Helpot nopeat arkikampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
maaju
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 10:15

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja maaju »

deko kirjoitti: ^minä teen tällä metodilla:
http://www.youtube.com/watch?v=WEr9JapOAFQ

juutuubista löytyy hirveästi erilaisia videoituja kampausohjeita. Hakusanojen miettiminen on toki oma huvinsa.
Siis ihan mahtava tää lettiohje. Mä oon aiemmin näitä katsonut mutta tää oli jotenkin tosi selkeä!
my.oriflame.fi/kauneudellesi
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Nykyään mun helppo nopea arkikampaus on tehdä yksi ranskanletti, ja lopettaa siihen kun ollaan niskassa. Tällöin laitan tukan poninhännälle.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Kunis

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Olen aivan ihastunut vaakatasoon niskan tuntumaan asetetuista kalanruotoleteistä. Tavallinenkin letti menee, koska kalanruoto nyt ei ole erityisen nopea, vaikka helppo onkin.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Belle »

Tein Dekon postaaman videon ohjeilla otsisletin kolmeen kertaan ja lopputulos oli aina yhtä hirveä: pikkurillin paksuinen letti ja hiustenlisäyskohdissa hirveät lovet, joista päänahka loisti kilometrin päähän. Lisäksi letin ympärillä oli järkyttävä määrä pientä töröttävää hiusta, luultavasti johtuen kovasta hiustenlähdöstä ja nyt pukkaavasta uudesta noin 2cm pituisesta karvasta, joka ei yllä lettiin vaan töröttää vaan... Ei puhettakaan, että voisi lähteä julkiselle paikalle moisessa kampauksessa.

Ilmeisesti mulla on niin hentoinen hius, että tuollainen ei toimi mulle ollenkaan vaan tuloksena on kaljuefekti :(.
Cecilia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 846
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 10:59

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Cecilia »

^ Mäkin taidan olla melkoinen taneli, kun en saa tuosta idiootinvarmasta ohjeesta huolimatta aikaan muuta kuin sotkun! Ihmeellinen liruletti, josta sojottaa pieniä hiuksia joka suuntaan. Toisaalta ongelma voi olla se, ettei mulla ollut omalla kämpälläni yhtäkään kampaa eikä pohjalla ollut minkäänlaista muotoilutuotetta (kyllä, olen oikealla foorumilla). Kokeilen varmaan huomenna samaa kampausta jonkun suolasuihkeen ja kamman avustuksella, jos vaikka onnistuisi.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Mä pyysin mun kampaajaa tekemään mulle otsatukka-letin ja opin sen kerrasta!

Se ei tehnyt noin kun tossa aiemmin linkitetyllä videolla vaan kampasi otsatukan suoraan eteenpäin (ei siis sivulle kuten toi tyttö).
Siitä se lähti letittämään niin että osiot oli tosi ohuita ja tiukalla jotta pysyy! Vapaana olevat hiukset koko ajan roikkui edessä, silmän päällä. Niinpä siitä letistä tulee napakka, eikä tuu kaljuja kohtia. Sen lisäksi, sitä voi lopuksi (kun on kokonaan letitetty) vetää sitä lettiä vähän eteenpäin jotta löysentyy, ja silloin sen saa osittain otsan päälle, mikä voi näyttää kivemmalta. Ainakin itelläni näyttää koska mulla on korkea otsa. Mulla on myös niin ohuet hiukset edestä, että ohimot näyttäis ihan kaljulta jos tekisin letin tuolleen sivuttain.

Vähän tähän tyyliin, paitsi mun kampaaja teki siitä nimenomaan tosi tiukan ja sitten vähän nyki sitä eteenpäin. Ei myöskään tehnyt sitä lettiä latvaan asti, vaan lopetti korvan kohdalla ja kiinnitti yhdellä pinnillä (vastakarvaan). Tää letti pysyi yön yli eikä mennyt miksikään!
http://videos.stylelist.com/how-to-fren ... -516981092

edit: Eikä kaipaa kampaa tai muuta muotoilutuotetta kun suihkaus lakkaa päälle :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Kimara »

^Mä teen myös aina tolla tyylillä otsaletin jos sellaista pidän. Tuolla dekon videon tyylillä mun hennoista päällyshaituvista ei saa mitään hienoa lettiä vaan Bellen tapaan vähän epämääräisen söhrön. Alla kuvat vertailuksi kun piti tänään kokeilla :D.

KuvaKuva


1a F ii Tukkakuva
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Venin »

Aaah ihastuin tähän http://www.youtube.com/watch?v=g5JZOVnS ... re=related <3 Jotenkin tuo miten nuo hiukset nousee tuolta sivuilta "ympäri" tekee tästä todella kauniin. Testattu on ja toimii lyhyemmissäkin.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Olisiko jollain neuvoa / kuvaa / ohjetta, miten tällaisen puolipitkän tukan saa näppärästi rennoksi "pinninutturaksi"? Pituutta n. 5 cm korvien alle ja tokihan osaan nostella nuo takaraivolle ja tökkiä joukkoon kasan pinnejä&nbsp; ;D mutta sellainen vähän hienostuneempi versio tästä olisi hakusessa. Pitäisiköhän niitä kihartaa ensin tms.? Näin just keikalla yhdellä mimmillä tosi näppärän version tuollaisesta kampauksesta, olisi ehkä pitänyt kysellä tarkempia ohjeita. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
maatis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 612
Liittynyt: 15 Loka 2007, 14:07

