Helpot nopeat arkikampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Kuva
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Bristow

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Bristow »

^ pjau, ihana kampaus &nbsp;:l Kiitti, pitää kokeilla heti tänään töihin &nbsp;:)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

^^ Harmi kun oma tukan pituus ei riitä tuohon kampaukseen. Aivan ihana kampaus yksinkertaisuudessaan, simppeli mutta nätti.
Yhdellä työkaverilla on tukka usein tuolla tavalla kiinni töissä, kampausta tulee aina välillä ihasteltua. &nbsp;:) Kyseinen henkilö pitää tukkaa myös kuvan 3 tavalla, mutta niin että tukka on kiharrettu loiville kiharoille joita on pörrötelty. Yksinkertaista mutta nättiä ja taitaa pysyäkin hyvin, kun en ole koskaan nähnyt hänen parantelevan kampaustaan vaan mennä porskuttaa sillä töissä koko päivän.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Kiitos täältäkin pjaulle tästä ohjeesta! Kokeilin kerrankin väkertää itselleni tuollaisen kampauksen ja se onnistui yli odotusten! :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Vau tosiaan, mulla on tapana laittaa tukka tuolle käännetylle ponnarille, mut enpä ole hoksannut, että noinkin voi tehdä. Tosi nätti kampaus on kyllä&nbsp; :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Te joilla tuossa Gibson tukcissa valahtaa hiukset sen "pohjan" läpi, oletteko kokeilleet tehdä sitä tällä tavalla http://www.youtube.com/watch?v=QfIkb-wA ... ex=46&nbsp; :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Mä käytän tosi usein tuota Pjaun linkittämää kikkaa, tosin nutturan sijaan teen useimmiten letin. Sivuponnari, "kiepautus" ja kalanruotoletti (jonka olen vasta oppinut tekemään) on tän hetkinen suosikkikampaukseni. Helppoa ja nopeaakin kun vähän harjoittelee&nbsp; :ts
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

Kuva

http://www.findabout.net/hairstyles-in-10-minutes-braid-twist.html

Mä en muista missä näin tämän tyylisen kampauksen, siitä innostuneena rullailin sivuotsistani yksi ilta ja voilaa, tekniikka oli hallussa.&nbsp; :D Todella nopeaa ja mun mielestä kivan näköistä, näin saa melko huolettoman mutta siistin kampauksen. Mä käytän tätä tekniikkaa lähinnä sivuotsikseen ja teen tuosta kiertämisestä paljon löysempää. Alle kevyt tupeeraus ja hiukset vielä ponnarille niin mun mielestä ehkä yksi nopeimpia arkikampauksia mitä olen tehnyt. Kivaa vaihtelua ainakin ja toteuttaminen on helppoa.

Parasta tässä ehkä on se, että liian pitkäksi venähtänyt juurikasvukin maastoutuu tuonne kiepsautuksien alle ja näyttää jopa kivalta.&nbsp; ;)
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Gekko »

^ Ihana kampaus, yritin äsken väkerrellä. Mutta outoa kyllä, juuri kaikki tuollaiset kierrejutut saattavat mut aina epätoivon alhoon, eikä tästäkään taas tullut yhtään mitään. Noita osioita ei siis tarvitse enää kiertää itsensä ympäri, vaan niitä vain kierretään tuollaisinaan? Tuo enkunkielinen ohje oli jotenkin tosi sekava. Oikeastaan sama ongelma mulla on tän kampauksen kanssa, josta mulla on jonkinlainen pakkomielle, koska tuo olisi jotenkin kesällä niin ihana. En vaan osaa! Näyttää aina ihan kamalalta, kun yritän, ja lopulta menen sekaisin siinä mikä kieputus nyt meni kumman yli ja mihin suuntaan piti vääntää, tai vähintään lisäykset ovat liian kireällä/löysällä/ihanmitätahansahirveetä.

