KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
anskuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 52
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 17:55

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja anskuu »

pinkpepper kirjoitti: Onko joku kokeillut niitä uusia hiusnaamioita? Tuoksuuko se sinituubinen tosiaan marjoille ja se pinkki jollekin muulle? Tuntuu että värien perusteella menisi toisin päin. Se kosteuttava kiinnostaa mua.
Mun oli pakko ostaa ihan tuoksun toivossa toi kosteuttava tehis. Kyllä se mun mielestä vähän marjoille tuoksuu, ei mikään voimakas tuoksu.  :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Juu se marjaisa tuoksu muakin kiehtoo. Incikin näytti pikavilauksella ihan hyvältä. Täytyy ens viikolla käydä ostamassa.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Olisiko pakkauksia nähtävillä netissä jossain?
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^KC:n nettisivuilla on noista tietoa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Sprite »

KC professionalin cream wax, voidemainen viimeistelyvaha, on ollut itselläni hyvin vähäisessä käytössä huomattuani kuinka siitä ei ole mihinkään jäyhän tukan laitossa.
Onneksi löysin kesä-alennusmyynneistä 3 euroa maksaneen Phat-merkkisen (kait jotain halpissarjaa, vaikka alentamaton hinta olisi ollut n.14 e, mulle tuntematon sarja) muotoiluvoiteen, joka toimii aika ok.
En tiedä sitten, olisiko yleisesti ottaen niin, että matta-koosteiset cream waxit, kuten toi KC:n, toimivat ookoosti kevyempään pitoon ja helppoihin hiuksiin mutta vaikeampaan tukkaan matta-koosteista parempi olisi voidemaisempi mönjä.
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Onkos noista tehiksistä jo kokemuksia? Mieli teki itsekkin heti ostaa kun noita näin, mutta pidin pintani. En tosiaan tarttis niitä. Ellei ne sitten oo ihan tosi hyviä  ::)
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
anskuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 52
Liittynyt: 28 Heinä 2007, 17:55

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja anskuu »

Norppa kirjoitti: Onkos noista tehiksistä jo kokemuksia? Mieli teki itsekkin heti ostaa kun noita näin, mutta pidin pintani. En tosiaan tarttis niitä. Ellei ne sitten oo ihan tosi hyviä  ::)
Kosteuttava tehis on mulla ainakin toiminu ihan kivasti, silottaa suht nopeessakin ajassa ja hiuksista tulee pehmeät ja kiiltävät. Ihan hintansa tasosta ok-kamaa, ei erikoista. :)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

... Ja multa löytyy vahvistava tehis.
Tuote siis lupaa vahvistaa ja lisätä elinvoimaa sekä suojata ulkoisilta rasituksilta. Lisäksi tuon pitäisi helpottaa hiusten kammattavuutta ja vähentää sähköisyyttä.

Mitä noihin tuotteen "lupauksiin" tulee, niin mulla hiukset on harvoin sähköiset (edes talvella) ja hiukset jää melkein minkä tahansa tehohoidon jälkeen liukkaiksi ja jänteviksi, joten en ole paras ihminen arvimoimaan tuotteen tehoa. Tuoksusta kuitenkin pidän eikä tuo lässäytä hiuksiä, joten ihan tyytyväinen olen ostokseen.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Onkos muut ehtineet testaamaan Kc Color maskeja? On siis värjäävä ja korjaava tehohoito. Saman tapainen kuin color gloss, mutta ehkä jopa tehokkaampi pitäisi kuulemma olla.
Sarjassa on sävyt Cocoa vaaleanruskeille hiuksille, Coffee tummanruskeille, Honey vaaleille, silver vaaleille, pepper punaisille ja curry kuparisille.

Olen testaillut Cocoa ja coffee sävyt muille ja niillä tuli kyllä kivat lämpimän ruskeat sävyt ja antoi ruskeaan lisää kiiltoa ja syvyyttä. Tarttui jonkin verran ihan luonnonväriseen hiukseen. Omaan kullanvaaleaan tukkaani juuri laitoin Honey- sävyä, väri ei hirveästi muuttunut, mutta kiiltää kivasti ja tuli oiken ihanan pehmoiset hiukset  :-*
Viimeksi muokannut Amilo, 05 Loka 2008, 00:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pallopaita

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja pallopaita »

Onko kellään täällä varmaa tietoa onko tuo koko 4R sarja silikoniton ? ??? Kiinnostaisi kovasti kokeilla ja ainakin kosteuttavan suihkeen ja hoitoaineen joku tässä ketjussa totesi silikonittomiksi. Viime keväänä kampaaja suihkutteli reilusti tuota väriä suojaavaa suihketta,teki kyllä niin ihanan pehmoiseksi hiukset ja tuoksukin oli kovin herkku  :-* Sitä voisi joskus ostaa ihan omaksi vaikkei tässä todellakaan tarvitsisi väriä suojata,pikemminkin kuluttaa pois  ;D ;D Olen noita tuotteita Sokoksella joskus katsellut ja miettinyt pitäisikö ostaa kun eivät kovin hintavia loppupeleissä ole.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^ Ei ole täysin silikoniton sarja. Muistaakseni ainakin jommassa kummassa, korjaavassa tai kosteuttavassa, tehohoidossa on silareita. Myös muotoilutuotteista silareita löytyy. Shampoot ja pikahoitikset + jätettävät suihkeet taitavat olla silarittomia.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Jouana »

tanja kirjoitti:Viime keväänä kampaaja suihkutteli reilusti tuota väriä suojaavaa suihketta,teki kyllä niin ihanan pehmoiseksi hiukset ja tuoksukin oli kovin herkku  :-* Sitä voisi joskus ostaa ihan omaksi vaikkei tässä todellakaan tarvitsisi väriä suojata,pikemminkin kuluttaa pois  ;D ;D
Mulla on tuo Color save spray ja se on tosiaan silikoniton. Toimii mulla ihan kivasti kun vaan sumuttaa tarpeeksi, sinänsä kiva ettei lähmää vaikka laittaa reilusti, mulla ainakaan.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
pallopaita

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja pallopaita »

Kiitos vastauksista&nbsp; Hermione ja Jouana  :) Mun olisi kyllä pitänyt täsmentää että ovatko siis kaikki shampoot ja hoitikset silikonittomia mutta olinkin laittanut vähän tökerösti tuon kysymyksen mutta  se nyt ei ole mitään uutta meikäläiseltä :D :D
Mutta sainpahan nyt tietää sen mitä pitikin ja vielä muutakin. 

