KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Vaikeahan noita aistinvaraisia juttuja on verrata, mutta ainakin minusta koko Let Me Be -sarjan tuoksut ovat tosi tunkkaisia. Kaikkien alasarjojen tuoksut ovat minusta muovisia, raskaita, synteettisiä ja, kuten sanottu, tunkkaisia. Koska inhoan myös niiden mummomaisia pulloja ja liian raskaita, latistavia koostumuksia, vakkarikäyttöön ei ole jäänyt yhtäkään Let Me Be -tuotetta, mutta muistan kyllä elävästi tuoksujen olleen tosi muovisia. Tosin viime aikoina olen nähnyt noita myytävän poistohinnoin Prismassa, joten voihan olla ettei sarjaa enää jatketa ja olet saanut käsiisi vanhoja tuotteita... Mutta useimmissa paikoissa myydään ihan normihinnoin, joten tuskin se kuitenkaan poistumassa on, ja haisevat vaan inhalta muuten vaan. Kumpi sitten parempi vaihtoehto, en tiedä...  ::)  Itse olen tykännyt Four Reasons -tuotteista paaaaaljon enemmän sekä kevyempien koostumusten että raikkaampien tuoksujen puolesta, mutta voin toki kuvitella, että raskaampaa hoitoa tarvitseville Let Me Be:t tarjoavat ehkä enemmän.
1cFii, oma väri.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Ok, kuulostaa ainakin hyvin samanlaisilta nuo sinun kuvailusi. Näitä nyt muutamaan otteeseen kokeiltuani, en ihmettele että näitä tuotteita on ollut poistohinnoin myynnissä.

Tuotteiden toimivuudessa ei mun mielestä sinänsä ole mitään vikaa, koostumus on sekä hoitoaineessa että shampoossa todella paksua josta minä tykkään. Värjättyjen hiusten shampoo vaahtoaa hyvin ja jättää tukan puhtaan tuntuiseksi. Korjaava hoitoaine tekee tukasta sileän ja hieman raskaan oloisen, mutta ei lätsäytä. Tulen käyttämään nämä loppuun, mutta edes hyväntuoksuisina en olisi ostanut lisää, koska en koe kumpaakaan näistä tuotteisa mitenkään erityisen erikoiseksi/hyväksi kun vertaa hintaan. Kiteytettynä siis; näitä kyllä käyttelee, ei parhaimmasta päästä mutta ei huonoimmastakaan. Keskivertokamaa.  :)

Tuossa Volume suihkeessa on onneksi näistä kolmesta kaikista miedoin tuoksu. Kerran vasta olen käyttänyt hoitosuihketta niin en osaa sen kummemmin arvioida, ei vaikuttanut kovin kummoiselta, ehkä hieman lisäsi tukan sileyttä.  ;D

Onneksi hoitoaineen tuoksu, joka on selkeästi voimakkain, ei jää huuhtelun jälkeen pitkäksi aikaa tukkaa. Käyttelen loppuun, mutta en todellakaan osta enää enkä kyllä suosittele muillekkaan, ei mitenkään kovin kummoisia tuotteita.

