Miksi värjäät hiuksiasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
scarface

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Oma väri on todellakin tylsä  ;D kullanruskea roxx. Jos jättäs värjäämättä, tukka haalistus semmoseks maantien vaaleeks, ei onneks ihan harmahtavaks, mut ei kauakskaan mentäs..
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

Mun oma väri ei ole pelkästään tylsä, vaan suorastaan ruma. Juuri sellanen ei-minkään-värinen maantienharmaa. Oon vaalentanut raidoittamalla, ja raitojen seassa oma väri ei niin kauhealta näytä, kun väriero ei kuitenkaan ole kovin suuri. Yleisvaikutelma on kuitenkin paljon parempi kuin jos koko tukka olisi omaa väriä.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Horros »

En olisi koskaan uskonut värjääväni hiuksiani punaisiksi, ennen kuin näin todella hurmaavan mallin dyykkaamassani Kauneus ja terveys-lehdessä ja mietin, että punaiset varmaan sopisivat minullekin. Olen värjännyt nyt kahdessa "jaksossa" suoravärillä ja pitänyt välissä omaa väriä, tällä hetkellä punailen sen takia, koska annan hiuksieni levätä ilman suoristusta ja mietin, että punainen kiharapilvi on pirteämpi kuin luonnollisen värinen. Ensimmäinen värjäykseni oli tosiaan ihan kokeilumieltä. Punaiset hiukset eivät tosin ole mitenkään osa identiteettiäni eivätkä varmaan koskaan tule olemaan, sen verran hippiä minusta löytyy.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Janda »

Taallakin kiusana maantienharmaa, hyh. Pienena mulla oli vaalea tukka, mika sitten lahti tummumaan. Vaikka muitakin vareja tuli kokeiltua, palasin vaaleaan ja tassa on pysytty useampi vuosi. Maantienharmaani on melko vaalea mutta tosi harmahtava, en halua nayttaa mummolta ihan viela  ;D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Kahvikettu
Haiven
Haiven
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Touko 2009, 16:57

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Kahvikettu »

Noh ihan siksi alkupäässä, että se piristi ja muutos oli hauskaa. Omassa värissä kävinkin puolen vuoden ajan, koska halusin olla mahdollisimman kiltti hiuksille ja lopettaa värjäilyt. Sitten totesinkin, että oma vaalea värini ei kuvasta persoonaani tarpeeksi, joten värjäilyt jatkukoon. Vaikkakin hellemmin tällä kertaa. :)
1c F ii
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja almiros »

Hiukseni alkoivat tummentua n. 15-vuotiaana maantienharmaiksi, sitä ennen ne olivat sellaiset eloveenan vaaleat. En siis enää viihtynyt värissäni ja aloin värjätä tukkaa.

Olen lapsesta saakka haaveillut punaisista hiuksista. Pidin mustaa tukkaa muutaman vuoden sen helppouden takia (tai no siksi, että musta käy minkä väristen vaatteiden kanssa tahansa), mutta palasin taas punaiseen. Punainen vaan on minun värini, vaikka vaatteiden väriskaalaa joutuukin rajoittamaan.

Lempivärini on kuitenkin tummanvihreä ja mielestäni punainen yhdistettynä tummanvihreään on aivan ihana näky.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
muru

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja muru »

Niinpä, miksi ikinä värjäsinkään... Oma värini on tuhkanvaalea. Sitten jossain 12-vuotiaana repäisin ja vedin koko pään SINIMUSTAKSI. Siihen aikaan se tuntui hienolta ja luonnollinen tukka rumalta, mutta nyt kaduttaa että ikinä olen alkanut värjäämään, ja vielä mustalla.