Himottais niiiiiiiiin kovasti tuo color save spray,sen ihana tuoksu ja se pehmeys minkä se saa aikaan  :-* :P  Ja kaikkea muutakin k.o sarjalta himottaisi hamstrata, ehkäpä joku kerta kun olen rahoissani ja eksyn sokkarille ;)
Viimeksi muokannut pallopaita, 05 Loka 2008, 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

^Mä just retkahdin tuohon color save-suihkeeseen kun oli hehkuteltu hyvän tuoksuiseksi ja tykkään hyvistä tuoksuista. Aiemmin olen käyttänyt suihkittavana moisture mistiä, taitaa olla kolmas puteli sitä menossa. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen tuo color save tuntui ihan jepuliskamalta, en ole erityistä vaikutusta huomannut mihinkään suuntaan kylläkään mutta ei siis ainakaan huonoa tulosta tullut.. Ja tuoksu tosiaan on ihana. Selvitys oli helppoa eikä takkuja ole näkynyt.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Olen aika paljon käyttänyt tätä sarjaa joten voisinkin listata muutamia omia käyttökokemuksia. Oma hiuslaatuni on karhea, luonnonkihara ja tukkaa on aika paljon. Olen myös käyttänyt sarjaa työssä.

Shampoot ja hoitoaineet:

Color save shampoo: Hyvä tuoksu, ihan perusshampoo. Tykkään ehkä pesevämmästä shampoosta, tällä hiukseni jäivät välillä jotenkin lähmäiseksi.

Color save hoitoaine: Antaa kiiltoa ja pehmeät hiukset. Selvittää hyvin. Sopii hiuksilla joissa ei erityistä tehoitotarvetta. Vähän liruinen koostumus.

Syväpuhdistava shampoo: Ihank Ok syväputsari, ei tee hiuksista hamppukasaa. Tuntuu kuin pesisi jollain normaalilla, mutta vähän pesevämmällä shampoolla.

Silver shampoo: Hiukan kuivattavaa, kuten hopeashampoot yleensäkin. Todella tummanviolettia, taittoi hyvin. Tykkään tästä kyllä. Tuoksuu hyvälle myöskin.

Volume shampoo: Tästä en kauheasti pitänyt. Ei tuuheuta ja ei tee oikein muutakaan. Hiukset jää vähän räjähtäneeksi.

Moisture shampoo: Omille hiuksilleni eivät kosteuttavat sovi kovin hyvin, joten tämä teki sitä samaa, eli tukasta tuli "karvainen".&nbsp; Toisentyyppisille hiuslaaduille tuntuu sopivan. Tekee hiuksista tosi pehmeät. Pesuteho on mieto. Saattaa jopa jättää hiukset hieman likaisen tuntuiseksi.

Moisture hoito : Aika lirua. Perushoitoaine hiuksille, jotka tarvitsevat hieman kosteutusta. Luonnonkiharan saattaa jättää hiukan liian vallattomaksi, eli saisi ainakin käyttää lisäksi jotain siloittavaa jätettävää.

Tehoitonaamio punaisessa tuubissa (en muista viralllista nimeä) : Ihank ok. Tekee hiuksista pehmeät ja sileät. Ei silti mikään ihmeellinen tehohoitona. Sisältää silikonia. Olen käyttänyt pikahoitiksena, toimii niin ihan mukavasti. Joskus jättää hiukset hiukan sähköiseksi.

Muotoilutuotteet:

Glue geeli: Hyvä pito lyhyeen hiukseen. Kuitumainen. Miinus puolena se että hiukseen muodostuu päivänmittaan valkoista "purua", eli koostumus jotenkin hajoaa.

Cream wax: Voidemainen rasvainen vaha. Pitää olla varovainen paljonko laittaa, ettei hiukset näytä rasvaisilta. Hyvä pito. Sopii lyhyille hiuksille paremmin.

Fiber wax: Kuitumainen vaha. Tässä on voimakas pito ja kuitujen ansiosta joustava. Sopii erityisesti lyhyeen hiukseen, mutta íhan kevollinen myös pidempään antamaan rakennetta. Tykkään tästä työkäytössä.

Hiuskiinne: Yksi parhaista kokeilemistani lakoista. Tässä on kaksi voimakkuutta: superstrong ja strong. Itse käytän strongia, joka riittää hyvin pitkään hiukseen. Sumu on hienojakoinen, ei tee kypärää. Tuoksuu hedelmiltä.
Pysyy hyvin koko päivän, mutta lähtee harjaamalla. Superstrong on todella hyvä voimakkaaseen pitoon lyhyessä tukassa.

Muotovaahto: Ihana tuoksu myöskin. Tuuheuttaa ja ainakin strong voimaakkuus toimi myös omassa hiuksessani. En yleensä tykkää muotovaahdoista, koska tekevät hiukseni helposti koppuraisiksi, mutta tämä ei tehnyt sitä vaikutusta niin paljon.
Viimeksi muokannut Amilo, 05 Loka 2008, 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin