KC Professionalin tuotesarjat (4R, BioSystem, KColor, quattro)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Mä innostuin tämän ketjun innoittamana tuosta Moisture Mististä ja koska en yleensä tyydy mihinkään pienimuotoiseen, ostin samantien kaksi pulloa. ;D Oon nyt muutamana päivänä suihkutellut tuota hiuksiini ja täytyy sanoa, että on kyllä varsin hyvää tavaraa! Tuntuu, että oon suorastaan jäänyt tuohon koukkuun. Oon suihkinut tuota pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin ja kuiviinkin hiuksiin virkistämään, ja tuo toimii kyllä molemmissa käyttötarkoituksissa hyvin. Suihke on tosiaan aivan ihanan hienojakoista kuten täällä on jo kerrottukin, melkein kuin sumua. En nyt tietysti vielä osaa niin hyvin sanoa, että mitä se tekee hiuksilleni pidemmällä tähtäimellä, mutta ainakin muutaman päivän käyttökokemuksen jälkeen oon tyytyväinen. Aine tuntuu kevyehköltä hiuksissa, mutta toisaalta hoitavuuttakin tuntuu olevan ainakin jonkin verran. Ainut miinus on kyllä haju, joka mun mielestä aika ällöttävän imelä. :-X
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Oon katellut vähän sillä silmällä noita hajusteettomia Quattro-lakkoja, onko kellään kokemuksia niitä?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Omenahillo
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 13 Maalis 2008, 13:29

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Omenahillo »

Saako tämän sarjan tuotteita mistään Turusta? Maahantuojan (vai mikä tuo ekasta viestistä löytyvä Miraculos sitten ikinä onkaan :D ) mukaan täällä ei ole jälleenmyyjää, mutta mä en kyllä ihan jaksaisi uskoa tuohon. Erityisesti tuo kosteuttava suihke kiinnostaisi. :)


Edit: Kiitoksia. Tsekkaan tuon Harlekiinin heti huomenna, Wiklundilta ei tällä hetkellä meinaa löytää yhtään mitään - ei välttämättä edes ulos. :D
Viimeksi muokannut Omenahillo, 15 Loka 2008, 00:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Reese »

^ Hansan Hairlekiinin kampaamokaupasta olen omani ostanut. Jotain tuotteita myös Wiklundilla muistaakseni.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Aargh, oon nyt pari viikkoa käytellyt tuota Moisture Mistiä melkein päivittäin ja tuo haju on alkanut ällöttää mua ihan hirveästi. :-X En tiedä, että mikä tuohon auttais, täytyy varmaan pitää nenästä kiinni kun sitä suihkii. ::) Harmittaa aika paljon, kun muuten oon kyllä tykästynyt tosi paljon tuohon suihkeeseen ja yritänkin varmaan käyttää sitä sitkeästi, sillä hiukset tuntuvat sen jäljiltä niin pehmoisilta.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Oliskos kenelläkään lähettyvillä tuota Kcolor Maskia, että siitä voisi incin saada näkyville? Sain kampaajalta kokeilua varten näytteen Cacao-maskista, ja olen sen verran epäluuloinen, että en halua päähäni laittaa mitään, minkä sisällöstä en ole varma ::) Olen surffannut miraculosin sivuilla ja kysynyt Mr Googlelta, eikä sisältötietoja vaan löydy!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Tässä tulee eli Kc color mask (otettu Honey sävyn purkista, jätin lopusta värit pois)

aqua, cetaryl alcohol, behentrimonium methosulfate, panthenol, hydrolyzed vegetable protein, PEG-12 dimethicone, cetyl alcohol, wheat amino acids, hydrolyzed keratin, guar hydroxypropylrimonium chloride, quaternium- 70, amodimethicone, C11-15 pareth- 7, laureth-9, glycerin, tricedeth- 12, propylene glycol, imidazolidinyl, urea, cetrimonium chloride, methylchloroisothiazolinone, methylsothiazolinone, parfum