Tämä on outoa sikäli, että osaan kyllä tehdä suht siistejä lettijuttuja, joten ei mun ihan näin toivoton pitäisi olla. Jotenkin nuo kieputukset vaan... argh! Haluaisiko joku kirjoittaa noihin jonkinlaiset for dummies -ohjeet tai antaa jonkin vinkin, joka ei noista ohjeista ehkä käy ilmi? Vai onko mun hiuslaatu vain täysin toivoton?

Olen nyt opetellut waterfall braidia, mutta en keksi miten sen lopettaisi niin että se näyttäisi kivalta. Mihin hemmettiin te tungette sen loppuletin?
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Tuttu tunne. Minäkin kokeilen vähän väliä kaikkia vastaavanlaisia kieputuksia ja muita, mutta eihän niistä mitään tule. Minulla on niin raskas ja sileä tukka, että kaikki vaan jotenkin valuu auki, jää roikkumaan ryhdittömänä tai ei pysy kasassa varttia kauempaa. Enkä jonkun&nbsp; lettikampauksen takia ryhdy laittamaan tukkaan joitain lakkoja tai mousseja tai muita vastaavia. Jos ei tavallinen lettikään pysy kasassa kiinteänä, niin miten sitten tuommoiset sivuväkerrykset sitten?

Ärsyttää.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

^^ Näitä kampausten teko-ohjeita on aina tosi vaikea selittää.&nbsp; :D Mutta siis kuten linkissäsi, niin nuo osiot vain kierretään toistensa yli aina lisäosion kanssa. Kaksi osiota, toinen nostetaan aina toisen yli siten, että mukaan on napattu lisää tukkaa. Mä teen myös kierrettävään kohtaan kevyen tupeerauksen ja otan osio kerrallaan melko löysästi, jolloin se jää hieman "sotkuisen" näköiseksi.

Pepper
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 17:27

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Pepper »

Tämä havainnollistaa tuota kieputusta:

http://www.youtube.com/watch?v=wkCpHUFk ... w&index=21

Mutta mullakin on se ongelma, että vaikka pituutta riittäisi, hiukset ovat niin liukkaat ja itsepäiset, etteivät ne suostu pysymään tuossa muodossa.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulle on kans tuollaisten sivulettien ja kieputusten teko ihan ylivoimaisen vaikeaa, mikä on kyllä harmi kun tykkäisin todella paljon sellaisista. Esim tämä on ihan älyttömän nätti kampaus http://www.youtube.com/watch?v=sH1xyT-wrpc

Tällä tyylillä saa onneksi helposti tehtyä vähän samantyylisen kampauksen http://www.youtube.com/watch?v=JI4YeOekg8Y
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Mimi »

Pakko johonki tulla hehkuttamaan&nbsp; :D Löysin kerrakin videon joka oli juuri minulle tehty. Hiukseni ovat takaa olkapäille ja sivuista leukaan ja olen pitkään himonnut sotkuista "ballerina nuttura söhröä" ja tällä videolla onnistuin http://www.youtube.com/watch?v=SEW-W5TD4o8 en olis ikinä ite keksinyt käyttää klipsipidennystä noin&nbsp; :) kerrankin oli aamulla tukka laitettu eikä vain roikkunut mukana&nbsp; ;D
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja bast »

nukka kirjoitti:
Tällä tyylillä saa onneksi helposti tehtyä vähän samantyylisen kampauksen http://www.youtube.com/watch?v=JI4YeOekg8Y


Toi olis muuten tosi nopea ja helppo, mutta miten ihmeessä sen hiuspannan saa pysymään paikallaan? Mulla se lähtee valumaan taaksepäin. Ei pysy kampaus sitten kasassa muutamaa minuuttia pidempään. Toi panta ei ole mitään liukasta materiaalia ja sen saa aika tiukalle, tukkakin on suht karkea ja silti tuo liukuu pois. Pinneillä kiinnittäminen taas nipistää kun tuo panta pyrkii niin voimakkaasti luisumaan taaksepäin.&nbsp; :(
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Vastaa Viestiin