Helpot nopeat arkikampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

bast kirjoitti:
nukka kirjoitti:
Tällä tyylillä saa onneksi helposti tehtyä vähän samantyylisen kampauksen http://www.youtube.com/watch?v=JI4YeOekg8Y


Toi olis muuten tosi nopea ja helppo, mutta miten ihmeessä sen hiuspannan saa pysymään paikallaan? Mulla se lähtee valumaan taaksepäin. Ei pysy kampaus sitten kasassa muutamaa minuuttia pidempään. Toi panta ei ole mitään liukasta materiaalia ja sen saa aika tiukalle, tukkakin on suht karkea ja silti tuo liukuu pois. Pinneillä kiinnittäminen taas nipistää kun tuo panta pyrkii niin voimakkaasti luisumaan taaksepäin.  :(
Mulla auttoi tuohon taaksepäin valumiseen se kun hommasin tarpeeksi löysän pannan. Sellaiset kuminauhapannat eivät pysy mulla ollenkaan, mutta sitten hommasin sellaisen joka on jotain muovimaista punosta ja takana vain pätkä kuminauhaa niin johan alkoi pysymään.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Prisku

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Mulla meni hermo, kun kampaajat ei osaa tehdä mulle hienoa kampausta. Päätin siis opetella itse. Tuo letti tuntuu olevan mahdoton ajatus, ja ei siitä lopputuloksesta ole tullut sellainen kuin haluan. Mulla meni tähän versioon aikaa noin 5 minuuttia ja en todellakaan yrittänyt kovin huolellisesti tehdä. Tämä kyllä menis melkein juhlakampausten puolelle, ja varmaan yksiin häihin teenkin tällaisen itse. Tuota lettiä pitäisi vaan saada vähän alemmas. Sitä oli kyllä hankala yrittää itse kuvata.

Hö, en osaa liittää kuva tähään. Linkki: http://aijaa.com/8OvNMY
Viimeksi muokannut Prisku, 20 Maalis 2013, 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Kokeilin huvikseni kampauksia, tähän käänsin latvoja ns. rullalle ja kiinnitin ainoastaan kahdella hiusruuvilla ja tittidii, ehkä eka mun tekemä onnistunut kampaus joka näyttää kampaukselta!
https://www.dropbox.com/s/5nl16j9cyxj8b92/Photo%207.jpg
Hiusruuvit&nbsp; <3
Pepper
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 17:27

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Pepper »


Tämä oli uutta minulle:

Feikki fishtale
http://www.youtube.com/watch?v=GUiSC4MXvDE
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
helka

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja helka »

^ OT, mutta tuon videon tyttö on tosi kaunis ja hänellä on hauskan rento tyyli puhua.

Mulla hiusruuvit eivät toimi, luultavasti hiukseni ovat liian liukkaat ja raskaat eikä tämä puolipitkä kerrostettu mallikaan varsinaisesti auta. Tavoitteena on kasvattaa vielä noin 7 cm eli kainalomittaan ja toivon mukaan silloin saisin ruuvit toimimaan, koska niillä saa kivoja ja rentoja kampauksia ja ovat vieläpä hellävaraiset hiuksille.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja janniina »

Hiusruuvit!! Saanen kirjoittaa oman hehkutukseni:

Eli ostin Glitteristä hiusruuveja. Tosi kalliita, kaks taisi maksaa 4,90e. Kiinnittävät kampauksen kuin kampauksen tosi kivasti, hiukset n. 10 cm solisluilta ja liukkaat, ohut ja ylihoidettu liukas hius mutta sitä tukkaa on paljon. Eivät ehkä ole ihan niin monikäyttöisiä kuin pinnit, mutta yksi tällainen korvaa varmaan viisi pinniä etenkin kun tekee nutturoita.

Ajattelin nyt alkaa kaivella, jos löytäisin näitä jostain hiukan halvemmalla ja ruskeina, kun oma hius on ruskeaa.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Minä ostin mustia hiusruuveja ebaysta, 10 kpl maksoi muistaakseni euron tai vähän yli :) Ebayssa oli myös ruskeita ja kullanvärisiä. Tilasin myös kaksi sellaista jossa on helmi päässä eli se helmi jää näkyviin tukasta :)
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja bast »

nukka kirjoitti:
bast kirjoitti:
nukka kirjoitti:
Tällä tyylillä saa onneksi helposti tehtyä vähän samantyylisen kampauksen http://www.youtube.com/watch?v=JI4YeOekg8Y


