Miksi värjäät hiuksiasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
kissamiau

Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja kissamiau »

Niin. Siinä se kysymys jo tuli.
vaalentaja

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja vaalentaja »

Oikea oma värini on jotenkin tylsä ja sellainen harmaanruskea, niin ei kiitos !  :D
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Margot »

Koska identiteettini on tumma. ;D Oma värini, vaalea maantie, ei ole mitenkään erityisen hirveän kamala, mutten vaan koe olevani yhtään semmoinen ihminen, jolla on sellaiset hiukset. Olen aina tykännyt tummahiuksisten ihmisten ulkonäöstä. Viimein tajusin, et voi sen värin purkistakin ottaa eikä siinä ole mitään vikaa.

Epäloogisesti siis värjään, koska haluan olla oma itseni. :P
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Mella »

Koska yritän pitää keltaisuutta pois tukastani ja pyrkiä mahdollisimman vaaleisiin mutta väritykseeni sopiviin hiuksiin. Blondi tahtoo olla blondimpi. Ja tietysti sen takia että en pidä tukkani kultaisesta vivahteesta latvoissa.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Oma värini ei ole mikään kovin hehkeä, sellainen 6- tai 7-asteinen tylsänruskea. Ja vaihtelu virkistää!
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Ei omassa värissäni mitään vikaa ole, ja joskus ehkä voisinkin kasvattaa oman värin takaisin (tosin lisäisin siihen silti vähän raitoja jottei olisi niin tylsä). Juurikin&nbsp; tuon tylsyyden takia siis värjäilen, ja kyllähän vaihtelu virkistää. :)

Oma väri on ehkä joku 5-asteinen hieman kultaan taittava ruskea.
Viimeksi muokannut Memmuuh, 30 Maalis 2008, 00:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja siili »

Sisäisesti mustatukkainen. Näytän paremmalta mustassa kuin tummanruskeassa, värjäyskierrettä on takana jo viitisentoista vuotta. Mulla on aikuisiällä ainoastaan kerran ollut hiukan oman värinen pehko, illuusio (ja tukka pilalle) saatiin aikaa runsaalla raidoituksella. Mä olen syntynyt sinisenmustalla fledalla, harmi vaan väri vaaleni iän myötä.

En muuten voisi ikinä kuvitella olevani vaalea.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Koska joskus ensimmäisen värjäyksen tein kestovärillä niin sen jälkeen on saanut aina värjätä juurikasvua pois.Tosin olen niin tykästynyt tähän punaiseen että en siitä luovu.Ja olisi aika työlästä ruveta kasvattamaan tätä pois.Kestäisi varmaan muutaman tovin että olisi taas vyötäröpituinen :D
Ja oma väri on tosiaan se maantie.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Valentine

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Nykyään sen takia, koska en pidä omasta hiusten väristäni, se on aivan liian tylsä ja jotenkin liian vaalea... Siis minulla on kyllä ollut valeammat hiukset värjättyinä, mutta silloin tarkoituksena ei ole hakea luonnollisuutta.Hiusten värin vaihteleminen on kivaa, se on vähän niin kuin kestoluomiväri, jonka voi sitten taas vaihtaa. Mielestäni kauniisti värjätyt hiukset ( ilman juurikasvua) tuovat ihmisestä paljon laitetumman kuvan ja omahiustenväri taas jotenkin vaisun ja luomun... Joillekkin toki sopii omaväri, mutta tuo oli viittaus lähinnä itseeni.&nbsp; Lisäksi hiukset kiiltävät kauniisti värin jälkeen.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Oma värini on tylsä maantienvärinen, sellainen vaaleanruskean tasoinen tummuudeltaan. Viihdyn paremmin tummanruskeissa hiuksissa :)

Kasvatinkin tuossa joitakin vuosia sitten oman värini takaisin, kun halusin parempikuntoiset hiukset, mutta eihän ne sitten omanvärisinä näyttäneet miltään. N.vuosi sitten aloin värjäillä taas, eikä mun hiukset kovin huonoiksi ole menneet, nykyään kun tietää hiustenhoidosta ja värjäämisestä vähän enemmän. Kuten esimerkiksi sen, että kestoväriä ei kannata laittaa ainakaan tähän päähän kahden kuukauden välein, vaan värin saa ihan oikeasti ylläpidettyä hyvänä max. parin kuukauden välein laitettavalla kevytvärillä, ja siinä välillä suoraväreillä.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja witura »

Oma värini on huipputylsä maantienruskea eikä sovi luonnolleni. Myöskin pidän paljon vaihtelusta joten tulee kokeiltua aina vähän eri väriä. Aina silti houkuttaisi kasvattaa oma hiusväri takaisin, mutta liian paljon työtä ja en kuitenkaan pitäisi siitä, liian valju väritykselleni.
Ei ainakaan elämästä jännitystä puutu näiden värjäyskatastrofien ansiosta&nbsp; ;D
Luonne on ihmisen kohtalo&nbsp; -Herakleitos
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Oma värini on tylsääkin tylsempi maantienharmaa, ja muutenkin ihoni ja hiusteni väriin sopii paremmin tummempi sävy. Sitä paitsi - kamaluuksien kamaluus - mulla on jo muutamia harmaita hiuksia, jotka todellakin haluan peittää&nbsp; :o
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Koska en pidä omasta väristäni, joka on maantienharmaa. En tosin ole koskaan värjännyt itse hiuksiani, enkä värjää.
petomaani

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Piristääkseni itteäni. Nyt en taas ole toviin tehny hiuksille mitään, kun on kasvatusprojekti käynnissä. Värjäys taitaa olla kiikarissa seuraavaksi.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Värjään siksi, että oma värin on niin totaalisen tylsä ja värillä saa kivasti vaihteluakin.
Vastaa Viestiin