Four reasonsilta ajattelin seuraavaksi testata syväpuhdistavan shampoon ja hiusnaamion.  :)
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Mulla on käytössä juurikin Four Reasonsin syväpuhdistava shampoo ja repair-sarjan tehohoito (en tiedä tarkoititko tätä hiusnaamiolla, vai onko niillä muitakin vastaavia). Olen kyllä ollut yllättävän tyytyväinen molempiin, ottaen huomioon että olen ihan naurettavan nirso...  ;D Katsoin jo kaupassa, että syväpuhdistava shampoo ei sisällä mitään kummempia peseviä aineksia kuin SLS:a, kun yleensä syväputsareissa on laajempi valikoima erilaisia jäämiä liuottavia aineksia, mutta ajattelin että minun tarpeisiini tämä sopii varmaan hyvin, ja näin on tosiaan ollut. Minä en käytä juurikaan muotoilutuotteita tms, joita tarvitsisi poistaa, vaan käytän syväpuhdistavaa silloin tällöin vaan tehokkaampaan puhdistukseen rasvoittuvan päänahan ja hoitavien shampoiden takia, ja siinä tämä toimii oikein hyvin, tukka ei kärsi läheskään niin paljon kuin useimpien syväpuhdistavien kanssa. Tuoksu on minusta oikein hyvä, todella mieto lime-sitruuna. Repair-sarjan tehohoito toimii lyhyelläkin vaikutusajalla hyvin, silottaa kuivia, vaalennettuja latvoja ihan kiitettävästi jättämättä jälkeensä mitään lähmää. Erityisesti tykkään siitä, että tehis on pienessä tuubissa, josta sitä on helppo ottaa haluttu määrä ja jota on helppo säilyttää ahtaallakin suihkuhyllyllä. Nämä kuuluvat ehdottomasti suosikkeihini. Kaiken kaikkiaan tykkään tosi paljon Four Reasonsin kevyistä koostumuksista ja tuoksuista, tosi hyvä hinta-laatu-suhde!
1cFii, oma väri.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Piti ihan tarkistaa oliko kyseessä sama tuote, eli tuo repair sarjan tehohoito. Se oli näillä sivuilla laitettu erikseen noista muista repair sarjan tuotteista niin ajattelin nopeasti että kyseessä on ihan oma sarja tmv.  :) http://kcprofessional.fi/four-reasons-shampoot-ja-hoidot

Edit: kuinka iso tuo tehistuubi muuten on? Onko riittoisaa?
Viimeksi muokannut wilma, 26 Elo 2013, 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Puuttuukin tosiaan hölmösti tuolta sivulta tuon tehiksen koko. Repair Treatment -tuubi on 150 ml. Aine on tosi tiivistä, vähän vaseliinimaista, paksua geeli-emulsiota. Ei kuitenkaan mitenkään tahmaista tai muutenkaan inhaa, en vaan nyt keksi parempaa sanaa kuin vaseliinimainen... Joka tapauksessa minusta todella riittoisaa, joskin mulla on hyvin harva tukka latvoista, mihin mä tätä käytän, joten paljoa en tarvitsekaan kerralla. Uskoisin kuitenkin että tämä on hintaansa nähden ihan mukavan riittoisaa useimmille muillekin. Tosi pieni määrä leviää todella hyvin hiuksiin ja pysyy niissä kivasti valumatta pidemmänkin vaikutusajan, mikä on minusta ihan mahtavaa. Ohuemmat ja öljyisemmät tehikset valuvat mulla herkästi hiuksista pois etenkin saunassa ja tukkivat kivasti selän ihon, mutta tämän kanssa ei ole mitään moisia ongelmia. Kaiken kaikkiaan tosi käyttäjäystävällinen tuote.  :)
1cFii, oma väri.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Kiitos paljon lisätiedoista, vaikuttaa kyllä todella kokeilemisen arvoiselta tuotteelta! Lähtee ensikerralla ostoskoriin.  :)
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja janniina »

Voisitteko kirjoittaa tuon tehiksen incin? Kiinnostuin :)
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Four Reasons Repair Treatmentin inci on tällainen:

Aqua (Water), Cetearyl alcohol, Behenamidopropyl dimethylamine, Hydrolyzed vegetable protein pg-propyl silanetriol, Undeceth-11, Lactic acid, Propylene glycol, Potassium sorbate, Silicone Quaternium-16, Undeceth-5, Butyloctanol, Parfum (Fragrance), Iodopropynyl butylcarbamate, Diazolidinyl urea, Phenoxyethanol, Edta.

Tuotekuvaus menee näin: "Rakennepaikkaava hiusnaamio, Vahvistaa ja elvyttää hauraita ja käsiteltyjä hiuksia. Levitä pestyihin pyyhekuiviin hiuksiin, anna vaikuttaa 3-5 min ja huuhtele huolellisesti. Lämpö tehostaa vaikutusta."

Silaripitoinen naamiohan tämä on, mutta ei ole kuitenkaan dimethiconea tai muutakaan, joka jättäisi minkäänlaista lähmäistä tunnetta tai latistaisi. Huuhtoutuu pois ihan täysin ja tukka jää tosi puhtaan ja raikkaan tuntuiseksi, ainakin mulla.
1cFii, oma väri.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja janniina »

Lama Glama kirjoitti: ^ Four Reasons Repair Treatmentin inci on tällainen:

Aqua (Water), Cetearyl alcohol, Behenamidopropyl dimethylamine, Hydrolyzed vegetable protein pg-propyl silanetriol, Undeceth-11, Lactic acid, Propylene glycol, Potassium sorbate, Silicone Quaternium-16, Undeceth-5, Butyloctanol, Parfum (Fragrance), Iodopropynyl butylcarbamate, Diazolidinyl urea, Phenoxyethanol, Edta.

Tuotekuvaus menee näin: "Rakennepaikkaava hiusnaamio, Vahvistaa ja elvyttää hauraita ja käsiteltyjä hiuksia. Levitä pestyihin pyyhekuiviin hiuksiin, anna vaikuttaa 3-5 min ja huuhtele huolellisesti. Lämpö tehostaa vaikutusta."

Silaripitoinen naamiohan tämä on, mutta ei ole kuitenkaan dimethiconea tai muutakaan, joka jättäisi minkäänlaista lähmäistä tunnetta tai latistaisi. Huuhtoutuu pois ihan täysin ja tukka jää tosi puhtaan ja raikkaan tuntuiseksi, ainakin mulla.
Huuhtoutuuko silari muka kokonaan pois?
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja evergreen »

janniina kirjoitti: Huuhtoutuuko silari muka kokonaan pois?
No enhän mä nyt tietenkään sitä tolla tarkoittanut, etteikö tukkaan jäisi yhtään mitään (onhan sen tehiksen tarkoituskin jättää jokin suoja hiukseen), vaan että siinä määrin kun nyt hoitis hiuksista yleensäkään huuhtoutuu, niin tämä tökötti tuntuu huuhtoutuvan hiuksista vaivatta ja jättää puhtaan tuntuman. Joidenkin aineiden kohdalla kun on todella ongelmana se, että ainetta saa huuhtoa kauan, ennen kuin on tarpeeksi puhdas tuntuma suihkusta poistumiseen!

Eri silikonit ja silikoniyhdisteet eroavat tunnultaan, vaikutuksiltaan ja liukoisuudeltaan niin paljon, ettei musta ole oikein pointtia puhua vain "silarista" sellaisenaan. On monia vesiliukoisiakin, jotka huuhtoutuvat kyllä ihan kokonaan pois. Tämän kyseisen tehiksen sisältämät silikonit ovat silikoniyhdisteitä, jotka ainakin mun kohdallani jättävät puhtaan tunnun sen sijaan että tuntuisivat hiuksissa esimerkiksi limaisena kalvona. Minusta tällainen inci on paljon miellyttävämpi kuin sellainen, joka sisältää vaikka dimethiconea tai amodimethiconea, mutta mieltymykset varmasti vaihtelevat.
1cFii, oma väri.
blackX

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja blackX »

Tukka on nyt tommonen 5. perusruskea mutta raidat paistaa läpi selkeesti vaaleempana vielä kevytvärin jälkeenkin, kampaaja suositteli color maskia ja otin kotiin pienen purkin toffeeta kun kotona oli jo cacaoo valmiina. Millakohan suhteella noita uskaltais sekotella keskenään kun punasuutta ja liian tummaa koitetaan välttää?
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Kuinka tumma on KC Color Mask Cacao? Onko se punertavanruskea hiuksissa? Coffee taitaa tehdä liian tummaksi hiukset, mitä olen lukenut. Olen käyttänyt Biozell intensiivisävytettä suklaanruskea aiemmin.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Kristiina, tuo cacao on hiukan punertava, tai ainakin selvästi lämmin sävy. Ei kauhean tumma. Coffee taas on jo selvästi tummanruskea ja viileä sävy
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Kiitos :). Päädyin ostamaan tuon cacaon, kerran kokeilin ja hyvältä vaikutti. Nyt tosin jo tarpeeton tuote mulle. Just sellanen lämmin ruskea sävy tuolla tuli.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Osaisiko joku neuvoa mikä sävy sopisi parhaiten kultakuparin neutralisointiin ilman että väri tummuu liikaa?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Vastaa Viestiin