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Touko 2008, 19:26
Kirjoittaja Lavendar
En kyllä olisi ilman teidän suosituksia pysähtynyt kyseisen merkin hyllylle. Mukaan tarttui Moisture Mist ja on aivan loisto tavaraa hiuksilleni! Tuoksuu ihanalle, selvittää ja tuo pehmeyttä. Hiukseni menevät usein päivän aikana solmuille, mutta tämän kanssa ne pysyvät suht selvinä. Suosittelen kaikille takkutukille! Tällä kokemuksella tekisi mieli kokeilla sarjan shampootakin.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Touko 2008, 10:30
Kirjoittaja M_A
Onkohan tuossa mun moisture mistissä jotain häikkää, kun tuoksuu meinaan jotenki tunkkaiselle ja ummehtuneelle? Odotin semmoista raikasta melonin tuoksua, mutta jo ensimmäiset suihkaukset saivat minut yökkäilemään, tuo ei kyllä ole raikasta nähnytkään ???

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Touko 2008, 11:49
Kirjoittaja Herya
^Oiskohan voinut mennä pilalle jos on säilötetty väärin kaupassa josta sen ostit. Tai sitten haistat sen vaan erilailla. Hajuaistejakin kun on monia.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Touko 2008, 12:16
Kirjoittaja M_A
Pyysin miehekettä nuuskuttelemaan tuota oikein kunnolla, ei kuulemma tuoksu mitenkään pahalle. Eli eiköhän tuote ole kunnossa, vaikka voisin kyllä vielä jonkun tutun sitä pyytää nuuskuttelemaan. Ilmeisesti vain hajuaistini ja moisture mist eivät ole ylimpiä ystäviä :-\ Täytynee seuraavaksi kokeilla sitä toista kc:n suihketta, on kuitenkin hyvää ja edullista tavaraa tämä..

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Touko 2008, 12:46
Kirjoittaja Ellamari
Myyköhän Sokoksen Emotion (Jumbo) KC:n tuotteita?Alkoi tuo moisture mist sen verran kiinnostaa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Touko 2008, 13:24
Kirjoittaja Minni
^Eipä taida myydä. Joissain Emotioneissa, kuten Sellossa, on kampaamopuoli, mutta en tiedä olisiko sielläkään KC:tä, en muista ainakaan nähneeni.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Touko 2008, 18:48
Kirjoittaja kivi
M_A kirjoitti: Onkohan tuossa mun moisture mistissä jotain häikkää, kun tuoksuu meinaan jotenki tunkkaiselle ja ummehtuneelle? Odotin semmoista raikasta melonin tuoksua, mutta jo ensimmäiset suihkaukset saivat minut yökkäilemään, tuo ei kyllä ole raikasta nähnytkään ???
Tuskin suihkeessasi on mitään vikaa, nimittäin minustakin Moisture Mist tuoksuu kamalalta. Tuoksu on kaikkea muuta kuin raikas, pikemminkin raskas ja ällönmakea.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 24 Touko 2008, 15:46
Kirjoittaja Neriana
Onko KC.n tuotteissa silikonia? Minun "lukutaidolla" en löytänyt ainakaan kosteuttavasta suihkeesta mitään -cone loppuista..?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 24 Touko 2008, 17:31
Kirjoittaja tiita
^ En minäkään tuosta suihkeesta mitään silikoniin viittaavaa löytänyt :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 26 Touko 2008, 10:31
Kirjoittaja Neriana
Onko noisaa KC.n muissa tuotteissa silikonia?

Mikä noista shampoista+ hoitoaineista sopisi paljon värjätylle huokoiselle kiharalle hiukselle?
Tiedän että hoitotehot eivät ole varmaan kovinkaan "hyvät" mutta haluan kuitenkin jotain tuosta KC4 sarjasta kokeilla... :D

Vs: KC Professional

Lähetetty: 07 Heinä 2008, 22:37
Kirjoittaja Efva
Ostin Moisture-shampoon ja -hoitoaineen pumppupulloina, kun olivat yhteistarjouksessa (n. 15 euroa). Koostumus on todella lirua varsinkin sampoossa (ei meinaa pysyä kämmenellä, jotta ehtisi läntätä päähän) ja tuoksu... no, mies kommentoi niiden haisevan ilmastointiteipiltä ;D Sääli, kun tuohon Moisture Mistiin olen ollut ihan tyytyväinen.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Elo 2008, 15:49
Kirjoittaja pinkpepper
Onko joku kokeillut niitä uusia hiusnaamioita? Tuoksuuko se sinituubinen tosiaan marjoille ja se pinkki jollekin muulle? Tuntuu että värien perusteella menisi toisin päin. Se kosteuttava kiinnostaa mua.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Elo 2008, 22:13
Kirjoittaja anskuu
pinkpepper kirjoitti: Onko joku kokeillut niitä uusia hiusnaamioita? Tuoksuuko se sinituubinen tosiaan marjoille ja se pinkki jollekin muulle? Tuntuu että värien perusteella menisi toisin päin. Se kosteuttava kiinnostaa mua.
Mun oli pakko ostaa ihan tuoksun toivossa toi kosteuttava tehis. Kyllä se mun mielestä vähän marjoille tuoksuu, ei mikään voimakas tuoksu.  :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Elo 2008, 13:12
Kirjoittaja pinkpepper
Juu se marjaisa tuoksu muakin kiehtoo. Incikin näytti pikavilauksella ihan hyvältä. Täytyy ens viikolla käydä ostamassa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Elo 2008, 13:32
Kirjoittaja Neriana
Olisiko pakkauksia nähtävillä netissä jossain?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Elo 2008, 13:41
Kirjoittaja pinkpepper
^KC:n nettisivuilla on noista tietoa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Elo 2008, 20:53
Kirjoittaja Sprite
KC professionalin cream wax, voidemainen viimeistelyvaha, on ollut itselläni hyvin vähäisessä käytössä huomattuani kuinka siitä ei ole mihinkään jäyhän tukan laitossa.
Onneksi löysin kesä-alennusmyynneistä 3 euroa maksaneen Phat-merkkisen (kait jotain halpissarjaa, vaikka alentamaton hinta olisi ollut n.14 e, mulle tuntematon sarja) muotoiluvoiteen, joka toimii aika ok.
En tiedä sitten, olisiko yleisesti ottaen niin, että matta-koosteiset cream waxit, kuten toi KC:n, toimivat ookoosti kevyempään pitoon ja helppoihin hiuksiin mutta vaikeampaan tukkaan matta-koosteista parempi olisi voidemaisempi mönjä.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Syys 2008, 16:52
Kirjoittaja Norppa
Onkos noista tehiksistä jo kokemuksia? Mieli teki itsekkin heti ostaa kun noita näin, mutta pidin pintani. En tosiaan tarttis niitä. Ellei ne sitten oo ihan tosi hyviä  ::)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Syys 2008, 17:09
Kirjoittaja anskuu
Norppa kirjoitti: Onkos noista tehiksistä jo kokemuksia? Mieli teki itsekkin heti ostaa kun noita näin, mutta pidin pintani. En tosiaan tarttis niitä. Ellei ne sitten oo ihan tosi hyviä  ::)
Kosteuttava tehis on mulla ainakin toiminu ihan kivasti, silottaa suht nopeessakin ajassa ja hiuksista tulee pehmeät ja kiiltävät. Ihan hintansa tasosta ok-kamaa, ei erikoista. :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Syys 2008, 18:59
Kirjoittaja Hilippa
... Ja multa löytyy vahvistava tehis.
Tuote siis lupaa vahvistaa ja lisätä elinvoimaa sekä suojata ulkoisilta rasituksilta. Lisäksi tuon pitäisi helpottaa hiusten kammattavuutta ja vähentää sähköisyyttä.

Mitä noihin tuotteen "lupauksiin" tulee, niin mulla hiukset on harvoin sähköiset (edes talvella) ja hiukset jää melkein minkä tahansa tehohoidon jälkeen liukkaiksi ja jänteviksi, joten en ole paras ihminen arvimoimaan tuotteen tehoa. Tuoksusta kuitenkin pidän eikä tuo lässäytä hiuksiä, joten ihan tyytyväinen olen ostokseen.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Loka 2008, 00:34
Kirjoittaja Amilo
Onkos muut ehtineet testaamaan Kc Color maskeja? On siis värjäävä ja korjaava tehohoito. Saman tapainen kuin color gloss, mutta ehkä jopa tehokkaampi pitäisi kuulemma olla.
Sarjassa on sävyt Cocoa vaaleanruskeille hiuksille, Coffee tummanruskeille, Honey vaaleille, silver vaaleille, pepper punaisille ja curry kuparisille.

Olen testaillut Cocoa ja coffee sävyt muille ja niillä tuli kyllä kivat lämpimän ruskeat sävyt ja antoi ruskeaan lisää kiiltoa ja syvyyttä. Tarttui jonkin verran ihan luonnonväriseen hiukseen. Omaan kullanvaaleaan tukkaani juuri laitoin Honey- sävyä, väri ei hirveästi muuttunut, mutta kiiltää kivasti ja tuli oiken ihanan pehmoiset hiukset  :-*

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Loka 2008, 00:59
Kirjoittaja pallopaita
Onko kellään täällä varmaa tietoa onko tuo koko 4R sarja silikoniton ? ??? Kiinnostaisi kovasti kokeilla ja ainakin kosteuttavan suihkeen ja hoitoaineen joku tässä ketjussa totesi silikonittomiksi. Viime keväänä kampaaja suihkutteli reilusti tuota väriä suojaavaa suihketta,teki kyllä niin ihanan pehmoiseksi hiukset ja tuoksukin oli kovin herkku  :-* Sitä voisi joskus ostaa ihan omaksi vaikkei tässä todellakaan tarvitsisi väriä suojata,pikemminkin kuluttaa pois  ;D ;D Olen noita tuotteita Sokoksella joskus katsellut ja miettinyt pitäisikö ostaa kun eivät kovin hintavia loppupeleissä ole.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Loka 2008, 12:59
Kirjoittaja Hermione
^ Ei ole täysin silikoniton sarja. Muistaakseni ainakin jommassa kummassa, korjaavassa tai kosteuttavassa, tehohoidossa on silareita. Myös muotoilutuotteista silareita löytyy. Shampoot ja pikahoitikset + jätettävät suihkeet taitavat olla silarittomia.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Loka 2008, 13:06
Kirjoittaja Jouana
tanja kirjoitti:Viime keväänä kampaaja suihkutteli reilusti tuota väriä suojaavaa suihketta,teki kyllä niin ihanan pehmoiseksi hiukset ja tuoksukin oli kovin herkku  :-* Sitä voisi joskus ostaa ihan omaksi vaikkei tässä todellakaan tarvitsisi väriä suojata,pikemminkin kuluttaa pois  ;D ;D
Mulla on tuo Color save spray ja se on tosiaan silikoniton. Toimii mulla ihan kivasti kun vaan sumuttaa tarpeeksi, sinänsä kiva ettei lähmää vaikka laittaa reilusti, mulla ainakaan.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Loka 2008, 13:47
Kirjoittaja pallopaita
Kiitos vastauksista  Hermione ja Jouana  :) Mun olisi kyllä pitänyt täsmentää että ovatko siis kaikki shampoot ja hoitikset silikonittomia mutta olinkin laittanut vähän tökerösti tuon kysymyksen mutta  se nyt ei ole mitään uutta meikäläiseltä :D :D
Mutta sainpahan nyt tietää sen mitä pitikin ja vielä muutakin. 

Himottais niiiiiiiiin kovasti tuo color save spray,sen ihana tuoksu ja se pehmeys minkä se saa aikaan  :-* :P  Ja kaikkea muutakin k.o sarjalta himottaisi hamstrata, ehkäpä joku kerta kun olen rahoissani ja eksyn sokkarille ;)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Loka 2008, 14:27
Kirjoittaja Auringonkukka
^Mä just retkahdin tuohon color save-suihkeeseen kun oli hehkuteltu hyvän tuoksuiseksi ja tykkään hyvistä tuoksuista. Aiemmin olen käyttänyt suihkittavana moisture mistiä, taitaa olla kolmas puteli sitä menossa. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen tuo color save tuntui ihan jepuliskamalta, en ole erityistä vaikutusta huomannut mihinkään suuntaan kylläkään mutta ei siis ainakaan huonoa tulosta tullut.. Ja tuoksu tosiaan on ihana. Selvitys oli helppoa eikä takkuja ole näkynyt.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Loka 2008, 14:41
Kirjoittaja Amilo
Olen aika paljon käyttänyt tätä sarjaa joten voisinkin listata muutamia omia käyttökokemuksia. Oma hiuslaatuni on karhea, luonnonkihara ja tukkaa on aika paljon. Olen myös käyttänyt sarjaa työssä.

Shampoot ja hoitoaineet:

Color save shampoo: Hyvä tuoksu, ihan perusshampoo. Tykkään ehkä pesevämmästä shampoosta, tällä hiukseni jäivät välillä jotenkin lähmäiseksi.

Color save hoitoaine: Antaa kiiltoa ja pehmeät hiukset. Selvittää hyvin. Sopii hiuksilla joissa ei erityistä tehoitotarvetta. Vähän liruinen koostumus.

Syväpuhdistava shampoo: Ihank Ok syväputsari, ei tee hiuksista hamppukasaa. Tuntuu kuin pesisi jollain normaalilla, mutta vähän pesevämmällä shampoolla.

Silver shampoo: Hiukan kuivattavaa, kuten hopeashampoot yleensäkin. Todella tummanviolettia, taittoi hyvin. Tykkään tästä kyllä. Tuoksuu hyvälle myöskin.

Volume shampoo: Tästä en kauheasti pitänyt. Ei tuuheuta ja ei tee oikein muutakaan. Hiukset jää vähän räjähtäneeksi.

Moisture shampoo: Omille hiuksilleni eivät kosteuttavat sovi kovin hyvin, joten tämä teki sitä samaa, eli tukasta tuli "karvainen".  Toisentyyppisille hiuslaaduille tuntuu sopivan. Tekee hiuksista tosi pehmeät. Pesuteho on mieto. Saattaa jopa jättää hiukset hieman likaisen tuntuiseksi.

Moisture hoito : Aika lirua. Perushoitoaine hiuksille, jotka tarvitsevat hieman kosteutusta. Luonnonkiharan saattaa jättää hiukan liian vallattomaksi, eli saisi ainakin käyttää lisäksi jotain siloittavaa jätettävää.

Tehoitonaamio punaisessa tuubissa (en muista viralllista nimeä) : Ihank ok. Tekee hiuksista pehmeät ja sileät. Ei silti mikään ihmeellinen tehohoitona. Sisältää silikonia. Olen käyttänyt pikahoitiksena, toimii niin ihan mukavasti. Joskus jättää hiukset hiukan sähköiseksi.

Muotoilutuotteet:

Glue geeli: Hyvä pito lyhyeen hiukseen. Kuitumainen. Miinus puolena se että hiukseen muodostuu päivänmittaan valkoista "purua", eli koostumus jotenkin hajoaa.

Cream wax: Voidemainen rasvainen vaha. Pitää olla varovainen paljonko laittaa, ettei hiukset näytä rasvaisilta. Hyvä pito. Sopii lyhyille hiuksille paremmin.

Fiber wax: Kuitumainen vaha. Tässä on voimakas pito ja kuitujen ansiosta joustava. Sopii erityisesti lyhyeen hiukseen, mutta íhan kevollinen myös pidempään antamaan rakennetta. Tykkään tästä työkäytössä.

Hiuskiinne: Yksi parhaista kokeilemistani lakoista. Tässä on kaksi voimakkuutta: superstrong ja strong. Itse käytän strongia, joka riittää hyvin pitkään hiukseen. Sumu on hienojakoinen, ei tee kypärää. Tuoksuu hedelmiltä.
Pysyy hyvin koko päivän, mutta lähtee harjaamalla. Superstrong on todella hyvä voimakkaaseen pitoon lyhyessä tukassa.

Muotovaahto: Ihana tuoksu myöskin. Tuuheuttaa ja ainakin strong voimaakkuus toimi myös omassa hiuksessani. En yleensä tykkää muotovaahdoista, koska tekevät hiukseni helposti koppuraisiksi, mutta tämä ei tehnyt sitä vaikutusta niin paljon.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 14 Loka 2008, 12:11
Kirjoittaja Aleese
Mä innostuin tämän ketjun innoittamana tuosta Moisture Mististä ja koska en yleensä tyydy mihinkään pienimuotoiseen, ostin samantien kaksi pulloa. ;D Oon nyt muutamana päivänä suihkutellut tuota hiuksiini ja täytyy sanoa, että on kyllä varsin hyvää tavaraa! Tuntuu, että oon suorastaan jäänyt tuohon koukkuun. Oon suihkinut tuota pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin ja kuiviinkin hiuksiin virkistämään, ja tuo toimii kyllä molemmissa käyttötarkoituksissa hyvin. Suihke on tosiaan aivan ihanan hienojakoista kuten täällä on jo kerrottukin, melkein kuin sumua. En nyt tietysti vielä osaa niin hyvin sanoa, että mitä se tekee hiuksilleni pidemmällä tähtäimellä, mutta ainakin muutaman päivän käyttökokemuksen jälkeen oon tyytyväinen. Aine tuntuu kevyehköltä hiuksissa, mutta toisaalta hoitavuuttakin tuntuu olevan ainakin jonkin verran. Ainut miinus on kyllä haju, joka mun mielestä aika ällöttävän imelä. :-X

Vs: KC Professional

Lähetetty: 14 Loka 2008, 22:03
Kirjoittaja RockQueen
Oon katellut vähän sillä silmällä noita hajusteettomia Quattro-lakkoja, onko kellään kokemuksia niitä?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 14 Loka 2008, 23:59
Kirjoittaja Omenahillo
Saako tämän sarjan tuotteita mistään Turusta? Maahantuojan (vai mikä tuo ekasta viestistä löytyvä Miraculos sitten ikinä onkaan :D ) mukaan täällä ei ole jälleenmyyjää, mutta mä en kyllä ihan jaksaisi uskoa tuohon. Erityisesti tuo kosteuttava suihke kiinnostaisi. :)


Edit: Kiitoksia. Tsekkaan tuon Harlekiinin heti huomenna, Wiklundilta ei tällä hetkellä meinaa löytää yhtään mitään - ei välttämättä edes ulos. :D

Vs: KC Professional

Lähetetty: 15 Loka 2008, 00:32
Kirjoittaja Reese
^ Hansan Hairlekiinin kampaamokaupasta olen omani ostanut. Jotain tuotteita myös Wiklundilla muistaakseni.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 21 Loka 2008, 12:36
Kirjoittaja Aleese
Aargh, oon nyt pari viikkoa käytellyt tuota Moisture Mistiä melkein päivittäin ja tuo haju on alkanut ällöttää mua ihan hirveästi. :-X En tiedä, että mikä tuohon auttais, täytyy varmaan pitää nenästä kiinni kun sitä suihkii. ::) Harmittaa aika paljon, kun muuten oon kyllä tykästynyt tosi paljon tuohon suihkeeseen ja yritänkin varmaan käyttää sitä sitkeästi, sillä hiukset tuntuvat sen jäljiltä niin pehmoisilta.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 24 Loka 2008, 19:30
Kirjoittaja Hermione
Oliskos kenelläkään lähettyvillä tuota Kcolor Maskia, että siitä voisi incin saada näkyville? Sain kampaajalta kokeilua varten näytteen Cacao-maskista, ja olen sen verran epäluuloinen, että en halua päähäni laittaa mitään, minkä sisällöstä en ole varma ::) Olen surffannut miraculosin sivuilla ja kysynyt Mr Googlelta, eikä sisältötietoja vaan löydy!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 25 Loka 2008, 18:10
Kirjoittaja Amilo
^Tässä tulee eli Kc color mask (otettu Honey sävyn purkista, jätin lopusta värit pois)

aqua, cetaryl alcohol, behentrimonium methosulfate, panthenol, hydrolyzed vegetable protein, PEG-12 dimethicone, cetyl alcohol, wheat amino acids, hydrolyzed keratin, guar hydroxypropylrimonium chloride, quaternium- 70, amodimethicone, C11-15 pareth- 7, laureth-9, glycerin, tricedeth- 12, propylene glycol, imidazolidinyl, urea, cetrimonium chloride, methylchloroisothiazolinone, methylsothiazolinone, parfum


Vs: KC Professional

Lähetetty: 25 Loka 2008, 19:34
Kirjoittaja Hermione
^Kiitos Amilolle INCI:stä! Ehdin kyllä uhkarohkeasti vetäistä naamion eilen päähän. Kyllähän sen huomaa, että silikonia sisältää: päänahka kutisee, mutta kiilto on mahtava!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 26 Loka 2008, 21:46
Kirjoittaja Amilo
^Olepa hyvä vaan. Kiilto on kyllä hieno ja onhan tuossa onneksi muutakin kuin silikonia kuiteskin ;)
Itse myös tänään laitoin sellaisena pikaversiona. Eli noin kolme minuuttia päässä ja kyllähän sitä jo kivasti taas sävyä tarttui. Ja vinkiksi, tämä peittää myös tyvikasvua muutaman pesun ajaksi, toisin kuin useimmat suoravärit/värinaamiot.
Tietenkin ottaen huomioon tyvikasvun tummuuden.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 16:27
Kirjoittaja Eläimellisyys
Hei kaikki jotka on tuota värillistä naamiota testanneet... Riittääkö siinä sävytysteho jos laittaa hoitoainetta joukkoon esim. puolet? Mulla olisi tarkoituksena saada vähän lisää punaista vivahdetta, eikä tarkoitus mihinkään isoon sävytykseen...

