Helpot nopeat arkikampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Voi apua, kokeilin äsken sukkanutturaa... IHANAA! Niin helppo, nopea ja möyhkeä - ilman tupeerausta! Yöksi kokeilen sukkanutturakiharoita. Mulla on melkein aina auki hiukset, koen näyttäväni parhaalta niin. Mutta kai sitä voisi välillä jotain kampauksia kokeilla, niiden tekeminen on kivaa!
Ekku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Marras 2009, 00:08

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Ekku »

^ valaiskaa tyhmää, mikä on sukkanuttura? :D Tai sukkanutturakiharat?
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

"Nätit pysyvät kiharat"- ketjun sivulla 31 on keskusteltu sukkanutturasta.&nbsp; :) Tässä vielä linkki youtube-videoon:
http://www.youtube.com/watch?v=3FV-YO46 ... re=related
Ekku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Marras 2009, 00:08

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Ekku »

^ Kiitos linkistä, täytyy koettaa tuota heti ensi yönä! :P

http://www.youtube.com/watch?v=hOC1IamlePM&feature=fvsr

Aivan ihana, hieman erikoinen lettikampaus. Oli helppo ja suht nopea tehdä! Tätä voi myös soveltaa monella eri tavalla. Tämä menee minulla ainaki käyttöön. :)
Viimeksi muokannut Ekku, 12 Syys 2011, 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Miten ihmeessä saa tehtyä sellaisen sotkuisen pallonutturan? ??? Osaan tehdä paljon monimutkaisempiakin kampauksia, mutta sitten sellaisen teko ei onnistu, mitä näkee joka toisen tytön päässä. Jos teen sen niin että ensin laitan hiuksia normaalisti pompulalle, sitten jätän viimeisellä kerralla hiukset vetämättä läpi niin hiuksista tulee vain onneton liru lenkki.

Eli siis tuon tyylisen haluaisin http://www.homebeautyschools.com/hair/m ... style.html

Hiukseni ovat nyt vähän yli olkapäiden, eli noin isoa palloa tuskin saa tehtyä, mutta olen minä nättejä sotkunutturoita nähnyt paljon lyhyempihiuksisillakin.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ teen vastaavanlaisen näin:

Hiukset ponnarille haluttuun kohtaan. Tupeeraa ponnari & siloita pintaa hieman. Kierrä hiusosio itsensä "ympäri" nutturalle ja töki pinneillä kiinni. Saitko mitään selvää?&nbsp; :D
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Kiitos, noilla ohjeilla sain aika kivan nutturan aikaan :D Tosin en kyllä vieläkään onnistunut saamaan siitä kunnolla muhkeaa, kai mulla on vaan liian hennot ja liukkaat hiukset.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ kokeile laittaa pohjalle vaikka suolasuihketta? Tuo hiuksiin kivasti tekstuuria ja vie pois lasimaisuutta.&nbsp; :ts
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Venin kirjoitti: Aaah ihastuin tähän http://www.youtube.com/watch?v=g5JZOVnS ... re=related <3 Jotenkin tuo miten nuo hiukset nousee tuolta sivuilta "ympäri" tekee tästä todella kauniin. Testattu on ja toimii lyhyemmissäkin.
Kiitos tästä linkistä! Pitäisin hiuksiani nykyään mieluiten aina näin. Tosi helppo laittaa, onnistuu nykyään aika takuuvarmasti, pysyy koko päivän tosi hyvin, näyttää erikoiselta ja kerää aina paljon kehuja. Mä en ole jaksanut edes ostaa mitään noin kaunista hiussolkea kuin tuossa videossa kruunaamaan koko komeutta, vaan oon vain varmistanut kiinnityksen sellaisella ihan pienellä klipsillä.

