KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
elämänkevät
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 20 Maalis 2011, 13:22

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja elämänkevät »

voi ei...mulla on melkeen täydet caramell ja honey tuubit kaapissa...nyt kun on omaa väriä yli puolet hiuksista, niin nuo naamiot saa hiukset näyttämään likaisilta :/ Vissiin johtuu tuosta rakennepaikkaavuudesta, kun nyt on hiukset niin hyvässä kunnossa etteivät moista ominaisuutta tarvi. Siis kuivuttuaan hiukset näyttää kauttaaltaan siltä ku ois laittanu niihin ihan vähän liikaa öljyä latvoihin. Sama tulos tulee vaikka laittais vaan puolet tuota color maskia tavallisen hoitoaineen sekaan. Menikö nuo nyt ihan hukkaan vai vieläkö niitä voi käyttää johonkin? Siis ihan ihan latvoihin, missä vielä vaalennusta nuo käy vielä mutta jos vähänkään osuu juurikasvuun niin klimpittää.
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Aridith kirjoitti: Luulen, että Toffeen ja laten voimalla voi onnistuakin.

Mie sävytin oman suhteellisen punertavan pehkoni toffeen / kullan sävyiseksi, lopputulos on tällainen. Kuvaa hieman lämpimämpi toffeinen vaalea luonnossa. Taittoi punaisuutta todella hyvin. Todella luonnollinen väri tuli ja taittoteho oli aika uskomaton. Tosin annoin kyllä vaikuttaa sen 40minuuttia.
Sulla oli latte. Kuinkahan tumma tuo toffee on? Kumpihan noista sopisi paremmin?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Juu mulla oli latte. Toffee vaikutti aika tummalta, mutta ehkä sekoitus molempia voisi tuoda halutun tuloksen?

Onko colormaskaajat muuten lukenee tämän? Aika hauska idea.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Aridith kirjoitti: Juu mulla oli latte. Toffee vaikutti aika tummalta, mutta ehkä sekoitus molempia voisi tuoda halutun tuloksen?

Onko colormaskaajat muuten lukenee tämän? Aika hauska idea.
Okei, kiitti sulle Aridith :). Taidan käydä ostamassa toisen, ehkä laten, jos ei molempia.
Tuossa oli muuten ideaa, sun linkittämässä blogissa ;) ja tuota voisi ihan kokeillakin.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Ostin tänään kokeeksi caramelin, suosittelivat sitä hunajan yli. Nojoo. Sellanen riemunoranssi tukka lopputuloksena :D. Pesin sen sitten pois öljyshamppoolla ja löin laten perään. Ei ihan mun juttu. Säästän sen kuitenkin sille varalle, että sopii kun hiukset on vähän vähemmän itsestään kuparihtavat.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Kokeile vaikka aluksi sekoittaa hoitoaineeseen, jos toivottu lopputulos on vain pientä hienosäätöä. Puolet ja puolet riittää varmasti ihan hyvin, itse käytän punaisia/oransseja sävyjä Color maskilta ja nämä ainakin on ihan kohtuu pigmenttisiä ja esim. pieneen värin kirkastukseen riittää puolet sävytettä, puolet hoitoainetta sekoitus.

Tällä hetkellä käytössä Mandarin sävy Color Maskilta, mä en niin tarkasti mitään määriä mittaile vaan truuttaan sävytettä ensin kädelle ja perään vähän hoitoainetta. Sormella vähän sekoittaa että suurinpiirtein sekoittuu ja päähän vain. Syväpuhdistuksen jälkeen käytän yleensä Color Maskia sellaisenaan sävyttämään tukkaa, muuten riittää sekoitus ylläpitämään värin kivana.  :)

Mä tykkään laittaa sävytteen aina saunaan mennessä, tuntuu että väristä saa vieläkin enemmän irti, mitä ilman lämpöä saisi.
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Nina, Honey on todella vaaleaa, joten voit huoletta käyttää sitä sellaisenaan. Varsinkin jos hiuksesi ovat vaalean ja vaaleanruskean väliltä.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
helka

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja helka »

Kuinka Color Mask tarttuu värjäämättömiin hiuksiin? Hiukseni ovat vaalean kullanruskeat, ja haluaisin hiuksiin lisää kultaisuutta. Onnistuuko se Color Maskilla?
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

wilma kirjoitti: ^ Kokeile vaikka aluksi sekoittaa hoitoaineeseen, jos toivottu lopputulos on vain pientä hienosäätöä. Puolet ja puolet riittää varmasti ihan hyvin, itse käytän punaisia/oransseja sävyjä Color maskilta ja nämä ainakin on ihan kohtuu pigmenttisiä ja esim. pieneen värin kirkastukseen riittää puolet sävytettä, puolet hoitoainetta sekoitus.