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 16:58
Kirjoittaja Hermione
^ Mä kokeilin kampaajan antamaa näytettä vaaleammasta ruskeasta, enkä oikein vakuuttunut sävytystehosta. Saattaa olla, että väri oli liian lähellä omaa väriäni, kiiltoa tuli kumminkin. Hoitoteholtaan tuntui oikein mukavalta; ei mikään täydellisen kosteuttava ja korjaava, mutta teki sileiksi ja takuttomiksi hiukset. Olisin toivonut, että tavaraa olisi ollut vähän enemmän, jotta olisin saanut kunnolla kuorruttaa pään! Tuntuu, että tehot (sekä hoito, että sävytys) olisivat kasvaneet suuremmalla määrällä.

Oman kokemukseni mukaan en ehkä sekottaisi joukkoon enää hoitoainetta, jos ylipäänsä mitään sävyä haluaa. Toisaalta kampaajani pitää omaa mustaa/mustanruskeaa väriään yllä sillä tummemmalla ruskealla, eikä uskaltanut antaa mulle sitä mukaan, ettei tukasta tulisi liian tummaa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 22:37
Kirjoittaja Hue
Onko kellään kokemuksia Silver - sävyisestä Color Maskista? Mun tekisi mieli ostaa tuota purkki, kun on edullisempi (ainakin purkki näytti suuremmalta, oiskohan 200ml?) kuin Crestolin vastaava ja josko olisi vielä tehokkaampikin. Haluan ihan kunnon överituhkaisen (lainatakseni Keltistä) taiton, riittääköhän pigmentti? Eikös tuo ole sellaista harmaan sävyistä eikä niinkään violettia? :)

Edit: Ostin tänään tuon Color Maskin kokeiluun ja samalla mukaan tarttui suihkittava Moisture Mist. Päädyin tuohon Moisture-sarjan suihkittavaan, koska sen inci-lista näytti silmääni paremmalta kuin värisarjan vastaava, vaikka sitäkin on täällä kehuttu. Moisture Mist tuoksuu mun nenääni ihan hunajamelonilta, nams!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Joulu 2008, 22:46
Kirjoittaja Hue
Nyt tulee kaksi peräkkäistä viestiä, mutta haluan kommentoida tuota Color Maskia. Yhdistelen vähän myöhemmin. :)

Aine oli oikein täyteläistä ja paksua, oikein huomasi että sitä oli hiuksissa. Tuntuu suht. riittoisalta, koska levittyy hyvin hiuksiin - ainakin tähän lyhyeen malliin. Hiuksista tuli oikein sileät ja pehmoiset. Sävytysteho on hyvä ja täysin riittävä mulle, mutta ei tehnyt hiuksia kuitenkaan yhtään violeteiksi. Tälläisessä valmiiksi tuhkaisessa hiuksessa on aina se vaarana, että sävyttävät tuotteet vetävät hiukset violeteiksi. Tosiaan, Color Mask Silver teki lupauksensa mukaisesti hiuksista aivan ihanan hohtavan hopean väriset. Hiuksiin tuli ihana metallinhohto, nams!

En tiedä kuinka keltaiseen tukkaan sävy puree, mutta kaunista hopean hohtoa tällä saa platinablondiin hiukseen. Maksoin 200ml:in purkista 12€.

Moisture Mist vaikuttaa myös todella lupaavalta ja rakastan sen hunajameloni tuoksua. Tekee hiuksista oikein pehmoiset ja sileät. Paljon parempi kuin markettisuihkeet (Herbina/XZ) eikä hintaakaan ole juuri enempää. Noissa markettisuihkeissa on 150ml ja tuossa Moisture Mistissä jopa 250ml + hintaa 6€.

Ja se mikä KC:n tuotteissa viehättää, on kotimaisuus.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Helmi 2009, 21:24
Kirjoittaja MariaK
Onko kellään tietoa onko Helsingin Sokoksella myynnissä noita Colormaskeja, nimen omaan sävyä Curry?
Kampaajalla, josta olin tuotteen ostanut ei enää ollut sitä ja tarvitsisin uuden purkin ihan hetijustnyt.  :-\

Muoks: On myynnissä, kävin ostamassa sieltä.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 15:22
Kirjoittaja Kissi
Kosteuttava shampoo tekee mun hiuksista pesun aikana jotenkin vähän "kovat" ja paksun tuntoiset.. En tiedä sitten onko hyvä vai huono merkki.  ??? Laitan perään aina hoitoaineen ja sitten kuivana tukka tuntuu normaalilta. Äeöeö. Oon uus näissä jutuissa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 17:48
Kirjoittaja Amilo
Emi-lyn kirjoitti: Sävytysteho on hyvä ja täysin riittävä mulle, mutta ei tehnyt hiuksia kuitenkaan yhtään violeteiksi. Tälläisessä valmiiksi tuhkaisessa hiuksessa on aina se vaarana, että sävyttävät tuotteet vetävät hiukset violeteiksi. Tosiaan, Color Mask Silver teki lupauksensa mukaisesti hiuksista aivan ihanan hohtavan hopean väriset. Hiuksiin tuli ihana metallinhohto, nams!

En tiedä kuinka keltaiseen tukkaan sävy puree, mutta kaunista hopean hohtoa tällä saa platinablondiin hiukseen. Maksoin 200ml:in purkista 12€.
Silver mask on tosiaan hyvä, koska ei tee sitä violettisuutta ollenkaan. Sävytin kerran sellaista kullanvaaleaa pidennyshiusta tällä ja unohdin sen vahingossa koko päiväksi muhimaan. Tuloksena olis ihan platinanvaalea hius, eikä yhtään harmaa eikä violetti.
Kovin keltaiseen ei mielestäni pure kovin hyvin, mutta sellaiseen vaaleaan kultaan kylläkin jo toimii.

edittiä piti vielä sanoa että olen täysin kyllästynyt Color save suihkeeseen! Tuntuu ettei se tukalle yhtään mitään ainakaan näin talvella. Hajukin on melko yököttävä. Pitäisi varmaan kokeilla moisture mist suihketta

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Huhti 2009, 08:43
Kirjoittaja Neriana
Kävin eilen sitten itiksessä pyöriessäni ostamassa kampaamokauppa STOPista KC Color Maskin Silver. Oli juuri joku tarjous että 9.90e/kpl ja kaikki KC tuotteet osta kaks, ja saat yhden kaupan päälle. Mukaan sitten tarttui tuo Silver naamio, kosteuttava 4R shampoo ja hoitoaine. En ole koskaan käyttänyt noita 4R shampoita ja hoitoaineita kun olen mieltänyt ne aika samanlaisiksi kuin kaupan XZ, eli ei kovin silottaviksi ja hyvin kevyiksi.

Silti:

KC 4R Moisture Shampoo: Vaahtosi tosi hyvin, rakastan sitä ihanaa karkkista tuoksua  :-* ja pesi hellävaraisesti, mutta puhtaaksi.

KC 4R Moisture Hoitoaine: Ei tarvinnut laittaa kovin paljon, silotti tukkaa mukavasti jo pesuvaiheessa, helppo levittää. Hiukset tuntui oikeasti todella kosteutetuilta.

KC Color Mask Silver: Aika jankkia tököttiä, oli vaikeaa levittää pyyhekuivaan tukkaan kun ei oikein levinnyt, voisi ehkä harkita tämän sekoittamista esim. johonkin 4R hoitoaineeseen, että saisi siitä hiukan löysempää ja helpommin levittyvää. Pidin 15min hedelmäpussi + pipon alla. Olisi voinut pitää kauemminkin, mutta jo 15minuutissa oli tapahtunut huikea ero vanhaan kellertävän blondiin tukkaan! Väri oli selkeästi viilentynyt ja keltaisuus vähentynyt. Jätti hiukset vahvan tuntuisiksi ja hamppulatvoista ei ole enää tietoakaan. Näitä täytyy ehdottomasti hakea lisää!

Niin ja Muoks:

Hiuksista tuli kivan pehmeät, mutta ei sellaiset lötköt, pysyivät suht jäntevinä ja kampaus oli kuosissa vielä aamullakin. Olen vieläkin ihan äimänä tuosta naamiosta... Missä ne mun kamalat rapiset purkkalatvat oikeen on!? ;D etsin niitä vielä tänään aamullakin kun ajattelin, että jos eilen illan pimeydessä en vain huomannut mutta ei löydy! Puin jopa mustan paidan päälle ja harjasin tukan, että kuinka paljon tukkaa varisee, niin en löytänyt edes yhtä latvanpätkää.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Huhti 2009, 09:27
Kirjoittaja minnaliini
Ostin kans vähän aikaa sitten ton Moisture-shampoon. En oo vielä kerenny kokeilemaan, mut mulla on suuret odotukset!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Huhti 2009, 09:51
Kirjoittaja Butterfly
Saakos tätä sarjaa tilattua netistä mistään edullisesti? Olen reissuillani kiertänyt kaikki mahdolliset eteen tulleet hiustenhoitotuoteputiikit, eikä koskaan ole ollut KC:tä hyllyssä.. :-\

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Huhti 2009, 10:02
Kirjoittaja Neriana
Jaa-a.. Tuolta STOPista saa, sitten ainakin sitruuna myy KC.tä.. Netistä en tiedä voiko mistään tilata.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Huhti 2009, 10:03
Kirjoittaja marenki
^^ Tätähän löytyy helposti perus(mummo)kampaamoista, sen sijaan "trendikampaamoissa" näitä ei taida juuri edes olla, omani hankin Hairlekiinista tai eräästä erittäin perinteikkäästä mummokampaamosta. Netistä tuskin kannattaa alkaa tilailemaan, kun on muutenkin niin edullinen sarja, shampoot, hoidot  ja hoitosuihkeet maksaa sen 5,90e/250ml ja toisinaan löytyy jopa 500ml pumppupulloja tuohon 5,90e hintaan.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Huhti 2009, 10:10
Kirjoittaja Butterfly
Kiitos vinkeistä, täytyypi jatkaa sinnikkäästi metsästystä ja pitää silmät auki mummokampaamoiden varalta :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Huhti 2009, 10:30
Kirjoittaja Neriana
Ps. Onko kukaan muuten kokeillut laimentaa tuota Color Mask silveriä jollain vetisemmällä hoitoaineella? Toimiko yhtä hyvin?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 13:11
Kirjoittaja princess
Kiitos amilolle ja Emi-lynille silver mask- vinkistä  :-* Mun pidennykset on vetäneet jokaisesta violettihoitiksesta/tehiksestä tukan violetiksi/harmaaksi. Paitsi tästä! Ihanaa kun keltaisuus on poissa  :l Ehdotgtomasti huipputuote, taittaa erittäin hyvin keltaisuutta.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 13:36
Kirjoittaja minnaliini
4r moisture shampoo on ihan loisto kamaa! (ainakin näin yhden käyttökerran jälkeen..) ;D

Pesi mukavasti (ei liikaa eikä liian vähän) ja se tuoksu on hurmaava!!!!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 16:23
Kirjoittaja Vivianna
Muakin alkoi kiinnostaman noi naamiot, varsinkin sävy Honey. Kertokaahan vielä lisää kokemuksia :P. Olen nyt käyttänyt Igoran savannivaaleaa, (just pesin muuten pois) ja sekin antaa kaunista kultaista hohdetta,ehkä vähän jopa pikkasen punertavaa/hunajaa sävyä vaalennettuihin hiuksiin. Näin vielä yhdessä kampaamossa KC:n Honey sävyn, jota kampaaja esitteli, koska en ollut vielä edes kuullut kyseisestä sävystä aikaisemmin, jätin sen vielä toistaiseksi ostamatta.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 18:45
Kirjoittaja pinkpepper
minnaliini kirjoitti: 4r moisture shampoo on ihan loisto kamaa! (ainakin näin yhden käyttökerran jälkeen..) ;D

Pesi mukavasti (ei liikaa eikä liian vähän) ja se tuoksu on hurmaava!!!!
Onko tuossa se sama meloni tuoksu kuin sarjan suihkeessa?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 20:11
Kirjoittaja minnaliini
^ On, ainakin oman hajuaistin mukaan!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 06 Huhti 2009, 07:43
Kirjoittaja Neriana
No ainakin tuon color mask silverin perusteella voin suositella. Hiukset kiiltää hyvän ja latvat eivät ole kuivat ollenkaan. Mutta niinkuin ylempänä kirjoitin, niin aika jankkia tavaraa se on, kannattaa sekoittaa sitä johonkin lirumpaan hoitoaineeseen ja antaa vaikuttaa pidempään. Minulla on esim todella paksu olkapäille oleva tukka ja olen käyttänyt tuota silveriä nyt kaksi kertaa ja pullo on jo alle puolen välin.. Eilen pidin 40minuuttia.

Nyt olen useamman kerran käyttänyt tuota KC 4R kosteuttavaa shampoota & hoitoainetta. Hiukset tuntuu jännän ''kuivilta'' mutta eivät kuitenkaan näytä siltä tai loppujen lopuksi ole sitä.. Jos joku älyää mitä meinaan :D Hiukset on sellaiset jännät rapisevat mutta yksittäinen hius on kuitenkin todella jäntevä ja tukka kiiltää yllättävän hyvin. Voisin käydä ostamassa tuon 4R Color hoitiksen ja kokeilla, että millainen se on verrattuna tuohon kosteuttavaan.. Mutta voisi ajatella, että jos jotain kampauksia tekee, niin pesu 4R moisturella antaa kampauksille hyvän pohjan.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 19 Huhti 2009, 21:53
Kirjoittaja pinkpepper
Moisture Treatment, sinisessä tuubissa, on ihan loistava kosteuttaja! Jopa mun poikaystävä, joka ei mistään hiusjutuista mitään tajua, huomaa eron kun olen sitä käyttänyt. Kosteuttaa todella hyvin, ja tukka jää pehmeäski ja ilmavaksi. Ihan loistotuote! Ei mun mielestä edes sisällä silikonia. Incistä löytyy aloe veraa ja polyquaternium-10 muun muassa. Tuoksu on sellainen marjainen, ei mitenkään voimakas eikä jää tukkaan. Mun ehdoton HG kosteuttaja (tykkään oikeastaan enemmän kuin Joicon IH:sta, IH:ta käytän rakennepaikkaavan hommissa mun tukkaan)!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 21 Huhti 2009, 00:11
Kirjoittaja kaizzu
Mulla on 4R Moisture shampoo ja hoitis ja tykkään kovasti. Pidin viimeksi saunassa pyyhkeen alla n. 15 min tuota hoitoainetta ja sain jo sillä vaikitusajalla aivan ihanan kiiltävät ja pehmeät kiharat! Mulla ei olekaan varmaan koskaan ollu ns. parempia kampaamotuotteita mut tän lukisin niihin, ehdottomasti. (Saa nähdä miten käy mielipiteelleni ku paljon kehuttu O&H hoitis tulee postista ja pääsen testailemaan )

Tuli muuten yhtäkkiä mieleen että onkohan tää sama sarja jonka hoitosuihke oli mun HG joskus 10v sitten :o Silloinen suihke oli IIIHANAN tuoksuista, halpaa ja pullon sai palautettua kampaamoon ja siitä sai 5mk pantin itelle. Maksoi silloin n. 45mk. Pullo oli semmonen pyöreä pitkula, valkoinen violetilla etiketillä! Ei mitään muistikuvaa nimestä, mutta tais loppua valmistus tjsp.

Pakko mennä ostamaan tuo hoitosuihkekin jos on tosiaan silikonitontakin!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 23 Huhti 2009, 21:03
Kirjoittaja minnaliini
Tänään ostin Moisture tehiksen ja käytinkin sitä jo ekan kerran... Toivottavasti on hyvä, vielä en osaa sanoa juuta enkä jaata! Tuoksu oli ainakin hurmaava.... :-*

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Huhti 2009, 17:20
Kirjoittaja muori Pippuri
Pakkohan se oli testimielessä ostaa 4r moisture -shampoo, hoitoaineet olivat lopussa niin piti joku toinen halpis (Constian koko perheen göggö) ottaa siihen mukaan. Pistelen tänne palautetta kunhan käyn saunassa. En olekaan pitkään aikaan pessyt hiuksia kampaamotuotteella. Ei mulla tosin ole oikein mitään odotuksia tuosta shampoosta, joten katsellaan...

edit. no ei sillä shampoolla tehnyt mitään. Käsittelemätönkin tukka meni narskuvaksi ja nihkeäksi. Riittoisaa tuo kyllä oli (jos vertaa markettikamaan, esim. XZ) ja tuo halpis hoitoaine korjasi "vauriot". Tuoksuu hennosti banaanille.
Pelottavaa, että tuota shampoota suositellaan kemiallisesti käsitellyille hiuksille.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Touko 2009, 21:17
Kirjoittaja Fii
Mulla on tämän sarjan moisture shampoo, ja tuoksu on jotain sanoin kuvaamattoman kammottavaa. Purkissa puhutaan vesimelonilta, enkä totuuden nimissä pidä sen tuoksusta, mutta kun tuo tuoksu on mielestäni pikemminkin pilaantunut vesimeloni kuin pelkkä vesimeloni. Mikään kaikista haistelemistani vesimelonituoksuistA EI ole ollut näinkauhea. Itse shampoo ei ole kovinkaan kummallista, hieman kosteuttavampaa kuin monet kaupan, mutta en tähän kyllä rahojani tuhlaisia, mieluummin kaupan aineisiin, jotka sentään tuoksuvat siedettäviltä  ;D

Vs: KC Professional

Lähetetty: 22 Touko 2009, 19:56
Kirjoittaja Margot
Pitää tulla kehumaan Color Maskia. Mulla on se tummanruskea sävy ja sain sillä jopa vähän häivytettyä mun juurikasvua. Mulla siis tuota värieroa on ihan reilusti, kun oma tukka on 7-8-asteinen ja värjätty tykka 4-5-asteinen. Ei tuo vaikutus ainakaan mulla pysy kuin seuraavaan pesuun, mutta tuo on kätevä kikka, jos pitää näyttää ihmiseltä (esim. juhlissa), mutta ei halua/jaksa/voi vielä värjätä.

Edit: Plussaa myös siitä, ettei ainakaan mulla ole kertaakaan jäänyt väriä pyyhkeeseen tai tyynyliinaan, mikä käsittääkseni on usein ongelmana suoravärien ja värjäävien naamioiden kanssa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 29 Touko 2009, 13:30
Kirjoittaja Riina
Jatkan Color Maskin kehumista! Hiukseni ovat vaalennettu kirkkaanvaaleiksi tuhkaisella taitolla, oma sävyni on jokseenkin 7 tai 8. Juurikasvua puskee, mutta en saanut vielä aikaa kampaajalle, joten ostin kokeeksi Color Mask Silverin. Sekoitin joukkoon Nutri Glossia ja muhittelin puoli tuntia. Pieni keltaisuus taittui näkisti pois ja juurikasvu tuntui tosiaan aavistuksen häipyvän. Hiukset tuntuvat myös hyvältä ja runsailta.  :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 29 Touko 2009, 13:33
Kirjoittaja minnaliini
^ Munkin täytyy kokeilla tota!

Ite oon ihan ihastunut 4r Moisture shampooseen! =) Nam! Kosteuttava tehiskin toimii ihan jees. Tätä en kyllä varmaan uudestaan ostaisi. (Tigin O&H tekee saman ja varmaakin paremmin...).

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Kesä 2009, 01:21
Kirjoittaja Liiselot
Mä olen pinkpepperin kanssa ihan samoilla linjoilla tuon Moisture treatmentin suhteen. Karheuteen ja pörröisyyteen varsinkin nyt hennauksen jälkeen taipuvaiset hiukseni tuntuivat tuon jäljiltä todella kosteutetuilta. Hiuksista tuli harvinaisen jäntevät ja helposti käsiteltävät. Jotenkin tuli juuri sellainen olo, että hiukset on oikein pumpattu täyteen kosteutta. Esimerkiksi O&H:sta, joka kyllä myös tuntuu kosteuttavan, jää ihan erilainen olo hiuksiin. Sillä en saa tuollaista jäntevyyttä aikaiseksi, vaan hiukset jäävät jotenki rakenteettoman tuntuisiksi ja pinnaltaan pörröisiksi. Ensimmäinen tuubini alkaa vedellä jo viimeisiään ja tätä on kyllä ostettava lisää. Hinta-laatu -suhteeltaan ehdottoman pätevää tavaraa mielestäni!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 03 Heinä 2009, 22:43
Kirjoittaja minnaliini
minnaliini kirjoitti:
Ite oon ihan ihastunut 4r Moisture shampooseen! =) Nam! Kosteuttava tehiskin toimii ihan jees. Tätä en kyllä varmaan uudestaan ostaisi. (Tigin O&H tekee saman ja varmaakin paremmin...).
Nyt täytyy vetää vähän takaisin päin.... Aluksi tää shampoo tosiaan toimi ihanasti, mutta nyt viime aikoina se on vetänyt tukan kamalaan takkuun. Siis tämä "kosteuttava" shampoo tuntuu järkyttävän tehokkaalta syväputsarilta.... Murrr... >:( Noh, käytän tän loppuun, enkä tasan tarkkaan osta toista!!!

Tehis on edelleen tämän tukan kaveri.

ps. täytyy kehua vähän KC professionel 4R kosteuttavaa suihketta: tämä on niin ihanaa tavaraa ja kaiken lisäksi edullista! (sisältää myös uv-suojan, mikä on näin kesällä mulle tärkeetä).

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Heinä 2009, 22:54
Kirjoittaja RedHair
KC Omenashamppoo on mielestäni hyvää ja ainakin silloin, kun ostin se maksoi alle 7€. Koostumus on vaahtoutuvaa, eikä aiheuta kutinaa päänahalle. Tuoksu mielestäni jää sopivasti hiuksiin, mutta ei pistä nenään ikävästi.

