Miksi värjäät hiuksiasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Merial »

Tykkään punertavammasta tukasta enemmän kuin alkuperäisestäi (märän hiekan väriseksi ovat jotkut kuvailleet). Koen siis punaisemman värin omakseni ja sen olevan myös enemmän edukseni, ja punaisella värjäämisellä on myös elähdyttävä vaikutuksensa.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Värjään, koska omat maantien väriset hiukseni ovat todella tylsät ja mitäänsanomattomat.
Vivahteikkaana blondina tunnen itseni paljon kauniimmaksi.  :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
vainottu

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja vainottu »

En tiedä mistä värjäysintoni johtuu, sillä itse haluaisin kokeilla kaikkia värejä mitä vain on mahdollista ja katsoa miltä ne näyttävät minulla. Minulla onkin ollut jos jonkinmoista punaista, pinkit, siniset, mustat, ruskeat, blondit, liilat, vihreät ja ties minkälaisia sekoituksia.

Jotenkin hiustenvärjääminen vaan tuo iloa elämääni. On kiva katsoa peilistä kun on uuden väriset hiukset. Harmi kyllä hiustenvärjäysten keskellä pitäisi muistaa pitää huolta hiuksista ja tällä hetkellä ne ovatkin aivan kauheassa kunnossa. Siksi ajattelinkin värjätä ne tummiksi, jotta juurikasvu ei näkyisi ja olisi pakotteita värjätä hiuksia ja hoitaa hiukseni kuntoon. :)
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja zzww »

Niihin saisi jotai kiitoa ja mukavamman väriset, sillä oma väri ei kiillä ja on aina haalean ruma
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Chaos kirjoitti: Värjään hiuksiani, koska en ole Morticia Addams, hahhahah ;D
:D Ihana!

Värjään hiuksiani koska olen vaihtelunhaluinen. Mulle sopivia lyhyitä leikkauksia ei ihan hirveästi ole, joten kikkaillaan sitten väreillä. Tällä hetkellä syy hiusten värjäämiseen on, että kampaaja sössi mun värin aika totaalisesti. "Juu, nämä värit on turvallisia ja siitä kivoja, että niillä saa just sen sävyn minkä haluaa". Ja pashat. Kampaajan tuolissa väri näytti hyvältä, mutta luonnonvalossa ihan kulahtaneelta. Ajattelin että menee hetki kunnes totun uuteen vääriin, mutta ruma mikä ruma. Enkä ois jaksanut istua siellä tuolissa enää tuntia paremman värin toivossa. Pakko vetästä itse joku siihen päälle varmaan.
Kunis

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Vastaanpa tähän uudelleen. Aikanani mustaksi värjätessäni koin sen sopivan minulle paremmin, onhan mulla kovin tummat kulmakarvat. Vaikka välillä olikin hieman kova, niin kyllähän se sopi todella hyvin. En kuitenkaan jaksa sitä kuukausittaista vekslaamista ja siirryn hieman miegompaan sävytykseen. En siis pyri omastani kovin eroavaan sävyeroon ja tavoitteenani on ennenkaikkea vähän vahvistaa oman tukkani rakennetta. Nyt osaan kuitenkin myös hoitaa paremmin.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja deko »

Kaikkia jollain tavalla luontaisia värejä on testattu paitsi kokomustaa ;D vaihtelunhaluhan tässä on se päällimmäinen syy. Punaista olen harrastanut (luonnollista) vuosikausia ja siihen tunnun aina palaavan. Saa nähdä miten dekon käy tällä kertaa ;D olen nimittäin värjäämässä tukkaani neutraalimpaan suuntaan tavoitteenani antaa neitsyttukan kasvaa kunhan saan liu'utettua värin sille mallille että raja ei ole kauhea.

Palaan siis värikriisiketjuun varmaan tässä parin vuoden sisällä ja voivottelen kuinka paljon on ikävä punaista tukkaa ;D ja lipsautan sitten hennaa. Taas. Olen yhtä paha kuin Chaos  :-*
this too shall pass.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Mä olen alkanut tuolle samalle linjalle, ja myös mun värjäilyni syynä taitaa olla se vaihtelunhalu. Mun tukassakin on ollut vähän kaikenlaista väriä, myös mustaa ja vihreää. Kuitenkin olen ollut punapäänä pisimpään, jos ei lasketa sitä kun lapsesta teini-ikään oli ihan omassa värissä.
Kokeilin viime vuonna tuota omaväri-projektia, ja se jatkuikin tähän kevääseen asti, ja sitten repsahdin hennaan. Nyt olen nähnyt niin paljon hienoja oman värisiä hiuksia, että taidanpa taas pikkuhiljaa haalistella ja vaan antaa kasvaa. ::)

Keskiaikaiset markkinat. Siellä niitä luonnonvärisiä pitkiä hiuksia näkyy ja paljon. Siellä kannattaa käydä jos oman värin kasvattaminen maistuu puulta, ja värit alkavat houkuttaa...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Värjään hiuksiani, koska tämänhetkinen väri tukee persoonallisuuttani ja vahvistaa identiteettiäni.

Tämä puolivakavasti. :P
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Värjään hiuksiani, koska oma maantienvärinen ei istu pukeutumis- ja meikkaustyyliini sitten millään. Todennäköisesti tulen värjäämään hiuksiani tulevaisuudessakin, ellei jotain vakavaa estettä kuten hiusväriallergiaa tule eteen. *fingers crossed*
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja nysimum »

Värjään hiuksiani, koska en tykkää hiusteni tuhkaisuudesta. Täysin kylmä hiustenväri ei mielestäni jotenkin istu muuhun väritykseeni, sillä mulla on jonkun verran punapigmenttiä ja ihossa lämmin sävy. Vaaleus on periaatteessa ihan ok, kesällä varmaan jotain ysin tai ehkä jopa kympin? luokkaa, mutta talvella se valahtaa ankeaksi tummemmaksi tuhkaksi.

Sinänsä voisi hyvinkin riittää, että saisin hiuksiini jostain punertavuutta/lämpöä (eli ei tarvitsisi olla tummempi/vaaleampi), mutta ei nuo suoravärit oikein tunnu tarttuvan käsittelemättömään hiukseen, joten jatkanen kevytväreillä.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Värjään hiuksiani koska koen että musta on mun väri ja se sopii minulle. En osaisi kuvitella itseäni luonnollisessa hiusvärissäni ja kun blondasin tukkaani sinisiä hiuksia varten, vaaleat hiukset tuntuivat vierailta ja epäsopivilta. Mustassa tuntuu kuin olisin kotona. Ja se vaan sopii mulle niin hemmetin hyvin.  ;)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Marni »

Värjään, koska käsittelemättömänä hiukseni ovat täysin mahdottomat. Hennattuna saan pehkooni sellaista jämäkkyyttä, mikä pitää frisyyrin kuosissa ja hermot kasassa :)
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Olen kierteessä. :( Värjäys myös pidentää mun hiustenpesuväliä, tuntuu että tuo oma juurikasvu tuolla rasvoittu ihan hirveetä vauhtia.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Suurin syy lienee se, että oma väri ei vaan kertakaikkiaan miellytä silmää. Mielessä on kyllä käynyt ajatus, että olispa helppoa, jos ei tartteis aina olla värjäilemässä. Mutta sitten kattelin kuvia, joissa miulla oli vielä värjäämätön letti ja vaikka näyttikin kieltämättä paksulta ja hyväkuntoiselta, niin väri oli hirveä. Se on sellainen harmaa ei-minkään-värinen. Näyttäisin omassa värissä ihan harmaahiirulaiselta.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Vastaa Viestiin