Tällä hetkellä käytössä Mandarin sävy Color Maskilta, mä en niin tarkasti mitään määriä mittaile vaan truuttaan sävytettä ensin kädelle ja perään vähän hoitoainetta. Sormella vähän sekoittaa että suurinpiirtein sekoittuu ja päähän vain. Syväpuhdistuksen jälkeen käytän yleensä Color Maskia sellaisenaan sävyttämään tukkaa, muuten riittää sekoitus ylläpitämään värin kivana.   :)

Mä tykkään laittaa sävytteen aina saunaan mennessä, tuntuu että väristä saa vieläkin enemmän irti, mitä ilman lämpöä saisi.
Mulla on sama juttu. Laitan aina Color Maskin saunaan mennessä ja samalla muhittelen vielä tehohoitojakin Color Maskin ohella. Pitäisi kokeille joskus pelkästään Color Maskia ilman tehohoitoja. Caramel vetelee kohta viimeisiään ja ostan joko Laten tai Caramel maskin uudestaan.
Honey on turvallinen sävy, kun on todellakin niin vaalea, mutta tuntuu, et mulla vetää liian keltaiseksi pitkällä vaikutusajalla, jos muistan oikein.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

^ Se hiusvärien pahis, josta viimeaikoina on kohistu, on PPD (parafenyleenidiamiini) ja sen johannaiset, joita on (tummissa) kesto- ja kevytväreissä. PPD ja sen johdannaiset eivät ole ainoita hiusväreissäkäytettyjä allergisoivia yhdisteitä, mutta ainakaan tuota PPD:ta ei pitäisi Colour Maskissa olla.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

Painted Lady kirjoitti: ^ Se hiusvärien pahis, josta viimeaikoina on kohistu, on PPD (parafenyleenidiamiini) ja sen johannaiset, joita on (tummissa) kesto- ja kevytväreissä.
Niitä on ikävä kyllä kaikissa sävyissä, ei vain tummissa (vaikka mitä tummempi sävy niin sitä enemmän niitä on, se on totta), ja usein myös sävytteissä, ei vain kesto- ja kevytväreissä. :( Ainut missä ei yleensä ole on ihan vaalennusvoide/värinpoisto, ja tietty nämä värihoitoaineet mistä tässä oli kyse.
Viimeksi muokannut Suvivilja, 28 Syys 2012, 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 1b F ii *
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Niin, ja Goldwellin Elumen.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Suvivilja kirjoitti:
Painted Lady kirjoitti: ^ Se hiusvärien pahis, josta viimeaikoina on kohistu, on PPD (parafenyleenidiamiini) ja sen johannaiset, joita on (tummissa) kesto- ja kevytväreissä.
Niitä on ikävä kyllä kaikissa sävyissä, ei vain tummissa (vaikka mitä tummempi sävy niin sitä enemmän niitä on, se on totta), ja usein myös sävytteissä, ei vain kesto- ja kevytväreissä. :( Ainut missä ei yleensä ole on ihan vaalennusvoide/värinpoisto, ja tietty nämä värihoitoaineet mistä tässä oli kyse.
Olet oikeassa. PPD:ta tai sen johdannaisia on lähes kaikissa kesto- ja kevytväreissä. Sävytteissä voi olla PPD:ta, mutta ei kaikissa. Jos noille on herkistynyt, niin sillä ei ole mitään väliä, miten paljon tuota allergisoivaa ainetta tuotteessa on.
karenne
Haiven
Haiven
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2012, 15:04

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja karenne »

Onko kukaan kokeillu sekoittaa color mask silveriä ja vanillaa keskenään? Vanilla yksistään tuo inasen liikaa punaisuutta ja silver vetää liilan harmaaksi, mutta onnistuisiko tällä kombolla oikeasti viileä beige sävy?
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Lähetin sähköpostia näiden tuotteiden valmistajalle Miraculokselle, koska mun 4R:n Repair Mist haisee ihan mädäntyneelle. Sain takaisin sähköpostia: antaisitko tuote-eräkoodin pullosta ja osoitteesi. Tänään sitten hain postista paketin jossa oli uusi Repair Mist (joka tuoksuu iihanalle) sekä matkakoot Hair powderista ja Shaperista! Aika hyvää palvelua, sanoisin :)
Vastaa Viestiin