8+ :ts :ts :T

Vs: KC Professional

Lähetetty: 19 Heinä 2009, 15:44
Kirjoittaja Elisaka
Täältäkin tulee kehuja 4R moisture Mist:lle! Ihana tuoksu (tuoksuu hiuksissakin hieman), huokea hinta, tosi hyvä suihkusuutin ja mukavat hoitotehot miellyttävät paljon. Jopa niin paljon, että alle kuukaudessa on pullosta jäljellä vähän yli puolet  ::)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 22 Heinä 2009, 01:55
Kirjoittaja beau
Moisture Mistiin rakastunut täälläkin!  ;) Huokea hinta, ihana tuoksu, hyvä suutin jonka avulla tuote levittyy hiuksiin laajalti (eikä "mälliinny" samaan kohtaan), tyylikäs pullo ja ennenkaikkea se kiilto ja kosteutus mitä antaa hiuksille  :l

Olen käyttänyt lisäksi vain tuuheuttavaa omenantuoksuista shampoota jonka tehoja en oikeen osaa arvioida. Heti kyllä menee hankintalistalle nuo kehumanne kosteuttavan sarjan tuubissa oleva (ilmeisesti) naamio sekä shampoo&hoitis  :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 22 Heinä 2009, 12:49
Kirjoittaja Neve
Tänään tuli hankittua tuo 4R Moisture Mist- hiussuihke. Testailin ja tykkään kyllä kovasti kaikinpuolin. Itse annan myös plussaa hyvästä suihkusuuttimesta ja uv-suojasta. Ainoa miinus tuoksusta, haiskahtaa nenääni kummalliselta. Alussa olin haistavinani salmiakin/lakritsin mutta hetken päästä se tuoksu vähän haihtui. Onneksi ;)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 22 Heinä 2009, 18:28
Kirjoittaja pinkpepper
Mulla on molemmat suihkeet, Moisture Mist ja se värjättyjen hiusten suihke, ja mulla paremmin toimii tuo värjättyjen hiusten versio. Varmaan sen takia, kun siinä taitaa olla vähemmän keratiinia. Tuoksukin on siinä kivampi (vadelmahillo). Se Moisture Treatment sinisessä tuubissa on ihan loistavaa tavaraa! Suosittelen kokeilemaan. Tuoksukin on ihanan vieno marjainen. Tuntuu todellakin kosteuttavan ja tukka jää pehmeäksi, ei kuitenkaan sellaiseksi lötköksi.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 26 Heinä 2009, 00:30
Kirjoittaja octagon
Color Maskille kehuja myös täältä. Minulla on sitä sävyssä Curry, joka on tarkoitettu kuparinvärisille hiuksille. Tosiaan kirkastaa väriä yllättävänkin paljon - eka kerralla pidin ainetta päässä 15 minuuttia ja tulos oli jo vähän turhankin räikeä aika vaaleaan pohjaväriin. Nyt viimeksi pidin 3 minuuttia ja toimi toivostusti eli aavistuksen sävy kirkastui ja kiiltoa tuli paljon lisää, mutta ei selvää pohjaväriä kirkkaampaa oranssia sävyä.

Ainakin näitä punasävyjä levittäessä muuten varmaan kannattaa käyttää hanskoja - itse en käyttänyt ja pari päivää oli kämmenet hieman oranssiin vivahtavat. Tai ainakin pestä aine heti käsistä pois levityksen jälkeen. Itse menin hieromaan ainetta hiuksissa muutaman minuutin ja ehti kädet vähän värjääntyä.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 26 Heinä 2009, 09:32
Kirjoittaja Vivianna
Täällä myös yksi Color Maskin kannattaja sävyssä hunaja. Hiukset tykkää ja tuo hyvin kiiltoa ja pidän ainakin sen 1/2 tuntia ja latvoihin laitan vielä jotain tehohoitoa. Hiukset saa sellasen kauniin hunajanvaalean sävyn :-*.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 28 Heinä 2009, 18:54
Kirjoittaja minnaliini
Hommasin vähän aikaa sitten Värjättyjen hiusten suihkeen. Saa nähdä, toimiiko yhtä hyvin kuin Moisture mist!

Huomasin muuten, että Sokoksella on nostettu tämän sarjan tuotteiden hintoja.... Murrr... >:( Suihkeet, shampoot ja hoitsikat olivat 6,90 euroa (entisen 5,90 sijaan) ja myös muut tuotteet olivat kallistuneet.... No, onhan ne silti hintansa väärtejä, ei siinä mitään!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 18 Loka 2009, 23:09
Kirjoittaja ZombieQueen
4R kosteuttava hoitoaine tuoksuu ihanalta mutta hoitoteho ei ainakaan lyhyellä vaikutusajalla (n. 10 minuuttia) tähän tukkaan riitä. Tänään ajattelin kokeilla muhittelussa ja sotkea vielä joukkoon n. teelusikallisen öljyä. OMG kuinka ihanan pehmeä tukka! :l Latvat on kauniilla laineilla ja muutenkin tukka on siloinen. Muhitteluaika oli n. 1,5-2 tuntia suihkumyssyn ja pipon alla.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 28 Loka 2009, 09:40
Kirjoittaja Neriana
Hmm.. Voisiko joku kertoilla tuosta KC Color mask hunaja sävystä, että kuinka kultaisen sävyn sillä saa? Minulle on se tilanne, että kasvattelen omaa hiusväriäni takaisin, latvat ovat blondatut lämpöiset 9 asteiset ja tyvi on sellainen harmaan vaalea, todella kylmä. Mitään kasvoille hyppäävää värieroa ei ole latvojen ja tyven välillä, ainoastaan tyven kylmyydestä johtuen se näyttää tummalta. Laitoin eilen goldwellin coloranse vaahtosävyn 9GB sahara ja pidin about viisi minuuttia. Tälläkin sain ihan kivasti jo lämpöä tyveen, ihan selkeä ero vanhaan mutta toivoisin vielä vähän lisää.. Ja kun tuo kc color mask tekee muutenkin hiuksille niin hyvää..

Jos vertaa noihin goldwellin vaahtoihin, niin onko tuo kc color mask tehokkaampi?

Itsellä vaan kokemusta tuosta silver maskista, eli ei noista värillisistä..

Vs: KC Professional

Lähetetty: 28 Loka 2009, 09:57
Kirjoittaja octagon
Neriana kirjoitti:Jos vertaa noihin goldwellin vaahtoihin, niin onko tuo kc color mask  tehokkaampi?


Minusta on selkeästikin, mutta tulos kestää vähemmän aikaa. Minulle ainakaan värjäämättömään hiukseen Goldwellin vaahtosävyillä ei ole saanut oikein minkäänlaista tulosta, juuri ja juuri huomannut että jotain sävyä on tullut (olen kokeillut niitä 7- ja 8-asteisia kuparisävyjä) kun taas KC Color Mask Curry tosiaan täräytti vartin vaikutusajalla pään hurjan oranssiksi, mutta lähti parissa pesussa pois. Ikävä efekti oli jonkinasteinen värin valuminen vaatteille sateella - lähti kyllä onneksi vaatteistakin pesussa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Loka 2009, 07:50
Kirjoittaja Neriana
Kyllä tuo honey mask ihan hyvin toimii, häivyttää kivasti kylmempää juurikasvua. Hiukset tykkäävät todella, taipuvat tosi kauniisti kun on käyttänyt tuota maskia. Tänään käytin tuota honey maskia ihan pikahoitiksen tavoin, jätti jo ihan parissa minuutissakin hiukset liukkaiksi ja pehmeiksi, oli myös todella helppo muotoilla kun hiukset taipuvat niin hyvin ja taipumusta pystyi ohjata pehmeyden ansiosta. Silti kampaus ei ole lättänä vaan oikein kuohkea ja hyvän näköinen.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 04 Marras 2009, 15:35
Kirjoittaja SannaS
Pesin eilen VO5 syväputsarilla hiukset ja perään 4R kosteuttavaa hoitista. Ja mun karhea ja kuiva luonnontaipuisa hius tykkäsi. Aamulla kuivana oli ihana kiilto ja pehmeyttä. Oon nyt kahden vaiheilla hakisko kaveriksi myös shampoon kun täällä on ollu vähä kahta puhetta hoitotehoista ja pesevyydestä... Suihkeen taidan ainakin ostaa :) Äsken luin tuota Tigi-ketjua ja mulle kyllä O&H ei tehnyt mitään ihmeellistä, tais jäädä miehen käytettäväks, eli olis kiva kun löytyis toimiva halpa sarja tähän päähän!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Marras 2009, 07:45
Kirjoittaja Neriana
Kumpi noista 4R tavallisista pikahoitoaineista on hoitavampi? Värjätyille hiuksille vai kosteuttava?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Marras 2009, 14:44
Kirjoittaja RockQueen
Mä en kestä sen värjättyjen hiusten suihkeen hajua! Todella kuvottava ällömakea karkki. Suihke on aika laaja niin suihketta lentelee pakostakin minne ei ole tarkoitus. Eikä mielestäni selvitä hiuksia paljon ollenkaan. Pitää haistaa sitä kosteuttavan version tuoksua ennenkun menen sen ostamaan...

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Marras 2009, 14:56
Kirjoittaja pinkpepper
Se kosteuttava löyhkää (mun mielestä) sellaiselle ällölle melonille. En tykkää sen hajusta, mutta värjättyjen hiusten suihkeen tuoksusta taas tykkään. Se tuoksuu vadelmahillolle, tai tarkemmin sanottuna sille vaniljanmakuiselle vadelmahillolle mitä myydään.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 12 Marras 2009, 15:31
Kirjoittaja Margot
Mä taas tykkään siitä ällömakeasta melonista, mutta värjättyjen hiusten suihkeen tuoksu ei ollut niinkään mun makuun (vaikkei paha sekään).

Vs: KC Professional

Lähetetty: 13 Marras 2009, 01:15
Kirjoittaja Auringonkukka
RockQueen kirjoitti: Mä en kestä sen värjättyjen hiusten suihkeen hajua! Todella kuvottava ällömakea karkki. Suihke on aika laaja niin suihketta lentelee pakostakin minne ei ole tarkoitus. Eikä mielestäni selvitä hiuksia paljon ollenkaan. Pitää haistaa sitä kosteuttavan version tuoksua ennenkun menen sen ostamaan...
Kääk, mä taas tykkään molemmista, sekä tuoksusta että suihkeesta! KC;n puteleissa on parhaat suihkut suihkutettavista jätettävistä, olen säästänyt tyhjiä puteleita ja siirtänyt muita suihkittavia niihin just sen takia että levittyy tasaisesti.. kosteuttavan tuoksu on paljon miedompi, sellainen vesimeloni, ja selvittää hiuksia paremmin, tosin tuo värihiusten versio on juurikin ollut itselläni viime aikoina selvityssuihkeena mut sehän riippuu tukasta.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 24 Marras 2009, 21:43
Kirjoittaja Amilo
Pakko taas tulla Color maskia hehkuttamaan. Olen laittanut nyt pari kertaa pidennyksien kanssa tätä ja niistäkin tulee ihan super pehmeät. Ei tarvitse edes laittaa jätettävää ja olen antanut vaikuttaa vaan ihan pika hoitiksen tavoin. Sävyä tarttuu myös kivasti. Tällä Hetkellä on käytössä Caramel sävy. Ja se vielä että hiuksista tosiaan tulee ilmavat ja pysyy hyvin laiton jälkeen. Tykkään!
Ja tästähän on tullut liuta uusia sävyjäkin, plussaa myös siitä

Vs: KC Professional

Lähetetty: 25 Marras 2009, 13:51
Kirjoittaja SannaS
Ja mun täytyy tulla hehkuttamaan (minkä hiusten hypistelyltäni ehdin  ;) ) tuota kuivien hiusten hoitista, jota oon käyttäny EHS lasten shampoon jälkeen! Vitsit, mulla ei oo ikuna ollu kyllä näin ihanaa tukkaa. Tai no, mulla on tällä hetkellä parikin yhdistelmää joita vuorottelen, ja joilla saa tosi ihanat hiukset. Tai sitten se johtuu jätettävästä :D Mulla ei ollu aluksi tuota hoitiksen tuoksua vastaan mitään, mä tykkään yleensä shampoiden ja hoitsikoiden tuoksuista, en oo mitenkään kovin kranttu. Mutta nyt on alkanu tuntua että ei hirveesti viitsi ylimääräsiä nuuhkutella tota äklöä melonin hajua. En olis kyllä uskonu sanovani näin... En olis kyllä myöskään uskonu että voisin löytää tuotteita jotka sais mun hiukset näin kivan näköisiksi ja tuntuisiksi, ja ettei pesun jälkeen tuloksena ole kunnon takkupesä.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 25 Marras 2009, 15:52
Kirjoittaja kuku
Onko kosteuttavan sarjan shampoo hyvä? :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 25 Marras 2009, 20:26
Kirjoittaja SannaS
Minäkin pohdiskelin sitä tuossa aiemmin ja olis kiva saada kommenttia ko. shampoota kokeilleilta. Tosiaan hoitikseen oon ollu tyytyväinen ja täällä on paljon kehuttu sitä suihketta :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 08 Joulu 2009, 12:38
Kirjoittaja Sinimusta
Sokoksella oli joulun kunniaksi KC:n paketti (shampoo, hoitoaine ja suihke) 15,90. Ostin eilen kaverille sen värjätyille hiuksille tarkoitetun ja tänään piti sitten itselle käydä hakemassa se kosteuttava  O:)

Testaamaan en vielä kyllä pääse tuota kosteuttavaa, mutta tuota värjättyjen hoitoainetta ja suihketta olen testannut. Hoitoaine kyllä teki tehtävänsä, mutta jätettävä olisi voinut kosteuttaa enemmän  :P Nyt pitää vaan käyttää Aussiet loppuun niin pääsen testaamaan...

Vs: KC Professional

Lähetetty: 08 Joulu 2009, 12:50
Kirjoittaja minnaliini
kuku kirjoitti: Onko kosteuttavan sarjan shampoo hyvä? :)
Mä en tykännyt ollenkaan. Takutti, eikä ollut ainakaan tässä päässä kosteuttava! Kosteuttavan sarjan suihkeesta olen tykännyt.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Joulu 2009, 15:28
Kirjoittaja kivi
^ Täsmälleen sama kokemus mullakin. Shampoo teki hiukset narskuviksi ja hoitoaine oli aika tehotonta. Suihke sen sijaan on hyvää.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 15:31
Kirjoittaja ZombieQueen
Paljonko tuo värinaamio suunnilleen maksaa?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 15:34
Kirjoittaja Miiu
^Hinta Prismassa oli 9,90 €.

Edit. Pirkkalan cm Hiustalossa hinta oli 9,00 €.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 15:35
Kirjoittaja kuku
Myydäänkö näitä Prismassa ???

edit: ahaa! Täällä jyväskylässä ei myydä, harmi!

Vs: KC Professional

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 15:37
Kirjoittaja ZombieQueen
Kiitos Miiu!

^Ainakin Tampereella myydään, siellä myydään muitakin kampaamotuotteita.

Huomasin KCn nettisivuilta myös että sarjaan oli tullut uusi seerumi, Color Mask Nutrix Serum. Onko kukaan ehtinyt kokeilla? Myös inci kiinnostaisi. :)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 16:52
Kirjoittaja Paka-08
^ Minä koululla hieman vilkaisin niitä uusia color mask puteleita. Tuoksut oli miellyttäviä. Se jätettävä seerumi tuntui aika kevyeltä enkä usko, että kovin vaurioitunutta hiusta hoitaa tarpeeksi.  Silkkiä siinä oli, mutta en muista niitä muita aineita. Voin vilkaista uudelleen kun ehdin.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 15 Joulu 2009, 16:53
Kirjoittaja nelma
Osaisiko kukaan sanoa kuinka tumman sävyn Color Maskien sävy Caramel antaa? Itselläni on n 8-asteiset hiukset joiden en haluaisi tummenevan yhtään.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 15 Joulu 2009, 19:02
Kirjoittaja pinkpepper
Onko joku kokeillut KC:n hiuspuuteria? Eroaako paljon muiden merkkien vastaavista?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Tammi 2010, 20:05
Kirjoittaja kuku
Onko kukaan kokeillut KC:n color mask shampoota, hoitoainetta tai jätettävää?

http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=676

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Tammi 2010, 22:04
Kirjoittaja Paka-08
^ Minä kokeilin koululla. Toimivat tosiaan parhaiten värjätyissä hiuksissa. Hoitotehot eivät ehkä vaalennettuun tukkaan ole välttämättä tarpeeksi hyvät. Se jätettävä teki ihmeen vahamaisen tuntuisen kalvon hiuksiin. Kevyt koostumus siinä on, mutta jotenkin tuli sellainen lähmäävä vaikutelma. Tuoksut on kivat.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 30 Tammi 2010, 22:08
Kirjoittaja Hilippa
Harmi ettei tuota KC professionel color mask sävyttävää hoitoa saa mustille hiuksille.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 00:16
Kirjoittaja Amilo
nelma kirjoitti: Osaisiko kukaan sanoa kuinka tumman sävyn Color Maskien sävy Caramel antaa? Itselläni on n 8-asteiset hiukset joiden en haluaisi tummenevan yhtään.
Ei tummenna 8 asteisia hiuksia, korkeintaan syventää sävyä hiukan.
pinkpepper kirjoitti: Onko joku kokeillut KC:n hiuspuuteria? Eroaako paljon muiden merkkien vastaavista?
On paljon kevyempi, kuin esim. osiksen Dust it. Mutta sopii hyvin ohueen hiukseen, koska ei ole liian raskas. Ihan hyvä tuote hintaansa nähden. Mielestäni muistuttaa vähän kuivashampoota enemmän kuin muotoilutuotetta.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 00:21
Kirjoittaja Paka-08
Ainiin siitä puuterista. Se haisee hirveälle ja pitää olla tarkkana ettei vedä henkeen sitä. Tuntu, että olis hiekkaa mennyt hengitysteihin kun vahingossa hengitin sitä sisään. Kyl mä silti kallistuisin Dust It-puuteriin, vaikka suihkutettava olisi jotenkin käytännöllisempi.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 11:57
Kirjoittaja nelma
Mulla ei tuntunut tarttuvan Caramelista mitään sävyä hiukseen.  ??? Käytin syväputsauksen jälkeen NG-naamion kanssa miksattuna. Ensi kerralla pitää varmaan koittaa Caramelia pelkiltään...

Vs: KC Professional

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 12:12
Kirjoittaja Amilo
^^se haju on kyllä jotain aika tehokasta ja juuri yksi päivä vedin henkeen vahingossa, niin kyllä sai yskiä jonkin aikaa ;D

Caramelissa on todella mieto se pigmentti, kannattaa käyttää ihan pelkästään. Ainut vaara on että oikein vaaleat kohdat hiuksissa saattaa vetää punertaviksi, mutta lähtee kyllä parissa pesussa.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Helmi 2010, 04:30
Kirjoittaja Marylee

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Helmi 2010, 11:02
Kirjoittaja Jouana
Miten tuo eroaa 4R-sarjasta ??? Jotenkin vaikuttaa kovasti siltä, että tuotesarja on vain uudistunut.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Helmi 2010, 15:43
Kirjoittaja SannaS
Minun juuri loppuneessa 4R hoitiksessa luki ainakin juuri tuo Four Reason eli vanha sarja mutta uudistuneet tuotteet? Mikäli näin on niin putelit ainakin on muuttuneet rumemmiksi ja sekavammiksi... Hintakin on noussut. Mitenhän sisältö on mahtanut muuttua?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 09 Helmi 2010, 18:46
Kirjoittaja Paka-08
Juu siis kyseessä on tosiaan KC Professionalin uudistunut 4R sarja ja monissa pulloissa näyttää lukevan Four reasons hieman muunneltuna. Kolmen euron hinnan nosto. Ovatkohan yrittäneet jäljitellä hieman Paul Mitchellin designia noissa pulloissa, mutta eipä ole paljoa järki päätä pakottanu ku tyhmää tekstiä tunkeneet täyteen ja mulle tulee halpa markettituotefiilis noista. Puhuvat korkeasta laadusta, ovatkohan oikeasti parantaneet laatua vai huonontaneet kuten uudistuksissa aina käy.

"Laadultaan ne vetävät vertoja kalleimmillekin kampaamotuotteille. Visuaalisesti ne peittoavat suurimman osan niistä."

Visuaalisesti? Tuskinpa vaan. Tosin en usko, että laadun huonontamiseen olisi kauheasti varaa kun se entinenkään ei ollut kummoinen sarja.


Vs: KC Professional

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 19:11
Kirjoittaja nelma
Voivoi.  ::) Ainoa mikä minua sarjassa vähääkään houkutteli kotimaisuuden lisäksi oli juuri tuo suht edullinen hinta.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 19:35
Kirjoittaja Hermione
Jaahas, tämä uudistus tarkoittanee täällä sitä, että tämä hamsteri marssii lähimmästä kampaamosta ostamaan Moisture Mistejä reilusti varastoon. Ostan mielummin halvalla kuin kalliilla, koska joka tapauksessa ostan. Mahtaakohan sisällöt muuttua?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 20:52
Kirjoittaja Amilo
Näyttäisi olevan nuo uudistuneet 4R  shampoot ja hoidot 300ml putelit, eli hinnannousua voi osin selittää isommalla pullolla. Tosin en muista onko nuo hoitosuihkeet ennen olleet 250 ml myös, kuten uudetkin?

edit. Testailin uusia Color mask tuotteita. Shampoosta ja hoitoaineesta en ole muodostanut vielä selkeää mielipidettä, mutta se seerumi on jotain todella kummallista. Onko sen tarkoitus olla latvasuoja? Jos koko tukkaan laittaa on tuloksena hirveä rasvaletti. Ihan pikku lirun uskaltaa latvoihin laittaa. Aivan kummaa mömmöä.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 23:39
Kirjoittaja nelma
Löysin vielä alesta vanhan mallisen Color Save-suihkeen. Oon aina pitänyt KC:eitä halvan näköisinä, mutta ei nämä uudet pullot ole nekään ulkoasultaan mitään mun lemppareita .  :P Ulkoasun lisäksi vertailin myös incejä ja jos nyt ihan oikein katsoin niin ainakin Color Save-suihkeen inci näytti muuttuneen.
Oli muuten aika ötkö tuo CS:n teollisuusesanssivadelma. Joku voisi sitten infota tuoksuvatko uudet versiot samalta...  ;)

Vs: KC Professional

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 12:29
Kirjoittaja Jouana
^ Mulla on toinen vai kolmas puteli menossa tuota Color Save Sprayta, käytän sitä aika satunnaisesti. Ihan kiva tuote miinus se esanssituoksu, mutta voin sanoa jo aika varmasti että kun tuo puteli loppuu niin en enää tuota uudistettua hanki; on paljon muita hyviä ja parempiakin tuotteita, ja hinta menee turhan rapeaksi.