Toi olis muuten tosi nopea ja helppo, mutta miten ihmeessä sen hiuspannan saa pysymään paikallaan? Mulla se lähtee valumaan taaksepäin. Ei pysy kampaus sitten kasassa muutamaa minuuttia pidempään. Toi panta ei ole mitään liukasta materiaalia ja sen saa aika tiukalle, tukkakin on suht karkea ja silti tuo liukuu pois. Pinneillä kiinnittäminen taas nipistää kun tuo panta pyrkii niin voimakkaasti luisumaan taaksepäin.&nbsp; :(
Mulla auttoi tuohon taaksepäin valumiseen se kun hommasin tarpeeksi löysän pannan. Sellaiset kuminauhapannat eivät pysy mulla ollenkaan, mutta sitten hommasin sellaisen joka on jotain muovimaista punosta ja takana vain pätkä kuminauhaa niin johan alkoi pysymään.
Kiitos. Mä jotenkin ajattelin, että kun ei pysy, niin pitää olla tiukemmalla. Löysempi pysyykin paremmin&nbsp; :)
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
jinna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 01 Syys 2010, 09:31

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja jinna »

Itse vannon myös hiusruuvien eli Spin Pinien nimeen. Nämä ovat olleet niin monen kiireisen arkiaamun pelastus, kun hiukset on saatava nopeasti siistiin ja edustavaan kuntoon. Nuttura syntyy näillä n. puolessa minuutissa. Jos aikaa on enemmän, saa näillä tehtyä myös kauniita, huolettoman näköisiä sotkunutturoita ja ties vaikka mitä muuta. Toimivat myös tukemassa monenlaisia kampauksia, muitakin kuin perinteisiä nutturoita.

Omani olen ostanut muutama vuosi sitten jenkeistä vaaleanruskeina (ihme kyllä ovat edelleen tallessa), mutta ilokseni huomasin näiden saapuneen myös Suomeen. Tosin toistaiseksi ainoastaan mustina. Juttelin Glitterin myyjän kanssa ja hän kertoi suosion olleen niin valtava, että mahdollisesti myöhemmin myyntiin saattaa tulla myös muita värejä.
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Mulla on muistikuva, että olisin omistanut tuollaiset Spin Pinit joskus 80-luvulla tai 90-luvun alussa. Mutta en tosiaan ole nähnyt niitä kaupoissa pariinkymmeneen vuoteen. Niitä voisi kokeilla taas, joskin minulla on myös muistikkuva siitä, että ne takertui mun hiuksiin enkä saanut niitä kuin repimällä irti...
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla on eBaysta ostettuja Spin pinejä ja niillä saa kyllä nopeasti ja helposti tehtyä eri sortin nutturoita. Huono puoli ainakin näissä mun kiinaversioissa on kuitenkin se, että ne ovat todella teräviä. En uskalla nojata mihinkään ja pelkään jatkuvasti kolauttavani pääni johonkin ja saavani ruuvit aivoihini&nbsp; ::)
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja kemp »

Yleensä pidän hiuksia korkalla nutturalla mutta kun otin teippipidennysen niin se ei ihan onnistu. Töissä on kuiteski pidettävä hiuksia kiinni, niin oon tehyt viime aikoinan kaksi ranskanlettiä. Tosi kivalta näyttää vaikka aluksi tunsin itseni ihan 10-vuotiaaksi HAHAH

Töiden jälkeen jos menee salille niin hiukset on suoraan kiinni ei tarvii alkaa niiden kanssa sähläilemään, mutta jos nään vaikka ystävää niin avaan vaan hiukset ja ne on kivasti kiharalla. Tykkään ympillä.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Mulla ei toimi spin pinit jostain syystä lainkaan. Enkö vaan osaa tehä sotkunutturaa? Jotenkin nutturasta tulee tosi hutera ja huojuva ja se avautuu nopeasti. Pitääkö tukkaan laittaa ponnari? Vai johtuisiko siitä, että spin pinit eivät ole riittävän isoja halkaisijaltaan? Tuntuu ettei pinnillä ole tarpeeksi tarttumapintaa päänahan tuntumassa. :(
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Louna
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 724
Liittynyt: 30 Syys 2012, 14:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Louna »

Harlequina kirjoitti: otenkin nutturasta tulee tosi hutera ja huojuva ja se avautuu nopeasti. Pitääkö tukkaan laittaa ponnari? Vai johtuisiko siitä, että spin pinit eivät ole riittävän isoja halkaisijaltaan? Tuntuu ettei pinnillä ole tarpeeksi tarttumapintaa päänahan tuntumassa. :(
Mulla tahtoo olla sama ongelma, ikäänkuin tukkaa olisi liikaa tuollaiseen kapeaan spin piniin. Oon koittanut laittaa useamman eri puolille, mutta sekään ei oikein auttanut. Aluksi onnistuin kyllä vahingossa tekemään joitakin kertoja pysyvän nutturan, mutta innostus noiden käyttöön lopahti muutaman aukeavan ja irtoilevan jälkeen. Tuntuu että noilla saa itse sen nutturan pysymään kasassa, mutta se valuu ja hiukset tipahtaa möykkynä jonnekin niskaan, tai vaihtoehtoisesti osa nutturasta jää hyvin "päähän kiinni" ( :D ) ja loput aukeaa.
2c F ii
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Myöskään mun vyötärämittaisessa tukassa nuo spin pinit eivät yksinään riitä, käytän niitä kuitenkin pompulan kanssa ja hyvin toimii. :)
So it goes.
Vastaa Viestiin