Oisko kellään takataskussa muita idioottivarmoja kampausniksejä, joilla sais puolipitkät hiukset helposti ja hauskasti kiinni? Pelastaisitte monta kiireistä arkiaamua ja olisin ikuisesti kiitollinen! :D
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kimara »

^Mulla on hiukset usein tälläisellä: http://www.youtube.com/watch?v=NSARin9SJrY . Oletettavasti toimii myös lyhyempään tukkaan kun laittaa klipsin samalla tavalla kuin tuossa sun linkittämässä videossa kummastakin sivusta kiinni. Mulla ei jostain syystä ikinä onnistu toi ylempi tyyli. Tukka aina valahtaa ns. läpi tuosta pohjasta vaikka olis kuinka kireelle tehty. Tarttee varmaan tupeerata ja kuivashampoilla ennen laittamista mutta sitten se ei oo enää mikään pikainen aamukampaus :/
1a F ii Tukkakuva
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Uhh. "Minkälaisista hiuksista et pidä." No esim. järjettömän pitkistä ja ohuista. Kampauksista kyllä löytyi monta oikein nättiä, ja kukin tyylillään!

En nyt tiedä, onko tää arkikampaus ihan perinteisessä mielessä - helppo ja nopea kuitenkin. Mun päähäni näyttää kyllä sopivan Osiksen hiuspuuteri aivan täydellisesti. Tupsaus sitä ja tukka näyttää kaksi päivää tasan tältä ilman mitään tupeerausyrityksiä, rullia, lämpökäsittelyjä tai muita muotoilutuotteita. :T

No, yleensä sitä ei viitsi kuitenkaan paahtaa menemään isossa Hollywood-tukassa ja kälyisessä tuulitakissa... vaihtoehtonahan ei ole pukeutua nätimmin. ::)
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Belle »

Virus kirjoitti: ^ Uhh. "Minkälaisista hiuksista et pidä." No esim. järjettömän pitkistä ja ohuista. Kampauksista kyllä löytyi monta oikein nättiä, ja kukin tyylillään!
Tökkäsi kyllä aika pahasti minullakin silmään. Saahan liruja tuuhennettua esim. kiharoilla, mutta noille ei oltu tehty mitään ja aika ankea näky kyllä oli :(. Mä varmaan näyttäisin just tuolta, jos hiukseni kasvaisivat noin pitkiksi (ei ole koskaan kasvaneet kainalomittaa pidemmiksi). Itse kampaus oli kiva ja toimii kyllä lyhyemmissäkin hiuksissa, ei tarvitse kieputtaa noin montaa kertaa kun mittaa on vähemmän. Yhdellä kaverilla on usein tuon tyyppinen kampaus ja hänellä hiukset on solisluihin.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Kiitos Kimaralle linkistä! Pitää ruveta treenaamaan tuota systeemiä. Tänä aamuna äkkiseltään rutikuivaan tukkaan väkerrettynä ei onnistunut, mutta seuraavalla kerralla voisi yrittää kostuttaa hiuksia ennen yritystä. Mulla taitaa olla vielä sen verran kerrostuksia, että hiussuortuvat jäi sojottamaan. Hiukset ei ole kovin pitkät, joten tällä huonolla yrityksellä sain kiepautettua ne vain kerran systeemin ympäri. Treeniä, treeniä...
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Venin kirjoitti: Aaah ihastuin tähän http://www.youtube.com/watch?v=g5JZOVnS ... re=related <3 Jotenkin tuo miten nuo hiukset nousee tuolta sivuilta "ympäri" tekee tästä todella kauniin. Testattu on ja toimii lyhyemmissäkin.
Rakastuin tuon nutturan ulkonäköön, mutten itse osaa tehdä sitä niin, ettei tuo nutturan ulkopinta "särkyisi", eli tuo koloon tungettavat hiukset tulee läpi tuosta nutturan takaseinästä. :( Onkohan mulla liian ohuet hiukset vai vaan tekniikassa vika.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Minulla on tasan tarkkaan sama ongelma. Latvat vaan valuu tuon "pussin" väleistä ulos aivan miten sattuu, tai ainakin se pussi jää jotenkin epämuotoiseksi tms. Jonkinlainen ratkaisu on se, että letittää hiukset ennenkuin tunkee sinne sisään. Silloinkin lopputulos saattaa näyttää rumalta, mutta ei ainakaan niin helposti valu pois.

Ja mun tukka on paksu, paitsi aivan latvat.

Tyhmää. Mulla on itseasiassa tosi monissa kampauksissa samantyyppinen ongelma: hiukset ei laskeudu nätisti, vaan töröttää jäykkänä miten sattuu.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Vastaa Viestiin