KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kettusieni
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 267
Liittynyt: 30 Maalis 2010, 21:19

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Kettusieni »

Käytin pari päivää sitten tuota Color Maskia sävyssä Cacao. Taustalla oli siis kirkkaanpunainen tukka (kestovärit, johon päälle monen tunnin suoravärisessioita viimeisen neljän vuoden ajan) ja päätin hankkiutua siitä eroon värjäämällä suoraan päälle 5.0-ruskealla. Värjäsin kahdesti viikon välein ja tukasta tuli noin 4-asteinen tumma suklaanruskea, hiukan jopa violettiin taittava ja punainen kuultaa läpi. Ostin tuohon sen Cacaon, koska toivoin, että se peittäisi tuota violettisuutta, mutta tuo oli melko punertava-violettia itsessään, joten se lähinnä korosti efektiä.

Ajattelin seuraavaksi kokeilla sävyä Caramel. Mitä luulette, taittaisiko se tuota violettia ja antaisi lämpimämpää sävyä? Tällä hetkellä hiukset ovat suunnilleen tämän väriset, mutta jotenkin samaan aikaan kylmemmät ja punaisemmat:

http://www.redbookmag.com/cm/redbook/im ... ian-de.jpg
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Osaisiko joku sanoa miten vaaleaan tukkaan color maskin Vanilla puree?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Hiisi

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

^
Itselläni ei ainakaan 7-8 sävyiseen tukkaan purrut, eli sanoisin että siitä vaaleampaan puree. En ole vielä ehtinyt kokeilla täysin vaalennettuihin hiuksiini vaikutusta.
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Mä laittelen tähän kokemuksiani No nothing-sarjan tuotteista johon olen ihastunut täysin. Ulkonäkökin on todella ihana ja musta on kiva katsella näitä purnukoita kylppärissä rivissä  ;D

Very sensitive Multispray: Tätä olen käyttänyt jo 2 purnukkaa. Tykkään ensinnäkin siitä, ettei ole aerosol. Mulla on luonnonkihara  hius ja tämä on toistaiseksi paras tuote niiden esiinpuristeluun ja korostamiseen. Ei tarvitse laittaa montaa suihkausta, hieman koppuroittaa muuten. Käytän myös suoristusraudan alla ja toimii. Tuoksuttomuus on vain hyvä  asia, ei jää leijumaan mitään käryä hiuksiin. Tämä on paras kiharasuihke mitä olen käyttänyt. Luottotuote.

Very sensitive & strong hairspray: Hyvä ja hienojakoinen peruslakka. Tuoksuttomuus jälleen kerran SUURI plussa, pito on hyvä. Suihkuttelen lähinnä luonnonkiharaa tukemaan ja sopiva pito, ei koppuroita. Ostan varmasti uuden.

Very sensitive moisture conditioner: Tuoksuton koostumus ja vähän litku rakenne. Hyvä kosteuttaja kuivalle ja hennolle mutta tuuhealle luonnonkiharalle; ei latista. Tykkään kyllä mutta ei selvitä hiusta kovin tehokkaasti. En tiedä maksanko tästä enää kymppiä.  

Very sensitive moisture mist: Paras jätettävä hoitis. Kevyt, mutta kosteuttaa talven kuivattamaa kiharaa. Ei tuoksu juuri miltään, lämpösuojasta suuri plussa. Käytän tätä välillä raudan alla. Ostan varmasti uuden.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
sv1
Haiven
Haiven
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Maalis 2014, 12:11

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja sv1 »

Saranna kirjoitti: Osaisiko joku sanoa miten vaaleaan tukkaan color maskin Vanilla puree?
Omien kokemusten mukaan pitää kyllä olla 9-10 sävyiset kutrit, että tarttuu.
Kevätperhonen**
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 23:16

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Kevätperhonen** »

Oma vaalennettu pääni tuntuu tällä hetkellä hieman liian vaalealta ja lämpöisen sävyiseltä. Kotoa löytyisi kaapista ainakin tuo caramel hoitoaine, jota käytin joskus kun hiukseni olivat hieman tummemmat. Miten caramel ja vanilla eroavat toisistaan? Voisin kokeilla tuota caramel sävyä, kunhan lopputulos ei vain ole vaaleanpunainen  ;D Jos ostaisin vanillan ja sekoittaisin noita kahta keskenään, toimisikohan se yhdistelmä?