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Maalis 2010, 13:25
Kirjoittaja Jenni.
Myydäänkö näitä enää Tampereen Sokoksella? Kävin siellä eilen, eikä osunut silmään. Eikä myöskään tullut sitten kysyttyä keltään kun olisin vaan vähän tutkinut noita..

Vs: KC Professional

Lähetetty: 05 Maalis 2010, 19:50
Kirjoittaja pinkpepper
rubberbandgirl kirjoitti: Kokeilin tänään (sen vanhan sarjan) 4R Moisture Treatmentia, jonka tuoksu ei kyllä ole marjoja nähnytkään ainakaan minun nenäni mielestä. Lemahtaa jollekin tuoksukynttilälle enemmänkin. Ei ainakaan näin ensimmäisellä kerralla toiminut (annoin olla peräti tunnin päässä), ehkä pehmensi ja vähensi pörröisyyttä vähän, mutta tukka jäi silti aika kuivantuntuiseksi. Kiva koostumus, kun ei valunut yhtään.
Mä olen tuosta kyllä tykkäillyt (mikäli puhutaan siitä sinisessä tuubissa olevasta tehiksestä). Ei ole ehkä maailman paras silottaja, mutta mun mielestä kosteuttaa kivasti ja tuoksustakin tykkään. Mulla tukka tulee pehmeäksi, ei kuitenkaan sellaiseksi liian lötköksi. Onkos tuo uudistunut nyt sitten vai?

Vs: KC Professional

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 23:37
Kirjoittaja nelma
Käytin nyt tokaa kertaa Caramel Color Maskia. Eka kerta ei jostain syystä onnistunut, ainakaan en huomannut minkään sortin vaikutusta, mutta tällä kertaa sävy on mielestäni muuttunut.  :) Tein seoksen, jossa oli The Body Shopin Banaanihoitoainetta, Igoran värivaahtoa (sävy Kashmir), Caramel-maskia ja vähän Nivean vanhaa CP-hoitoainetta. Pesin XZ Xylitolilla ja annoin vaikuttaa tunnin. Latvojen ja tyven välinen ero on pienentynyt ja keltaisuus vähentynyt.  :-* Minulla on pituuksissa vanhoja värejä ja tyvestä 15cm pelkkää raidoitusta, joten pituuksien väri on ehtinyt kulua melkoisesti verrattuna tyveen. Lopputulos on nyt oikein nätti. Hunajainen, muttei lainkaan keltainen.  :l

Vs: KC Professional

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 20:27
Kirjoittaja Arnella
Ostin 3+1 päiviltä 4R Moisture Treatmentin ja tänään kokeilin ensimmäistä kertaa. Ihanan runsas koostumus ja herkullinen makea tuoksu. Muhittelin noin tunnin verran ja laitoin pikahoitikseksi vielä Glissin Liquid Silkiä. Tuntui kyllä todella kosteuttavalta, hiuksista tuli ihanan pehmeät ja silkkiset. Vaikuttaisi kyllä todella laadukkaalta edulliseen hintaansa nähden.

Myyjä olisi väkisin halunnut myydä saman sarjan pinkin repair-naamion, koska minulla on vaalennetut hiukset ja vaikka selitin, että rakennepaikkaavia löytyy kyllä kotoa litratolkulla ja haluaisin nimenomaan kosteuttavan tuotteen  niin myyjä silti halusi myydä pinkkiä "kun tää vaan sopii paljon paremmin vaalennetuille hiuksille". No, onneksi pidin pääni  ::)

edit. Taisin innostua liian aikaisin. Nyt seuraavana aamuna koko kosteutus tuntuu kadonneen ja varsinkin latvat tuntuu kuivemmilta kuin aikoihin  ??? Laitoin siis eilen illalla muhittelun jälkeen vielä latvasuojaksi Tigin Egoboostia ja pituuksiin Bonacuren kosteuttavaa suihketta. Tässä vaiheessa tilanne siis oli vielä kosteutetun ja pehmeän tuntuinen. Aamulla odotti sitten kuivunut yllätys ja suihkuttelin kuivuneisiin latvoihin ja pituuksiin ensiavuksi O&H-suihketta ja se vähän helpotti. Ainut uusi tuote eilen oli tämä moisture treatment.. voikohan  johtua siitä... tai oliskohan ego boostia lorahtanut jotenkin liikaa ja se olisi korputtanut latvat..

Vs: KC Professional

Lähetetty: 22 Maalis 2010, 22:40
Kirjoittaja WilloTheWisp
Löytyyköhän vanhan Moisture Mistin INCI jostain, tässä ainakin uudistunut versio:

Aqua, cetrimonium chloride, panthenol, cetearyl alcohol, hydrolyzed keratin, aloe barbadensis, benzophenone-4, hydrolyzed collagen, propylene glycol, citrus medica limonum (lemon) fruit extract, trigonella foenum-graecum seed extract, persea gratissima (avocado) fruit extract, cucumis melo (melon) fruit extract, diazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, citric acid, parfum, peg-40 hydrogenated castor oil, butylphenyl methylpropional, limonene.

Kertokaahan miten paljon huonommaksi on muuttunut  ;)

Ja tosiaankin, uudet pullot ovat vain ihan kauheita. Yrittävätköhän hakea suosiota nuorten keskuudessa epämääräisyydellään  ::)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Joulu 2010, 08:13
Kirjoittaja Manna
Ostin KC Color Maskia sävyssä coffee ja kokeilin naamiota eilen ensimmäisen kerran.

Sävyä tuli ihan mukavasti hieman alle 10 minuutin vaikutusajalla, hiukseni olivat aika ruman haalistuneet. Nyt hiukset ovat tasasävyiset ja kiiltävät  :ts

Tästä saattaa tulla uusi vakituote! Tuubi on pienehkö mun käyttööni, mutta ehkä tuota voisi laimentaa tavallisella hoitiksella. Käsineet pitää kyllä olla jatkossa kädessä, sillä sain sellaisen vaalean liilan sävyn käsiini. Onneksi se lähti kuorinta-aineella pois.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Joulu 2010, 13:01
Kirjoittaja Iia
^Osaatko kuvailla mimmonen tuo sävy on hiuksissa?  :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Joulu 2010, 13:09
Kirjoittaja Manna
^ se riippuu mikä pohjasävy on ennestään ja miten pitkään naamiota pitää hiuksissa. Mulle tuli sellainen keskiruskeahko väri, koska vaikutusaika oli alle 10 min. Kuitenkin selvästi tummempi kuin alkulähtökohta. Testaan vielä jatkossa pidemmällä vaikutusajalla (~ 30 min.) Voin sitten kertoa lisää  :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Joulu 2010, 23:54
Kirjoittaja RockQueen
Mulla tulee 20min vaikutusajalla just täydellinen sävy tosta Color Maskista. Kerran unohtui 40 minuutiksi, ja se oli jo vähän turhan tumma.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Joulu 2010, 09:22
Kirjoittaja Vivianna
Mulla tuli ostettua KC:n Color Mask Caramel ja eilen tuli pikkasen testattua sekoitettuna Crestol Glossin hopeanvaaleeta,Crestol Glossin tehohoitoa ja tuota Caramellia ja annoin vaikuttaa yli puoli tuntia. Hiukset on ainakin ihanan hoidetun tuntuiset ja sävy tummeni vaaleissa hiuksissa sellasen hunajaisen sävyiseksi. Päivän valossa näkee paremmin ;). Seuraavaksi kokeilen pelkästään Caramel maskia.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 29 Joulu 2010, 01:45
Kirjoittaja zadu
Mistä tota KC Color Maskia löytää?

Oon nyt kolunnu Hairstoren, Emotionit, muutaman kampaamon eikä mistään löydy. Netistä löydän yhden nettikaupan, mistä löytyy, mutta jos jostain löytyis ilman postikuluja. En löydä netistä tietoa jälleenmyyjistäkään  :-\ Eli mistä sitä pk-seudulta löytyy?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 29 Joulu 2010, 08:30
Kirjoittaja Manna
^ ainakin Sirpa Mansnerin liikkeet myyvät, Helsingin keskustassa siis Kaisaniemenkadulla ja Stokkalla on liikkeet.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 29 Joulu 2010, 12:56
Kirjoittaja Margot
Tampereella noita naamioita on Sokoksella, mutta en tiedä, onko Helsingin Sokoksissa samanlaiset kampaamotuoteosastot.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 02 Tammi 2011, 11:29
Kirjoittaja Marylee
Tällainen uusi Four Reasons -tuote on tullut markkinoille, jätettävä hopeasuihke:

SILVER MIST 250 ML
Hoitava hopeasuihke

Markkinoiden ensimmäinen hiuksiin jätettävä hopeasuihke. Hoitaa, rakennepaikkaa ja selvittää. Taittaa epätoivottuja keltaisia sävyjä vaaleista, vaalennetuista, raidoitetuista ja harmaista hiuksista.

Suositushinta parturi-kampaamoissa 8,90 €


Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 02 Tammi 2011, 15:40
Kirjoittaja imaria
^ Ooh! Kiitos vinkistä. :) Täytyykin kokeilla heti, kun osuu silmiin jossain.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 02 Tammi 2011, 22:12
Kirjoittaja nelma
^
Ja sitten kun joku saa incin selville niin tänne kiitos  :D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 03 Tammi 2011, 19:07
Kirjoittaja Marie Corelli
Missähän tuota Silver Mistiä sitten myydään? Hairstorella ei ainakaan ole ollenkaan ko. sarjaa. Asun pienellä paikkakunnalla, joten täällä ei ole Hairlekiiniä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 03 Tammi 2011, 19:16
Kirjoittaja Hermione
^ Meidän pienellä paikkakunnalla on ainakin kaksi kampaamoa, joilla on tuota sarjaa käytössä ja myynnissä. Kysele oman paikkakuntasi kampaamoista! Usein kampaajat myös tietävät kenellä on kyseinen sarja, jos itseltä ei löydy.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 04 Tammi 2011, 01:13
Kirjoittaja Soven
Kyllä Color Maskia saa myös Helsingin Sokokselta :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 05 Tammi 2011, 18:56
Kirjoittaja Marylee
Silver Mistin inci on nyt lisätty FAQ-osioon (jätettävät hoitoaineet).

Tuotetta voi suihkuttaa joko kuiviin tai kosteisiin hiuksiin.

Helsingissä tuotetta on myynnissä tällä hetkellä ainakin Asematunnelin Sitruunassa Sokoksen alapuolella (S-Marketin vieressä).

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Tammi 2011, 19:21
Kirjoittaja Salamanteri
Tännekin tiedoksi, että KC:lta saa nyt kotiin myytäviä kevytvärejä, suositushinta 9,90. Hapete näissä väreissä on 3% ja sävyjä löytyy mustasta kirkkaanvaaleaan. Voisin kuvitella, että kampaamot joissa KC:n värit ja tuotteet on käytössä, ottavat myös nämä myyntiin.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 29 Tammi 2011, 22:06
Kirjoittaja pinkpepper
Mille se värjättyjen hiusten hoitosuihke nykyään tuoksuu? Ennen siinä oli kiva vadelmahillon tuoksu.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 31 Tammi 2011, 14:00
Kirjoittaja Sinimusta
^Nettisivuilla lukee ainakin:"Sitruksella maustettu pehmeän oliivinen tuoksu."  :P

Minä ostin sitä Moisture Conditioner:ia ja olin pettynyt, kun se ei tuoksunut samalle kuin ennen. Nyt siinä oli aika mitäänsanomaton hento hedelmätuoksu.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 17 Helmi 2011, 21:49
Kirjoittaja zeldu
Osaisko kukaan sanoa, noiden color maskien sävyjen eroja?
Tällasiin värjäämättömiin hiuksiin sitä ajattelin.

Juuresta ovat vähän tummemmat kuin nuo latvat, ja ajattelin jotain hellävaraista värintasoitusta tuon Color maskin muodossa.
En kuitenkaan haluis mitään maantienharmaata päätä, eli onko tuon silverin kanssa sellaista vaaraa, että tummentaa sinne harmaaseen päin mun hiukset?

Toinen vaihtoehto oli tuo Honey, mutta ei aavistustakaan mitä väriä sillä tarkoitetaan  ??? En myöskään haluaisi sellasta tipunkeltaista päätä...

Ja sitten, jos menee valinta ihan metsään, niin kauanko se väri pysyy hiuksissa? Tosiaan pohjalla ei oo mitään väriaineita, vaan ainoastaan muutamia vaaleita raitoja siellä täällä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 17 Helmi 2011, 23:22
Kirjoittaja Sinimusta
^Minä olen siinä uskossa, että nuo ei tartu värjäämättömään  ??? Vähän samantyyppistä kuin suoraväri. Tai jos tarttuu niin huuhtoutuu ensimmäisessä pesussa pois. Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Helmi 2011, 17:59
Kirjoittaja Salamanteri
zeldu, voisit käyttää hiuksiisi sävyjä Silver, Honey tai Caramel ihan huoletta. Silver on aika mieto ja vaalean violetti, eli et todellakaan saa harmaita hiuksia sillä aikaiseksi. Honey on lämpimille vaaleille suositeltu, antaa sellaisen kultaisen vivahteen. Caramel nimensä mukaan tuo karamellista vivahdetta. Näitä voi myös sekoittaa keskenään, silver+honey tai silver+caramel on mukavia yhdistelmiä. En usko että saat mitään katastrofia aikaiseksi, eivät hirveän hanakasti tartu värjäämättömään hiukseen mutta luulen että pituuksiisi kyllä tarttuisi sen verran että tulee sävyä. Mutta ei tummenna.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Helmi 2011, 21:00
Kirjoittaja zeldu
Okei, kiitos infosta!  :)  Kokeilin Matrixin Shade Memory sävyvaahtoa, siitä ei tarttunut mun hiuksiin kyllä yhtään mitään... Mutta ilmeisesti nämä Color Maskit on tujumpaa kamaa, eli täytyypä ainakin tota silveriä kokeilla.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Helmi 2011, 22:38
Kirjoittaja Salamanteri
Kokeilemalla tietää, se on vähän hiuksista kiinni miten suoravärit tarttuu. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän ja joillakin ei yhtään ;D Mulla tarttuu kyllä nämä ihan värjäämättömäänkin hiukseen, oma väri 8-asteinen vaalea.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 09:43
Kirjoittaja nelma
Mulla on nyt hiuksissa sellainen neutraali/hieman lämmin hunajainen vaalea. Olen muhitellut värin ylläpitämiseksi KC:n Caramelia ja Biozellin Viileää vaaleaa. Nyt mua kuitenkin houkuttaisi testata saisiko tuohon lisättyä vielä pikkaisen punertavuutta/kuparia. Katselin KC Color Maskeja ja sieltä löytyi Mandarin lämpimän vaaleille hiuksille ja Curry kuparisille. Toimisikohan jompikumpi noista?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 09:57
Kirjoittaja Sinimusta
^Tuo Curry veti itsellä ainakin ihan punaiseksi, jopa pinkkimäiseksi  ::) (Muualta kuullut myös samanlaista kokemusta), joten jos haluaa hieman punertavuutta/kuparisempaa niin en sitä suosittele.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 10:08
Kirjoittaja Salamanteri
Kannattaa mieluiten sekoittaa esim Mandarinia Honeyn joukkoon, Mandarinkin on aika tujakan oranssia eli Currya en suosittele ollenkaan kun vaaleahiuksinen olet. Color maskeja voi helposti ja huoletta sekoitella keskenään, joten jos tosiaan haet lähinnä kevyttä punertavuutta niin Honey ja Mandarin ostoslistalle ja kokeilemaan mikä on paras sekoitussuhde.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 16:36
Kirjoittaja nelma
^^
No huih  ;D Ehkä voisin kokeilla Mandarinia ja Caramelia. Ja varmaan seokseen pitäisi lykätä jotain hopeistakin, porkkanainen sävy ei ole tavoitteena.  ::)

(Vai löytyisiköhän ehkä Crestolin naamioista joku parempi sävy....? Nyt pitäisi kyllä jo vaihtaa topicia :p)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Maalis 2011, 15:52
Kirjoittaja Luciana
Olen kokeillut Color maskin Silveriä ja Caramelia. Molemmat olivat todella hyviä. Värjäsin äsken 10 tason värinpoiston jäljiltä kirkuvan valkokeltaiset hiukseni Caramelilla. Lopputulos on kiiltävä ja tasainen, vaikka latvassa oli 8 asteista oranssisuutta jäljellä. Peittävyys vastasi lähes täydellisesti Goldwellin soft color 8G:n lopputulosta. Tekisi mieli kokeilla mitä Cacao tekisi näin vaaleille hiuksille. Mietin, että lopputulos voisi olla kauniin vaaleanruskea tai sitten ei. Onko kukaan kokeillut laittaa Cacaota tai Coffeeta huomattavasti vaaleampaan pohjaan tahi veikkauksia miten kävisi?

Edit. Ai niin, loistotuote joka tapauksessa&nbsp; <3

Vs: KC Professional

Lähetetty: 24 Maalis 2011, 17:31
Kirjoittaja kiskis
WilloTheWisp kirjoitti: Löytyyköhän vanhan Moisture Mistin INCI jostain, tässä ainakin uudistunut versio:
Aqua, cetrimonium chloride, panthenol, cetearyl alcohol, hydrolyzed keratin, aloe barbadensis, benzophenone-4, hydrolyzed collagen, propylene glycol, citrus medica limonum (lemon) fruit extract, trigonella foenum-graecum seed extract, persea gratissima (avocado) fruit extract... jne

Kertokaahan miten paljon huonommaksi on muuttunut&nbsp; ;)
Olikohan tätä kukaan fiksumpi kommentoinut? En ainakaan huomannut... mutta sanonpa sanasen kun juuri kävin ostamassa uuden pullon tuota.

Oon käyttänyt tuota ennen Bonacuren Moisture Kickiä ja tää KC:n suihke toimii niin paljon paremmin. Tää imeytyy mun vaalennettuun tukkaan tosi hyvin ja tekee sen ihanan pehmeäksi, eikä lähmää ollenkaan.&nbsp; <3
Enkä tiedä mikä tuossa incissä olisi huonoa, osaako joku sanoa? Ostan mieluummin tätä, missä on incin alkupäässä esim. panthenol, rasva-alkoholi ja keratiini kuin tuota BC:n suihketta. Oon ymmärtänyt että se on tosi suosittua mutten tiedä miksi...? Tänäänkin mua ennen joku osti juuri kaksi pulloa tuota, ja piruuttain vilkaisin sen inciä, ja kuuden ekan joukossa oli tyyliin: vesi, silikoni, toinen silikoni, parfyymi...

Mä voin ainakin suositella tuota (oon nyt käyttänyt pullollisen tätä uudistettua ja hain siis heti toisen), vertailun vuoksi BC:n silikonisuihke on n. 13 euroa, ja tää KC:n n. 9 euroa. :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 22:34
Kirjoittaja Margot
Tekeekö tuo Color Mask Silver mitään vaaleanruskealle tukalle vai ainoastaan ihan vaaleille?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 07:40
Kirjoittaja Salamanteri
Hyvin vähän, mutta jos löydät jostain liikkeestä niitä pusseja, joissa myydään käyttökerrallinen color maskia, voisit ostaa pussin sävyä plum joka on violettia suoraväriä ja sekoittaa pikkuriikkisen sitä aina silverin joukkoon lisäämään taittokykyä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 03 Touko 2011, 18:20
Kirjoittaja Hue
Vinkkaan nyt muillekin Color Maskin käyttäjille, että Sokoksen verkkokaupassa olisi Color Maskit alennuksessa hintaan 9.55€ / kpl. Normaalihinta on 15.90€ (ovh myös kampaamoissa).

Postikulut Sokoksen nettikaupassa ovat tällä viikolla vain euron, joten kannattaa tilata pikaisesti jos Color Maskia halajaa eikä ole muuta tilattavaa jakamaan postikuluja myöhemmin.

http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/w ... ine/331012

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 03 Touko 2011, 19:22
Kirjoittaja maxfactor
Salamanteri85 kirjoitti: Hyvin vähän, mutta jos löydät jostain liikkeestä niitä pusseja, joissa myydään käyttökerrallinen color maskia, voisit ostaa pussin sävyä plum joka on violettia suoraväriä ja sekoittaa pikkuriikkisen sitä aina silverin joukkoon lisäämään taittokykyä.
Color maskin pusseissa on saatavana vain sävyjä silver, honey, mandarin, pepper ja choco. Noita pusseja ei ilmeiseti kuitenkaan enää valmisteta.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Touko 2011, 15:10
Kirjoittaja Rosilda
Olen pari kertaa käyttänyt tuota Color Maskin Curry-sävyä kuparinpunaiseen tukkaani ja se toimii kyllä todella hyvin! Värjäsin hiukset kolme viikkoa sitten ja nyt tuon Color maskin jälkeen tuka näyttää taas melkein vasta värjätyltä! Tuo on kyllä tähän asti ehdottomasti paras aine punaisen värin ylläpitämiseen, ja muutenkin se tuntui ihan hoitavalta. Enkä edes pitänyt sitä päässäni kuin korkeintaan kymmenen minuuttia, ja silti hiukset näyttivät ihan selkeästi punaisemmilta. Täytyy joku kerta pitää pidempi aika niin tulee varmasti vielä parempi lopputulos.

Aika kallistahan tuo on, mutta toisaalta se kyllä vaikuttaa ihan kohtuullisen riittoisalta, mulla on suhteellisen pitkät ja paksut hiukset enkä ihan kauheasti tuota lätrännyt kuitenkan päähäni.




Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Touko 2011, 16:10
Kirjoittaja Salamanteri
Rosilda, kannattaa myös kokeilla lantrata maskia hoitoaineeseen, curryssa on sitä pigmenttiä aika reippaasti joten varmasti saat sävyä hiuksiin vaikka et ihan "raakana" hiuksiin laittaisikaan, sitten on vieläkin riittoisampaa. :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 27 Touko 2011, 14:57
Kirjoittaja Rosilda
^ Näinpä, ajattelinkin että varmaan toimii myös hoitoaineeseen sekoitettuna kun se on niin pigmenttistä. Täytyy testata jossain vaiheessa noinkin.&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 16 Kesä 2011, 20:13
Kirjoittaja Neve
Olen aivan ihastunut 4R repair-shampooseen ja 4R kosteuttavaan hoitikseen&nbsp; :l aina yhtä silkkinen lopputulos.
Tehokas kaksikko tälle blondatulle, kärsineelle letille.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 21:03
Kirjoittaja imaria
Pääsin eilen kokeilemaan moisture-sarjan shampoota ja hoitoainetta, ja tykkäsin! Tukasta tuli pehmoinen ja helposti käsiteltävä. :) Pikkuisen muotoilin hiuksia, joten silläkin varmaan osansa, mutta edelleen hiukset ovat oikein kivat, eivätkä yhtään lähmäiset.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 09:43
Kirjoittaja Vivianna
Ostin Color Maskin sävyssä silver, kun oli alessa ja samalla tarttui mukaan KC:n Four Reasons volume shampoo, kun sain siitäkin -25% ja olen positiivisesti yllättynyt shampoosta. Nimensä mukaisesti antaa ihan kivasti voluumia hiuksiin. Nyt olen vielä muhitellut saunassa Silver Maskia tehohoidon kanssa ja hiukset kiittää. Omistan myös color maskit hunaja ja karamelli sävyissä ja noita on helppo sekoitella keskenään.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 04 Heinä 2011, 18:34
Kirjoittaja riikkanen_
Vihdoinkin sain ostettua moisture shampoon ja hoitiksen. Olen pitkään katsellut ja nyt ostin kun olivat tarjouksessa, tosin eihän nuo kyllä kalliita ole muutenkaan, mutta ostin isommat pullot kerralla.&nbsp; En vielä ole päässyt testailemaan, mutta jospa tänään pääsisi :) Toivon, että toimivat tähän minun vaalennettuun ja hieman kuivaan hiuspehkoon. Mulla on myös moisture suihke ja se on ollut ainakin tosi kiva ja toimiva tuote.&nbsp; KC:n sarjaa mulla on myös toi hopeashampoo ja silver mist. Oon ollu noihinkin tuotteisiin tyytyväinen. Lemppari tuotteita on tullut näistä :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 17 Elo 2011, 17:21
Kirjoittaja elämänkevät
Emi-lyn kirjoitti: Vinkkaan nyt muillekin Color Maskin käyttäjille, että Sokoksen verkkokaupassa olisi Color Maskit alennuksessa hintaan 9.55€ / kpl. Normaalihinta on 15.90€ (ovh myös kampaamoissa).
Tampereella ainaki Lielahden Prismassa normihinta 11.90€ &nbsp;:) Tuli eilen bongattua nuo ruokaostoksilla ja tietysti tarttui mukaan &nbsp;;D

Kauankohan tuota uskaltaa pitää päässä, sain sen kuvan, ettei tällä saa liian tummaa, likasen harmaata aikaseksi?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 31 Elo 2011, 10:04
Kirjoittaja Sinimusta
Mulla on tuota KC:n Color Maskia sävyssä silver, kun ennen oli musta tukka, jossa oli vaaleita raitoja. Nyt en kuitenkaan tuota tarvitse ja mietin uskaltaisiko tuota käyttää vaikka punaiseen suoraväriin sekoitettuna? En halua tätä kuitenkaan ihan lilaksi tai siniseksi&nbsp; 0_0

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 03 Syys 2011, 06:51
Kirjoittaja Marylee

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 05 Syys 2011, 13:37
Kirjoittaja elämänkevät
Sinimusta kirjoitti: Mulla on tuota KC:n Color Maskia sävyssä silver, kun ennen oli musta tukka, jossa oli vaaleita raitoja. Nyt en kuitenkaan tuota tarvitse ja mietin uskaltaisiko tuota käyttää vaikka punaiseen suoraväriin sekoitettuna? En halua tätä kuitenkaan ihan lilaksi tai siniseksi&nbsp; 0_0
En usko, että tuolla sinistä tai lilaa saa aikaseksi, kun itse muhittelin tunnin vaalennetuissa latvoissa, eikä sinerrä yhtään&nbsp; :) Laimensin kyllä vähän, kun laitoin neljäsosan ehs-hoitsikkaa (levittyy paremmin).

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 04 Loka 2011, 11:19
Kirjoittaja Kodira
Marylee kirjoitti: Tällaista uutta tulossa:

http://www.kcprofessional.fi/let-me-be- ... hoitosarja
Onko kukaan kokeillut Let me be tuotteita? Tänään huomasin lehdessä mainoksen jossa mainostettiin kyseisiä shampoita ja hoitoaineita (asun Oulussa ja luin Forum24). Ainakin kuulostavat ihanilta :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 04 Loka 2011, 20:05
Kirjoittaja pinkpepper
^Joko noita on myynnissä?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 05 Loka 2011, 13:59
Kirjoittaja Kodira
^On ainakin Oulussa Hairlekiinissa&nbsp; ;D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 05 Loka 2011, 21:39
Kirjoittaja pinkpepper
Ostin kosteuttavan shampoon ja hoitiksen sekä värihiusten shampoon ja hoitiksen Turun Hairlekiinista. Nyt täytyy vaan käytellä alta muutamat tuotteet pois ennen kuin pääsee testailemaan. Hoitosuihkeet jäi vielä kiinnostamaan, mutta jätin ostamatta ainakin toistaiseksi. Niistä olisikin kiva kuulla käyttökokemuksia jos joku olisi jo ehtinyt kokeilemaan?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 18 Joulu 2011, 14:58
Kirjoittaja Noramaria
Sotkin coffee - sävyistä color maskia punaiseen irtolisäkkeeseen, ja tuloksesta tuli yllättävänkin tumma vain pienellä punaisella vivahteella. Te, jotka tuota coffee - sävyä käytätte, kuinka kauan tuo tulos pysyy intensiivisenä hiuksessa? Milloin huomaatte, että se on haalistunut pois?

Mietin vain, että voisiko tuo olla yksi hyvä keino siirtyä punaisesta omaan ruskeaan väriin.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 19 Joulu 2011, 00:02
Kirjoittaja kuku
^ Käytän tuota Coffee sävyä ja kyllä tuo pysyy hyvänä ainakin puoli viikkoa, pesen hiukset joka tai jokatoinen päivä. Tykkään tosta sävystä koska se on hieman violetihtava niin tulee kylmän tummanruskea tulos hiuksiin. Ei kannata tuota kuitenkaan liian usein ja liian pitkillä vaikutusajoilla muhitella, itse nimittäin joskus tein niin ja tummanruskeista hiuksista tuli sen ansiosta mustat eikä se musta edes haalistunut... ;D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 07 Tammi 2012, 12:26
Kirjoittaja Ilyasviel
Nyt on testattu Color Mask sävyssä Curry. Pidin tätä hiuksissa noin 15 minuuttia pienen hoitoainemäärän kanssa. Tarttui hyvin, mutta seuraavalla kerralla pitää levittää tasaisemmin. Väri on vähän liian punertava, olisin kaivannut selvästi oranssisempaa sävyä, mutta ei tämäkään huono ole.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Tammi 2012, 18:08
Kirjoittaja wilma
pinkpepper kirjoitti: Ostin kosteuttavan shampoon ja hoitiksen sekä värihiusten shampoon ja hoitiksen Turun Hairlekiinista. Nyt täytyy vaan käytellä alta muutamat tuotteet pois ennen kuin pääsee testailemaan. Hoitosuihkeet jäi vielä kiinnostamaan, mutta jätin ostamatta ainakin toistaiseksi. Niistä olisikin kiva kuulla käyttökokemuksia jos joku olisi jo ehtinyt kokeilemaan?
Oletko jo ehtinyt testailemaan näitä Let me be -tuotteita? Minkälainen tuoksu tuotteissa on? Houkuttaisi ostaa joku shampoo ja hoitoaine, mutta en ole vielä toistaiseksi ainakaan törmännyt näihin tuotteisiin missään.

Mikä tuon merilevän tarkoitus muuten on? Mitä se tekee hiuksille?&nbsp; ;D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 09 Tammi 2012, 15:00
Kirjoittaja pinkpepper
Värihiusten shampoota ja hoitista olen käytellyt. Tuoksu on mieto ja muistaakseni sellainen ehkä hiukan persikkainen (mulla on nyt flunssa enkä oikein haista mitään kun yritin noita äsken tuoksutella). Pesee suhtkoht hellävaraisesti. Mulla nuo tuntuu jotenkin lätsäyttävän tukan, ja ehkä sen takia tuntuu että hiukset rasvoittuu aavistuksen nopeammin. Noissa taitaa olla silikonia jos en väärin muista, joten luulen sen johtuvan siitä. Hoitis selvittää mun mielestä suht hyvin ja hoitotehoiltaan on, no perushoitis. Mielestäni noi on sellaisia perushyviä tuotteita arkikäyttöön.

Kosteuttavia tuotteita en ole vielä kokeillut. Niiden tuoksu taitaa olla mieto ja omenainen.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 19:04
Kirjoittaja Noramaria
Onko kukaan huomannut että olisi koskaan tullut allergiaa tai herkistymistä noista Color Maskeista ? (erityisesti tummista sävyistä).

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 04 Helmi 2012, 21:31
Kirjoittaja Yayah
^Cacaota olen paljon käyttänyt eikä ole tullut. Ei kyllä ole tullut mistään muustakaan suoraväristä. Tietty nuo on aika silikonisia, joten ei välttämättä kaikkein päänahkaystävällisimpiä. Mutta itse asiaan...

KC Color Maskit ovat uudistuneet. Uudistuksen kohteena ovat olleet sävyt ja pullojen ulkonäkö. Sävyt ovat muuten samat, mutta Cacaon ja Caramelin välille on tullut Toffee ja Latte, ja vaaleisiin sävyihin Vanilla. Silloin kun hiukseni olivat vaaleat, kaipasin juuri Vanillan tapaista viileän beigeä sävyä.

Värjäytän nykyään Elumenilla, mutta jos täytyy säätää väriä tai juurikasvua värjäysten välillä, katselen Color Maskien suuntaan. Marketeissa ja tavarataloissa on koko ajan vähemmän saatavilla ei-hapetteellisia sävytteitä. WellaViva Color Moussekin on kadonnut hyllyiltä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 04 Helmi 2012, 21:40
Kirjoittaja wilma
Eikä, näin äkkiseltään pikagooglauksen perusteella näyttää ainakin siltä että purkkien koot olisi nykyään pienemmät(?). Onkohan hinta muuttunut uudistuksen myötä? Silloin kun käytin Colormaskia, niin tykkäsin nimenomaan siitä purkin koosta. Koko ajan ei tarvinnut rampata kampaamossa ostamassa uutta tilalle, varsinkin pitkiin hiuksiin sitä sävytettä kuluu niin reippaasti.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 04 Helmi 2012, 22:17
Kirjoittaja Retro
^ 200 ml näyttäisi uusissakin purkeissa olevan tavaraa ja hinta Sokoksen verkkokaupassa 15,90 €. :) Olipa kivan näköisiä uusia sävyjä!

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Helmi 2012, 15:02
Kirjoittaja Salamanteri
Juu eli uusituissa Color Maskeissa on myös 200 ml tavaraa niinkuin ennenkin ja hinta on myös sama.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Helmi 2012, 18:11
Kirjoittaja elämänkevät
Osaako täälä kukaan kertoa mihkä päin tuo Color Mask caramel taittaa? Mulla on latvat kellertävän vaaleet (varmaan jtn 9-asteiset) ja pitäis saada astetta tummemmaksi ja jotain sävyä pelkän keltasen tilalle. Silver vetää nuo tunkkasen näköseksi ja nyt,kun nuo vanhassa putelissa olevat on tarjouksessa, niin ajattelin tuota caramellia pari putelia ostaa. Mutta ensteksi pitäs vähän saada kuvaa et millanen lopputulos sillä tulee?

Noramaria: itse en ole herkistynyt nuille Color Maskeille (ainakaan vielä), kun taas kaikki hapetteelliset saavat aikaan viikkoja kestävän ihottuman, sellaista pientä näppyä (näyttää lievältä aknelta...) joka kutisee ihan mielettömästi. Mutta itse olen käyttänyt vain vaaleitä sävyjä noista. Aikoinaan käytin niitä goldwellin värivaahtoja tummissa sävyissä, eikä niistäkään tullut mitään.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Helmi 2012, 18:23
Kirjoittaja Vivianna
Mulla on kyllä tuota Caramel sävyä ja olen saanut sillä muistaakseni punertavanruskean vivahteen vaalennettuihin hiuksiin. Sellasen vähän hunajanvaalean, elikkä saa kivasti vähän tummennettua vaaleeta hiusta väliaikaisesti jos haluaa. En osaa enempää auttaa,sori ja tuosta on nyt vähän aikaa, kun olen laitellut. Mutta olen tykännyt noista Color Maskeista ja mulla onkin niitä silver, caramel ja honey sävyissä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Helmi 2012, 19:17
Kirjoittaja Yayah
^^Elämänkevät, kuulostaa, että saattaisi toimia. Caramel -tuubin sisällä oleva tuote on enemmän punertavaa kuin minkään muun sävyistä, eli ei pitäisi tulla keltaista tai oranssia. Ainakin itse sain sillä siistittyä 8-asteisia latvoja. Kinuski ei ehkä ollut minulle paras sävy, mutta kun kinuskia hain, sitä sain :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Helmi 2012, 14:33
Kirjoittaja elämänkevät
Kiitoksia, tilaukseen lähti caramel, plum ja honey. Ajattelin ensteksi kokeilla pelkkää caramellia ja jos tuntuu liian lämpimältä, niin sekoittaa 50:50 caramellia ja honeyta ja laittaa ihan vähän plumia jos taittaisi sävyä neutraalimmaksi. Tuo honey siksi, että pelkällä caramellilla ja plumilla saattaa meenä jo liian tummaksi. Näillä onkin kiva leikkiä kun peseytyy pois, vaikka meniski vähän pieleen ja saa pientä vaihtelua kuontaloon rääkkäämättä latvoja enempää&nbsp; :O

Eikös nämä ole myös vähän rakennepaikkaavia? Aikoinaan kun käytin silveriä, niin kärsineet latvat kiitti vaikka sekoittelin sitä vaan vähän hoitsikan sekaan&nbsp; :-* jospas nyt olisi kans avuksi hillitsemään haaroittumista, joka tuli ongelmaksi heti talven myötä...jännä, ettei kesällä moista tee vaikka heilun rannalla aina kun mahdollista ja harvemmin tulee hiuksia sen kummemmin suojattua...järvessä uiminen tuntuu tekevän vaan hyvää iholle ja hiuksille.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Helmi 2012, 15:04
Kirjoittaja Salamanteri
Caramel+honey on hyvä yhdistelmä, siitä tulee sellainen toffeinen sävy. Myös silver+honey ja silver+caramel toimivat jos ei tahdo liian lämmintä lopputulosta. Uusissa sävyissä Vanilla on viileä beige, Latte lämmin beige ja Toffee lämmin vaaleanruskea. Niin ja Color Maskit ovat rakennepaikkaavia.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Helmi 2012, 15:47
Kirjoittaja Marie Corelli
Lähmäävätkö nuo Color Maskit hiuksia? Säilyykö niiden tuoma sävy kuinka monta pesuväliä? Minulla on kaksi pientä tuubia kokeilua varten, Silver ja Vanilla. En ole vielä kokeillut.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Helmi 2012, 21:23
Kirjoittaja Salamanteri
Omasta kokemuksesta voin sanoa että ei lähmää. Kesto riippuu paljon käytetystä sävystä ja hiusten kunnosta. Tummemmissa sävyissä on enemmän pigmenttiä joten säilyvät pidempään ja mitä huokoisempi hius, sen paremmin tarttuu. Myös vaikutusajalla pelaamalla voi vaikuttaa lopputuloksen intensiivisyyteen. Silver ja Vanilla ovat sen verran vähäpigmenttisiä, että niitä voit kyllä huoletta kokeilla.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Helmi 2012, 22:49
Kirjoittaja Marie Corelli
Testasin juuri tuota Vanillaa. Sekoitin sitä LV kosteuttavaan hoitoaineeseen ja annoin vaikuttaa pari minuuttia. Vaatii varmaan pitemmän vaikutusajan, sillä en huomaa oikein mitään muutosta. Tai sitten täytyy käyttää ilman hoitoaineeseen sekoittamista. Yllätyin, miten kevyttä naamio oli.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Helmi 2012, 13:32
Kirjoittaja Sinimusta
Ostin eilen Repair-sarjan hoitoaineen ja hoitosuihkeen. Tänään testasin ekaa kertaa. Pesin tukan KC:n silver shampoolla, jonka jälkeen pyyhekuivasin ja laitoin hoitoaineen. Annoin vaikuttaa noin 10 minuuttia, koska tukka on kärsinyt. Pyyhekuivaan tukkaan laitoin latvaan Bonacuren latvasuojaa, pituuksiin Tigin Let It Be:tä ja päälle sumutin vielä tuota Repair-hoitosuihketta. Tukka on nyt kuivuttua pehmeä ja sileä &nbsp;:o Loistava tulos siihen nähden, että tämä on ihan purkkaa.

Tuoksu tuossa Repair:issa on hyvin samankaltainen kuin muissakin sarjan tuotteissa. Mieto ja raikas.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Helmi 2012, 13:35
Kirjoittaja Ilyasviel
^ Mulla on Repair-sarjan tuubissa oleva tehohoito, jos tykkäät noista niin varmaan pitäisit tuostakin :) silottaa ja pehmentää hyvin.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Helmi 2012, 13:41
Kirjoittaja Sinimusta
^Katselin tuota eilen sivuilta, mutta tuolla S-marketissa mistä tuon ostin niin ei tainnut tuota olla. Tai sitten en osannut vain kiinnittää huomiota&nbsp; :) Enkä myöskään olisi sitä vielä tarvinnut, kun Mill Creek:in rekkua on vielä jäljellä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Maalis 2012, 15:00
Kirjoittaja wilma
Mulla on ollut jo aika pitkään käytössä tuo color mist suihkittava hoitoaine, se ei lopu sitten millään!&nbsp; >:D

Aluksi tuntui että tuote oli mun tukkaan ihan turha. En vaan milllään huomannut mitään vaikutusta tukassa, mutta ihmekös se jos käyttää 4 eri jätettävää samaan aikaan.&nbsp; ::)
Tuo jätettävä on todella riittoisaa. Suihke on hienojakoista.&nbsp; Mun mielestä aika tuoksuton, on siinä pieni ominaistuoksu mutta todella mieto. Lähinnä pehmentää ja vähän siloittaa tukkaa. Ei lähmää. Tykkään, mun mielestä ihan hyvä, suhteellisen kevyt mutta toimiva jätettävä. Suurin plussa tulee riittoisuudesta ja suihkeen hienojakoisuudesta.&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Maalis 2012, 20:16
Kirjoittaja beachbunny
kuku kirjoitti: ^ Käytän tuota Coffee sävyä ja kyllä tuo pysyy hyvänä ainakin puoli viikkoa, pesen hiukset joka tai jokatoinen päivä. Tykkään tosta sävystä koska se on hieman violetihtava niin tulee kylmän tummanruskea tulos hiuksiin. Ei kannata tuota kuitenkaan liian usein ja liian pitkillä vaikutusajoilla muhitella, itse nimittäin joskus tein niin ja tummanruskeista hiuksista tuli sen ansiosta mustat eikä se musta edes haalistunut... ;D
Kauan se musta sävy tosta Coffeesta kesti sun hiuksissa ?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Maalis 2012, 21:36
Kirjoittaja kuku
^ Hmm... kauan. Se lähti pois vasta sitten kun laitoin vaalennuksen että saisin hiuksistani tummanruskeat. Tuo tarttui hiuksiin varmaan siksi niin hyvin että hiukset oli huokoiset värinpoistojen takia, sitten värjäsin tummaksi ja muhittelin muutamina päivinä useamman tunnin tota naamiota, niin huokoinen hius imaisi sen tosi hyvin. :P

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 04:06
Kirjoittaja elämänkevät
Noi muhitukset tuntuu olevan aika petollisia&nbsp; ::) Caramel oli vähän liian pitkään päässä ja hiusten kuivutta löysin sellasen kulahtaneen punertavan kasvuston&nbsp; :o Paniikissa pesin syväputsarilla pariin otteeseen ja laitoin silverin siihen päälle=pelastus&nbsp; :T

Mutta tietysti jos haluu oikeen extra boostia väriin niin sitte kantsii muhitella&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 13:24
Kirjoittaja beachbunny
kuku kirjoitti: ^ Hmm... kauan. Se lähti pois vasta sitten kun laitoin vaalennuksen että saisin hiuksistani tummanruskeat. Tuo tarttui hiuksiin varmaan siksi niin hyvin että hiukset oli huokoiset värinpoistojen takia, sitten värjäsin tummaksi ja muhittelin muutamina päivinä useamman tunnin tota naamiota, niin huokoinen hius imaisi sen tosi hyvin. :P
Mä en oikee uskalla noita naamioita ja suoravärejä muhitella kauempaa mitä ohjeissa sanotaan, ettei rupee päänahka kutisemaan - Ja mulla on nimenomaan ongelmia saada mikään väri tarttumaan terveeseen tyveen, eli saattaa olla et mulla se huuhtoutuu parissa pesussa.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 19:24
Kirjoittaja RockQueen
elämänkevät kirjoitti: Noi muhitukset tuntuu olevan aika petollisia&nbsp; ::) Caramel oli vähän liian pitkään päässä ja hiusten kuivutta löysin sellasen kulahtaneen punertavan kasvuston&nbsp; :o Paniikissa pesin syväputsarilla pariin otteeseen ja laitoin silverin siihen päälle=pelastus&nbsp; :T

Mutta tietysti jos haluu oikeen extra boostia väriin niin sitte kantsii muhitella&nbsp; :)
Mulla unohtui kanssa viimeksi turhan pitkäksi aikaa, ja kylläpä tuli väriä liikaakin. Läikkinä tietty. Syväputsaria muhitin vähän aikaa, niin vähän tasoittui... Milloin mä muistan ja tiedostan että tota ei oikeasti kannata pitää kauhean kauaa päässä ::)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Maalis 2012, 20:03
Kirjoittaja Luurankka
Mähän sain sellaisen Matami Mimmi-tukan kun vähän hulahti liikaa Plumia muhitusseokseen, mutta se lähti yllättävän kivuttomasti, kun laitoin syväpuhdistavaa shampoota kuiviin hiuksiin ja annoin olla pari tuntia. Väriä alkoi irrota jo shampoota levittäessa, siinä missä öljymuhitus irrotti väriä vain hieman.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 01 Huhti 2012, 20:55
Kirjoittaja Varjotar
Four Reasons- sarjan kokemuksia:
- Moisture- shampoo: Kivan kosteuttava shampoo, joskin tuntuu ensin melkoisen pesevältä. Tuoksu ei erityisemmin ihastuttanut ensikerralla. Plussaa silikonittomuudesta!
- Moisture Conditioner: Ei erityisen tehokas, vaatii pitemmän vaikutusajan, jotta toimii. Vaahtoaa kivasti, ei kovin riittoisaa pullon kokoon nähden. Plussaa silikonittomuudesta!
- Moisture Mist- jätettävä suihke: Erittäin riittoisaa, erikoinen tuoksu. Sumutin jopa liiankin hienojakoinen. Toimii loistavasti yhdessä hoitarin kanssa ja tehokas myös yksinään. Plussaa silikonittomuudesta.