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja maatis »

Venin kirjoitti: Aaah ihastuin tähän http://www.youtube.com/watch?v=g5JZOVnS ... re=related <3 Jotenkin tuo miten nuo hiukset nousee tuolta sivuilta "ympäri" tekee tästä todella kauniin. Testattu on ja toimii lyhyemmissäkin.
Tuohan on kiva. Kokeilin omiin hiuksiin ja tällaisilla ohuilla olkapäämittaisilla tuli aika surkea lätty, mutta haa, sinne tehtyyn koloon voi työntää muutakin kuin omat hiukset. Laitoin sinne sukan ja varmaan joku omien hiusten värinen sukkahousumytty olisi vielä parempi. Sukka kätkeytyi hyvin sinne hiusten sisään ja antoi muhkeutta. :)
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Sassy »

^Omat hiukseni ovat kai sen verran rakenteelliset /ilmavat, että jo olkapää mittainen hiuksistoni riitti lähes samankokoiseen nutturaan! Ihana, ihana, ihana kampaus. Tästä tulee varmasti suosikki kun arkiaamut jälleen palaavat. Täytyy opettaa äidillekin, joka tykkää nutturoista mutta pitää niitä haastavina /hitaina tehdä :)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Mirju
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 358
Liittynyt: 23 Elo 2009, 11:18

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Mirju »

Venin kirjoitti: Aaah ihastuin tähän http://www.youtube.com/watch?v=g5JZOVnS ... re=related <3 Jotenkin tuo miten nuo hiukset nousee tuolta sivuilta "ympäri" tekee tästä todella kauniin. Testattu on ja toimii lyhyemmissäkin.
Tää on ihana! Ihan supernopea tehdä ja näyttää hyvältä myös hartiamittasessa tukassa :<3
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Janda »

Iiris kirjoitti: Olisiko jollain neuvoa / kuvaa / ohjetta, miten tällaisen puolipitkän tukan saa näppärästi rennoksi "pinninutturaksi"? Pituutta n. 5 cm korvien alle ja tokihan osaan nostella nuo takaraivolle ja tökkiä joukkoon kasan pinnejä&nbsp; ;D mutta sellainen vähän hienostuneempi versio tästä olisi hakusessa. Pitäisiköhän niitä kihartaa ensin tms.? Näin just keikalla yhdellä mimmillä tosi näppärän version tuollaisesta kampauksesta, olisi ehkä pitänyt kysellä tarkempia ohjeita. ::)
Makin kaipaisin vinkkeja tahan. Kokeiltu on jo useampi kerta mutta lopputulos ei ole aivan se toivottu.. Tollanen Iiriksen kuvailema vahan hienostuneempi versio olisi hakusessa&nbsp; :)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

Cecilia kirjoitti: Mäkin taidan olla melkoinen taneli, kun en saa tuosta idiootinvarmasta ohjeesta huolimatta aikaan muuta kuin sotkun! Ihmeellinen liruletti, josta sojottaa pieniä hiuksia joka suuntaan. Toisaalta ongelma voi olla se, ettei mulla ollut omalla kämpälläni yhtäkään kampaa eikä pohjalla ollut minkäänlaista muotoilutuotetta (kyllä, olen oikealla foorumilla). Kokeilen varmaan huomenna samaa kampausta jonkun suolasuihkeen ja kamman avustuksella, jos vaikka onnistuisi.
Mäkään en ole vielä oppinut idioottivarmaa tapaa letittää otsatukkaa, mutta Saara Sarvas neuvoi jossain videollaan laittamaan sormiin pienen määrän esimerkiksi mattavahaa, niin sojottavat karvat saa helpommin kuriin kuin puhtain sormin. Mun mielestä tuo on helpottanut enemmän kuin suolasuihkeen käyttö :) Mutta kuten alussa sanoin, edelleen opettelen minäkin...
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Helpot nopeat arkikampaukset

Viesti Kirjoittaja Venin »

maatis kirjoitti:
Venin kirjoitti: Aaah ihastuin tähän http://www.youtube.com/watch?v=g5JZOVnS ... re=related <3 Jotenkin tuo miten nuo hiukset nousee tuolta sivuilta "ympäri" tekee tästä todella kauniin. Testattu on ja toimii lyhyemmissäkin.
Tuohan on kiva. Kokeilin omiin hiuksiin ja tällaisilla ohuilla olkapäämittaisilla tuli aika surkea lätty, mutta haa, sinne tehtyyn koloon voi työntää muutakin kuin omat hiukset. Laitoin sinne sukan ja varmaan joku omien hiusten värinen sukkahousumytty olisi vielä parempi. Sukka kätkeytyi hyvin sinne hiusten sisään ja antoi muhkeutta. :)
Heh, enpä olis heti keksiny tuonne(kin) laittaa sukkaa. Muhkeutta on harvoin liikaa :D Ainakaan tässä tukassa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Vastaa Viestiin