Mulla oli musta ja tummanruskea tukka piiiiiitkään, vasta nyt sen värjäsin pois. Pyrin koko ajan luonnollisempaan ruskeaan, joka sopii luonnolliseen tyyliinikin paremmin kuin musta. :)

Olin ihan hullu kun sillon joskus pilasin kauniin vaalean tukkani...  0_0
Viimeksi muokannut muru, 11 Helmi 2011, 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Horros »

muru kirjoitti:Oma värini on kullanvaalea. Sitten jossain 12-vuotiaana repäisin ja vedin koko pään SINIMUSTAKSI.
Kuulostaa niiin tutulta... ;D Olisi pitänyt tajuta silloin värinpoistojen vaikutus, mutta luulin lähinnä, että värinpoisto palauttaisi oman värini sellaisenaan.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Hanze

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Hanze »

En pidä omasta väristäni (joka siis on tuo maantienharmaa). Joillekin se sopii, mutta itselleni haluan jonkin verran tummemman kuontalon.
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Voi kun tietäisinkin... Kai se on se nuoruus ja hulluus. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat värit on tullut testattua. Nyt allergisoituneena ja tummatukkaisena (ja luomuna 8-9-asteisena maantienä) kaduttaa niin että tekis mieli potkia itteään. Montakohan tuhatta euroa on tullut laitettua hiusväreihin... En uskalla ees laskea.

Kesällä mahtanee olla kiva juurikasvu. ::)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^^ Olen vähän samoilla linjoilla. Värivaihtelun vaikeutumisen lisäksi ainut asia, mikä hapetteellisten värien poisjättämisessä harmittaa on se, ettei tukka ole enää niin helppo möyhiä ja pörrötellä. ;D Ainakin mun tukkani on helpompi saada toimimaan yhteisymmärryksessä kun se on jonkinverran kärsinyt.

Mun värjäilyni ovat aina johtuneet silkasta vaihtelunhalusta ja kokeilemisen ilosta. Onhan noita mokia tehty, mutta enpähän vielä toistaiseksi saanut mitään sen kummempia traumoja. Nykyään värjäileminen on hankalampaa kun ei oikein uskalla noita hapetevärejä käyttää päänahan takia. En tiedä olenko allergisoitunut jollekin myrkylle vai en, mutta jos tukkaa (ja nahkaa...) lähtee ohimoilta värjäämisen jälkeen niin mun mielestä on syytä olla värjäilemäti. Koen pientä ahdistusta samalla kun yritän palata kohti omaa väriä. Oma väri voisi olla ihan fiksu pohja raidoille tai suoraväreille. Siitä on jopa helppo raidoittaa blondiksi jos joskus sellaisen idean saan.
Tällä hetkellä värjäilen rusehtavalla suoravärillä hennaoranssihtavia latvoja piiloon, yritän pitää tukkaa välillä vähän tasavärisempänä...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Värjään hiuksiani, koska en ole Morticia Addams, hahhahah ;D

Edit. Tämä sitten oli läppä ;) Mutta rakastan sinimustia hiuksia muutenkin, vaikka oma värini nätti onkin!
Viimeksi muokannut Chaos, 07 Maalis 2011, 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Itse asiassa en edes tiedä. ;D Aloitin varmaan värjäyksen siksi kun moni muukin niin teki ja jossain vaiheessa viime vuonna tuli tunne että voisinkin kasvattaa oman värini takaisin. No sainhan mä sen kohtuu pitkälle kasvatettua mutta sitten iski ahdistus kun näytin niin hirveältä. Nyt sitten on taas tukkaa värjätty ja varmaan sillä linjalla jatketaan.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Peippo

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Peippo »

Koska en viihdy omassa värissäni. Oma väri on semmonen perussuomalainen maantienharmaa, jota äiti tykkää kutsua tummanruskeaksi. :D Lisäksi testasin tuossa viime syksynä ihan sellaista oikeasti ruskeaa hiusväriä (vaaleilla raidoilla), ja vaikka se oli kiva niin olen mieluummin blondi tai punapää. En vaan viihdy brunettena, varsinkaan maantie-brunettena.
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Choko »

Sama täällä. En viihdy omassa maantienharmaassani, jossa on kaiken lisäksi sitä iänikuista punapigmenttiä. Tuntuu, että musta tulee juuri sellainen seinähiirulainen, jota kukaan ei huomaa, jos mulla on oma väri hiuksissa. On vaan ihan väritön ja haalea olo...  :-\

Nyt kun mulla on tummanruskeat hiukset, niin monet (myös kampaajat) ovat luulleet, että se on mun oikea hiusväri, koska kuulema sopii mulle niin hyvin. Korostaa tummia silmiäni ja vaaleaa ihoani, kait.  ;)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
Vastaa Viestiin