- Deep Clease- syväpyuhdistava shampoo: tehokas shampoo, kiva tuoksu. Tarvitsee stydin hoitarin kaveriksi.
- Healing Shampoo: Kirkas geelikoostumus, tuokstuon. Erittäin, erittäin pesevä, sisältää mentolia ja rauhoittaa kutisevaa hiuspohjaa. Tarvitsee todella tehokkaan hoitoaineen.&nbsp;

- Repair Shampoo: Mukava raikas tuoksu, kirkas geelikoostumus. Iso miinus INCI:n loppupäässä silanetriol:ista. Ok toisinaan käytettynä :)
- Repair Mist- jätettävä suihke: Ällömakea ompputuoksu, enemmän käytettynä haisee jo mädälle omenalle. Ei vastaa lupaukseen paremmasta hiusten selvittyvyydestä. Sisältää kolmea eri silikonia.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 20 Huhti 2012, 17:48
Kirjoittaja muori Pippuri
Pakko tulla kertomaan mielipide Four reasonsin värjättyjen hiusten sarjasta. Olen käyttänyt parempia markettituotteitakin. Shampoo tuoksu kivalle karkille, mutta takuttaa ja hoitoaine on läpikuultavaa vetistä luirua, joka ei tee hiuksille mitään. Tunsin jo käsissä, että siitä ei ole mihinkään. Parempaa kamaa saa oikeasti marketista. En suosittele kellekään, koska ei ole hintansa väärti.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 10:06
Kirjoittaja Sinimusta
^^Minusta tuossa Moisture Conditioner:issa oli silikonia? Ainakin muistelin, että kaikissa Four Reasons sarjan hoitotuotteissa oli.

Ostin Sokoksen hiusalepäiviltä Let Me Be kosteuttavan suihkeen&nbsp; :) Tuoksu on ainakin ihanan banaanimainen. Kunhan tuo Repair-suihke loppuu niin otan tuon käyttöön.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 10:48
Kirjoittaja Varjotar
Sinimusta kirjoitti: ^^Minusta tuossa Moisture Conditioner:issa oli silikonia? Ainakin muistelin, että kaikissa Four Reasons sarjan hoitotuotteissa oli.
Repair- tuotteet on silikonisia. Moisturessa ja Colorissa ei ole silikoneja.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 10:56
Kirjoittaja Sinimusta
Oisko jollain antaa INCI:ä tuosta Moisturesta?

Tuo kosteuttava voi olla silikoniton (en ole uudistettua käyttänyt), mutta muistaakseni Color ainakin sisälsi? Tässä ketjussa oli myös asiasta maininta.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Huhti 2012, 11:15
Kirjoittaja Varjotar
Let Me Be- sarjat ovat noussee suosikeikseni loistavan hinta-laatusuhteensa vuoksi.
Erittäin riittoisia, hyväntuoksuisia ja ehdottomasti kovat lupauksensa pitäviä!
Voi vaihtaa sarjaa lennosta toiseen ja hiukset on edelleen vaan tyytyväisiä :) :T

Edit: Volume ja Repair- sarjojen sisältämät silikonit aiheuttavat ikäviä päänahkaongelmia, mutta Color ja Moisture saivat jäädä.



Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 31 Heinä 2012, 15:56
Kirjoittaja hanzu84
Onko color maskin latessa ja caramellissa millainen sävyero? Kumpi tummempi, taittaako mitenkä?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 31 Heinä 2012, 16:41
Kirjoittaja Vivianna
hanzu84 kirjoitti: Onko color maskin latessa ja caramellissa millainen sävyero? Kumpi tummempi, taittaako mitenkä?
Muakin kiinnostaa :). Caramel on ainakin mulle ollut tosi hyvä ja sävytän sillä aina välillä vaalennettuja hiuksia.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Elo 2012, 19:09
Kirjoittaja naanna
Osaisko joku havainnollistaa Color Maskin sävyjen Curry ja Mandarin eroja? Kuulin huhua, että Curryssa olisi hieman enemmän kylmää taittoa, mutta itse aine näyttää mun mielestä aika samanväriseltä kummassakin putelissa.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Elo 2012, 20:32
Kirjoittaja wilma
^ Curry on tosi punaoranssi, Mandarin taas oranssioranssi.&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Elo 2012, 20:50
Kirjoittaja naanna
^OK, kiitos tästä tiedosta. Mandarin multa jo löytyykin, mutta pyörittelin tänään sitä Currya käsissäni ja mietin, josko se olis mulle parempi. Haluan kuitenkin pitää tämän lämpimän sävyn, joten Mandarinissa pysytään.

Melko hämääviä ne putelien värit muuten. Sen mukaanhan Curry olis ihan puhdas oranssi ja Mandarin vaan vaaleampi versio siitä. Voi tulla hutiostoksia monille, kun värikarttojakaan ei ole saatavilla.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Elo 2012, 21:14
Kirjoittaja Jewely
^Lisään vielä että mun kupariin tukkaan Mandarin on täydellinen ja Curry on mun tukassa ihan sellainen haalistunut kylmä puna-pinkki-koralli&nbsp; :-X yritän kulutella Currya pois sekoittamalla sitä Mandariiin, silloin se pinkihtävyys ei tule onneksi esiin! Niin ja mun puteleissa itse aineetkin on ihan erivärisiä, koostumuskin näyttää ihan eriltä, Curry on melkein hiukan läpikuultavaa neonpunaista ja Mandarin sellaista tummahkoa kuparinväristä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Elo 2012, 14:07
Kirjoittaja Vivianna
Olen nyt ihastunut KC:n Color maskin Caramel-sävyyn ja myydäänkö tuota siis enää vai onko se Latte nyt vastaava sävy ???



Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Elo 2012, 14:10
Kirjoittaja Salamanteri
Latte on uusi savy, Caramel löytyy edelleen sarjasta!

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Elo 2012, 14:33
Kirjoittaja Vivianna
Yes ! Iiiso Kiitos Salamanteri :).

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Elo 2012, 21:44
Kirjoittaja scoundrel
Ostin hetken mielijohteesta tuon Color Maskin sävyssä Caramel, koska halusin tummentaa platinablondistani iiiiiihan pikkuisen ainakin väliaikaisesti, eikä tuo hoitavuus ja rakennepaikkauskaan tässä kohtaa mikään miinus ole. ::)

Caramelin valitsin siksi kun purkissa lupailtiin viileän beigen sävyistä tulosta, vrt. Latte-sävyn "lämpimään" vivahteeseen. Olen itse asiassa ihan tyytyväinen lopputulokseen, näyttää keinovalossa vaaleanbeigeltä ja jännästi raidalliselta, ei siis laikukkaalta vaan oikeasti raidalliselta! Ihan kuin olisi auringonvaalentamia raitoja seassa. Luonnollisen näköinen tulos, tykkään.
Luonnonvalossa näkyy kyllä selkeästi tuo Caramelin sisältämä punainen väri, koska auringonvalossa olen nyt aivan strawberry blonde... :D

Katson nyt miten tämä haalistuu, ymmärtääkseni nuo Color Maskin väriaineet on kuitenkin suoravärejä ja mun päähän ainakin näin vaalennettuna tuntuu jämähtävän suoravärit melko hyvin. No, jos jään mansikkablondiksi viikkoa pitemmäksi aikaa värjään suosiolla jollain vaaleanruskealla värillä päälle (ollut siis jo vähän aikaa suunnitelmissa tummentua taas pikkuisen...) :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 11 Elo 2012, 11:13
Kirjoittaja Suvivilja
^ Eikö Vanilla olekaan noista se viileän beige sävy? Vai olenko ihan sekoittanut... Olin sitä juuri ajatellut kokeilla. Eikä Caramel tuon perusteella kovin viileältä kuulosta, jos punaiseen vivahtaa ;)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 11 Elo 2012, 11:58
Kirjoittaja scoundrel
Suvivilja kirjoitti: ^ Eikö Vanilla olekaan noista se viileän beige sävy? Vai olenko ihan sekoittanut... Olin sitä juuri ajatellut kokeilla. Eikä Caramel tuon perusteella kovin viileältä kuulosta, jos punaiseen vivahtaa ;)
Joo, vanilja on viileä mutta myös omiin tarkoituksiini liian vaalea. Yritän siis hellävaraisesti tummentaa pituuksia edes pikkuisen lähemmäs juurikasvun tasoa (platinablondista johonkin 8-9 -tasoon), siksi tummempi sävy. Ja Caramelin purkista suora quote: "Virkistää hiusväriä, lisää kiiltoa ja antaa viileän beigen vivahteen."

Tosiaan pigmentteinä tuossa on (tässä järjestyksessä): Basic Blue 99, Basic Red 76, Basic Brown 16, Acid Violet 43, Basic Yellow 57, Basic Yellow 87.

Eli aika paljon punaista, mutta ei tosiaan tuossa lopputuloksessa näy muuta kuin auringonpaisteessa. Lisäksi kun pesaisin hiukset pikapikaa Fudgen hopeashampoolla, tulos "viileni" vielä tuosta alkuperäisestä. Olen tyytyväinen, ja se on kai pääasia ;D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 11 Elo 2012, 15:45
Kirjoittaja Suvivilja
^ Niin onkin :) Yritin vain selvittää kumpaa noista minun kannattaisi kokeilla; omat hiukseni ovat tällä erää jotain 8-tasoa, joten taitaa se Vanilla olla minullekin liian vaalea, vaikka vaaleampia raitakohtiakin on.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Elo 2012, 01:34
Kirjoittaja Aridith
Onkohan tuo vanilla liian vaalea miun oranssihtavalle pehkolle, tarkoittaen että tuleekohan lopputuloksesta villin läiskikäs kun niin paljon vaaleampaa sävytettä laittaa :S. Toisaalta voisin varmaankin sekoitella parista väristä sopivan mömmön.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Elo 2012, 12:02
Kirjoittaja Sinimusta
^Jos tukka on kovastikkin oranssi niin taittokyky ei tuossa riitä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Elo 2012, 14:03
Kirjoittaja Aridith
Joo. Täytyy miettiä minkä noista ottaisin. Caramel vaikuttaa ihan hyvältä, mutta siinä näytti olevan aika lasti punaista mukana. Täytyy lueskella noita värilistoja mitä kukin sisältää.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 18 Elo 2012, 20:53
Kirjoittaja scoundrel
...ja kuten hiukan pelkäsinkin, kun tuo Color Mask haalistui muutamassa pesussa jätti se jälkeensä taaskin sen punaisen pigmentin. Eli tuo strawberry blonde -tyyppinen lopputulos haalistui niin, että vaaleimmissa hiuksissa näyttäisi olevan iiiiiihan vaaleanpinkkejä raitoja. Siis ei sitä huomaa, ellei syynää mun hiuksia niin tarkkaan kuin mitä itse syynään ( ;D ), mutta etenkin kosteana huomasin suihkun jälkeen että punainenhan se on taas jämähtänyt kiinni tukkaan kuin tauti.

Hohhoijjaa, mikähän siinä on että kun koittaa ylläpitää sitä paloautonpunaista väriä, se haalistuu ja kulahtaa alta aikayksikön, mutta kun haluaisi pitää punaisen poissa hiuksistaan, se yllättää salakavalasti jostain hiusnaamion suojista... ???

Tykkäsin kyllä Color Maskin hoitavuudesta, mutta tuo väri ei ollut ihan sopiva ja lisäksi kun käytin tuota naamiota niin sain taas "silikonikutinoita" päänahkaan... :-\

Nyt sitten haen vaaleanruskean sävyistä hiusnaamiota / sävytettä, jossa ei olisi punaista edes nimeksikään. Biozellin intensiivisävytteessä "Suklaan Ruskea" ei ole INCIssä punaista (paitsi "piilossa" ruskeassa pigmentissä), siirryn ehkä kokeilemaan sitä sekoitettuna hoitoaineeseen. Katsotaan miten käy.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 18 Elo 2012, 23:41
Kirjoittaja Aridith
^ Harmi juttu :/ Tuntuu olevan KCn maskeissa aika reippaasti punaisia sävyjä etenkin tummanvaaleille suunnatuissa sävyissä.

Laitoin tänään "color mask maratonin" hiuksiin saunan yhteydessä, lähtövärinä oli jo suhteellisen tummanvaalea pehko, jossa kuitenkin valossa todella vahva kuparin loiste.

Tuskailin pitkään kampaamon hyllyllä valitsemassa oikeaa sävyä, halusin kuitenkin vähän kylmemmän tuloksen, en hunajaista hekumablondia joten pitkän tuskailun jälkeen päädyin kampaamotädin suosituksesta latteen. Siinä on kyllä aika määrä punaista, mutta päätin nyt riskillä kokeilla tätä. Kaikissa noissa tummemmissa tuntui olevan sitä punaista. Vaikutti kuitenkin parhaimmalta omaan tummanvaalean toffeemaisen tavoitevärin tavoitteluun.

Lopputulokseen olen kyllä näin ensi-istumalta todella tyytväinen. Sävystä tuli paljon mattamaisempi, toffeen sävyisempi ja ei kuulla enää järjettömän kuparisena. Saas nähdä miten lopputulos pysyy. Annoin tämän kierroksen vaikuttaa 40 minuuttia. Aika näyttää, kuinka hyvin jaksaa taittaa kerran viikossa käytettynä. Hiukset jäi ihanan pehmeiksi, sileiksi ja vahvan tuntuisiksi.

Latte sisältää seuraavat värit:

Basic Blue 99 / Basic Red 76 / Basic Brown 16 / Acid Violet 43 / Basic Yellow 87 / Basic Yellow 57 / Basic Brown 17 / Basic Red 51

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 19 Elo 2012, 13:04
Kirjoittaja Ilyasviel
Hyviä uutisia tummahiuksisille juureksille: Color Maskista on tullut uutuusväri musta. :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 19 Elo 2012, 18:09
Kirjoittaja Vivianna
Hitsin hitsi, mua alkoi houkuttelemaan Color maskit :P ja erityisesti sävyt Toffee ja Latte.
Caramel ja Honey ovat kohta lopuillaan ja Silverin olen myös käyttänyt loppuun.
Mulla on vaalennetut hiukset ja Caramellilla sain tosi kauniin sävyn hiuksiin, ehkä hieman punertavan strawberry blonden. Nyt haluaisin kokeilla jotain uutta, ehkä vähän toffeisempaa, ei niinkään punaista, vaan jotain hiekan/kinuskin sävyä. Onnistuisiko noilla toffeella tai latella?
Mulla on itsessään punertavuutta hiuksissa, joten vetää aina lämpimään sävyyn ja olenkin todennut, ettei kovin kylmät sävyt ole mua varten.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 19 Elo 2012, 18:37
Kirjoittaja Aridith
Luulen, että Toffeen ja laten voimalla voi onnistuakin.

Mie sävytin oman suhteellisen punertavan pehkoni toffeen / kullan sävyiseksi, lopputulos on tällainen. Kuvaa hieman lämpimämpi toffeinen vaalea luonnossa. Taittoi punaisuutta todella hyvin. Todella luonnollinen väri tuli ja taittoteho oli aika uskomaton. Tosin annoin kyllä vaikuttaa sen 40minuuttia.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 19 Elo 2012, 22:21
Kirjoittaja elämänkevät
voi ei...mulla on melkeen täydet caramell ja honey tuubit kaapissa...nyt kun on omaa väriä yli puolet hiuksista, niin nuo naamiot saa hiukset näyttämään likaisilta :/ Vissiin johtuu tuosta rakennepaikkaavuudesta, kun nyt on hiukset niin hyvässä kunnossa etteivät moista ominaisuutta tarvi. Siis kuivuttuaan hiukset näyttää kauttaaltaan siltä ku ois laittanu niihin ihan vähän liikaa öljyä latvoihin. Sama tulos tulee vaikka laittais vaan puolet tuota color maskia tavallisen hoitoaineen sekaan. Menikö nuo nyt ihan hukkaan vai vieläkö niitä voi käyttää johonkin? Siis ihan ihan latvoihin, missä vielä vaalennusta nuo käy vielä mutta jos vähänkään osuu juurikasvuun niin klimpittää.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 20 Elo 2012, 17:13
Kirjoittaja Vivianna
Aridith kirjoitti: Luulen, että Toffeen ja laten voimalla voi onnistuakin.

Mie sävytin oman suhteellisen punertavan pehkoni toffeen / kullan sävyiseksi, lopputulos on tällainen. Kuvaa hieman lämpimämpi toffeinen vaalea luonnossa. Taittoi punaisuutta todella hyvin. Todella luonnollinen väri tuli ja taittoteho oli aika uskomaton. Tosin annoin kyllä vaikuttaa sen 40minuuttia.
Sulla oli latte. Kuinkahan tumma tuo toffee on? Kumpihan noista sopisi paremmin?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 20 Elo 2012, 20:16
Kirjoittaja Aridith
Juu mulla oli latte. Toffee vaikutti aika tummalta, mutta ehkä sekoitus molempia voisi tuoda halutun tuloksen?

Onko colormaskaajat muuten lukenee tämän? Aika hauska idea.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 20 Elo 2012, 21:01
Kirjoittaja Vivianna
Aridith kirjoitti: Juu mulla oli latte. Toffee vaikutti aika tummalta, mutta ehkä sekoitus molempia voisi tuoda halutun tuloksen?

Onko colormaskaajat muuten lukenee tämän? Aika hauska idea.
Okei, kiitti sulle Aridith :). Taidan käydä ostamassa toisen, ehkä laten, jos ei molempia.
Tuossa oli muuten ideaa, sun linkittämässä blogissa ;) ja tuota voisi ihan kokeillakin.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Elo 2012, 18:59
Kirjoittaja Aridith
Ostin tänään kokeeksi caramelin, suosittelivat sitä hunajan yli. Nojoo. Sellanen riemunoranssi tukka lopputuloksena :D. Pesin sen sitten pois öljyshamppoolla ja löin laten perään. Ei ihan mun juttu. Säästän sen kuitenkin sille varalle, että sopii kun hiukset on vähän vähemmän itsestään kuparihtavat.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Syys 2012, 20:37
Kirjoittaja wilma
^ Kokeile vaikka aluksi sekoittaa hoitoaineeseen, jos toivottu lopputulos on vain pientä hienosäätöä. Puolet ja puolet riittää varmasti ihan hyvin, itse käytän punaisia/oransseja sävyjä Color maskilta ja nämä ainakin on ihan kohtuu pigmenttisiä ja esim. pieneen värin kirkastukseen riittää puolet sävytettä, puolet hoitoainetta sekoitus.

Tällä hetkellä käytössä Mandarin sävy Color Maskilta, mä en niin tarkasti mitään määriä mittaile vaan truuttaan sävytettä ensin kädelle ja perään vähän hoitoainetta. Sormella vähän sekoittaa että suurinpiirtein sekoittuu ja päähän vain. Syväpuhdistuksen jälkeen käytän yleensä Color Maskia sellaisenaan sävyttämään tukkaa, muuten riittää sekoitus ylläpitämään värin kivana.&nbsp; :)

Mä tykkään laittaa sävytteen aina saunaan mennessä, tuntuu että väristä saa vieläkin enemmän irti, mitä ilman lämpöä saisi.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Syys 2012, 21:14
Kirjoittaja Salamanteri
Nina, Honey on todella vaaleaa, joten voit huoletta käyttää sitä sellaisenaan. Varsinkin jos hiuksesi ovat vaalean ja vaaleanruskean väliltä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Syys 2012, 12:34
Kirjoittaja helka
Kuinka Color Mask tarttuu värjäämättömiin hiuksiin? Hiukseni ovat vaalean kullanruskeat, ja haluaisin hiuksiin lisää kultaisuutta. Onnistuuko se Color Maskilla?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Syys 2012, 16:04
Kirjoittaja Vivianna
wilma kirjoitti: ^ Kokeile vaikka aluksi sekoittaa hoitoaineeseen, jos toivottu lopputulos on vain pientä hienosäätöä. Puolet ja puolet riittää varmasti ihan hyvin, itse käytän punaisia/oransseja sävyjä Color maskilta ja nämä ainakin on ihan kohtuu pigmenttisiä ja esim. pieneen värin kirkastukseen riittää puolet sävytettä, puolet hoitoainetta sekoitus.