MUOKS. Kokeilin äsken pieneen osioon hiuksia caramel sävyä, tuli hieman liian punertava. Kaapista löytyi myös latte sävy ja sekin veti liian tunkkaiseksi. Pitänee käydä ostamassa vanilla sävy testiin. Jos sitä vaikka sitten yrittäisi miksata tuon caramellin kanssa :)
Viimeksi muokannut Kevätperhonen**, 07 Touko 2014, 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja naapio »

Latte oli minulla liian kylmä ja harmahtava, caramel on tuonut ihanaa punakultaista väriä ja välillä sekoittelen huikeanpunaista pepperiä shampooseen ja hoitikseen jotta saan vielä vähän enemmän strawberryblondia sävyä. Vanilla ilmeisesti taittaa taas keltaisuutta pois, en tiedä miten se toimisi punatoffeisen caramelin kanssa.
Raitoja käpälään!
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Luulisin, että Vanilla ei vaikuttaisi mitenkään. Kuulemma sen taittoteho on muutenkin huono keltaisuutta häivyttäessä.
Kevätperhonen**
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 272
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 23:16

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Kevätperhonen** »

Millainen sävy tulisi vanillan ja silverin sekoituksesta? Pelkään että silver on liian "valkaiseva", enemmänkin haen hieman sävytystä etenkin "ylivaaleisiin" raitoihin, mutta en toivoisi kuitenkaan punasävyiseen taittavaa (kuten caramel teki).  :)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Varmaan luonnollisempi vaalea sävy tuolla sekoituksella. Mutta olen kyllä silveristäkin kuullut, ettei paljoa taittotehoja ;D. Kokeile sekoitusta, eihän siinä mitään häviä.. paitsi rahaa, on nuo mun mielestä aika kalliita ostaa jos ei toimikkaan.
Varjotar

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Äsh, Let Me Be- sarjan tuotteet ovat katoamassa hyllyiltä. Tuleekohan niiden tilalle jotain vai ovatkohan vaan lopetettu? Miraculosin sivut eivät antaneet vastausta kysymykseen.. :(
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ On ne varmaankin ainakin lopetettu, kun sarjaa ei verkkosivuilla ole ollenkaan (http://www.miraculos.fi/) ja tuotteet näyttävät olevan kaikkialla tarjouksessa tai jo poissa. Taisi No Nothing olla suurempi menestys.

Olenkin kyllä muuten tykännyt No Nothing -sarjan Moisture Mististä kovasti, tosi tehokas mutta lähmäämätön tuote!
1cFii, oma väri.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Hei oletteko kokeilleet KC:n värishampoita?
Mua houkuttelisi beige shampoo, mutta tahtoisin tietää kokemuksista, miten vaikuttaa vaaleisiin hiuksiin?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Mun kokemuksella (ja mun hiusten päälliosa on aikas vaalea, en osaa sanoa asteita mutta voimakkaasti vaalennettu) tuo Silver Colormask taittaa hiukset enemmän valkoiseen/ viileään päin ja Vanilla sellaiseen "luonnolliseen" sävyyn. Molemmilla tulee vähemmän keltainen lopputulos mitä voimakkaasti blondattu hius luonnostaan on. Vaikutusaikaa kannattaa pitää vähintään 10-15 min.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
grace

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja grace »

Mä olen tykästynyt No Nothing-sarjaan, läpikäytynä tuuheuttava shampoo ja hoitis, kosteuttava hoitis ja suihke ja muotoilupuolelta multispray, muotovaahto ja strong hiuslakka. Kaikista tuotteista olen tähän mennessä tykännyt, ainoastaan tuuheuttavaa hoitoainetta tuskin tulee hankittua enää uudelleen, se kun ei kummemmin toiminut. Kaikissa noissa on mun nenään sellainen vähän Erikeepermäinen tuoksu, mikä kyllä häviää aika äkkiä. Suurin suosikki on muotovaahto, se on ensimmäinen lajissaan, jolla olen saanut rakennetta tähän tukkaan, eikä kutita päänahkaa kuten monet muut muotoilutuotteet. Toinen iloinen yllättäjä oli kosteuttava hoitosuihke, mulla tuppaa suihkeet yleensä lähmäämään, mutta NN:nää olen voinut huoletta suihkia suoraan (lyhyeen) tukkaan vailla liiskalettiä.

Hintakin näissä on ihan kohdillaan, toivottavasti eivät ihan heti katoa markkinoilta.&nbsp; :ts
Vastaa Viestiin