Miksi värjäät hiuksiasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Yksinkertaisesti: because I can!  ;) No joo; olen äärimmäisen vaihtelunhaluinen ja jos oma tukka vaihtaisi väriä puolen vuoden välein, niin eihän mun tarvisi sitä värjätä. En vain jaksa katsella samaa hiustyyliä ja -väriä kovin kauaa. Sen takia mä olenkin yleensä kampaajien mieleen, kun mulle niitä radikaalejakin muutoksia saa tehdä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
unikko

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja unikko »

Mä pitäisin mielelläni omaa tosi tummanruskeaa väriä. MUTTA mulle alkoi tulemaan jo joskus kaksvitosena harmaita hiuksia. Näin vähän päälle kolmekymppisenä en  haluaisi vielä mummoutua.
Kiivi

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Hiukset ovat iso osa identiteettiäni. Haluan niiden olevan myös minun näköiset ja tällöin väri ei todellakaan ole maantienharmaa. ;D Kaipaan myös jatkuvasti vaihtelua.
sannn_

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja sannn_ »

Värjään hiuksiani, koska oma värini on tylsä maantien ruskea.  :-\  Ja tietty sekin, että haluan vaihtelua  ;D
michli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 19 Huhti 2008, 23:01

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja michli »

Oma värini on tylsä blondi. Sellainen mitään sanomaton blondi vielä. Siksi :D
We tried so hard to understand, but we can\'t.
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Tavallinen on tylsää. Ihanaa että hiuksiin voi tehdä nykypäivänä melkein mitä vaan! Tykkään vaihtelusta ja värjääminen piristää aina mieltäkin, kun tukka on pirteä ja kiva :) Seuraavaksi tahdon joko violettia tai vihreää häivähdystä :p Kivaa.
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Oma värini on sävyltään jotenkin samea ja vähän kellertävä. Olen luonnostanikin kyllä aika vaalea ja se on hyvä, sillä niin juurikasvuni ei erotu liian voimakkaasti värjätystä hiuksesta ja voin pitää kampaamovälit suht pitkinä (käyn kolmen kuukauden välein). Ammattilainen saa aikaan haluamani kylmän kermaisen vaalean värin, itse en sitä osaa toteuttaa. Joskus kokeillaan uusia juttuja silkasta vaihtelunhalusta. Miksipä ei, kun siihen kerta on mahdollisuus?
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
Kadi

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Kadi »

Oma väri on kirkkaanvaalea mutta värjään tummaksi koska se vaan sopii mielestäni itselleni niin paljon paremmin. Kasvonpiirteenikään eivät ole aivan suomalaiselle tyypilliset.  Kulmakarvani on tummat ja suht tuuheat ja tykkään meikata reippaasti joten tummat hiukset luovat paremman kehyksen näille... Siitä ympärivuotisesta rusketuksesta puhumattakaan.. :D
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Nuorempana varmaan siksi, etten yhtään tykännyt omasta väristä (punertava 6-asteinen), nykyään siksi, että tukan kanssa vaan on niin hauska leikkiä ja tykkään saada vaihtelua ja kokeilla uusia juttuja.
Toisaalta olisi kiva joskus kasvattaa oma väri, jos ei muuten niin ihan siksi, että näkisi millainen se nykyään on kun viimeksi ollut omanvärinen tukka 13-vuotiaana, mutta ei mulla riitä pitkäjänteisyys tuollaiseen kun vuosi menisi, että alkaisi saada jotain käsitystä...
1cFii
Sikses iha nätti naine.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja kleio »

Mä värjäsin ennen saadakseni hiukset punaisemmiksi. Kemialliset värit eivät sopineet kuitenkaan, väri haalistui parissa kolmessa viikossa ja haalisti samalla hiuksen oikeankin värin, joka on kaunis tummanruskea. Nyt värjään Santella siksi, että se tekee hiuksistani erittäin hyväkuntoiset. Punaisuus tulee siinä niinkuin ylimääräisenä plussana!
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
-Mansikka_
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 09 Loka 2009, 13:30

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja -Mansikka_ »

Luonto äiti unohti antaa minulle sopivan sävyn.
Luonnostani olen ihan lähes valkotukkainen ei blondi vaan valkoinen.
Ihoni on ihan vitivalkea ja rusketu en koskaan.
Omassa värissäni näytän syöpä sairaalle taikka kaljulle.

Värjään hiukset intian hennalla ja tukka on syvän punainen,sopii kun nenä naamaan.
Monet luulee että tämä on minun luonnollinen väri vielä. :ts
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Koska olen sisäisesti punatukkainen ;) Punaiset hiukset oli haaveena pikkutytöstä saakka, ja sitten 11-vuotiaana sävytin tukkani ekaa kertaa. Sille tielle olen jäänyt, vaikka tumman ruskeaakin tuli kokeiltua joskus teininä (sekin sopi hyvin, mutta punainen on vaan jotenkin mun juttu). Luonnollisella, kullanvaalealla hiussävylläni näyttäisin paljon valjummalta, koska mun tyylini on muutenkin semmoinen värikäs. Punaiset hiukset ja murretun väriset vihreät, turkoosit ja mustat vaatteet näyttää upealta yhdistelmältä :P Hiusteni ja nuo vaatteiden sävyt sopivat myös lämpimän sävyiseen ihooni parhaiten. :)
Tohtori Sykerö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 22:37

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Tohtori Sykerö »

Jassoo, eipä olis pitänyt tulla lukemaan tätä ketjua, alkoi nimittäin heti syyhyttää ihan törkeesti kipittää ostamaan blondausainetta. ;D  Noh, pääsinhän mä aikoinaan röökistäkin eroon, joten miksen myös hiusten värjäämisestä... ::)

Mulla värjäyskierre on teini-iän jälkeen johtunut lähinnä siitä, että tyvikasvua on ollut "pakko" värjätä, ja yritykset saada aikaan omaa luonnollista väriä muistuttava sävy värjäämällä ovat menneet totaalisesti päin männikköä. Plus tietenkin satunnaiset impulsiot tyyliin "apua, aivan ihanat mustat hiukset tolla tossa leffassa, pakko saada just nyt samanlaiset!"... ;D + ::)
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Koska...en tiedä :D aina sitä iskee silmään joku kaunis väri joka on pakko saada. Oma väri on TYLSÄ, hieman vaaleampi kuin perus maantie. En ikinä viihtyisi siinä värissä.
Punainen on ihana :-*
nuunuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:34

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja nuunuu »

No oma värini on niin tylsä. Vaikkakin värisävyjen valinnassa pyrinkin pysymään suht. luonnollisissa sävyissä omaan ihonväriini nähden. Esim. musta, no no.
Vastaa Viestiin