Miksi värjäät hiuksiasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Oma värini on keski/tummanrusehtava väri, jossa ei luonnonkiharuuden takia kamalasti kiiltoa ole. Tummennan omaa sävyäni siis asteen tai kaksi ja saan samalla upean kiillon, miksi siis ei? :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
M_A
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 86
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:53

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja M_A »

Omassa, täysin hiirenharmaassa värissäni näytän lähinnä haalealta zombilta.. Lämmin tummanruskea taas herättää ihonsävyn eloon ja tuo silmiäni hyvin esiin, joten mielummin näin ;)
Kasvatusvaihe menossa, pituus alkaa lähennellä 60cm. Hiuslaatu 1b M ii.
Kuririn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 450
Liittynyt: 02 Heinä 2007, 14:48

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Kuririn »

Oma värini on hirveä harmaa, joka ei todellakaan sovi minulle yhtään, vaan imee kaiken värin kasvoista pois.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mua kyllästyttää oma keskiruskeamaantiensävy. Haluun kiiltoa ja näyttävyyttä, sekä mahdollisuuden vaihteluun&nbsp; :) Lisäksi olen kuullut kampaajilta (ja Jonsulta) että värjäyskäsittely tekee hiukset helpommin käsiteltäviksi ja antaa rakennetta&nbsp; 8)
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Aika paljon sen takia, koska olen kerran ne värjännyt ja kierteessä ollaan. Oma väri voisi olla ihan kiva, muttei yhdistettynä punaisiin pituuksiin ja latvaan. :D Oman värin kasvatuksessa menisi jotain 5 vuotta jos pysyisin tässä pituudessa. No, todennäköisesti värjäisin silti, oma väri taitaa olla aika harmahtava ja tykkään vähän värikkäämmästä pehkosta. Hennaa kun käyttelen ei kamalasti rahaa kulu tai tukkakaan kärsi.
Oma väri takaisin.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Värjään sen vuoksi ettei minulla valitettavasti ole kirkkaanpunainen tukka luonnostaan&nbsp; ;D
Aloitin värjäämisen kokeilun ilosta ja vaihtelun vuoksi erilaisilla kevytväreillä ja vaahdoilla 12-vuotiaana, 13-14 vuotiaana sitten siirryin kestovärjäilyyn ja tässä päässä on nähty kaikki platinablondista pinkkiin, oranssista mustaan ja tummanruskeasta vihreään. Ainoat mitä en ole (vielä?) kokeillut on sininen ja vaaleanruskea&nbsp; :D

Luulen että pysyttelen, jos en nyt loppuelämääni, niin hyvin pitkään kuitenkin tässä punaisessa. Aina sitä tulee ikävä jos hetkeksi hairahtuu johonkin muuhun. Toisaalta mieleni on tehnyt pitkään tummaa ruskeaa koska tiedän että se sopii minulle ja on helpompi ylläpitää kauniina, mutta en taida kuitenkaan värjätä koska punaiseen palaaminen on sitten taas työn ja tuskan takana..&nbsp; :P
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^^ Sama vika, värjäyskierre. Ihan rehellisesti en edes muista tarkalleen omaa väriäni. Siis joo, on se ruskea ja muistelisin että on semmoinen tumman ruskea, mutta ehkä aika on kullannut muistot ja totuus näyttää enemmänkin maantien väriseltä. Oon harkinnut että pitäisi kasvattaa hiukset taas ihan luonnollisen värisiksi, mutta aina jossain vaiheessa alan kauhistella haalistunutta väriä ja tyvikasvua. Seuraavaksi sitä huomaakin muhittelevansa hiusväriä päässään. Ois kyllä ihan hyväksi olla välillä luonnollisen värinen, ehkä se onkin ihan hyvä väri, en vaan enää muista sitä näiden mustien, punaisten ja vihreiden jälkeen&nbsp; :o. Oon vielä semmoinen, että kun värjään,&nbsp; pitää mun ajatusmaailmassani uuden värin aina olla jotain muuta kuin pieni sävytys, kiilto tms.. Hölmöä.

(OT. Vitsit vivi ja calypso teidän avat on samannäköisiä, nyt sen huomaa kun ovat tolleen peräkkäin)
Viimeksi muokannut pekaani, 15 Touko 2008, 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Copper

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Copper »

Värjään hiuksiani, koska ne ovat muuten aika tylsän ja tavallisen näköiset. Oma värini on 7-8-asteinen vaalea (omasta mielestäni maantienharmaa), jota sitten olen usean vuoden ajan vaalentanut. Nyt oon palaamassa omaa väriä kohti, haaveilen vaaleanruskeasta vaaleilla raidoilla. En osaa olla värjäämättä hiuksiani, värjäysväli on onneksi pitkä eli 3 kuukautta.
Nina*

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Nina* »

Koska oma hiustenvärini on mitäänsanomatan vaaleanruskea. Mulle sopii hyvin paljon tummemman ruskeat hiukset, ja värjäys ja tummempi väri tuo myös enemmän kiiltoa kutreihin&nbsp; :)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Kun oma väri on tylsä. Ja kai se on osittain tottumuksestakin, aloitin värjäämisen joskus 15-vuotiaana ja sen jälkeen omaa väriä ei ole ollut. Joskus yrittänyt melkein oman väriseksi värjätä mutta olen kyllästynyt heti. Punainen, musta tai tummanruskea sen olla pitää&nbsp; ;)
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Toisaalta koska olen värjäyskierteessä, ja toisaalta koska oma tummanruskeani on vain jotenkin niiiin pliisu ja harmahtava. Nyt on meneillään punertava (punaisenruskea) kausi, mutta vähimmilläänkin värjäisin varmaankin edes asteen lämpimämpään suuntaan kuin oma värini saadakseni hiuksiini enemmän lämpöä ja kiiltoa.
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Omana värjäämis syynä on vaihtelun halua ja oma tummanruskea ei ole silmää miellyttänyt.
Värjäilyn olen aloittanut joskus 10-vuotiaana.
Ensin punaista,kuparia,punaruskeaa jne.
Blondina olen ollut viimeiset 5v ja kerran värjäsin omaa tummanruskeaa vastaavaksi.
Kasvot näytti saman tien 10v vanhemmilta joten blondina on kiva olla.
Lisäksi vaalea/valkoinen tuntuu omimmalta väriltä.
Sylvia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 15 Marras 2007, 15:39

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Sylvia »

Oma abt 10.3-sävyinen väri alkoi joskus teininä ahdistaa ja parin vuoden miettimisen jälkeen värjäsin tukan punaiseksi. Sitten se olikin pitkään erisävyinen punainen (jopa pinkki), musta ja kuparinsävyinen, kunnes löysin tämän kultaan taittavan keskiruskean ja tässä on pysytty nyt ennätyksellisen kauan eli miltei pari vuotta. Tämä vain sopii minulle hyvin ja tuntuisi ihan hullulta ajatella itselle jotain vaaleaa tukkaa. Joskus kutkuttelee mielessä ajatus värjätä pää oman väriseksi, mutta se olisi sellainen tapporääkki tukalle, ettei ihan vain kokeilunhalusta viitsi siihen ryhtyä. Pitäisi sitten olla ihan varma, että siinä värissä haluaa pysyä ja musta tuntuu, että jo seuraavassa kuussa käsi hapuilisi kaupassa sitä 5.3-sävyn hiusväripakettia. :P
1c M ii
maatis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 612
Liittynyt: 15 Loka 2007, 14:07

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja maatis »

Nuorena värjäsin siksi, kun halusin olla punapää. Sit kolmikymppisenä alkoi tulla harmaita hiuksia, jotka mielestäni vanhentavat minua ihan turhaan, joten värjäily on sen kuin jatkunut.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mä vaan olen henkisesti punapää :D Missään muussa värissä olo ei tunnu yhtä kotoisalta, varsinkaan siinä omassa maantien sävyssä.
Vastaa Viestiin