KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tälle ihan tykätylle sarjalle ei taida vielä olla omaa ketjua?

Edit: Poistin toimimattoman linkin.
Viimeksi muokannut Margot, 17 Tammi 2015, 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Minusta olisi tosi mielenkiintoista kuulla tämän sarjan shampoista. Onko ne mitenkä peseviä? :)
3b F ii
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Mulla on tästä sarjasta 4R kaksi suihkittavaa ja yksi huuhdeltava hoitis.Color save spray , moisture mist spray ja color save conditioner.Tykkään eniten tuosta CS-spraystä,selvittää mukavasti ja tuoksuu ihan karkille.Täytyy vain olla tarkka annostelun kanssa kun tahtoo lähmätä helposti.Moisture mist haisee melonille,mutta tulos on lähes sama kun CS:llä.
Huuhdeltava CS hoitis ei selvitä tarpeeksi ja vaatii jonkun muun hoitiksen seurakseen.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Reese »

Mulla on suihkemaiset jätettävät Moisture Mist ja Color Save Spray. Kuten tuossa jo sanottiinkin, MM:ssä on melonin tuoksu ja CSS:ssä vadelma-vaniljainen karkkituoksu. Kovin voimakkaasti tuoksu ei jää kummassakaan hiuksiin, mutta pystyn kyllä haistamaan vielä illalla tuoksun omista suortuvistani.

Molemmat kyllä hintansa (n. 6 e) arvoisia, eivätkä lähmää tukkaa, vaikka reilusti niitä suihkinkin. Enemmän kuitenkin tykkään Color Save Spraystä, se jotenkin silottaa enemmän kuivaa pörröistä tukkaani ja nyt yritän vaan ensin käyttää Moisture Mistiä urakalla pois ::)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Mir »

Mulla on tämän sarjan Moisture Mist ja Moisture Conditioner. Suihke toimii itselläni hyvin - siloittaa, selvittää ja pehmittää. Pidän paljon, ja vaikuttaa myös riittoisalta. Silikonittomuudesta suurta plussaa, sen takia tätä alunperin ostinkin. Itse hoitoainetta (silikonitonta sekin) olen käyttänyt vasta kerran sekoitettuna O&H:n kanssa niin jätettävänä kuin huuhdeltavana ~ 20 min vaikutusajalla. Molemmissa toimii tosi hyvin, tulos on parempi kuin O&H yksinään, pidän!&nbsp; :-*
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Oon nyt testaillut tuota Moisture mistiä ja tykkäilen kyllä paljon. Tuoksu on aivan ihana, ei lähmää hiuksia yhtään vaikka laittais plajonkin ja tuntuu pehmentävän (siis kai kosteuttavan) tukkaa.

Iso plussa siitä hienosta suihkusta mikä tuosta punppupullosta tulee! Ei kastele tukkaa liikaa jos ei halua ja levittyy laajalle alueelle tasaisesti, toisin kun taas musta esim. XZ:tat kastelee yhden kohdan kokonaan suihkun ollessa melko voimakas. Näin tämä on ehkä riittoisampaa.

Ihan tosi hyvä hinta-laatu-suhde!
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja olivia »

Joskus vuosi-pari sitten tuli näitä 4R tuotteita käytettyä. Muistan vain että olin tyytyväinen varsinkin kuivien hiusten shampooseen ja jätettävään suihkeeseen..Taisi olla valkoinen pullo punaisella printillä, onkohan sama kuin Moisture mist?..Huono nimimuisti.

Normaalien hiusten tuotteita kokeilin myös, en tykännyt koska eivät tuntuneet hoitavilta (no, mulla on kuivat hiukset joten hyväkuntoisille nuo voi olla ihan ok), tuoksuivat kyllä ihanalle omenalle.

Näitä tuntuu olevan aika huonosti saatavilla, ainoa kampaaja joka täälläpäin myi lopetti&nbsp; :( Ja hinta oli tosiaan jotain 4 euroa/tuote.
Breathe me.
-Ansku-

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja -Ansku- »

Niin siis onks tää ihan kampaamo sarjaa vai saako myös marketeista? Melko halvalta kuulostaa.. Kuinka hoitavia noi hoitoaineet on oikeasti, että sopiiko hiuksille mitkä tarttee extra määrän kosteutusta?
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Kampaamo tuotteita ovat, en ainakaan minä ole marketeissa törmännyt nuihin. ;D
Suht harvassa taitaa kyllä olla ne kampaamo(kaupa)tkin jotka tätä sarjaa myy.
3b F ii
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Mir »

^ Sokokselta löytyy myös.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Reese »

olivia kirjoitti: Joskus vuosi-pari sitten tuli näitä 4R tuotteita käytettyä. Muistan vain että olin tyytyväinen varsinkin kuivien hiusten shampooseen ja jätettävään suihkeeseen..Taisi olla valkoinen pullo punaisella printillä, onkohan sama kuin Moisture mist?..Huono nimimuisti.
Moisture Mistin pullossa on sininen teksti, Color Save Sprayssä punainen :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Margot »

Millainen tuo 4R Deep Cleanse Shampoo on? Miltä tuoksuu?

Mulla on positiivisia kokemuksia Moisture Mististä ja Moisture Conditionerista, mutta teen vielä vähän kokeiluja, ennen kuin raportoin tarkemmin. :)
pallokala

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja pallokala »

Margot kirjoitti: Millainen tuo 4R Deep Cleanse Shampoo on? Miltä tuoksuu?
Deep Cleanse pesee kyllä tosi narskuvan puhtaiksi hiukset ja tuoksuu lattianpesuaineelta. Sellainen sitruunainen, hieman liian teollinen tuoksu miun makuun. Sopii varmaan parhaiten todellisille muotoilutuotteiden suurkuluttajille ja oma kampaajani suositteli tätä mulle, kun alkoi olla liian silareiden samentamat hiukset. Ok tuote siis, mutta VO5 Clean on musta jopa hieman parempi.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Omia kokemuksia tuosta syväputsarista on ei tee niin puhtaaksi kuin yleensä syväputsarit, samaan kategoriaan veisin esim. Herbinan syväpuhdistavan sh:n. Mutta varmaan toisaalta uskaltaisi käyttää useammin. Tuoksu on hieman sitruunainen.
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Maria »


Saako noita ihan Hesan keskustan Sokokseta esim?Kiinnostaisi nuo Dropsit ja Moisture mist suihke.
Vastaa Viestiin