Helpot nopeat arkikampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

^ Ebaysta ainakin löytyy muutamalla eurolla!
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja octagon »

http://www.nuttura.com/kayttoohjeet-i-55.html
Onko kukaan kokeillut tällaista?
Tilasin tuolta 2 kpl, jaden ja pronssin värisinä, ja minulla kyllä toimivat erinomaisesti. Mun hiukset ei ole kovin pitkät, noin 5 cm alle olkapäiden on pituutta. Ostin nutturavyöt kokoa M. Ja helppo on tehdä nuttura ja näyttää hyvältä.
Himpula

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Himpula »

Miten saa tehtyä sellaisen pörröisen nutturan päälaelle?  :D
ohuthius

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja ohuthius »

^ Jos tarkoitat sitä 'sotkunutturaa', niin mulla ainakin toimii ihan vaan niin että nostan hiukset ylös päälaelle sen kummemmin asettelematta ja sitten vaan kiinni ponnarilla, tässä vaiheessa sitten korjailen nutturaa yleensä vähän muotoon sillä, miten ponnarin laitan ja sitten vähän levitän nutturaa jälkeenpäin jos tarvis.  Selvä taas tämä mun selitys.. ::)
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Belle »

Nutturavyöstä vielä: mä olen ostanut noita jostain messukojusta kymmenisen vuotta sitten paaaaljon halvemmalla kuin 15e. Aivan järkkyä kiskontaa  :o.

Ei varmasti ole vaikea tehdä itse jos on yhtään ompelukoneen käyttötaitoa, vaatii vain suorakaiteen muotoisen metalli"lenkin" joka sujautetaan saman muotoiseen kangaspussiin. Keskelle tehdään reikä hiuksia varten. Minunkin nutturavyöt on itse tehtyjä ja hiusreikä oli tehty ompelukoneen napinreikä-ompeleella.
Jos jotakuta kiinnostaa askartelu, niin voin napsaista omasta nutturavyöstäni kuvan ja postata tänne malliksi  :).

Mun nutturavyöt ovat veluurikangasta, eli ei luista hiuksista. Olkapäämittaiset hiukset riittää hyvin. Olen käyttänyt nutturaa juurikin liikuntaharrastuksissa, saa napakasti kiinni ja mun ohuissa hiuksissa pysynyt kuin tauti vauhdikkaammassakin jumpassa, mutta hiuslaatuni ei olekaan liukas. Kerrostetussa mallissa nutturavyö ei oikein toimi, vaan kerrostukset tipahtelee rullaa pyörittäessä ulkopuolelle.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Mä tilasin netistä tollasen nutturavyön, maksoi suunnilleen 15e ja oli ihan pepusta. Suosittelen tekemään itse :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Belle, mua ainakin kiinnostaisi nähdä kuva siitä itsetehdystä nutturajutusta. Voisi itselle kokeilla sellaisen värkätä :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Belle »

Tässä nutturavyö, sori surkea kuva. Vyö on epämääräisen muotoinen, koska rautalanka ei suostunut suoristumaan kunnolla siististi  ;D. Tuollainen pötkylä jonka keskellä on ompelukoneen napinläpi-toiminnolla tehty reikä. Mun yksilöllä on pituutta 25cm, reikä on 6cm leveä.

Kuva
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kimara »

^Tää on nyt täysin OT, mutta mun lomallelähtevä mieleni näki tossa heti Niksipirkka-aiheen: "Terveyssiteestä saat kätevän nutturavyön leikkaamalla reiän keskelle. Teipit pitävät nutturan hyvin kasassa" ;D

Nojoo. Pitäis varmaan itse tehdä tollanen yökampauksia varten kun valkkinuttura ei pysy ja sukkanutturaa varten mun tukka on vähän liian pitkä jo. Ja hauras vaalea tukka ei tykkää kun pyöritellään solmulle vastakarvaan mitä sukkanutturaan sullomisessa väkisinkin tapahtuu.
1a F ii Tukkakuva
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Belle »

^ Eiiih, repesin totaalisesti  :3.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mikä on sukkanuttura?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kimara »

^^ Ole hyvä vaan ;D.
^Täällä on ainakin keskusteltu juuri sukkanutturasta yökampauksena ja helppojen kiharoiden tekotapana.
1a F ii Tukkakuva
Elektra
Haiven
Haiven
Viestit: 18
Liittynyt: 21 Heinä 2009, 23:40

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Elektra »

Aihetta sivuten, onko kukaan pitkätukkainen, puhutaan vyötärölle tai pitempi, saanut sukkanutturan kunnolla onnistumaan?

Ite sain kerran melkein, mutta sekin oli todella löysä (näytti kyllä hyvältä, kun oli suunnilleen oman pääni kokoinen  ;D). Eikä vaikutus ollut lainkaan suojaava, vaan tukka oli maailmanluokan takussa, kun avasin sen. Kokeilin tosin aika pienellä ja joustamattomalla sukalla, pitäisi varmaan ottaa avokin sukka käyttöön.
Oranssinpunainen, kerrostettu ja vyötärömittainen 1cMii.
Sahrami
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 492
Liittynyt: 15 Heinä 2008, 11:50

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Sahrami »

En tiedä oikein ketjua missä tätä kysyisi.. niin lisään sen tähän sitten.
Eli miten/millä tekniikalla saisi otsiksen letitettyä sivulle? Jos joku sattui katsomaan Pitkä Kuuma Kesä ohjelmaa, niin juontajalla oli siinä sellainen letti. Ihan oon aloittelija näissä letitysjutuissa  :-[
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja deko »

^minä teen tällä metodilla:
http://www.youtube.com/watch?v=WEr9JapOAFQ

juutuubista löytyy hirveästi erilaisia videoituja kampausohjeita. Hakusanojen miettiminen on toki oma huvinsa.
this too shall pass.
Vastaa Viestiin