Viimeksi muokannut Amilo, 26 Loka 2008, 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^Kiitos Amilolle INCI:stä! Ehdin kyllä uhkarohkeasti vetäistä naamion eilen päähän. Kyllähän sen huomaa, että silikonia sisältää: päänahka kutisee, mutta kiilto on mahtava!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Olepa hyvä vaan. Kiilto on kyllä hieno ja onhan tuossa onneksi muutakin kuin silikonia kuiteskin ;)
Itse myös tänään laitoin sellaisena pikaversiona. Eli noin kolme minuuttia päässä ja kyllähän sitä jo kivasti taas sävyä tarttui. Ja vinkiksi, tämä peittää myös tyvikasvua muutaman pesun ajaksi, toisin kuin useimmat suoravärit/värinaamiot.
Tietenkin ottaen huomioon tyvikasvun tummuuden.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Hei kaikki jotka on tuota värillistä naamiota testanneet... Riittääkö siinä sävytysteho jos laittaa hoitoainetta joukkoon esim. puolet? Mulla olisi tarkoituksena saada vähän lisää punaista vivahdetta, eikä tarkoitus mihinkään isoon sävytykseen...
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^ Mä kokeilin kampaajan antamaa näytettä vaaleammasta ruskeasta, enkä oikein vakuuttunut sävytystehosta. Saattaa olla, että väri oli liian lähellä omaa väriäni, kiiltoa tuli kumminkin. Hoitoteholtaan tuntui oikein mukavalta; ei mikään täydellisen kosteuttava ja korjaava, mutta teki sileiksi ja takuttomiksi hiukset. Olisin toivonut, että tavaraa olisi ollut vähän enemmän, jotta olisin saanut kunnolla kuorruttaa pään! Tuntuu, että tehot (sekä hoito, että sävytys) olisivat kasvaneet suuremmalla määrällä.

Oman kokemukseni mukaan en ehkä sekottaisi joukkoon enää hoitoainetta, jos ylipäänsä mitään sävyä haluaa. Toisaalta kampaajani pitää omaa mustaa/mustanruskeaa väriään yllä sillä tummemmalla ruskealla, eikä uskaltanut antaa mulle sitä mukaan, ettei tukasta tulisi liian tummaa.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Hue »

Onko kellään kokemuksia Silver - sävyisestä Color Maskista? Mun tekisi mieli ostaa tuota purkki, kun on edullisempi (ainakin purkki näytti suuremmalta, oiskohan 200ml?) kuin Crestolin vastaava ja josko olisi vielä tehokkaampikin. Haluan ihan kunnon överituhkaisen (lainatakseni Keltistä) taiton, riittääköhän pigmentti? Eikös tuo ole sellaista harmaan sävyistä eikä niinkään violettia? :)

Edit: Ostin tänään tuon Color Maskin kokeiluun ja samalla mukaan tarttui suihkittava Moisture Mist. Päädyin tuohon Moisture-sarjan suihkittavaan, koska sen inci-lista näytti silmääni paremmalta kuin värisarjan vastaava, vaikka sitäkin on täällä kehuttu. Moisture Mist tuoksuu mun nenääni ihan hunajamelonilta, nams!
Viimeksi muokannut Hue, 03 Joulu 2008, 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Hue »

Nyt tulee kaksi peräkkäistä viestiä, mutta haluan kommentoida tuota Color Maskia. Yhdistelen vähän myöhemmin. :)

Aine oli oikein täyteläistä ja paksua, oikein huomasi että sitä oli hiuksissa. Tuntuu suht. riittoisalta, koska levittyy hyvin hiuksiin - ainakin tähän lyhyeen malliin. Hiuksista tuli oikein sileät ja pehmoiset. Sävytysteho on hyvä ja täysin riittävä mulle, mutta ei tehnyt hiuksia kuitenkaan yhtään violeteiksi. Tälläisessä valmiiksi tuhkaisessa hiuksessa on aina se vaarana, että sävyttävät tuotteet vetävät hiukset violeteiksi. Tosiaan, Color Mask Silver teki lupauksensa mukaisesti hiuksista aivan ihanan hohtavan hopean väriset. Hiuksiin tuli ihana metallinhohto, nams!

En tiedä kuinka keltaiseen tukkaan sävy puree, mutta kaunista hopean hohtoa tällä saa platinablondiin hiukseen. Maksoin 200ml:in purkista 12€.

Moisture Mist vaikuttaa myös todella lupaavalta ja rakastan sen hunajameloni tuoksua. Tekee hiuksista oikein pehmoiset ja sileät. Paljon parempi kuin markettisuihkeet (Herbina/XZ) eikä hintaakaan ole juuri enempää. Noissa markettisuihkeissa on 150ml ja tuossa Moisture Mistissä jopa 250ml + hintaa 6€.

Ja se mikä KC:n tuotteissa viehättää, on kotimaisuus.
MariaK

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja MariaK »

Onko kellään tietoa onko Helsingin Sokoksella myynnissä noita Colormaskeja, nimen omaan sävyä Curry?
Kampaajalla, josta olin tuotteen ostanut ei enää ollut sitä ja tarvitsisin uuden purkin ihan hetijustnyt.  :-\

Muoks: On myynnissä, kävin ostamassa sieltä.
Viimeksi muokannut MariaK, 13 Helmi 2009, 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kissi

Vs: KC Professional

Viesti Kirjoittaja Kissi »

Kosteuttava shampoo tekee mun hiuksista pesun aikana jotenkin vähän "kovat" ja paksun tuntoiset.. En tiedä sitten onko hyvä vai huono merkki.  ??? Laitan perään aina hoitoaineen ja sitten kuivana tukka tuntuu normaalilta. Äeöeö. Oon uus näissä jutuissa.
Vastaa Viestiin