Miksi värjäät hiuksiasi?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Säde »

Värjään suoravärillä, koska kasvattelen vaalennusta pois, enkä halua että tyvikasvu näyttää liian törkeältä.
MissWorld

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja MissWorld »

Koska hiukseni ovat tylsät maantienväriset luonnollisesti, joten kaipaan niihin väriä.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Väri tekee hiuksistani näyttävämmät. Olen yritellyt värjäyslakkoja lähinnä tukan kunnon takia, mutta myö siksi, että tavallaan tykkään omasta väristäni ja olisi kiva nähdä, miltä näyttäisin pitkästä aikaa kokonaan omanvärisessä päässä.
Oma värini siis on 8-asteinen kulta, niskasta tummempi.
Viimeksi muokannut Tiitunen, 03 Huhti 2008, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Catariina

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Catariina »

Mulla ei taida olla muuta syytä kuin vaihtelunhalu. Jos mulla on tylsää niin saatan hetken mielijohteesta lompsia kauppaan ja napata värin mukaani. Oma väri on surullisen kuuluisa maantieharmaa.
Tepsu

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Tepsu »

Oma väri on sen verran ruma suomalainen maantienharmaa. Tietenkin tyttöystävälläkin on osuutta asiaan, että miksi värjään hiuksia.
Kähmäräpälä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:20

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Kähmäräpälä »

Oma värini on ihan siedettävä (punaruskea) ja voisin elää sen kanssa, mutta mielestäni tummat hiukset sopivat minulle paremmin. Hiusten värjääminen on myös helppo tapa saada uutta ilmettä ulkonäköön :) . Värjäys tekee hiuksistani myös hieman helpommin käsiteltävät.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja tiita »

Kuten monella suomalaisella, oma hiusvärini on tuo surullisen kuuluisa maantienharmaa, joka tekee miusta aika harmaavarpusen kalpeine kasvoineni. Kaipaan aina välillä muutosta peilikuvaani ja uusi hiusväri piristää kummasti mieltä.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Margot kirjoitti: Koska identiteettini on tumma. ;D Oma värini, vaalea maantie, ei ole mitenkään erityisen hirveän kamala, mutten vaan koe olevani yhtään semmoinen ihminen, jolla on sellaiset hiukset. Olen aina tykännyt tummahiuksisten ihmisten ulkonäöstä. Viimein tajusin, et voi sen värin purkistakin ottaa eikä siinä ole mitään vikaa.

Epäloogisesti siis värjään, koska haluan olla oma itseni. :P
Vähän sama juttu täällä. Luonnostani olen vaalea maantien harmaa, mutta tunnen olevani enemmän itseni näköinen tummatukkaisena. Monet sanovatkin, etteivät voisi uskoa minun olevani luonnostani blondi.
Tällä hetkellä hiukseni ovat mustanruskeat.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Varis

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Varmaan olen liian malttamaton olemaan pelkällä omalla värillä. Ja talvisin oma väri tuntuu niin pirun haljulta. Mä varmaan haluan olla tässä kierteessä sitten. Nykyään olen tosin vaan raidoittanut, virhe toisaalta sekin, ja alahiukset on omaa väriä.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Olipas hassu kysymys.

Miksi värjään hiuksiani?

Siksi että voin. Se on viihdyttävää, lopputulos virkistävä ja uuden värin tuoma hyvänolontunne jopa terapeuttista. ;D
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

En pidä omasta hiustenväristäni, se on tummentunut ajan myötä täysin mitäänsanomattoman harmaantummanvaaleaksi, kunnon maantienväriseksi siis. Vaalennan siis hiuksiani mieleisekseni blondiksi sävyksi.

Olen myös kokeillut lukuisia eri punaisen sävyjä sekä ruskeaa, vaihtelu virkisti ja koin silloin punaisten ja ruskeiden hiusten olevan enemmän "minua". Nykyään tunnen vaalean värin olevan ehdottomasti parhaiten itselleni sopivat ja viihdyn vaaleassa värissä parhaiten.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
daffodil79

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja daffodil79 »

:) Enpä voisi kuvitella olevani värjäämättä! Joskus ala-asteella oli viimeeksi omavärinen hius...hiirenharmaa. Ja en pidä omasta väristäni yhtään. Niin ja kyllähän tuo hiusten värjäys piristää ja tuo tietyn pisteen omalle identiteetille ;). Kun on näin mahdollisuus vaikuttaa omaan persoonallisuuteen...
tajuton
Haiven
Haiven
Viestit: 22
Liittynyt: 01 Helmi 2008, 17:15

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja tajuton »

Kuulun kans tuohon "värjään ollakseni enemmän oma itseni"-jengiin. Tykkään kyllä omasta väristäni (ihan tarpeeksi nätti keskiruskea) ja tietenkin se sopii ehkä parhaiten ulkonäköön, mutta persoonaan sopii värikkäämpi kuontalo. Sitä paitsi kun olen vähän laiska meikkaaja niin ainakin on edes jotenkin "laittautunut" arkipäivinäkin.

Lisäksi mustahiuksisten vanhempien lapsena tuntui jossain vaiheessa ihan luonnolliselta värjätä tummemmaksi, että kuului paremmin sukuun. :P
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Siksi, koska en tunne aidon hiustenvärini olevan osa minua. Tummat silmät, tumma karvoitus ja blondi tukka - no way.
Marella

Vs: Miksi värjäät hiuksiasi?

Viesti Kirjoittaja Marella »

No ihan vaan sen takia kun semmonen hiirenharmaa väri ei vaan sovi mulle. Vaalea/valkoinen on enemmän mun väri.
Vastaa Viestiin