Tällä hetkellä käytössä Mandarin sävy Color Maskilta, mä en niin tarkasti mitään määriä mittaile vaan truuttaan sävytettä ensin kädelle ja perään vähän hoitoainetta. Sormella vähän sekoittaa että suurinpiirtein sekoittuu ja päähän vain. Syväpuhdistuksen jälkeen käytän yleensä Color Maskia sellaisenaan sävyttämään tukkaa, muuten riittää sekoitus ylläpitämään värin kivana.&nbsp; &nbsp;:)

Mä tykkään laittaa sävytteen aina saunaan mennessä, tuntuu että väristä saa vieläkin enemmän irti, mitä ilman lämpöä saisi.
Mulla on sama juttu. Laitan aina Color Maskin saunaan mennessä ja samalla muhittelen vielä tehohoitojakin Color Maskin ohella. Pitäisi kokeille joskus pelkästään Color Maskia ilman tehohoitoja. Caramel vetelee kohta viimeisiään ja ostan joko Laten tai Caramel maskin uudestaan.
Honey on turvallinen sävy, kun on todellakin niin vaalea, mutta tuntuu, et mulla vetää liian keltaiseksi pitkällä vaikutusajalla, jos muistan oikein.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 28 Syys 2012, 00:22
Kirjoittaja Painted Lady
^ Se hiusvärien pahis, josta viimeaikoina on kohistu, on PPD (parafenyleenidiamiini) ja sen johannaiset, joita on (tummissa) kesto- ja kevytväreissä. PPD ja sen johdannaiset eivät ole ainoita hiusväreissäkäytettyjä allergisoivia yhdisteitä, mutta ainakaan tuota PPD:ta ei pitäisi Colour Maskissa olla.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 28 Syys 2012, 10:04
Kirjoittaja Suvivilja
Painted Lady kirjoitti: ^ Se hiusvärien pahis, josta viimeaikoina on kohistu, on PPD (parafenyleenidiamiini) ja sen johannaiset, joita on (tummissa) kesto- ja kevytväreissä.
Niitä on ikävä kyllä kaikissa sävyissä, ei vain tummissa (vaikka mitä tummempi sävy niin sitä enemmän niitä on, se on totta), ja usein myös sävytteissä, ei vain kesto- ja kevytväreissä. :( Ainut missä ei yleensä ole on ihan vaalennusvoide/värinpoisto, ja tietty nämä värihoitoaineet mistä tässä oli kyse.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 28 Syys 2012, 12:29
Kirjoittaja beachbunny
Niin, ja Goldwellin Elumen.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 28 Syys 2012, 14:03
Kirjoittaja Painted Lady
Suvivilja kirjoitti:
Painted Lady kirjoitti: ^ Se hiusvärien pahis, josta viimeaikoina on kohistu, on PPD (parafenyleenidiamiini) ja sen johannaiset, joita on (tummissa) kesto- ja kevytväreissä.
Niitä on ikävä kyllä kaikissa sävyissä, ei vain tummissa (vaikka mitä tummempi sävy niin sitä enemmän niitä on, se on totta), ja usein myös sävytteissä, ei vain kesto- ja kevytväreissä. :( Ainut missä ei yleensä ole on ihan vaalennusvoide/värinpoisto, ja tietty nämä värihoitoaineet mistä tässä oli kyse.
Olet oikeassa. PPD:ta tai sen johdannaisia on lähes kaikissa kesto- ja kevytväreissä. Sävytteissä voi olla PPD:ta, mutta ei kaikissa. Jos noille on herkistynyt, niin sillä ei ole mitään väliä, miten paljon tuota allergisoivaa ainetta tuotteessa on.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 15 Marras 2012, 17:01
Kirjoittaja karenne
Onko kukaan kokeillu sekoittaa color mask silveriä ja vanillaa keskenään? Vanilla yksistään tuo inasen liikaa punaisuutta ja silver vetää liilan harmaaksi, mutta onnistuisiko tällä kombolla oikeasti viileä beige sävy?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 12 Joulu 2012, 20:03
Kirjoittaja Jewely
Lähetin sähköpostia näiden tuotteiden valmistajalle Miraculokselle, koska mun 4R:n Repair Mist haisee ihan mädäntyneelle. Sain takaisin sähköpostia: antaisitko tuote-eräkoodin pullosta ja osoitteesi. Tänään sitten hain postista paketin jossa oli uusi Repair Mist (joka tuoksuu iihanalle) sekä matkakoot Hair powderista ja Shaperista! Aika hyvää palvelua, sanoisin :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 18 Joulu 2012, 21:17
Kirjoittaja Aridith
Mulla olis KC color mask Latte, melkeen käyttämätön ja KC color mask caramel, kerran pruutattu käyttämättönänä. Jos joku halajaa itselleen, ilmoitelkaa yksärinä, niin laitan tulemaan. Turha niitä homehduttaa kaappiin kun en ole vuoteen kotona :D.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 22 Tammi 2013, 19:46
Kirjoittaja Marylee
Tiesittekö muuten, että KC:ltä on tullut upouusi tuoteperhe: No nothing. Tuotteet ovat parabeenittomia, väriaineettomia ja hajusteettomia, mutta eivät silikonittomia.

Very sensitive color shampoo + pikahoitis
Very sensitive moisture shampoo + pikahoitis + hoitosuihke Very sensitive moisture mist
Very sensitive volume shampoo + pikahoitis
Very sensitive repair shampoo + pikahoitis

Hinnat 9,90/kipale.

Myyjä kehui tuota moisture mistia, kertoi käyttävänsä sitä itse.

http://www.miraculos.fi/no-nothing-shampoot-ja-hoidot

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Tammi 2013, 17:26
Kirjoittaja Hermione
No Nothing -tuotteet vaikuttavat tosi mielenkiintoisilta. Harmi vaan, jos ovat kovin silikonisia. Mahtaakohan incejä löytyä jo jostain, erityisesti NNVS Moisture Mist kiinnostaa ;)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Tammi 2013, 20:01
Kirjoittaja Marylee
Moisture mistin inci on nyt naputettu tuonne jätettäviin hoitoaineisiin.&nbsp; :D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Tammi 2013, 13:31
Kirjoittaja Hermione
Kiitos incistä! Harmi vaan, että on niin silikoninen. Voisi kyllä testata siloitukseen.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 10:56
Kirjoittaja Sinimusta
Täällä foorumilla joku aikaisemmin sanoi, että oli ostanut KC:n jätettävän ja se oli haissut ihan pilaantuneelle. No minä ostin ihan vähän aikaa sitten KC:n kosteuttavan jätettävän, jota olen nyt pari päivää käyttänyt ja se haisee ihan pilaantuleelle ja härskille&nbsp; 0_0 Täytyypä laittaakkin palautetta.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 03 Helmi 2013, 00:45
Kirjoittaja Biohazardos
Noniin tein kovan riskin tätä yrittäessä ELI hiusten värjäys radikaalisti color maskin pepperillä.
Ja siksi otin tietoisen riskin, KOSKA vakipaikkani mistä ostan shokkivärejä oli tänään suljettu. Joten ostin sokkarilta color mask pepperin &nbsp; ;D
Vaiheet:
1. Vaalennus ( vaalensin biozellin vaalennusaineel)
2. Shampoopesu kunnolla
3. Ja sitten color maskin lisäys:
Kuva
Elikkäs vaahdotin tuota puhtaassa pyyhekuivassa tukassa.
4. Anna vaikuttaa 3h
5. Emulgoi ( lisää n. kourallinen vettä n. 6 kertaa)
6. Huuhtele tukka huolellisesti ( n 15 min)
7. Lisää hoitsikkaa jos on tarve
8 Ja tytydyntyyyyn lopputulos!
Kuva
ihanan huutava punanen <3

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Helmi 2013, 17:38
Kirjoittaja olivia
Ostin ja kokeilin tänään tuota uuden No nothing sarjan volume shampoota ja kivan pehmeästi pesi ja vaahtosi aika reilusti..ei sisällä hajusteita mut ei tuoksu pahallekaan..ei ole liian hellävarainen että pesee kyllä puhtaiksi..kokeilin myös perään 4 reasonsin kosteuttavaa hoitsikkaa ja ei ollu must ainakaan liian litkua, hius kyllä imi kaiken nopeesti..en tarvinnut jätettävää koska nää sai selvitettyä tosi helposti ja pehmeä pää tuli&nbsp; :D Nää on mun uudet lempparit..toi 4 R sarja on aina ollut hintansa väärti..en pärjäisi ilman sitä hiuspuuteria, parempaa kuohkeutta ei saa mistään.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Maalis 2013, 21:12
Kirjoittaja Aridith
Voihan sitä aina kokeilla. Colormask enemmänkin sävyttää, kuin suoranaisesti värjää, mutta mulla sävyttää kyllä myös luonnonhiuksen kun pistän &nbsp;kuivan hiukseen ja annna vaikuttaa n. tunnin. Kokonaan värjäämättömään hiukseen en osaa sanoa kuinka tarttuu, kuullut että voi jäädä sävyttämättömiä läikkiä, mutta maskihan kuluu muutamassa pesussa joten kovin suurta vahinkoa tuskin saa aikaan kokeilemalla.

Mie värjään nykyään hiukset vallan colormaskilla. Preferancen väripurkki oli 17e paikallisessa "marketissa" sinne jäi. Silloin tällöin (eli kun olen suomessa) laitan varmasti vielä kunnon värin ja kun juurikasvu on liian pitkä pitää sävytyksellä piilossal, mutta kuivaan hiukseen levitettynä ja kammattuna toimii tosi hyvin vaikkei juurikasvun osalta olekkaan jättipeittävä, sävyttää kuitenkin sen verran että kehtaa olla :D.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 15 Maalis 2013, 18:50
Kirjoittaja Jennq
Olen käyttänyt color maskeista silveriä blondiin raitaani, on kyllä toiminut hyvin :) aloinkin miettiä, tarttuisikohan color mask pepper vaaleaan (blondiin) hiukseen? Haluaisin kokeilla punaista, mutta en halua mitään pysyvää, vaan haluan värin lähtevän muutamassa pesussa :D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 15 Maalis 2013, 19:16
Kirjoittaja pinkpepper
Käytin tuubillisen pepper (punainen) sävyä. Hyvä tuote, mutta miten ihmeessä tuon saa kaakeleiden valkoisista saumoista pois? Ei lähtenyt kylppärin pesuaineella eikä sellaisellakaan aineella missä on klooria ja mikä sopii jopa homeen poistoon.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 16 Maalis 2013, 23:22
Kirjoittaja Aridith
Jennq kirjoitti: Olen käyttänyt color maskeista silveriä blondiin raitaani, on kyllä toiminut hyvin :) aloinkin miettiä, tarttuisikohan color mask pepper vaaleaan (blondiin) hiukseen? Haluaisin kokeilla punaista, mutta en halua mitään pysyvää, vaan haluan värin lähtevän muutamassa pesussa :D
Riippuen missä kunnossa siun hius on voi vaan olla, ettei väri lähde kunnolla pesussa vaan vaatii jonkun sortin vaalennuspesun jos oot oikeen vaalea. Laitoin omaan suhteelisen tummaan vaaleaan mustan maskin ja se ei lähtenyt kuin vaalennuspesulla pois. :/

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 17 Maalis 2013, 10:45
Kirjoittaja Jennq
Okei, pitääpä sitten vielä harkita asiaa :D olisiko sitten jotain muuta, joka lähtisi muutamassa pesussa pois?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Maalis 2013, 22:07
Kirjoittaja Margot
Onko Let me be -sarjan hoitosuihkeissa silikonia tai alkoholia? Jos joltain löytyy puteleita kotoa, niin olisi kiva nähdä incit. :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Maalis 2013, 09:31
Kirjoittaja Varjotar
^Incit useimmista löytyy FAQ- osiosta. Let me Be- sarjan kaikki muut tuotteet on silikonisia, paitsi Moisture- shampoo.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Maalis 2013, 14:00
Kirjoittaja Margot
^ Kiitos! Enpä viitsi noita sitten kokeilla, kun tuo tavallinen Moisture Mist pelittää hyvin ja on silikoniton.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 17 Huhti 2013, 10:08
Kirjoittaja enna
Hiusten hellimisviikolta lähti eilen alehintainen color mask tilaukseen, toivottavasti pääsisin jo tällä viikolla kokeilemaan minkälaista tulosta sen muhituksella saa aikaiseksi :) latte näytti tosi vaalealta joten päädyin cocoa-sävyyn, ei voi kovin pieleen mennä :D

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Huhti 2013, 20:52
Kirjoittaja vilmalotta
Jos hiukset on noin 7 tasoa, oisko toffee sopiva valinta Color Maskeista?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 07:44
Kirjoittaja SH
Aiemmin olen käyttänyt vain keltaisuutta taittavaa color maskia ja nyt, kun ostinkin Laten, niin tuli mieleen, että voiko se lähteä valumaan tukasta sateella tai esm. hikoillessa ja tahrata vaatteita? Jännittää muutenkin laittaa lattea, kun latva on vaalennettu ja hapero. Muutamassa pesussahan tuon pitäisi lähteä, mutta jollain oli tumma sävy jämähtänyt tukkaan.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 09:38
Kirjoittaja naapio
Tummissa väreissä on enemmän pigmenttiä ja ne varmasti jämähtävät helpommin, punaiset ovat myös aika ärhäköitä tarttumaan. Mulla oo kokemusta väreistä Honey, Caramel, Latte ja Curry ja aika huoletta saa käyttää kaikki paitsi Currya, sen kanssa pitää taas olla tosi varovainen ettei tule ihan osanssi tukka.

Eikä liukene väriä sateessa&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 10:25
Kirjoittaja Aridith
Viimeiset jämät raavittu pepper tuubin pohjalta. Ostin sen joulukuussa ja käyttänyt 2-3 krt viikossa joten riittoisuudesta en voi moittia. Toimii mulla sekä märkänä että kuivaan hiukseen, pikahoitis/värin elvyttäjänä sekä sitten tehohoitona pidemmällä vaikutusajalla. Tätä lisää!

Täytyy myös hankkia lisää 4R kosteuttavaa suihketta. Huomaa kyllä eron nyt kun ei käytä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Huhti 2013, 07:25
Kirjoittaja SH
^Kiitti!
Mikähän noista on kylmin sävy? Latte-tuubissa lukee lämmin, mutta myyjä sanoi sitä tulevan viileämmän kuin jostain toisesta sävystä, jonka purkissa luki viileä beige.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Huhti 2013, 09:49
Kirjoittaja Aridith
Mie kun vaaleansin hiukset niin heitin lattea päähän...tunniksi. Taittoi mun hiukset kylmän hiekan värisiksi. Laitoin seuraavalla kerralla caramelia kokeeksi osaan hiusta ja lopputulos aika lämmin vähän auringossa punertava lämmin hiekka. En ole kyllä koskaan kuullut, että colormask olisi valunut sateella, se jymähtää tummissa sävyissä kyllä sitkeästi, mulla on edelleen liukuväri viritelmästä tumma läiskä hiuksissa niskan kohdalla, tosin nyt liukuväritin sen piiloon, mutta siis tiukassa on. Jos haluaa vielä kylmempää sitä voi sekoittaa silver maskiin.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Huhti 2013, 17:13
Kirjoittaja naapio
Korjataan, se mun hurja oranssinpunainen onkin mandarin eikä curry. Uusituista pakkauksista hämmentyneenä ostin loppuneen caramelin tilalle vähän aikaa sitten erehdyksessä laten ja se on viileämpi vaikka tuubissa muuta väitetäänkin. Tilasin taas tutun caramelin sokoksen hiusviikkojen nettialesta, latte osoittautui mun päässä ihan bläähiksi.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Huhti 2013, 06:54
Kirjoittaja SH
Sanotaankos Caramelista, että se on viileä beige, mutta on todellisuudessa lämmin?
Laten laittamisen jälkeen tukka näyttää märkänä lämpimältä, mutta kuivana en huomaa tapahtuiko mitään. Pidin ekakerralla vain muutaman minuutin päässä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Huhti 2013, 09:59
Kirjoittaja Aridith
Jos haluaa kunnon taittoa muutama minuutti ei kyllä riitä, omalla kokemuksella kuivaan / aavistuksen kosteutettuun hiukseen laitettu maski -> suihkumyssy päähän ja 30-60min muhimaan ajaa asiansa. Punaisessa riittää pika apuna se että käyttää tuotetta hiuksissa, mutta vaaleammat vaati mulla pitkää aikaa kun taitoin kuparia.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Huhti 2013, 13:03
Kirjoittaja SH
^Täytyy kattoo uskaltaako tota lattea pitää vaaleassa latvassa noin kauaa, kun en halua kovin näkyvää/ lämmintä lopputulosta varsinkaan jos se ei lähdekään pesussa.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 05 Touko 2013, 01:07
Kirjoittaja Pinka
Tarttuisikohan esim. tuo color mask plum yhtään haalistuneisiin mustiin latvoihin, vai onko ihan turha koittaakaan? Varmaan mikään vaalea sävy ei tee mitään, vai pystyisikö joku noista taittamaan punaisuutta pois näistä kuluneen mustista latvoista? Toinen vaihtoehto olisi tosiaan yrittää taittaa tuohon violettiin, jos sekään siis onnistuu.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 06 Elo 2013, 17:06
Kirjoittaja Mischa
Tykästyin tuohon hajusteettomaan No Nothing -sarjaan <3 Ja siitä erityisesti Volume-shampooseen ja hoitsikkaan. Toimivat hyvin näissä melko ohuissa hiuksissani. Moisture Shampoo on myös hyvä. Vuorottelen noiden kahden shampoon välillä, ja tämä on niistä hellemmin pesevä. Moisture hoitoaine puolestaan ei tee hiuksilleni mitään, paitsi jättää ehkä vähän öljyisen/rasvaisen tuntuiseksi.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Elo 2013, 18:33
Kirjoittaja wilma
Ostinkohan jotain vanhentunutta erää KCn let me be - tuotteita, kun kaikissa tuoksu on melko tunkkainen, "vahamainen" eikä yhdenkään tuoksu muistuta lähellekkään tuotekuvausta. Etenkin repair hoitoaineessa tuo vahamainen "tuoksu" on voimakkain, ei millään tavalla miellyttävä.&nbsp; :-X Minkälainen näiden tuotteiden tuoksu on muiden nenään? Esim. volume ja color tuotteissa pitäisi tuoksua mm. kookos ja persikka, mutta mä en haista tuon vahamaisen hajun alta kumpaakaan.

Ostin sarjan repair hoitoaineen, color shampoon ja volume hoitosuihkeen Sellon hairstoren muuttomyynnistä -50% alesta. Alennuksessa tai ei, niin ei kyllä kovin houkuta käyttää näitä tuotteita kun haju on näin tympeä.&nbsp; :( Ärsyttävää.&nbsp;

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Elo 2013, 00:12
Kirjoittaja evergreen
^ Vaikeahan noita aistinvaraisia juttuja on verrata, mutta ainakin minusta koko Let Me Be -sarjan tuoksut ovat tosi tunkkaisia. Kaikkien alasarjojen tuoksut ovat minusta muovisia, raskaita, synteettisiä ja, kuten sanottu, tunkkaisia. Koska inhoan myös niiden mummomaisia pulloja ja liian raskaita, latistavia koostumuksia, vakkarikäyttöön ei ole jäänyt yhtäkään Let Me Be -tuotetta, mutta muistan kyllä elävästi tuoksujen olleen tosi muovisia. Tosin viime aikoina olen nähnyt noita myytävän poistohinnoin Prismassa, joten voihan olla ettei sarjaa enää jatketa ja olet saanut käsiisi vanhoja tuotteita... Mutta useimmissa paikoissa myydään ihan normihinnoin, joten tuskin se kuitenkaan poistumassa on, ja haisevat vaan inhalta muuten vaan. Kumpi sitten parempi vaihtoehto, en tiedä...&nbsp; ::)&nbsp; Itse olen tykännyt Four Reasons -tuotteista paaaaaljon enemmän sekä kevyempien koostumusten että raikkaampien tuoksujen puolesta, mutta voin toki kuvitella, että raskaampaa hoitoa tarvitseville Let Me Be:t tarjoavat ehkä enemmän.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Elo 2013, 20:39
Kirjoittaja wilma
^ Ok, kuulostaa ainakin hyvin samanlaisilta nuo sinun kuvailusi. Näitä nyt muutamaan otteeseen kokeiltuani, en ihmettele että näitä tuotteita on ollut poistohinnoin myynnissä.

Tuotteiden toimivuudessa ei mun mielestä sinänsä ole mitään vikaa, koostumus on sekä hoitoaineessa että shampoossa todella paksua josta minä tykkään. Värjättyjen hiusten shampoo vaahtoaa hyvin ja jättää tukan puhtaan tuntuiseksi. Korjaava hoitoaine tekee tukasta sileän ja hieman raskaan oloisen, mutta ei lätsäytä. Tulen käyttämään nämä loppuun, mutta edes hyväntuoksuisina en olisi ostanut lisää, koska en koe kumpaakaan näistä tuotteisa mitenkään erityisen erikoiseksi/hyväksi kun vertaa hintaan. Kiteytettynä siis; näitä kyllä käyttelee, ei parhaimmasta päästä mutta ei huonoimmastakaan. Keskivertokamaa. &nbsp;:)

Tuossa Volume suihkeessa on onneksi näistä kolmesta kaikista miedoin tuoksu. Kerran vasta olen käyttänyt hoitosuihketta niin en osaa sen kummemmin arvioida, ei vaikuttanut kovin kummoiselta, ehkä hieman lisäsi tukan sileyttä. &nbsp;;D

Onneksi hoitoaineen tuoksu, joka on selkeästi voimakkain, ei jää huuhtelun jälkeen pitkäksi aikaa tukkaa. Käyttelen loppuun, mutta en todellakaan osta enää enkä kyllä suosittele muillekkaan, ei mitenkään kovin kummoisia tuotteita.

Four reasonsilta ajattelin seuraavaksi testata syväpuhdistavan shampoon ja hiusnaamion. &nbsp;:)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 25 Elo 2013, 23:09
Kirjoittaja evergreen
^ Mulla on käytössä juurikin Four Reasonsin syväpuhdistava shampoo ja repair-sarjan tehohoito (en tiedä tarkoititko tätä hiusnaamiolla, vai onko niillä muitakin vastaavia). Olen kyllä ollut yllättävän tyytyväinen molempiin, ottaen huomioon että olen ihan naurettavan nirso...&nbsp; ;D Katsoin jo kaupassa, että syväpuhdistava shampoo ei sisällä mitään kummempia peseviä aineksia kuin SLS:a, kun yleensä syväputsareissa on laajempi valikoima erilaisia jäämiä liuottavia aineksia, mutta ajattelin että minun tarpeisiini tämä sopii varmaan hyvin, ja näin on tosiaan ollut. Minä en käytä juurikaan muotoilutuotteita tms, joita tarvitsisi poistaa, vaan käytän syväpuhdistavaa silloin tällöin vaan tehokkaampaan puhdistukseen rasvoittuvan päänahan ja hoitavien shampoiden takia, ja siinä tämä toimii oikein hyvin, tukka ei kärsi läheskään niin paljon kuin useimpien syväpuhdistavien kanssa. Tuoksu on minusta oikein hyvä, todella mieto lime-sitruuna. Repair-sarjan tehohoito toimii lyhyelläkin vaikutusajalla hyvin, silottaa kuivia, vaalennettuja latvoja ihan kiitettävästi jättämättä jälkeensä mitään lähmää. Erityisesti tykkään siitä, että tehis on pienessä tuubissa, josta sitä on helppo ottaa haluttu määrä ja jota on helppo säilyttää ahtaallakin suihkuhyllyllä. Nämä kuuluvat ehdottomasti suosikkeihini. Kaiken kaikkiaan tykkään tosi paljon Four Reasonsin kevyistä koostumuksista ja tuoksuista, tosi hyvä hinta-laatu-suhde!

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 15:08
Kirjoittaja wilma
^ Piti ihan tarkistaa oliko kyseessä sama tuote, eli tuo repair sarjan tehohoito. Se oli näillä sivuilla laitettu erikseen noista muista repair sarjan tuotteista niin ajattelin nopeasti että kyseessä on ihan oma sarja tmv. &nbsp;:) http://kcprofessional.fi/four-reasons-shampoot-ja-hoidot

Edit: kuinka iso tuo tehistuubi muuten on? Onko riittoisaa?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 15:58
Kirjoittaja evergreen
^ Puuttuukin tosiaan hölmösti tuolta sivulta tuon tehiksen koko. Repair Treatment -tuubi on 150 ml. Aine on tosi tiivistä, vähän vaseliinimaista, paksua geeli-emulsiota. Ei kuitenkaan mitenkään tahmaista tai muutenkaan inhaa, en vaan nyt keksi parempaa sanaa kuin vaseliinimainen... Joka tapauksessa minusta todella riittoisaa, joskin mulla on hyvin harva tukka latvoista, mihin mä tätä käytän, joten paljoa en tarvitsekaan kerralla. Uskoisin kuitenkin että tämä on hintaansa nähden ihan mukavan riittoisaa useimmille muillekin. Tosi pieni määrä leviää todella hyvin hiuksiin ja pysyy niissä kivasti valumatta pidemmänkin vaikutusajan, mikä on minusta ihan mahtavaa. Ohuemmat ja öljyisemmät tehikset valuvat mulla herkästi hiuksista pois etenkin saunassa ja tukkivat kivasti selän ihon, mutta tämän kanssa ei ole mitään moisia ongelmia. Kaiken kaikkiaan tosi käyttäjäystävällinen tuote.&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 20:45
Kirjoittaja wilma
^ Kiitos paljon lisätiedoista, vaikuttaa kyllä todella kokeilemisen arvoiselta tuotteelta! Lähtee ensikerralla ostoskoriin.&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 21:24
Kirjoittaja janniina
Voisitteko kirjoittaa tuon tehiksen incin? Kiinnostuin :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 22:41
Kirjoittaja evergreen
^ Four Reasons Repair Treatmentin inci on tällainen:

Aqua (Water), Cetearyl alcohol, Behenamidopropyl dimethylamine, Hydrolyzed vegetable protein pg-propyl silanetriol, Undeceth-11, Lactic acid, Propylene glycol, Potassium sorbate, Silicone Quaternium-16, Undeceth-5, Butyloctanol, Parfum (Fragrance), Iodopropynyl butylcarbamate, Diazolidinyl urea, Phenoxyethanol, Edta.

Tuotekuvaus menee näin: "Rakennepaikkaava hiusnaamio, Vahvistaa ja elvyttää hauraita ja käsiteltyjä hiuksia. Levitä pestyihin pyyhekuiviin hiuksiin, anna vaikuttaa 3-5 min ja huuhtele huolellisesti. Lämpö tehostaa vaikutusta."

Silaripitoinen naamiohan tämä on, mutta ei ole kuitenkaan dimethiconea tai muutakaan, joka jättäisi minkäänlaista lähmäistä tunnetta tai latistaisi. Huuhtoutuu pois ihan täysin ja tukka jää tosi puhtaan ja raikkaan tuntuiseksi, ainakin mulla.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 22:53
Kirjoittaja janniina
Lama Glama kirjoitti: ^ Four Reasons Repair Treatmentin inci on tällainen:

Aqua (Water), Cetearyl alcohol, Behenamidopropyl dimethylamine, Hydrolyzed vegetable protein pg-propyl silanetriol, Undeceth-11, Lactic acid, Propylene glycol, Potassium sorbate, Silicone Quaternium-16, Undeceth-5, Butyloctanol, Parfum (Fragrance), Iodopropynyl butylcarbamate, Diazolidinyl urea, Phenoxyethanol, Edta.

Tuotekuvaus menee näin: "Rakennepaikkaava hiusnaamio, Vahvistaa ja elvyttää hauraita ja käsiteltyjä hiuksia. Levitä pestyihin pyyhekuiviin hiuksiin, anna vaikuttaa 3-5 min ja huuhtele huolellisesti. Lämpö tehostaa vaikutusta."

Silaripitoinen naamiohan tämä on, mutta ei ole kuitenkaan dimethiconea tai muutakaan, joka jättäisi minkäänlaista lähmäistä tunnetta tai latistaisi. Huuhtoutuu pois ihan täysin ja tukka jää tosi puhtaan ja raikkaan tuntuiseksi, ainakin mulla.
Huuhtoutuuko silari muka kokonaan pois?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Elo 2013, 23:34
Kirjoittaja evergreen
janniina kirjoitti: Huuhtoutuuko silari muka kokonaan pois?
No enhän mä nyt tietenkään sitä tolla tarkoittanut, etteikö tukkaan jäisi yhtään mitään (onhan sen tehiksen tarkoituskin jättää jokin suoja hiukseen), vaan että siinä määrin kun nyt hoitis hiuksista yleensäkään huuhtoutuu, niin tämä tökötti tuntuu huuhtoutuvan hiuksista vaivatta ja jättää puhtaan tuntuman. Joidenkin aineiden kohdalla kun on todella ongelmana se, että ainetta saa huuhtoa kauan, ennen kuin on tarpeeksi puhdas tuntuma suihkusta poistumiseen!

Eri silikonit ja silikoniyhdisteet eroavat tunnultaan, vaikutuksiltaan ja liukoisuudeltaan niin paljon, ettei musta ole oikein pointtia puhua vain "silarista" sellaisenaan. On monia vesiliukoisiakin, jotka huuhtoutuvat kyllä ihan kokonaan pois. Tämän kyseisen tehiksen sisältämät silikonit ovat silikoniyhdisteitä, jotka ainakin mun kohdallani jättävät puhtaan tunnun sen sijaan että tuntuisivat hiuksissa esimerkiksi limaisena kalvona. Minusta tällainen inci on paljon miellyttävämpi kuin sellainen, joka sisältää vaikka dimethiconea tai amodimethiconea, mutta mieltymykset varmasti vaihtelevat.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 24 Loka 2013, 06:06
Kirjoittaja blackX
Tukka on nyt tommonen 5. perusruskea mutta raidat paistaa läpi selkeesti vaaleempana vielä kevytvärin jälkeenkin, kampaaja suositteli color maskia ja otin kotiin pienen purkin toffeeta kun kotona oli jo cacaoo valmiina. Millakohan suhteella noita uskaltais sekotella keskenään kun punasuutta ja liian tummaa koitetaan välttää?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 17 Tammi 2014, 21:49
Kirjoittaja Kristiina
Kuinka tumma on KC Color Mask Cacao? Onko se punertavanruskea hiuksissa? Coffee taitaa tehdä liian tummaksi hiukset, mitä olen lukenut. Olen käyttänyt Biozell intensiivisävytettä suklaanruskea aiemmin.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 07 Maalis 2014, 20:40
Kirjoittaja Amilo
Kristiina, tuo cacao on hiukan punertava, tai ainakin selvästi lämmin sävy. Ei kauhean tumma. Coffee taas on jo selvästi tummanruskea ja viileä sävy

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Maalis 2014, 14:40
Kirjoittaja Kristiina
^Kiitos :). Päädyin ostamaan tuon cacaon, kerran kokeilin ja hyvältä vaikutti. Nyt tosin jo tarpeeton tuote mulle. Just sellanen lämmin ruskea sävy tuolla tuli.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 10 Maalis 2014, 18:57
Kirjoittaja Saranna
Osaisiko joku neuvoa mikä sävy sopisi parhaiten kultakuparin neutralisointiin ilman että väri tummuu liikaa?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 11 Maalis 2014, 09:10
Kirjoittaja Kettusieni
Käytin pari päivää sitten tuota Color Maskia sävyssä Cacao. Taustalla oli siis kirkkaanpunainen tukka (kestovärit, johon päälle monen tunnin suoravärisessioita viimeisen neljän vuoden ajan) ja päätin hankkiutua siitä eroon värjäämällä suoraan päälle 5.0-ruskealla. Värjäsin kahdesti viikon välein ja tukasta tuli noin 4-asteinen tumma suklaanruskea, hiukan jopa violettiin taittava ja punainen kuultaa läpi. Ostin tuohon sen Cacaon, koska toivoin, että se peittäisi tuota violettisuutta, mutta tuo oli melko punertava-violettia itsessään, joten se lähinnä korosti efektiä.

Ajattelin seuraavaksi kokeilla sävyä Caramel. Mitä luulette, taittaisiko se tuota violettia ja antaisi lämpimämpää sävyä? Tällä hetkellä hiukset ovat suunnilleen tämän väriset, mutta jotenkin samaan aikaan kylmemmät ja punaisemmat:

http://www.redbookmag.com/cm/redbook/im ... ian-de.jpg

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 14 Maalis 2014, 21:55
Kirjoittaja Saranna
Osaisiko joku sanoa miten vaaleaan tukkaan color maskin Vanilla puree?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 16 Maalis 2014, 22:32
Kirjoittaja Hiisi
^
Itselläni ei ainakaan 7-8 sävyiseen tukkaan purrut, eli sanoisin että siitä vaaleampaan puree. En ole vielä ehtinyt kokeilla täysin vaalennettuihin hiuksiini vaikutusta.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 27 Maalis 2014, 09:45
Kirjoittaja Katariina
Mä laittelen tähän kokemuksiani No nothing-sarjan tuotteista johon olen ihastunut täysin. Ulkonäkökin on todella ihana ja musta on kiva katsella näitä purnukoita kylppärissä rivissä &nbsp;;D

Very sensitive Multispray: Tätä olen käyttänyt jo 2 purnukkaa. Tykkään ensinnäkin siitä, ettei ole aerosol. Mulla on luonnonkihara &nbsp;hius ja tämä on toistaiseksi paras tuote niiden esiinpuristeluun ja korostamiseen. Ei tarvitse laittaa montaa suihkausta, hieman koppuroittaa muuten. Käytän myös suoristusraudan alla ja toimii. Tuoksuttomuus on vain hyvä &nbsp;asia, ei jää leijumaan mitään käryä hiuksiin. Tämä on paras kiharasuihke mitä olen käyttänyt. Luottotuote.

Very sensitive & strong hairspray: Hyvä ja hienojakoinen peruslakka. Tuoksuttomuus jälleen kerran SUURI plussa, pito on hyvä. Suihkuttelen lähinnä luonnonkiharaa tukemaan ja sopiva pito, ei koppuroita. Ostan varmasti uuden.

Very sensitive moisture conditioner: Tuoksuton koostumus ja vähän litku rakenne. Hyvä kosteuttaja kuivalle ja hennolle mutta tuuhealle luonnonkiharalle; ei latista. Tykkään kyllä mutta ei selvitä hiusta kovin tehokkaasti. En tiedä maksanko tästä enää kymppiä. &nbsp;

Very sensitive moisture mist: Paras jätettävä hoitis. Kevyt, mutta kosteuttaa talven kuivattamaa kiharaa. Ei tuoksu juuri miltään, lämpösuojasta suuri plussa. Käytän tätä välillä raudan alla. Ostan varmasti uuden.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 27 Maalis 2014, 14:08
Kirjoittaja sv1
Saranna kirjoitti: Osaisiko joku sanoa miten vaaleaan tukkaan color maskin Vanilla puree?
Omien kokemusten mukaan pitää kyllä olla 9-10 sävyiset kutrit, että tarttuu.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 07 Touko 2014, 10:53
Kirjoittaja Kevätperhonen**
Oma vaalennettu pääni tuntuu tällä hetkellä hieman liian vaalealta ja lämpöisen sävyiseltä. Kotoa löytyisi kaapista ainakin tuo caramel hoitoaine, jota käytin joskus kun hiukseni olivat hieman tummemmat. Miten caramel ja vanilla eroavat toisistaan? Voisin kokeilla tuota caramel sävyä, kunhan lopputulos ei vain ole vaaleanpunainen&nbsp; ;D Jos ostaisin vanillan ja sekoittaisin noita kahta keskenään, toimisikohan se yhdistelmä?


MUOKS. Kokeilin äsken pieneen osioon hiuksia caramel sävyä, tuli hieman liian punertava. Kaapista löytyi myös latte sävy ja sekin veti liian tunkkaiseksi. Pitänee käydä ostamassa vanilla sävy testiin. Jos sitä vaikka sitten yrittäisi miksata tuon caramellin kanssa :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 07 Touko 2014, 21:07
Kirjoittaja naapio
Latte oli minulla liian kylmä ja harmahtava, caramel on tuonut ihanaa punakultaista väriä ja välillä sekoittelen huikeanpunaista pepperiä shampooseen ja hoitikseen jotta saan vielä vähän enemmän strawberryblondia sävyä. Vanilla ilmeisesti taittaa taas keltaisuutta pois, en tiedä miten se toimisi punatoffeisen caramelin kanssa.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 07 Touko 2014, 22:30
Kirjoittaja Kristiina
^Luulisin, että Vanilla ei vaikuttaisi mitenkään. Kuulemma sen taittoteho on muutenkin huono keltaisuutta häivyttäessä.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Touko 2014, 09:21
Kirjoittaja Kevätperhonen**
Millainen sävy tulisi vanillan ja silverin sekoituksesta? Pelkään että silver on liian "valkaiseva", enemmänkin haen hieman sävytystä etenkin "ylivaaleisiin" raitoihin, mutta en toivoisi kuitenkaan punasävyiseen taittavaa (kuten caramel teki).&nbsp; :)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 08 Touko 2014, 10:56
Kirjoittaja Kristiina
^Varmaan luonnollisempi vaalea sävy tuolla sekoituksella. Mutta olen kyllä silveristäkin kuullut, ettei paljoa taittotehoja ;D. Kokeile sekoitusta, eihän siinä mitään häviä.. paitsi rahaa, on nuo mun mielestä aika kalliita ostaa jos ei toimikkaan.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Touko 2014, 13:23
Kirjoittaja Varjotar
Äsh, Let Me Be- sarjan tuotteet ovat katoamassa hyllyiltä. Tuleekohan niiden tilalle jotain vai ovatkohan vaan lopetettu? Miraculosin sivut eivät antaneet vastausta kysymykseen.. :(

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 26 Touko 2014, 13:37
Kirjoittaja evergreen
^ On ne varmaankin ainakin lopetettu, kun sarjaa ei verkkosivuilla ole ollenkaan (http://www.miraculos.fi/) ja tuotteet näyttävät olevan kaikkialla tarjouksessa tai jo poissa. Taisi No Nothing olla suurempi menestys.

Olenkin kyllä muuten tykännyt No Nothing -sarjan Moisture Mististä kovasti, tosi tehokas mutta lähmäämätön tuote!

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 20 Elo 2014, 13:03
Kirjoittaja Vivianna
Hei oletteko kokeilleet KC:n värishampoita?
Mua houkuttelisi beige shampoo, mutta tahtoisin tietää kokemuksista, miten vaikuttaa vaaleisiin hiuksiin?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 23 Elo 2014, 13:39
Kirjoittaja ZombieQueen
Mun kokemuksella (ja mun hiusten päälliosa on aikas vaalea, en osaa sanoa asteita mutta voimakkaasti vaalennettu) tuo Silver Colormask taittaa hiukset enemmän valkoiseen/ viileään päin ja Vanilla sellaiseen "luonnolliseen" sävyyn. Molemmilla tulee vähemmän keltainen lopputulos mitä voimakkaasti blondattu hius luonnostaan on. Vaikutusaikaa kannattaa pitää vähintään 10-15 min.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 01 Loka 2014, 21:01
Kirjoittaja grace
Mä olen tykästynyt No Nothing-sarjaan, läpikäytynä tuuheuttava shampoo ja hoitis, kosteuttava hoitis ja suihke ja muotoilupuolelta multispray, muotovaahto ja strong hiuslakka. Kaikista tuotteista olen tähän mennessä tykännyt, ainoastaan tuuheuttavaa hoitoainetta tuskin tulee hankittua enää uudelleen, se kun ei kummemmin toiminut. Kaikissa noissa on mun nenään sellainen vähän Erikeepermäinen tuoksu, mikä kyllä häviää aika äkkiä. Suurin suosikki on muotovaahto, se on ensimmäinen lajissaan, jolla olen saanut rakennetta tähän tukkaan, eikä kutita päänahkaa kuten monet muut muotoilutuotteet. Toinen iloinen yllättäjä oli kosteuttava hoitosuihke, mulla tuppaa suihkeet yleensä lähmäämään, mutta NN:nää olen voinut huoletta suihkia suoraan (lyhyeen) tukkaan vailla liiskalettiä.

Hintakin näissä on ihan kohdillaan, toivottavasti eivät ihan heti katoa markkinoilta.&nbsp; :ts

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 19 Loka 2014, 11:53
Kirjoittaja ainokainen
Hei, onko kokemuksia KC Color Mask -sarjan shampoista? Onko niissä mitään tehoja? Lähinnä kaipaisin jotain kivaa sävytettyä shampoota kirkastamaan hieman liian keltaista sävyä tuhkaisemmaksi.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 02 Joulu 2014, 21:49
Kirjoittaja Kevätperhonen**
Muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia sävyttävistä shampoista&nbsp; ::)

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 15 Tammi 2015, 09:25
Kirjoittaja Hilippa
Sain joululahjaksi Four reasons color lahjapakkauksen. Merkin tuotteita ostan itse harvoin, joten siinä mielessä oli kiva päästä kokeilemaan jotain uutta.

Shampoo ei tunnu mitenkään erityisen kuivattavalta tai muuten liian voimakkaalta, mutta takuttaa hieman hiuksia silti. Pari viikkoa käytin tätä ainoana shampoona, koska halusin saada kunnon tuntuman tuotteeseen, mutta sitten vaihdoin toisen shampoon tilalle ja color-pullo on nyt kaapissa. Color-tuotteissa mainitaan olevan keratiinia, mutta vaikea uskoa että sitä olisi niin paljon että siinä olisi syy takkuihin (jo ekasta käyttökerrasta lähtien).

Hoitoaine on puolestaan vähän parempaa, mutten varsinaisesti rakastunut siihenkään. Shampoon jäljiltä jäänyttä takkutukkaa selvitti kyllä onneksi vähän, mutta haluan hoitoaineen olevan kosteuttavampaa ja/tai silottavampaa. Hoitis on kuitenkin koko ajan satunnaiskäytössä, joten tämä pullo ei onneksi jää pitkäksi aikaa lojumaan kaappiin.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 29 Kesä 2016, 17:51
Kirjoittaja MNi
Sain 4R kesäpakkauksen lahjaksi ja se on aika miellyttävän oloista. Hoitoaine saisi koostumukseltaan olla vähän paksumpaa, niin olisi parempi levittää, mutta muutoin sekin pelittää hyvin. Ei ole tarvinnut suihkutettavaa hiushoitoa käyttää takkujen avaamiseen pesun jälkeen.

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 30 Kesä 2016, 12:52
Kirjoittaja katajainen
Mikähän ois paras näistä color maskeista taittamaan hieman sinertävää/vihertävää blondia? Tein eilen värinpoiston violettiin tukkaan ja lopputuloksena on noin 8-asteisen vaaleat hiukset sinisen vihreällä vivahteella. Tavallaan haluaisin pysyä kylmässä sävyssä, mutta kylmällä ei varmaan voi kylmää piilottaa? Toimisikohan joku caramel tai honey + silver combo?

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Lähetetty: 03 Touko 2017, 21:01
Kirjoittaja elly
Onko kokemuksia Back to the Roots -sarjasta? Kuoriva shampoo kiinnostaa erityisesti näin kesän alla.